Let op:quote:Dizer, Tom_Tom-, Andiyan en superhero kunnen in A'dam CS dezelfde trein nemen (van 17:17 of evt. eerder) richting Hilversum Noord. Daar komen we in dat geval aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht. Zij kunnen elkaar allemaal in Utrecht CS ontmoeten als zij de trein van 17:54 richting Hilversum Noord nemen.
Uiteraard kunnen jullie ook weer eerder vertrekken. In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.
Jullie komen eveneens aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
Wel oppassen voor de mensen die terug moeten en moeten overstappen in Utrecht. Veel treinen zijn gewijzigd in tijden en kunnen dus minder rijden 's avonds!
superhero gaat eerst naar Amsterdam, dus ik zit niet bij hem in de trein.quote:WithMe & superhero nemen dezelfde trein richting Hilversum Noord
Ik ga ook via Utrecht.quote:Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht.
Niet in de topiclistquote:
Zo zie je maar, ik doe alles voor julliequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx blijft maar aan het wijzigen.
Neem een andere favoriet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ik doe alles voor jullie
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan... En jij gaat nu veel en veel te ver.
Erbij gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
Ja je bent geweldig Lynx
Wel oppassen voor de mensen die terug moeten en moeten overstappen in Utrecht. Veel treinen zijn gewijzigd in tijden en kunnen dus minder rijden 's avonds!
Kom je me ophalen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wel afspreken in Utrecht, om vanuit daar verder te reizen. Bij het Trefpunt om 17:45, of bij de trein zelf om 17:54 dan. Zeg het maar. Op de terugweg pakken wij de trein van 23:31 naar Utrecht.
Nou ja, ik ga lekker op de bank kijken. Is ook leukquote:
quote:In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, -Vaduz-, --Globe--, chansadres en WithMe samen verder reizen.
Wie zit er dan wél op het forum die avond?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga lekker op de bank kijken. Is ook leuk![]()
-Hans-quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wie zit er dan wél op het forum die avond?
Yeahinho is er vast ook wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
gaat -hans- met zichzelf de show bespreken hier
jah en samen met zijn blokjes kaasquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
gaat -hans- met zichzelf de show bespreken hier
da's kut PeRi, dan moet je na de show dus redelijk snel de trein hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef PeRi het volgende:
Mijn laatste trein gaat al om 00.18 op Utrecht. Stoptrein ook nog. Ik kan wel de Nightliner nemen, maar dan zit ik vast op R'dam CS.
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah en samen met zijn blokjes kaas
Die van half12, moet opzich wel lukken. Maar ik vind het wel erg jammer. Dan doen we het kletsen maar voorafquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
da's kut PeRi, dan moet je na de show dus redelijk snel de trein hebben
jah idd... en daarom allemaal een beetje op tijd zijn. En niet 18:45 uur als we naar binnen mogen, wat sven wilt....quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
Er zijn er toch veel meer die vroeg(er) weg moeten? Dat we het dan maar extra gezellig vanaf het begin maken.
Het wordt toch 18:15 op H'sum Noord afspreken? Staat toch in de OP? Of snap ik het niet meer? En Sven wil denk ik wat later anders ,omdat ie eerst nog naar de crewmeet gaat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd... en daarom allemaal een beetje op tijd zijn. En niet 18:45 uur als we naar binnen mogen, wat sven wilt....
ik weet het allemaal niet meer. Ik ben met de auto, dus ik ben wel wat eerder bij de studio.... half 6 ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt toch 18:15 op H'sum Noord afspreken? Staat toch in de OP? Of snap ik het niet meer? En Sven wil denk ik wat later anders ,omdat ie eerst nog naar de crewmeet gaat..
geen flauw ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van. Hoe laat spreken we waar af? Bij studio22, of op 't station?![]()
.
Een groep op Amsterdam CS, een andere groep op Utrecht CS, de rest gaat met de auto en bij studio 22 komt iedereen bij elkaar. Denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van. Hoe laat spreken we waar af? Bij studio22, of op 't station?![]()
.
Lijkt mij ook...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Een groep op Amsterdam CS, een andere groep op Utrecht CS, de rest gaat met de auto en bij studio 22 komt iedereen bij elkaar. Denk ik.
Je kunt om 0:48 nog vanuit Hilversum Noord terug naar Den Haag Centraal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wij kunnen er pas om 18:30 op z'n vroegst zijn, omdat de vriendin waarmee ik ga tot 4 uur moet werken. Dus volgens mij is dat idd de trein die aankomt op 18:15 op Hilversum Noord. En eigenlijk moeten we echt de trein van 23:18 hebben, maar ben bang dat dat te krap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |