done.... de rest kan ik niet omdat ik op mijn werk zitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:17 schreef WithMe het volgende:
En deel 6 erbij.
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Lynx666 het volgende:
Floor rijmt niet voor niks op 'ze gaat dóór'
En Raff rijmt op 'ze valt af'
Ik ook. Sowieso snap ik niet waarom ik er eerder zou moeten zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet die hebben van 17:54, eerder kan helaas niet.
Valt wel mee toch?quote:
Ga voor een bed kijken van te vorenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
Geldgebrek is mijn reden.
Ik heb al een matras, bed is voorlopig niet nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga voor een bed kijken van te voren![]()
Je hebt al pallets?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb al een matras, bed is voorlopig niet nodig.
Nee, alleen een matras.Wat moet ik met pallets?quote:
Af en toe matras omkerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het anders ook niet makkelijker schimmelen enzo? Als het gewoon op de grond ligt?
Ik weet niet wat jij allemaal onder je bed hebt liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het anders ook niet makkelijker schimmelen enzo? Als het gewoon op de grond ligt?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal onder je bed hebt liggen..
Mijn spinnenvriendjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal onder je bed hebt liggen..
Ik verwacht er niks van, dan kan het alleen maar meevallen. grapje natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, het wordt zo leuk! Dat kán gewoon niet anders!
Ik vanavond alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste week ging voor mn gevoel supersnel
Nog ff en we zitten met onze sterretjes te zwaaien richting idolen-in-de-dop
Waar ga je zitten? Kunnen we je spottenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste week ging voor mn gevoel supersnel
Nog ff en we zitten met onze sterretjes te zwaaien richting idolen-in-de-dop
De stok richting Hilversum en dat wij het gaan opzoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 25! Hoogezand?
Misschien leuk om deze met de IDO-Meet te verplaatsen naar Hilversum?
Haha, met zn allen meezingenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand het lijstje met wat ze volgende week zingen?
We gaan natuurlijk met zn allen op de tribune zitten met songteksten en al
Whehe, ik ook niet. Misschien bij Ellen, om haar te irriteren ofzoquote:
http://soulsynergy.de/mp3/beastofburden.mp3 Dit is niet de Bette Midler-versie, maar hier hoor je het Ellen al zingen...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef superhero87 het volgende:
Ik ken die nummer van Bett Midler niet. Zal het ff downloaden![]()
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nou eigenlijk altijd doodstil op het moment dat bekend wordt wie eruit moetNee toch? Want ik wil hard kunnen gillen als Ellen's naam als afvaller genoemd wordt
![]()
Onderschat de Ellen-fans nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgt
Hallo, we leven in een land van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgt
Kirsten en Jildau willen ze heel graag hebben!quote:
Dan juich ik met je meequote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nou eigenlijk altijd doodstil op het moment dat bekend wordt wie eruit moetNee toch? Want ik wil hard kunnen gillen als Ellen's naam als afvaller genoemd wordt
![]()
Ik vind eigenlijk dat de andere 14 meeters een stem moeten hebben hierin.quote:
Wel zo eerlijk iddquote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de andere 14 meeters een stem moeten hebben hierin.
Fir3 gaat al met Sven meequote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Fir3fly is ook vaak aanwezig.
Yeahinho?
Natalie
Zhenar?
Inso wou niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Insomaniac?
-Hans- komt ook wel eens door de weeksquote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO, Woelie, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho konden niet.
Globe gaat al.
en -Hans- vind ik alleen een zaterdagavond poster
ik stem voor Jildau EN Kirsten hahaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
ok hier even zeggen: ik stem voor Timmai EN Kirsten
zelfdequote:Op zondag 26 februari 2006 17:58 schreef chansadres het volgende:
ALs ik jou was zou ik stemmen op Kirsten en Jildau, dadelijk mag je niet mee
-Hans-: Zie ik het minst hierquote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat de volgende personen in deze volgorde moten worden gevraagd... Daarna naar andere mensen...
013. (010) 1360 (135) -Hans-
026. (032) 0713 (209) Kirstenn
030. (030) 0643 (090) babette21
Gelukkig wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef chansadres het volgende:
Er zijn genoeg Floortje fans hoor Fir3fly
Haha, maar dan heb je wel meteen de harde kernquote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik, jij, Andiyan.. meer kan ik er niet bedenken.
* alwaysthebest 's vingertje schiet omhoog.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel Raffaelafans zijn er eigenlijk? Stuk of drie?
Alleen Raf-fans mogen meequote:Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan we nou echt op die manier de nieuwkomer selecteren?
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hou me hier verder buiten. het is Dizer die kaartjes over heeft, is het ook niet logisch dat Dizer bepaald wat er mee gebeurd?
Totaal mee oneens.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik nietHet zijn kaartjes voor een FOK-Meet...dus vind ik dat de andere meeters mee mogen beslissen.
nou ja, dat is jouw mening...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik nietHet zijn kaartjes voor een FOK-Meet...dus vind ik dat de andere meeters mee mogen beslissen.
Dus eigenlijk hadden de mensen die meegaan ook mee moeten bepalen wie iedereen meenam?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus eigenlijk hadden alle afzeggers ook mogen bepalen wie hun kaartjes had gekregen?
Als je het zo gaat bekijken, moet jij iemand kiezen, lijkt me dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus eigenlijk hadden alle afzeggers ook mogen bepalen wie hun kaartjes had gekregen?
Nee. Dan had FOK! wel 30 kaartjes gehad. Denk ik zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hadden de mensen die meegaan ook mee moeten bepalen wie iedereen meenam?
haha.. dankje!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
ok hier even zeggen: ik stem voor Timmai EN Kirsten
Dit klinkt misschien erg lullig, maar dan is het probleem wel opgelostquote:Op zondag 26 februari 2006 19:53 schreef Timmai het volgende:
[..]
haha.. dankje!
Nog sorry voor mn uitspatting laatst in het user-spel alcohol
Maar helaas kan ik niet mee as. zaterdag![]()
Had me op zich wel grappig geleken.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel blij dat er geen dresscode aanvast zit volgende week. Dat is altijd zo lastig.
Bij dit thema eigenlijk niet zoveel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar wat er bij zo'n thema gepast?
Eigen keuzequote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar wat er bij zo'n thema gepast?
En deels jurykeuze. En deels publiekkeuze.quote:
Nouhouuuquote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wil ik met standbeeld Kirsten op de foto.![]()
Jammer Timmai.
Gewoon Kirsten even laten schrikken ofzo en ze kijkt andersquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel anders kyken oké??(als we mee gaan/mogen
)
Jonge, die foto's van gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Gewoon Kirsten even laten schrikken ofzo en ze kijkt anders![]()
Heerlijke generalisatiequote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Leuk er wordt al vanuit gegaan dat ik de kaarten al aan Kirstenn en Jildauu heb gegeven. Damn wat zijn julile een stelletje arrogante mensenBuiten gewoon triest. Op deze manier ben ik blij dat ik niet meer meega en julile ontmoet PLUS dit zet mij gelijk aan het denken of ik het nog wel wil weggeven.
Kheb ze nog niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jonge, die foto's van gisterdie van Anna en mij.. té lelijk serieussssss!
Je bent nog aardig mild met je PI!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Leuk er wordt al vanuit gegaan dat ik de kaarten al aan Kirstenn en Jildauu heb gegeven. Damn wat zijn julile een stelletje arrogante mensenBuiten gewoon triest. Op deze manier ben ik blij dat ik niet meer meega en julile ontmoet PLUS dit zet mij gelijk aan het denken of ik het nog wel wil weggeven.
misschien had ik ze gewoon niet moeten weigeren?! had een hoop gezeik gescheeldquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan mij, duh!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.
Och, dat weet ik niet en maakt me niet uit, gaat ook niet om Kirsten en Jildau, die gun ik die kaartjes wel, maar meer om dat CDP wel even voor Dizer regelt wie ze krijgt, dat vind ik nogal lame.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij komt hier nooit.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan mij, duh!
Ik ben de grootste IDO-fan sinds jaren!![]()
![]()
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel anders kyken oké??(als we mee gaan/mogen
)
Het is jammer dat CDP het heeft verpest voor IEDEREEN met zijn bemoeienis. Zeer irritant en totaal geen rekening gehouden met hoe ik erover denk. Ik heb het hem wellicht 10 keer gevraagd om er niet mee te bemoeien. Maar helaas. Nu weer gelijk een lijst dat aangeeft dat ik al heb besloten aan wie ik ze geef. Dit helpt mij allemaal niet om een keuze te maken. Dus weet ik het helaas nog niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan pratenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, dat weet ik niet en maakt me niet uit, gaat ook niet om Kirsten en Jildau, die gun ik die kaartjes wel, maar meer om dat CDP wel even voor Dizer regelt wie ze krijgt, dat vind ik nogal lame.
dat zouden jullie niet overleven, daar is het klapvee niks bijquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch ook verdomme geen SHO meet![]()
Laten we eerst maar even wachten op wat Dizer doetquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...![]()
mèn hoe slecht....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
Anders had ik ze wel op marktplaats gezet en belachelijk veel geld voor kunnen opvangen!
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Jildauu het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan praten![]()
Wat hou ik toch van jouquote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mèn hoe slecht....zoiets bedénk je toch niet?!??!??!
CDP zit voor Dizer te praten, terwijl hij al een goed initiatief neemt om er een topic voor te openen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Jildauu het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan praten![]()
ja alleen wel gepost door CDP en niet door Dizerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja alleen wel gepost door CDP en niet door DizerDus die bevestiging gata helaas niet door
dat is hip, manquote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?.
Wil jij niet gaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Dizer zou de Nobelprijs voor de Vrede moeten winnen. Echt prachtig en ontroerend om te zien hoe koelbloedig en wijselijk hij met deze benarde situatie omgaat! Werkelijk fascinerend.
Een man naar mijn hart!
Vandaar dequote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?.
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.
We zien je dus volgende weekquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.
hihi je overtreft mijn "ik zou er niet dood gevonden willen worden" nu echt volledigquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
je gaat KD als date regelen als date?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En wat nou als ik KD als date voor je regel als date?
ik ik ik val val val soms som som som in in her her her herhalingquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
je gaat KD als date regelen als date?
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet mee wilde afgaande op de reacties (van bepaalde mensen), ik kan mijn afspraak namelijk nog wel afzeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.
Dan ga je dat ook maar doen. Ik vind het stom dat je je laat inpikken door CDP. Nogmaal, IK bezit de kaarten, en de brief was aan mij verzonden. Dus IK bepaal wie de kaarten krijgen. En wat mij betreft, doe ik dat nu op een heel eerlijke manier. Dus niks aannemen van CDP, CDP is buiten zijn boekje gegaan hiermee. En je hoeft dus ook niet bang te zijn voor de rest, want zoals ik gisteren heb begrepen, heeft niemand er bezwaar tegen als jij gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet mee wilde afgaande op de reacties (van bepaalde mensen), ik kan mijn afspraak namelijk nog wel afzeggen.
Maar gaat de tweede kaart dan ook naar Timmai of weer naar een andere Fok!ker?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je dat ook maar doen. Ik vind het stom dat je je laat inpikken door CDP. Nogmaal, IK bezit de kaarten, en de brief was aan mij verzonden. Dus IK bepaal wie de kaarten krijgen. En wat mij betreft, doe ik dat nu op een heel eerlijke manier. Dus niks aannemen van CDP, CDP is buiten zijn boekje gegaan hiermee. En je hoeft dus ook niet bang te zijn voor de rest, want zoals ik gisteren heb begrepen, heeft niemand er bezwaar tegen als jij gaat.
Als Timmai iemand mee kan nemen en ook heen gaat, dan mag hij ze wat mij betreft beiden hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar gaat de tweede kaart dan ook naar Timmai of weer naar een andere Fok!ker?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb ik nu ook 2 kaarten i.d. aanbieding.
Wantquote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb ik nu ook 2 kaarten i.d. aanbieding.
Tjah, dat heb je zelf veroorzaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schijnbaar heb ik "besloten" dat Kirsten en Jildau meegingen dus krijgen ze mijn kaartjes.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schijnbaar heb ik "besloten" dat Kirsten en Jildau meegingen dus krijgen ze mijn kaartjes.
Ik zit hier dan lekker op de bank.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij dan?
Wow, de sfeer van deze meet is wel een beetje aan het verkoelen op deze manier zeg.
Maar jjij bent juist toch de sleutelpersoon waaraan deze hele meet hangtquote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit hier dan lekker op de bank.![]()
Schijnbaar denk ik dat ja. Tenminste daar word ik nu van beschuldigd toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jjij bent juist toch de sleutelpersoon waaraan deze hele meet hangt?
't zit er helaas niet meer inquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...![]()
Nee, ik bedoel dat jij degene bent die dit allemaal heeft weten te regelen (in combinatie met Mark), en dan is het wel vreemd als jij niet meegaat, vind ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar denk ik dat ja. Tenminste daar word ik nu van beschuldigd toch?
Dizer heeft aangegeven zijn kaartjes aan Timmai te geven, CDP en C_A komen dus ook gewoon, en nu zijn we weer allemaal vriendjesquote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik verwacht jullie ALLE 30 a.s. zaterdag gewoon op de afgeplakte stoelen met de gevraagde ster van je Idool in je handen. Nu kappen zeg, zal nog eens iets regelen![]()
ah nee, niet die sterren hequote:met de gevraagde ster van je Idool in je handen
Ik heb er een van Ellenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah nee, niet die sterren he
Sven, ik zweer het je, als ik je met zo'n ding zie dan ga je uit m'n testament![]()
Bij mij is het nooit anders geweestquote:Op maandag 27 februari 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb er weer zin in![]()
![]()
![]()
Jullie ook?
Nog 5 dagen![]()
hm nou, da's iig de goeie.....quote:
Hoe laat?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag!
quote:
Oké.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef WithMe het volgende:
Van 20:00 - 21:30 op RTL 4, Backstage van 21:30 - 22:30 op RTL 5 en uitslag van 22:30 - 23:00 op RTL 4.
Ik weet niet of ik dat wel overleef, maar ik doe mijn best!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange avond voor jou![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer heeft aangegeven zijn kaartjes aan Timmai te geven, CDP en C_A komen dus ook gewoon, en nu zijn we weer allemaal vriendjes![]()
mutsjes??? ik ga niet met een muts op zitten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef chansadres het volgende:
Grootste kans om ons te zien is denk ik de backstage-show.
Waar blijven die mutsjes CDP![]()
Ik hoef die niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef Timmai het volgende:
Naja als ik dus mee zou gaan, wil ik mijn tweede kaartje wel aan Kirsten schenken, als die zonder Jildau wil..
Hoezo "als"quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef Timmai het volgende:
Naja als ik dus mee zou gaan, wil ik mijn tweede kaartje wel aan Kirsten schenken, als die zonder Jildau wil..
Misschien kun je met iemand anders meerijden?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Zonder Jildau kan ik er niet heen.. naja heen nog wel, maar naar huis wordt een probleem..![]()
Denk niet dat er iemand mijn kant op moetquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien kun je met iemand anders meerijden?
Er valt niks te snappenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef PeRi het volgende:
Ik snap er niks meer van.
Ik heb het al geregeld. Hoe dan ook, ik ben er. Al komt er niemand, ik zal er zijn. Niets kan mij weerhouden om naar Idols te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
Jongens, over 5 dagen moet het allemaal lang en breed geregeld zijn he.
je woont in oude nieuwe tonge he?quote:
Nieuwe Tonge jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je woont in oude nieuwe tonge he?
Tot spijkenisse meerijden is geen probleem.... of iets anders wat op mijn route ligt....![]()
kan niemand je halen vanaf spijkenisse?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nieuwe Tonge jamaar ik weet niet waar ik anders heen moet
![]()
Ja ik wacht ook altijd.. maar ik zou niet weten wie me op zou kunnen halen.. ik kijk nog wel even wat ik kan doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan niemand je halen vanaf spijkenisse?
Ik blijf trouwens na de show wel wachtennormaal ben ik om 2 uur in spijkenisse
![]()
Doen ze niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je je ouders niet een keer lief aankijken ofzo?
En aanbieden om een week lang de afwas te doen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef Timmai het volgende:
maargoed.. ik ga met de Trein vanuit Leiden
Omdat de treinen niet op dat gekke station stoppen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef PeRi het volgende:
Maar Dizer gaat dus niet meer mee? En ik moet dus met de taxi naar huis uiteindelijk vanaf het station.
Er rijden geen metro's meer om 01uur vanaf mijn stationquote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Omdat de treinen niet op dat gekke station stoppen?![]()
Wat goed dat het zo vredelievend is afgelopen trouwens.![]()
Al iemand plannen om gekke dingen te doen/aan te trekken of iets dergelijks met spandoeken, zonnebrillen of blingbling?![]()
Of blijven we gewoon ons droge zelf?![]()
Ik kom gewoon als mezelf.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Andiyan het volgende:
Al iemand plannen om gekke dingen te doen/aan te trekken of iets dergelijks met spandoeken, zonnebrillen of blingbling?![]()
Of blijven we gewoon ons droge zelf?![]()
That's the spirit!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om me anders voor te gaan doen dan dat ik normaal ben. Als dat jullie niet aanstaat verander ik wel is dat jullie probleem.
psies erik, geen pretences, gewoon zijn wie je bentquote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om me anders voor te gaan doen dan dat ik normaal ben. Als dat jullie niet aanstaat verander ik wel is dat jullie probleem.
Raffaela is goed vertegenwoordigdquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Kan er iemand voor mij even dan hard schreeuwen voor Ellen en Raffaëlla? Terwijl ik aan het overwerken ben
Je moet rekening houden dat je niet binnen 10 minuten buiten staat. Er zijn natuurlijk 1000 man die ook naar buiten wil.... Plus het ophalen van je jas bij de garderobe...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, mooi dat alles geregeld is. Ik zou nog wel antwoord willen op m'n vraag, of er veel kans is dat we nog de trein van 23u18 kunnen halen. Dat moet ik ff weten, zodat ik contant geld bij me heb voor de taxi (die erg duur is).
Ellen ookquote:Op maandag 27 februari 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is goed vertegenwoordigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |