ik stem voor Jildau EN Kirsten hahaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
ok hier even zeggen: ik stem voor Timmai EN Kirsten
zelfdequote:Op zondag 26 februari 2006 17:58 schreef chansadres het volgende:
ALs ik jou was zou ik stemmen op Kirsten en Jildau, dadelijk mag je niet mee
-Hans-: Zie ik het minst hierquote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat de volgende personen in deze volgorde moten worden gevraagd... Daarna naar andere mensen...
013. (010) 1360 (135) -Hans-
026. (032) 0713 (209) Kirstenn
030. (030) 0643 (090) babette21
Gelukkig wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef chansadres het volgende:
Er zijn genoeg Floortje fans hoor Fir3fly
Haha, maar dan heb je wel meteen de harde kernquote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik, jij, Andiyan.. meer kan ik er niet bedenken.
* alwaysthebest 's vingertje schiet omhoog.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel Raffaelafans zijn er eigenlijk? Stuk of drie?
Alleen Raf-fans mogen meequote:Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan we nou echt op die manier de nieuwkomer selecteren?
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hou me hier verder buiten. het is Dizer die kaartjes over heeft, is het ook niet logisch dat Dizer bepaald wat er mee gebeurd?
Totaal mee oneens.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik nietHet zijn kaartjes voor een FOK-Meet...dus vind ik dat de andere meeters mee mogen beslissen.
nou ja, dat is jouw mening...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik nietHet zijn kaartjes voor een FOK-Meet...dus vind ik dat de andere meeters mee mogen beslissen.
Dus eigenlijk hadden de mensen die meegaan ook mee moeten bepalen wie iedereen meenam?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus eigenlijk hadden alle afzeggers ook mogen bepalen wie hun kaartjes had gekregen?
Als je het zo gaat bekijken, moet jij iemand kiezen, lijkt me dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus eigenlijk hadden alle afzeggers ook mogen bepalen wie hun kaartjes had gekregen?
Nee. Dan had FOK! wel 30 kaartjes gehad. Denk ik zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hadden de mensen die meegaan ook mee moeten bepalen wie iedereen meenam?
haha.. dankje!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
ok hier even zeggen: ik stem voor Timmai EN Kirsten
Dit klinkt misschien erg lullig, maar dan is het probleem wel opgelostquote:Op zondag 26 februari 2006 19:53 schreef Timmai het volgende:
[..]
haha.. dankje!
Nog sorry voor mn uitspatting laatst in het user-spel alcohol
Maar helaas kan ik niet mee as. zaterdag![]()
Had me op zich wel grappig geleken.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel blij dat er geen dresscode aanvast zit volgende week. Dat is altijd zo lastig.
Bij dit thema eigenlijk niet zoveel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar wat er bij zo'n thema gepast?
Eigen keuzequote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar wat er bij zo'n thema gepast?
En deels jurykeuze. En deels publiekkeuze.quote:
Nouhouuuquote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wil ik met standbeeld Kirsten op de foto.![]()
Jammer Timmai.
Gewoon Kirsten even laten schrikken ofzo en ze kijkt andersquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel anders kyken oké??(als we mee gaan/mogen
)
Jonge, die foto's van gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Gewoon Kirsten even laten schrikken ofzo en ze kijkt anders![]()
Heerlijke generalisatiequote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Leuk er wordt al vanuit gegaan dat ik de kaarten al aan Kirstenn en Jildauu heb gegeven. Damn wat zijn julile een stelletje arrogante mensenBuiten gewoon triest. Op deze manier ben ik blij dat ik niet meer meega en julile ontmoet PLUS dit zet mij gelijk aan het denken of ik het nog wel wil weggeven.
Kheb ze nog niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jonge, die foto's van gisterdie van Anna en mij.. té lelijk serieussssss!
Je bent nog aardig mild met je PI!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Leuk er wordt al vanuit gegaan dat ik de kaarten al aan Kirstenn en Jildauu heb gegeven. Damn wat zijn julile een stelletje arrogante mensenBuiten gewoon triest. Op deze manier ben ik blij dat ik niet meer meega en julile ontmoet PLUS dit zet mij gelijk aan het denken of ik het nog wel wil weggeven.
misschien had ik ze gewoon niet moeten weigeren?! had een hoop gezeik gescheeldquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan mij, duh!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |