Ik hoef die niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef Timmai het volgende:
Naja als ik dus mee zou gaan, wil ik mijn tweede kaartje wel aan Kirsten schenken, als die zonder Jildau wil..
Hoezo "als"quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef Timmai het volgende:
Naja als ik dus mee zou gaan, wil ik mijn tweede kaartje wel aan Kirsten schenken, als die zonder Jildau wil..
Misschien kun je met iemand anders meerijden?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Zonder Jildau kan ik er niet heen.. naja heen nog wel, maar naar huis wordt een probleem..![]()
Denk niet dat er iemand mijn kant op moetquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien kun je met iemand anders meerijden?
Er valt niks te snappenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef PeRi het volgende:
Ik snap er niks meer van.
Ik heb het al geregeld. Hoe dan ook, ik ben er. Al komt er niemand, ik zal er zijn. Niets kan mij weerhouden om naar Idols te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
Jongens, over 5 dagen moet het allemaal lang en breed geregeld zijn he.
je woont in oude nieuwe tonge he?quote:
Nieuwe Tonge jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je woont in oude nieuwe tonge he?
Tot spijkenisse meerijden is geen probleem.... of iets anders wat op mijn route ligt....![]()
kan niemand je halen vanaf spijkenisse?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nieuwe Tonge jamaar ik weet niet waar ik anders heen moet
![]()
Ja ik wacht ook altijd.. maar ik zou niet weten wie me op zou kunnen halen.. ik kijk nog wel even wat ik kan doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan niemand je halen vanaf spijkenisse?
Ik blijf trouwens na de show wel wachtennormaal ben ik om 2 uur in spijkenisse
![]()
Doen ze niet..quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je je ouders niet een keer lief aankijken ofzo?
En aanbieden om een week lang de afwas te doen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef Timmai het volgende:
maargoed.. ik ga met de Trein vanuit Leiden
Omdat de treinen niet op dat gekke station stoppen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef PeRi het volgende:
Maar Dizer gaat dus niet meer mee? En ik moet dus met de taxi naar huis uiteindelijk vanaf het station.
Er rijden geen metro's meer om 01uur vanaf mijn stationquote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Omdat de treinen niet op dat gekke station stoppen?![]()
Wat goed dat het zo vredelievend is afgelopen trouwens.![]()
Al iemand plannen om gekke dingen te doen/aan te trekken of iets dergelijks met spandoeken, zonnebrillen of blingbling?![]()
Of blijven we gewoon ons droge zelf?![]()
Ik kom gewoon als mezelf.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Andiyan het volgende:
Al iemand plannen om gekke dingen te doen/aan te trekken of iets dergelijks met spandoeken, zonnebrillen of blingbling?![]()
Of blijven we gewoon ons droge zelf?![]()
That's the spirit!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om me anders voor te gaan doen dan dat ik normaal ben. Als dat jullie niet aanstaat verander ik wel is dat jullie probleem.
psies erik, geen pretences, gewoon zijn wie je bentquote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om me anders voor te gaan doen dan dat ik normaal ben. Als dat jullie niet aanstaat verander ik wel is dat jullie probleem.
Raffaela is goed vertegenwoordigdquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Kan er iemand voor mij even dan hard schreeuwen voor Ellen en Raffaëlla? Terwijl ik aan het overwerken ben
Je moet rekening houden dat je niet binnen 10 minuten buiten staat. Er zijn natuurlijk 1000 man die ook naar buiten wil.... Plus het ophalen van je jas bij de garderobe...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, mooi dat alles geregeld is. Ik zou nog wel antwoord willen op m'n vraag, of er veel kans is dat we nog de trein van 23u18 kunnen halen. Dat moet ik ff weten, zodat ik contant geld bij me heb voor de taxi (die erg duur is).
Ellen ookquote:Op maandag 27 februari 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is goed vertegenwoordigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |