Nooit van gehoord, alleen van dat McDonaldsliedje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
In CS Utrecht heb je PizzaHut![]()
![]()
Nooit Pizza Hut geproefdquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, alleen van dat McDonaldsliedje.![]()
Wel pizza, geen hut.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nooit Pizza Hut geproefd![]()
JIJ MOET MEE NAAR UTRECHT CS![]()
![]()
Rozenbotteljam kan ook nog. Maar dan worden het er 6.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
Ik neem wel gewoon vier boterhammen met kaas mee.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef superhero87 het volgende:
Nee ik ga lekker veel geld uitgeven![]()
Superboer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
Ik neem wel gewoon vier boterhammen met kaas mee.
Eerst lekker winkelen(waarschijnlijk in Adam) en daarbij hoort natuurlijk Falafel met Humousquote:
Maar neem je die kleren en stuff dan ook mee de studio in?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Eerst lekker winkelen(waarschijnlijk in Adam) en daarbij hoort natuurlijk Falafel met Humousoh en ook PizzaHut en naja misschien ook kleren en stuff
![]()
I guessquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar neem je die kleren en stuff dan ook mee de studio in?
Ik neem een koffiezetapparaat meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar neem je die kleren en stuff dan ook mee de studio in?
Dr is vast wel een verboden lijst ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als je iets niet mee naar binnen mag nemen?
Nou Nou, niet zo gemeen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem een koffiezetapparaat mee
Een garderobe lijkt me wat logischerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dr is vast wel een verboden lijst ja.![]()
Maar ze hebben toch wel kluisjes ofzo?
Ik neem écht een koffiezetapparaat meequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem écht een koffiezetapparaat mee! Die heb ik nog nodig voor op m'n kamer en op de crewmeet daarvoor krijg ik er een
.
Die zien je ook al aankomen. Sja als ik zin heb in een bakkie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem écht een koffiezetapparaat mee! Die heb ik nog nodig voor op m'n kamer en op de crewmeet daarvoor krijg ik er een
.
Verlang je zo erg naar koffie dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zien je ook al aankomen. Sja als ik zin heb in een bakkie.
Vergeet ook niet de verlangsnoer
volgens mij mag je alles mee naar binnen nemen hoor....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als je iets niet mee naar binnen mag nemen?
Je lijkt CDP welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik eet wel een avondje niet, ik ben en blijf een amre student..
Yep, die is aanwezigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:59 schreef superhero87 het volgende:
heb je daar een garderobe?
waarom al zo vroeg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:06 schreef WithMe het volgende:
Ik moet voor 15:00 van huis, dus ik móet wel wat eten op Utrecht CS.
Niet bewaakt he? Gewoon kapstokken dus.quote:
Ik moet ook zo vroeg vertrekken om optijd te komen hoorquote:
Er is inderdaad geen bewaking in de garderobe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet bewaakt he? Gewoon kapstokken dus.
Ja ik ook, ik denk dat ik ook nog wel eerder dan 15:00 vertrek. Waarschijnlijk blijft er dan nog wel tijd over als ik in Utrecht ben, maar dan kan ik in elk geval nog wat eten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef chansadres het volgende:
Maar ik moet ivm vertragingen al rond 12/1 uur opletten als ik niet wat eerder moet vertrekken
Ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef chansadres het volgende:
Lijkt me wel logisch ja, iedereen, die in utrecht overstapt moet die trein hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |