Kheb ze nog niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jonge, die foto's van gisterdie van Anna en mij.. té lelijk serieussssss!
Je bent nog aardig mild met je PI!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Leuk er wordt al vanuit gegaan dat ik de kaarten al aan Kirstenn en Jildauu heb gegeven. Damn wat zijn julile een stelletje arrogante mensenBuiten gewoon triest. Op deze manier ben ik blij dat ik niet meer meega en julile ontmoet PLUS dit zet mij gelijk aan het denken of ik het nog wel wil weggeven.
misschien had ik ze gewoon niet moeten weigeren?! had een hoop gezeik gescheeldquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat Diz ze niet te koop aanbiedt, ze geeft aan een vriend(in) of ze weggooit of weet ik wat. Gaan ze even zijn kaartjes verdelen.
Hij kan toch zelf wel bepalen aan welke FOK!ker hij ze geven wil, Dizer kennende komen ze echt wel goed terecht hoor, om dan voor zijn beurt de kaartjes te verdelen is nogal matig.
Aan mij, duh!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Aan wie dan, Timmai heeft al aangegeven dat hij niet kan.
Och, dat weet ik niet en maakt me niet uit, gaat ook niet om Kirsten en Jildau, die gun ik die kaartjes wel, maar meer om dat CDP wel even voor Dizer regelt wie ze krijgt, dat vind ik nogal lame.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij komt hier nooit.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan mij, duh!
Ik ben de grootste IDO-fan sinds jaren!![]()
![]()
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel anders kyken oké??(als we mee gaan/mogen
)
Het is jammer dat CDP het heeft verpest voor IEDEREEN met zijn bemoeienis. Zeer irritant en totaal geen rekening gehouden met hoe ik erover denk. Ik heb het hem wellicht 10 keer gevraagd om er niet mee te bemoeien. Maar helaas. Nu weer gelijk een lijst dat aangeeft dat ik al heb besloten aan wie ik ze geef. Dit helpt mij allemaal niet om een keuze te maken. Dus weet ik het helaas nog niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan pratenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, dat weet ik niet en maakt me niet uit, gaat ook niet om Kirsten en Jildau, die gun ik die kaartjes wel, maar meer om dat CDP wel even voor Dizer regelt wie ze krijgt, dat vind ik nogal lame.
dat zouden jullie niet overleven, daar is het klapvee niks bijquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch ook verdomme geen SHO meet![]()
Laten we eerst maar even wachten op wat Dizer doetquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...![]()
mèn hoe slecht....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
Anders had ik ze wel op marktplaats gezet en belachelijk veel geld voor kunnen opvangen!
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Jildauu het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan praten![]()
Wat hou ik toch van jouquote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
mèn hoe slecht....zoiets bedénk je toch niet?!??!??!
CDP zit voor Dizer te praten, terwijl hij al een goed initiatief neemt om er een topic voor te openen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Jildauu het volgende:
[..]
CDP heeft dit niet geregeld voor Dizer, toch? WithMe plaatst onze namen ertussen.. terwijl Dizer zelf nog niks heeft gezegd! Ik denk dat hij heel goed zelf kan praten![]()
ja alleen wel gepost door CDP en niet door Dizerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja alleen wel gepost door CDP en niet door DizerDus die bevestiging gata helaas niet door
dat is hip, manquote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |