Ik verwacht er niks van, dan kan het alleen maar meevallen. grapje natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, het wordt zo leuk! Dat kán gewoon niet anders!
Ik vanavond alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste week ging voor mn gevoel supersnel
Nog ff en we zitten met onze sterretjes te zwaaien richting idolen-in-de-dop
Waar ga je zitten? Kunnen we je spottenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
De laatste week ging voor mn gevoel supersnel
Nog ff en we zitten met onze sterretjes te zwaaien richting idolen-in-de-dop
De stok richting Hilversum en dat wij het gaan opzoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 25! Hoogezand?
Misschien leuk om deze met de IDO-Meet te verplaatsen naar Hilversum?
Haha, met zn allen meezingenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand het lijstje met wat ze volgende week zingen?
We gaan natuurlijk met zn allen op de tribune zitten met songteksten en al
Whehe, ik ook niet. Misschien bij Ellen, om haar te irriteren ofzoquote:
http://soulsynergy.de/mp3/beastofburden.mp3 Dit is niet de Bette Midler-versie, maar hier hoor je het Ellen al zingen...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef superhero87 het volgende:
Ik ken die nummer van Bett Midler niet. Zal het ff downloaden![]()
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nou eigenlijk altijd doodstil op het moment dat bekend wordt wie eruit moetNee toch? Want ik wil hard kunnen gillen als Ellen's naam als afvaller genoemd wordt
![]()
Onderschat de Ellen-fans nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgt
Hallo, we leven in een land van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je dan van alle kanten een klap voor je kop krijgt
Kirsten en Jildau willen ze heel graag hebben!quote:
Dan juich ik met je meequote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nou eigenlijk altijd doodstil op het moment dat bekend wordt wie eruit moetNee toch? Want ik wil hard kunnen gillen als Ellen's naam als afvaller genoemd wordt
![]()
Ik vind eigenlijk dat de andere 14 meeters een stem moeten hebben hierin.quote:
Wel zo eerlijk iddquote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de andere 14 meeters een stem moeten hebben hierin.
Fir3 gaat al met Sven meequote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Fir3fly is ook vaak aanwezig.
Yeahinho?
Natalie
Zhenar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |