VU?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kun je Evert en mij anders ook niet op de terugweg op Schiphol of bij de VU droppen, Miran?
Vrije Universiteit?quote:
Ik kom maar uit Eindhoven, en heb in Amsterdam niks te zoeken, dus heb ik geen enkel ideequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom maar uit Eindhoven, en heb in Amsterdam niks te zoeken, dus heb ik geen enkel idee.
Is dat voor mij? Ik zie geen plaatje.... kotm omdat ik op me werk zie en alleen kan fokkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Linksonder een beetje..
Ja, het is een plattegrond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat voor mij? Ik zie geen plaatje.... kotm omdat ik op me werk zie en alleen kan fokken
dan moet ik nog omrijden lijkt mij.... ik wil best mensen meenemen, maar omrijden doe ik niet 's nachtsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de afslag voor de VU ligt op de weg naar Schiphol vanaf H'sum.. vandaar
Die heb ik dan ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hehe, ben er eindelijk uit welke trein het wordt, die van 23:45 via Schiphol. En op de terugweg geen dure taxi
Op de terugweg gewoon die van 23.31quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga eerst maar eens uitzoeken welke trein ik nu weer moet nemen![]()
tevens TVP
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist viel er hier een envelop van Blue Circle op de mat met daarin mijn twee kaarten voor 4 maart.
Ik weet nog niet precies wie ik meeneem, maar ik zal er dus ook zijn.
of naast en om de bordjes van Fok gaan zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.![]()
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahHeeft hij al gevraagd of we ene plekje vrij houden
Cosmos blijft ook alleen maar moderator omdat hij dan kaarten krijg van JJessequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.
Ik heb m nog niet gehoord.
Raar dat Jesse dat niet door heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know...
Inderdaad,,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Raar dat Jesse dat niet door heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |