Of voor tofheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, geslacht is natuurlijk errrg belangrijk voor postgedrag.
Hai!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
wie wie wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, en ik weet nu dus ook wie Polen is.
Het is een kloon zeg ik jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Hai!
En Twist, die Polen heeft je nu al door
Let's have it where it hurts most.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, en ik weet nu dus ook wie Polen is.
Alsof je dat niet weet.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:41 schreef Polen het volgende:
PP, je hebt irc?
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet.
Gister heb je me nog uitgemaakt voor "irc-nicht".
Moest je nou godverdomme echt over carnaval beginnen stomme idioot.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
Paashaas tijdens carnaval...iets met vliegjes en dode konijntjes
Carnaval is voor geestelijk gehandicapten en brabandersquote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
PL wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
Och een nieuwe kneus aan het firmament.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef Polen het volgende:
- *gaap*-
En jij mag nu juist daarom wel meedoen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Carnaval is voor geestelijk gehandicapten en brabanders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En??
zelfs als slechte joey kloon ben je mislukt![]()
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...![]()
De mislukking van de eeuw noemt me een mislukking, ow mijn god.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor.![]()
Ben ik je God?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...![]()
De mislukking van de eeuw noemt me een mislukking, ow mijn god.
Bij mij valt er in elk geval wat te zien en ergens op te trappen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!
Misschien zou een cursus begrijpend lezen iets voor je zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben ik je God?![]()
Zie je dat bekeren gedoe gaat best lekker.![]()
En open deuren intrappen is je nog steeds niet vreemd, zie ik wel weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mij valt er in elk geval wat te zien.![]()
En ik maar denken dat schrijven altijd mijn probleem wasquote:Op maandag 27 februari 2006 22:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zou een cursus begrijpend lezen iets voor je zijn.![]()
"Hahaha".quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Och een nieuwe kneus aan het firmament.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En open deuren intrappen is je nog steeds niet vreemd, zie ik wel weer.
Die cursus is echt broodnodig ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid.
Sarcastisch hoop ik?![]()
MOET JIJ OOK BIJNA HUILEN VAN HET LACHEN?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef Polen het volgende:
OH GOD WAT IS HIJ GRAPPIG.
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef Polen het volgende:
OH GOD WAT IS HIJ GRAPPIG.
Nee, de hoofdletters dienen een doel aldaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.![]()
Inderdaad, te laten blijken dat je blijkbaar op een forum al moet schreeuwen om een punt te maken en aandacht te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
[..]
Nee, de hoofdletters dienen een doel aldaar.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.![]()
Ik weet niet wat jullie bezielt, maar ik heb echt nog geen enkele keer een grap gemaakt.![]()
Het was geen grapje dus?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar bleef je verdomme?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Het was geen grapje dus?![]()
Sorry dan had ik je even moeten troosten.![]()
Mijn droom, wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Knus. Dat woord zocht ik. Knus hier.
Je kunt ook gewoon meteen vol erinhakken, gaat wat sneller.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten krassen.
Ja, anders hoor je er helaasch niet bij hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:00 schreef melismay het volgende:
Gaan jullie hier lekker knus zitten doen, ga ik mijn bed in! Truste!
figuur-krassen en stijl-snijden?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:00 schreef melismay het volgende:
Gaan jullie hier lekker knus zitten doen, ga ik mijn bed in! Truste!
MMS ze maar.... Rond een uurtje of 4 graagquote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wou je net m'n verse krassen laten zien via de webcam, Melis.
Hoe meer slaappillen, hoe minder gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Een slaappil is toch niet gevaarlijk na een litertje bier?
Toch schattig, dat je allerlei smileys hebt ontdekt. Net m'n nicht van 8 op MSN.quote:
Neem er voor de zekerheid een stuk of 12.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Een slaappil is toch niet gevaarlijk na een litertje bier?
Ja die heb ik ook van haar, ze was best lekker.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch schattig, dat je allerlei smileys hebt ontdekt. Net m'n nicht van 8 op MSN.
Waarom? Nonchalant gespatte bloedvlekken op je tapijt zijn erg hip.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
figuur-krassen en stijl-snijden?![]()
Pas op het tapijt trouwens![]()
MMS-en, dat heb ik niet ingesteld op mn telefoon, heb je geen UMTS? kunnen wequote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef melismay het volgende:
[..]
MMS ze maar.... Rond een uurtje of 4 graag
Mag ik die van jou overkopen?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom? Nonchalant gespatte bloedvlekken op je tapijt zijn erg hip.
Ja idd, tot ze uitscheurde vorig jaar, sindsdien is de lol d'r voor mij iig wel af.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook van haar, ze was best lekker.![]()
Volgens mij heb ik dat nietquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
MMS-en, dat heb ik niet ingesteld op mn telefoon, heb je geen UMTS? kunnen weBeeldbellen
Ik schijt haar graag in haar bek, dat vind ze leuk en ik moet het toch kwijt.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja idd, tot ze uitscheurde vorig jaar, sindsdien is de lol d'r voor mij iig wel af.
Hoezo, wil je graag geneukt worden door iemand met ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
En?
Iemand al anale seks gehad hier?
Afrader.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
En?
Iemand al anale seks gehad hier?
Nee dank je, ik hoef geen homoseksuele ervaring. Ik ben overtuigd hetero.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoezo, wil je graag geneukt worden door iemand met ervaring?
Meestal begint een topic ermee: ' Mijn vriend wil de hele tijd anale seks, een kindje en hij heeft moeite met mijn borderline, hangen die dingen samen?'quote:
Trusten!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
Nah, ik ga ook slapen.
Dag lieve mensjes en kusjekroel.
kusjekroelquote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
Nah, ik ga ook slapen.
Dag lieve mensjes en kusjekroel.
Ja.. Airwin en vibri ook de hele dag niet gezien.. kleffie en beffiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Pheno het volgende:
Hoi
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Pheno het volgende:
Doei
Het mag alleen niet meer zo genoemd worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dit eigenlijk nog steeds een verkapte [singles] reeks?
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
Ik zoek de singles. Ben ik hier goed?
Nozem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Plato dear, ik moet je even iets vertellen wat je niet zo leuk zult vinden. MSN?
Op de B-kant staat: Jezus loves mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
nietes!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.![]()
Hij heeft waarschijnlijk wel bestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef Polen het volgende:
Maar jezus bestaat niet.
"There's no such thing as a messiah!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
Ja leg dat de Amerikanen maar eens uit!
Fotoboek van sararaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
DATquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
Had dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:38 schreef Polen het volgende:
Ik twijfelde zelfs erover 'Geen Raats' te posten.
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaatsquote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
Houden we het een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuist artikelen gecorrigeerd, en in een daarvan stond dit:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
tskk.. artikelen in het nederlands..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
Dat geldt voor 'werdt' in het bijzonder of ook voor 'die meisje'?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Hiervan moet ik ook zachtjes kermenquote:
hey.. je maakt je er met een jantje-van-leiden vanaf..quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
Wat doe je dan... je bent toch geen schreeuwerdjequote:
Ach. Nu ga ik mij ook nog schuldig voelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
er lopen rare mensen rondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
O RLYquote:
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"
O RealLy?quote:
Marquis de Sadequote:
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Marquis de Sade
Sado-Masochisme
kwartje?
eeuwen later
dan pas Pasolini![]()
Ik heb mijn vrouwen liever stom..quote:
Natuurlijk niet pop! Jij weet, mi stimabo, ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.
Ik praat ont-zet-tend veel, zelfs onder het neukenquote:
Dan gaat het helaas niet werken... schone Thisbe.. dan ben ik niet uw Pyramusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik praat ont-zet-tend veel, zelfs onder het neuken![]()
heeft je woonomgeving een lekkage, of jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hier ook.
En ik heb ook een lekkage
owquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorgen!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Maar eerst koffie...
Iedereen lekker geslapen?(ik niet..)
Jammer, t had wel lekker gewees bij de koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
owtis er gister niet meer van gekomen...
dr was geen bladerdeeg meer in de winkel
vandaag geen tijd, eerst naar t ziekenhuis, dan met mams de stad in en eten
dus dat gaat morgen worden
woonomgevingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft je woonomgeving een lekkage, of jij?
werk vandaag tot half 1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jammer, t had wel lekker gewees bij de koffievoor jouw dan
Drukke dag... en dan ook nog een ziekenhuisbezoek, dat andere klink wel vermakelijk..
Heb je een dag vrij genomen, of moet je hier ook nog es 8 uur bij werken?
dan kun je beter uitwijken naar de pampersquote:
Zoals je zegt, dat is niet mogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:
Een hele goeiemorgen vanuit het pittoreske (G)Rijswijk, dat er als het sneeuwt zo mogelijk nog kanslozer uitziet dan gewoonlijk
Is verhuizen naar Staphorst niet wat? Ik heb gehoord dat het daar pittoresk is en nog mooier als het gesneeuwd heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:
Een hele goeiemorgen vanuit het pittoreske (G)Rijswijk, dat er als het sneeuwt zo mogelijk nog kanslozer uitziet dan gewoonlijk
Das de reden waarom het 'lekt' bij Sjowhan..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
Kutweer
Hij heeft een kutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das de reden waarom het 'lekt' bij Sjowhan..
Jij hebt ook heel vrouwelijk fok! op je msn hequote:
Je hebt gelijk. Kanslozer dan kansloos is en blijft kansloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Polen het volgende:
[..]
Zoals je zegt, dat is niet mogelijk.
Dus als ze een behandeling gevonden hebben voor je, heb je met je moeke een klein feestje achteraf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
werk vandaag tot half 1
daarna richting station, mam oppikken, dan naar zh en vervolgens weer de stad in.
zh-bezoek is overigens niet negatief, krijg te horen wat er met mijn pols aan de hand is en wat ze eraan gaan doen...
Het is dan wel kansloos en grijs. Maar dat is de gemiddelde bewoner ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kanslozer dan kansloos is en blijft kansloos.![]()
Gelukkig woon ik hier niet, maar werk ik hier slechts...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is verhuizen naar Staphorst niet wat? Ik heb gehoord dat het daar pittoresk is en nog mooier als het gesneeuwd heeft.
Goedenmorgen!
Nopequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:44 schreef Pheno het volgende:
Jij hebt ook heel vrouwelijk fok! op je msn he
Nah, dan kies ik voor een inleg kruisje (als ik moet kiezen). Ik draag liever niet een hele boom aan papier om mijn kont..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je beter uitwijken naar de pampers
[afbeelding]
feest dat niet, maar mam kan niet eerder naar huis aangezien pap moet werken en ze dan het dorp niet inkanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus als ze een behandeling gevonden hebben voor je, heb je met je moeke een klein feestje achteraf?(ik weet dat je last heb van je rugwervel, maar je hebt me nog niet verteld wat er met je pols aan de hand is)
das geen papier... dat plaatje iig, die zijn uitwasbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nah, dan kies ik voor een inleg kruisje (als ik moet kiezen). Ik draag liever niet een hele boom aan papier om mijn kont..
Op zich welquote:
Liever tietenquote:
Ik geloof het niet, kutreeksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:55 schreef Polen het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling, in zo'n 'hvjjn', dat iemand dan vraagt 'joh, hoe komt dat dan', enzo?
Nee. Dat is juist het mooie ervan!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:55 schreef Polen het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling, in zo'n 'hvjjn', dat iemand dan vraagt 'joh, hoe komt dat dan', enzo?
zoiets als melismay, sharkdoggi en kiwitjuh zijn allemaal moe door een gangbang of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dat is juist het mooie ervan!![]()
Je kunt zelf gewoon verzinnen waarom iemand zich rot voelt...
Als je niets beters te doen hebt natuurlijk.
You're not alone.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Polen het volgende:
Ik dacht altijd dat ik de enige was met die ziekelijke neiging..
Pheno... Jij ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
You're not alone.
Die reeks bestaat daar toch voor?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoiets als melismay, sharkdoggi en kiwitjuh zijn allemaal moe door een gangbang of zo
Ah, vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Mokster het volgende:
En Morwen wacht op de uitslag van een soa-test!![]()
neehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Polen het volgende:
Ik denk dat die morwen wacht op het levenseinde..
"Wij mannen" houden ons meestal in, vrouwen laten het allemaal gewoon lopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]kijk en zo komen de heerlijke roddels
en dan zeggen ze dat wij vrouwen daar zo erg in zijn, mannen kunnen het anders ook heel goed
Hoewel de uitslag uiteindelijk tot hetzelfde resultaat kan leiden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef Polen het volgende:
Ah, vriendelijker.
Dit herinnert me aan een mailwisseling tussen mijzelf en de vriendin waarmee ik over een paar weken op vakantie ga. We hadden het over nut en noodzaak van een annuleringsverzekering en besloten er geen te nemen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:05 schreef Polen het volgende:
Of gewoon ondraaglijke jeuk.
daar zijn die tenaladies toch voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:05 schreef Polen het volgende:
[..]
"Wij mannen" houden ons meestal in, vrouwen laten het allemaal gewoon lopen..
Nouja.... ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
"Mevrouw, de uitslagen zijn binnen. Duidelijk een geval van goedemorgen, hier heeft u een receptje...
Exactly!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef Polen het volgende:
Daarbij nog de kans dat zo'n schimmel de klimaatswissel niet overleeft.
Bye....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Exactly!
Zo de Kamervragen zijn weer binnen, ik ben weer weg!![]()
Kreeg ff wat werk in handen gedrukt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
feest dat niet, maar mam kan niet eerder naar huis aangezien pap moet werken en ze dan het dorp niet inkan
kan...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kreeg ff wat werk in handen gedrukt..
In kan of niet in mag?Laat me raden: carnaval. Of wonen ze niet onder de Rijn?
Ik hoop voor je dat het een kleine ingreep voor je wordt. Ik heb een keer een verkeert geschoten botje on mijn pols gehad en daar heb ik een pijnlijke operatie van gehad..(plus doktoren die er op gingen staan om het botje terug te drukken..)
Uitwasbare Pampers?now the shit hits the fan..
Krijg je zo'n lekkere droge mond van..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef Polen het volgende:
[..]
Wanneer ze die dan oraal gebruiken, ja.
Heb je t tegen moi?quote:
minder hard als die van jou netquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je t tegen moi?
Ik heb wel meerdere topic killers gehad![]()
Maar eh.. vind je niet, dat zo'n opmerking die jij net plaats, ook een topic kan killen?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je t tegen moi?
Ik heb wel meerdere topic killers gehad![]()
Maar eh.. vind je niet, dat zo'n opmerking die jij net plaats, ook een topic kan killen?
Vertel mij wat. Ik durf al nix meer te posten..heb net het topic ge-killed..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het is saai hier.
Dat is altijd een goede manier om mensen aan te trekken.quote:
ach ermquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik durf al nix meer te posten..heb net het topic ge-killed..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede manier om mensen aan te trekken.![]()
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het is saai hier.
nu alquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar school, bis später
Laat me weten wanneer dat is, dan kom ik op de publieke tribune zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
Ik vind dat je Joey mee moet nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Scary...
Gewoon scheten laten, meer dan poep komt er toch niet uit haar mondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Scary...
Je schaamt je gewoon voor het feit dat jij niet wist dat het met umlaut geschreven moet worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typen
Ben je dan te volgen via de livestream?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Scary...
Spetter spieter spater, lekker in t waterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typen
Via een speciale uitzending van MoksterTV, worden de Roccofilms ineens onderbroken door Rita.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef Polen het volgende:
[..]
Ben je dan te volgen via de livestream?
Ik woon 5km van duitsland, ik heb gewerkt voor de duitse tak van 'de' bank. Ik denk dat ik meer met duits in aanraking kom dan dat standaard duitsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor het feit dat jij niet wist dat het met umlaut geschreven moet worden.![]()
Ben jij ook al zo'n rocco fan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Via een speciale uitzending van MoksterTV, worden de Roccofilms ineens onderbroken door Rita.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon 5km van duitsland, ik heb gewerkt voor de duitse tak van 'de' bank. Ik denk dat ik meer met duits in aanraking kom dan dat standaard duits
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen. Dat komt zo over als beun de haas kapriolen.. Wel kut als je zoiets moet horen en je heb je maandsalaris al lopen plannen over de maand.. (zouden ze hier moeten doen, worden ze meteen aangkelaagd...)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach erm
nah dan ga ik maar ff grommen....
mijn baas kan nu op dit moment t salaris niet betalen
oftewel kan ik weer geld terug gaan zetten van mijn spaar... en dat staat dan overmorgen op mijn rekening, oftewel kan strax medicijnen neit gaan halen, of moet mijn mams lief aankijken en dat wil ik dan weer niet
nah goed, gelukkig al boodschapkes gedaan voor deze week
Met de nadruk op de "f" in "wtf".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n rocco fan?
who and wtf?
Ik heb een duits toetsenbordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]wat is de ALT code voor de ringel-S?
Nee hoor, maar ik kan er ook niets aan doen dat de programmering van Mokster TV grotendeels uit die films bestaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n rocco fan?
who and wtf?
ik weet wel waardoor dit komt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen. Dat komt zo over als beun de haas kapriolen.. Wel kut als je zoiets moet horen en je heb je maandsalaris al lopen plannen over de maand.. (zouden ze hier moeten doen, worden ze meteen aangkelaagd...)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar bij mij zat er altijd een kreng naast de nulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagteken er boven
En op een iSeries kun je die gewoon instellen, veel makkelijker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
linkje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef Sylvana 2 weken, dan heeft ze weer een nieuw vriendje. En dat duurt dan ook weer 2 weken en dan is ze weer vrijgezel.
Was dat die gangbangster?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef Sylvana 2 weken, dan heeft ze weer een nieuw vriendje. En dat duurt dan ook weer 2 weken en dan is ze weer vrijgezel.
Ik ben haar de laatste tijd uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedzo mien jong! En niet terug geven mits fietsquote:
dat gebeurt héél veelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen
Grijp je kans Plato, ze is beschikbaar en extreem gewillig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben haar de laatste tijd uit het oog verloren.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Grijp je kans Plato, ze is beschikbaar en extreem gewillig.
Tipisch geval van naar de klote gaan inderdaadquote:
Ook goedemorgen.quote:
What's the catch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
... en je bent er binnen twee weken weer vanaf!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hey. Mijn niet-kloon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en je bent er binnen twee weken weer vanaf!![]()
goh gister een beetje overleefd?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeuk en uitslag op je intieme plekjes..quote:
WAT voor'n films?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan er ook niets aan doen dat de programmering van Mokster TV grotendeels uit die films bestaat.![]()
Praat me bij...quote:
Ja hoor, maar wat was er gister dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wat was er gister dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. Airwin en vibri ook de hele dag niet gezien.. kleffie en beffie
roccofilms natuurlijkquote:
En een grotere kans op een soaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overdag druk met werk en 's avonds met huishouden. Vib was sporten, dus die heb ik niet gezien...quote:
Geen id waar je t over hebt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
I still don't have a clue. Iets met Rocco, whoever that may be....quote:
Ernstig dat airwin jij en ik hetzelfde denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien een soa van een of andere gangbang. Ik weet het niet.
Lang leve IMDB!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
I still don't have a clue. Iets met Rocco, whoever that may be....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeuk en uitslag op je intieme plekjes..![]()
Krijgt ook plato een goede reden 'afwachtend...' te posten in hvjjn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien een soa van een of andere gangbang. Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |