Oh als ik mn was bij je mag doen dan hoef ik niet naar mn ouders dit weekend en kan ik gelijk je huis zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik eens tijd heb en niet de hele tijd bezig ben met die godvergeten opleiding van me.
Dat ik me meld is toch al leuk genoeg.quote:
hey.. mag je dan mensen meenemen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ik me meld is toch al leuk genoeg.
We moeten concepten bedenken om de overgang van het avondpubliek naar het nachtpubliek goed te laten verlopen. En deze ook zelf uitvoeren daar.
En binnenkort gaan we op de gastenlijst en mogen we even onderzoek doen cq gratis stappen in de Paradiso.
Prima. Ben toch thuis.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh als ik mn was bij je mag doen dan hoef ik niet naar mn ouders dit weekend en kan ik gelijk je huis zien.![]()
Je bent vaak in Paradiso?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:28 schreef Polen het volgende:
Dan zie ik je daar wel.
Dan hou ik niet meer van je.quote:
jaquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld dat ik dat niet mag.![]()
*checktquote:
Meer info graag.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:42 schreef Polen het volgende:
[..]
Na het afgelopen weekend is dat het idee, ja.
Nou ja... Gewoon vertellen wanneer je er bent en dan kom ik gewoon ook!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja... Gewoon vertellen wanneer je er bent en dan kom ik gewoon ook!
Voor jou wil ik best entree betalen
Altijd!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik tot heel laat moet overwerken daar en er geen trein naar utrecht meer gaat, mag ik dan bij jou 'logeren'?
Gelukkig rijden er geen nachttreinen naar Utrecht.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik tot heel laat moet overwerken daar en er geen trein naar utrecht meer gaat, mag ik dan bij jou 'logeren'?
In ruil voor hete lesbo-seks wil je me vast wel ophalen toch.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Altijd!
(alleen ben ik bang dat als er geen trein naar Utrecht meer gaat, dat er dan ook geen bus meer naar mijn dorp rijdt)
Wat was er afgelopen weekend met jou en paradiso zodat jij er vaker gaat zijn?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:01 schreef Twisted_fok het volgende:
In ruil voor hete lesbo-seks wil je me vast wel ophalen toch.![]()
Sonic Acts. En het was goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat was er afgelopen weekend met jou en paradiso zodat jij er vaker gaat zijn?
Wie ben jij nou eigenlijk?
Kennen we je al?
Alles, ik wil alles van je weten.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Twistje toch! You nasty thing you!![]()
![]()
Is het niet voldoende te weten wie ik nu ben?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut, nu heb ik nog geen idee wie Polen is. of eigenlijk, wie Polen eerder was.
Ik heb een vermoeden, maar als ik het vermoeden uitspreek, vermoed ik dat de een enkeltje Bandorp word voor alle Polenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut, nu heb ik nog geen idee wie Polen is. of eigenlijk, wie Polen eerder was.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In ruil voor hete lesbo-seks wil je me vast wel ophalen toch.![]()
nee ik ben te nieuwsgierig.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Polen het volgende:
[..]
Is het niet voldoende te weten wie ik nu ben?
Goed. We gaan hints geven?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, maar als ik het vermoeden uitspreek, vermoed ik dat de een enkeltje Bandorp word voor alle Polen
Tssssquote:
Ik heb al wel van 2 mensen gehoord dat ze dachten dat je een kloon van mij was, dus je moet wel tof zijn. Alleen ben ik nu nog nieuwsgieriger.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Polen het volgende:
[..]
Goed. We gaan hints geven?
Er zijn geen openstaande rekeningen, geen zaken te vereffenen en geen problemen om voor weg te lopen.
Wow.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb al wel van 2 mensen gehoord dat ze dachten dat je een kloon van mij was, dus je moet wel tof zijn. Alleen ben ik nu nog nieuwsgieriger.![]()
Waar was je dat?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Tsssszal nog eens lief voor je zijn
Lijkt hij op een wijf?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb al wel van 2 mensen gehoord dat ze dachten dat je een kloon van mij was, dus je moet wel tof zijn. Alleen ben ik nu nog nieuwsgieriger.![]()
Ja, geslacht is natuurlijk errrg belangrijk voor postgedrag.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt hij op een wijf?
of jij op een kerel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |