Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Plato dear, ik moet je even iets vertellen wat je niet zo leuk zult vinden. MSN?
Op de B-kant staat: Jezus loves mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
nietes!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.![]()
Hij heeft waarschijnlijk wel bestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef Polen het volgende:
Maar jezus bestaat niet.
"There's no such thing as a messiah!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
Ja leg dat de Amerikanen maar eens uit!
Fotoboek van sararaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
DATquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
Had dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:38 schreef Polen het volgende:
Ik twijfelde zelfs erover 'Geen Raats' te posten.
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaatsquote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
Houden we het een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuist artikelen gecorrigeerd, en in een daarvan stond dit:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
tskk.. artikelen in het nederlands..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuist artikelen gecorrigeerd, en in een daarvan stond dit:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |