Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Plato dear, ik moet je even iets vertellen wat je niet zo leuk zult vinden. MSN?
Op de B-kant staat: Jezus loves mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
nietes!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.![]()
Hij heeft waarschijnlijk wel bestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef Polen het volgende:
Maar jezus bestaat niet.
"There's no such thing as a messiah!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
Ja leg dat de Amerikanen maar eens uit!
Fotoboek van sararaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
DATquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
Had dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:38 schreef Polen het volgende:
Ik twijfelde zelfs erover 'Geen Raats' te posten.
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaatsquote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
Houden we het een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuist artikelen gecorrigeerd, en in een daarvan stond dit:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
tskk.. artikelen in het nederlands..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
Dat geldt voor 'werdt' in het bijzonder of ook voor 'die meisje'?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Hiervan moet ik ook zachtjes kermenquote:
hey.. je maakt je er met een jantje-van-leiden vanaf..quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
Wat doe je dan... je bent toch geen schreeuwerdjequote:
Ach. Nu ga ik mij ook nog schuldig voelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
er lopen rare mensen rondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
O RLYquote:
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"
O RealLy?quote:
Marquis de Sadequote:
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Marquis de Sade
Sado-Masochisme
kwartje?
eeuwen later
dan pas Pasolini![]()
Ik heb mijn vrouwen liever stom..quote:
Natuurlijk niet pop! Jij weet, mi stimabo, ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |