Ja, anders hoor je er helaasch niet bij hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten krassen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:00 schreef melismay het volgende:
Gaan jullie hier lekker knus zitten doen, ga ik mijn bed in! Truste!
figuur-krassen en stijl-snijden?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten krassen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:00 schreef melismay het volgende:
Gaan jullie hier lekker knus zitten doen, ga ik mijn bed in! Truste!
MMS ze maar.... Rond een uurtje of 4 graagquote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wou je net m'n verse krassen laten zien via de webcam, Melis.
Hoe meer slaappillen, hoe minder gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Een slaappil is toch niet gevaarlijk na een litertje bier?
Toch schattig, dat je allerlei smileys hebt ontdekt. Net m'n nicht van 8 op MSN.quote:
Neem er voor de zekerheid een stuk of 12.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Een slaappil is toch niet gevaarlijk na een litertje bier?
Ja die heb ik ook van haar, ze was best lekker.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch schattig, dat je allerlei smileys hebt ontdekt. Net m'n nicht van 8 op MSN.
Waarom? Nonchalant gespatte bloedvlekken op je tapijt zijn erg hip.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
figuur-krassen en stijl-snijden?![]()
Pas op het tapijt trouwens![]()
MMS-en, dat heb ik niet ingesteld op mn telefoon, heb je geen UMTS? kunnen wequote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef melismay het volgende:
[..]
MMS ze maar.... Rond een uurtje of 4 graag
Mag ik die van jou overkopen?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom? Nonchalant gespatte bloedvlekken op je tapijt zijn erg hip.
Ja idd, tot ze uitscheurde vorig jaar, sindsdien is de lol d'r voor mij iig wel af.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook van haar, ze was best lekker.![]()
Volgens mij heb ik dat nietquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
MMS-en, dat heb ik niet ingesteld op mn telefoon, heb je geen UMTS? kunnen weBeeldbellen
Ik schijt haar graag in haar bek, dat vind ze leuk en ik moet het toch kwijt.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja idd, tot ze uitscheurde vorig jaar, sindsdien is de lol d'r voor mij iig wel af.
Hoezo, wil je graag geneukt worden door iemand met ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
En?
Iemand al anale seks gehad hier?
Afrader.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
En?
Iemand al anale seks gehad hier?
Nee dank je, ik hoef geen homoseksuele ervaring. Ik ben overtuigd hetero.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoezo, wil je graag geneukt worden door iemand met ervaring?
Meestal begint een topic ermee: ' Mijn vriend wil de hele tijd anale seks, een kindje en hij heeft moeite met mijn borderline, hangen die dingen samen?'quote:
Trusten!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
Nah, ik ga ook slapen.
Dag lieve mensjes en kusjekroel.
kusjekroelquote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
Nah, ik ga ook slapen.
Dag lieve mensjes en kusjekroel.
Ja.. Airwin en vibri ook de hele dag niet gezien.. kleffie en beffiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Pheno het volgende:
Hoi
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Pheno het volgende:
Doei
Het mag alleen niet meer zo genoemd worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dit eigenlijk nog steeds een verkapte [singles] reeks?
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
Ik zoek de singles. Ben ik hier goed?
Nozem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |