Of voor tofheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, geslacht is natuurlijk errrg belangrijk voor postgedrag.
Hai!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
wie wie wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, en ik weet nu dus ook wie Polen is.
Het is een kloon zeg ik jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Hai!
En Twist, die Polen heeft je nu al door
Let's have it where it hurts most.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, en ik weet nu dus ook wie Polen is.
Alsof je dat niet weet.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:41 schreef Polen het volgende:
PP, je hebt irc?
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet.
Gister heb je me nog uitgemaakt voor "irc-nicht".
Moest je nou godverdomme echt over carnaval beginnen stomme idioot.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
Paashaas tijdens carnaval...iets met vliegjes en dode konijntjes
Carnaval is voor geestelijk gehandicapten en brabandersquote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
PL wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
Och een nieuwe kneus aan het firmament.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:44 schreef Polen het volgende:
- *gaap*-
En jij mag nu juist daarom wel meedoen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Carnaval is voor geestelijk gehandicapten en brabanders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En??
zelfs als slechte joey kloon ben je mislukt![]()
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...![]()
De mislukking van de eeuw noemt me een mislukking, ow mijn god.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor.![]()
Ben ik je God?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er vele malen eerder dan Joey, dus als er iemand een kloon is...![]()
De mislukking van de eeuw noemt me een mislukking, ow mijn god.
Bij mij valt er in elk geval wat te zien en ergens op te trappen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is weer eens op z'n pik getrapt hoor!
Misschien zou een cursus begrijpend lezen iets voor je zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben ik je God?![]()
Zie je dat bekeren gedoe gaat best lekker.![]()
En open deuren intrappen is je nog steeds niet vreemd, zie ik wel weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mij valt er in elk geval wat te zien.![]()
En ik maar denken dat schrijven altijd mijn probleem wasquote:Op maandag 27 februari 2006 22:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zou een cursus begrijpend lezen iets voor je zijn.![]()
"Hahaha".quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Och een nieuwe kneus aan het firmament.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En open deuren intrappen is je nog steeds niet vreemd, zie ik wel weer.
Die cursus is echt broodnodig ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid.
Sarcastisch hoop ik?![]()
MOET JIJ OOK BIJNA HUILEN VAN HET LACHEN?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef Polen het volgende:
OH GOD WAT IS HIJ GRAPPIG.
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef Polen het volgende:
OH GOD WAT IS HIJ GRAPPIG.
Nee, de hoofdletters dienen een doel aldaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.![]()
Inderdaad, te laten blijken dat je blijkbaar op een forum al moet schreeuwen om een punt te maken en aandacht te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
[..]
Nee, de hoofdletters dienen een doel aldaar.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine letters zijn afdoende hoor om een statement te maken.![]()
Ik weet niet wat jullie bezielt, maar ik heb echt nog geen enkele keer een grap gemaakt.![]()
Het was geen grapje dus?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar bleef je verdomme?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Het was geen grapje dus?![]()
Sorry dan had ik je even moeten troosten.![]()
Mijn droom, wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Knus. Dat woord zocht ik. Knus hier.
Je kunt ook gewoon meteen vol erinhakken, gaat wat sneller.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten krassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |