Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Plato dear, ik moet je even iets vertellen wat je niet zo leuk zult vinden. MSN?
Op de B-kant staat: Jezus loves mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Polen het volgende:
B-kant.
nietes!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die hufters zijn allemaal naar bed.![]()
Hij heeft waarschijnlijk wel bestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef Polen het volgende:
Maar jezus bestaat niet.
"There's no such thing as a messiah!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
Ja leg dat de Amerikanen maar eens uit!
Fotoboek van sararaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
DATquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef Polen het volgende:
Ik zou wel een meisje willen ontmoeten die Sara heet. En dan de hele dag SAAARAAAA zingen.
Had dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:38 schreef Polen het volgende:
Ik twijfelde zelfs erover 'Geen Raats' te posten.
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaatsquote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
Houden we het een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. je hebt vast ergere fotos van sararaats
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuist artikelen gecorrigeerd, en in een daarvan stond dit:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
tskk.. artikelen in het nederlands..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Ik pleit bij dit soort mensen voor het ontnemen van het stemrecht, alsmede het ontnemen van alle diploma's inclusief het zwemdiploma!
Dat geldt voor 'werdt' in het bijzonder of ook voor 'die meisje'?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:44 schreef Thisbe het volgende:
"Dit werdt behandelt"
Hiervan moet ik ook zachtjes kermenquote:
hey.. je maakt je er met een jantje-van-leiden vanaf..quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
Wat doe je dan... je bent toch geen schreeuwerdjequote:
Ach. Nu ga ik mij ook nog schuldig voelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hiervan moet ik ook zachtjes kermen![]()
er lopen rare mensen rondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Kermen van genot door taalfouten"...
O RLYquote:
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat past wel in "120 dagen van Sodom"
O RealLy?quote:
Marquis de Sadequote:
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Marquis de Sade
Sado-Masochisme
kwartje?
eeuwen later
dan pas Pasolini![]()
Ik heb mijn vrouwen liever stom..quote:
Natuurlijk niet pop! Jij weet, mi stimabo, ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Je kan me veel verwijten. Achterlijkheid niet terecht.
Ik praat ont-zet-tend veel, zelfs onder het neukenquote:
Dan gaat het helaas niet werken... schone Thisbe.. dan ben ik niet uw Pyramusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik praat ont-zet-tend veel, zelfs onder het neuken![]()
heeft je woonomgeving een lekkage, of jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hier ook.
En ik heb ook een lekkage
owquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorgen!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Maar eerst koffie...
Iedereen lekker geslapen?(ik niet..)
Jammer, t had wel lekker gewees bij de koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
owtis er gister niet meer van gekomen...
dr was geen bladerdeeg meer in de winkel
vandaag geen tijd, eerst naar t ziekenhuis, dan met mams de stad in en eten
dus dat gaat morgen worden
woonomgevingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft je woonomgeving een lekkage, of jij?
werk vandaag tot half 1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jammer, t had wel lekker gewees bij de koffievoor jouw dan
Drukke dag... en dan ook nog een ziekenhuisbezoek, dat andere klink wel vermakelijk..
Heb je een dag vrij genomen, of moet je hier ook nog es 8 uur bij werken?
dan kun je beter uitwijken naar de pampersquote:
Zoals je zegt, dat is niet mogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:
Een hele goeiemorgen vanuit het pittoreske (G)Rijswijk, dat er als het sneeuwt zo mogelijk nog kanslozer uitziet dan gewoonlijk
Is verhuizen naar Staphorst niet wat? Ik heb gehoord dat het daar pittoresk is en nog mooier als het gesneeuwd heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:
Een hele goeiemorgen vanuit het pittoreske (G)Rijswijk, dat er als het sneeuwt zo mogelijk nog kanslozer uitziet dan gewoonlijk
Das de reden waarom het 'lekt' bij Sjowhan..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
Kutweer
Hij heeft een kutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das de reden waarom het 'lekt' bij Sjowhan..
Jij hebt ook heel vrouwelijk fok! op je msn hequote:
Je hebt gelijk. Kanslozer dan kansloos is en blijft kansloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Polen het volgende:
[..]
Zoals je zegt, dat is niet mogelijk.
Dus als ze een behandeling gevonden hebben voor je, heb je met je moeke een klein feestje achteraf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
werk vandaag tot half 1
daarna richting station, mam oppikken, dan naar zh en vervolgens weer de stad in.
zh-bezoek is overigens niet negatief, krijg te horen wat er met mijn pols aan de hand is en wat ze eraan gaan doen...
Het is dan wel kansloos en grijs. Maar dat is de gemiddelde bewoner ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kanslozer dan kansloos is en blijft kansloos.![]()
Gelukkig woon ik hier niet, maar werk ik hier slechts...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is verhuizen naar Staphorst niet wat? Ik heb gehoord dat het daar pittoresk is en nog mooier als het gesneeuwd heeft.
Goedenmorgen!
Nopequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:44 schreef Pheno het volgende:
Jij hebt ook heel vrouwelijk fok! op je msn he
Nah, dan kies ik voor een inleg kruisje (als ik moet kiezen). Ik draag liever niet een hele boom aan papier om mijn kont..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je beter uitwijken naar de pampers
[afbeelding]
feest dat niet, maar mam kan niet eerder naar huis aangezien pap moet werken en ze dan het dorp niet inkanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus als ze een behandeling gevonden hebben voor je, heb je met je moeke een klein feestje achteraf?(ik weet dat je last heb van je rugwervel, maar je hebt me nog niet verteld wat er met je pols aan de hand is)
das geen papier... dat plaatje iig, die zijn uitwasbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nah, dan kies ik voor een inleg kruisje (als ik moet kiezen). Ik draag liever niet een hele boom aan papier om mijn kont..
Op zich welquote:
Liever tietenquote:
Ik geloof het niet, kutreeksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:55 schreef Polen het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling, in zo'n 'hvjjn', dat iemand dan vraagt 'joh, hoe komt dat dan', enzo?
Nee. Dat is juist het mooie ervan!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:55 schreef Polen het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling, in zo'n 'hvjjn', dat iemand dan vraagt 'joh, hoe komt dat dan', enzo?
zoiets als melismay, sharkdoggi en kiwitjuh zijn allemaal moe door een gangbang of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dat is juist het mooie ervan!![]()
Je kunt zelf gewoon verzinnen waarom iemand zich rot voelt...
Als je niets beters te doen hebt natuurlijk.
You're not alone.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Polen het volgende:
Ik dacht altijd dat ik de enige was met die ziekelijke neiging..
Pheno... Jij ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
You're not alone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |