Die reeks bestaat daar toch voor?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoiets als melismay, sharkdoggi en kiwitjuh zijn allemaal moe door een gangbang of zo
Ah, vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Mokster het volgende:
En Morwen wacht op de uitslag van een soa-test!![]()
neehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Polen het volgende:
Ik denk dat die morwen wacht op het levenseinde..
"Wij mannen" houden ons meestal in, vrouwen laten het allemaal gewoon lopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]kijk en zo komen de heerlijke roddels
en dan zeggen ze dat wij vrouwen daar zo erg in zijn, mannen kunnen het anders ook heel goed
Hoewel de uitslag uiteindelijk tot hetzelfde resultaat kan leiden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef Polen het volgende:
Ah, vriendelijker.
Dit herinnert me aan een mailwisseling tussen mijzelf en de vriendin waarmee ik over een paar weken op vakantie ga. We hadden het over nut en noodzaak van een annuleringsverzekering en besloten er geen te nemen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:05 schreef Polen het volgende:
Of gewoon ondraaglijke jeuk.
daar zijn die tenaladies toch voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:05 schreef Polen het volgende:
[..]
"Wij mannen" houden ons meestal in, vrouwen laten het allemaal gewoon lopen..
Nouja.... ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
"Mevrouw, de uitslagen zijn binnen. Duidelijk een geval van goedemorgen, hier heeft u een receptje...
Exactly!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef Polen het volgende:
Daarbij nog de kans dat zo'n schimmel de klimaatswissel niet overleeft.
Bye....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Exactly!
Zo de Kamervragen zijn weer binnen, ik ben weer weg!![]()
Kreeg ff wat werk in handen gedrukt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
feest dat niet, maar mam kan niet eerder naar huis aangezien pap moet werken en ze dan het dorp niet inkan
kan...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kreeg ff wat werk in handen gedrukt..
In kan of niet in mag?Laat me raden: carnaval. Of wonen ze niet onder de Rijn?
Ik hoop voor je dat het een kleine ingreep voor je wordt. Ik heb een keer een verkeert geschoten botje on mijn pols gehad en daar heb ik een pijnlijke operatie van gehad..(plus doktoren die er op gingen staan om het botje terug te drukken..)
Uitwasbare Pampers?now the shit hits the fan..
Krijg je zo'n lekkere droge mond van..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef Polen het volgende:
[..]
Wanneer ze die dan oraal gebruiken, ja.
Heb je t tegen moi?quote:
minder hard als die van jou netquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je t tegen moi?
Ik heb wel meerdere topic killers gehad![]()
Maar eh.. vind je niet, dat zo'n opmerking die jij net plaats, ook een topic kan killen?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je t tegen moi?
Ik heb wel meerdere topic killers gehad![]()
Maar eh.. vind je niet, dat zo'n opmerking die jij net plaats, ook een topic kan killen?
Vertel mij wat. Ik durf al nix meer te posten..heb net het topic ge-killed..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het is saai hier.
Dat is altijd een goede manier om mensen aan te trekken.quote:
ach ermquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik durf al nix meer te posten..heb net het topic ge-killed..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede manier om mensen aan te trekken.![]()
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het is saai hier.
nu alquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar school, bis später
Laat me weten wanneer dat is, dan kom ik op de publieke tribune zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |