Ik vind dat je Joey mee moet nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
Gewoon scheten laten, meer dan poep komt er toch niet uit haar mondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier begint het spannend te worden. Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat ik op zeer korte termijn mn eerste spoeddebat ga meemaken en Rita dus ga ontmoeten (omdat ik dan moet gaan souffleren).
Scary...
Je schaamt je gewoon voor het feit dat jij niet wist dat het met umlaut geschreven moet worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typen
Ben je dan te volgen via de livestream?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Scary...
Spetter spieter spater, lekker in t waterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
bis spater, do niet zo ubernerd door später te typen
Via een speciale uitzending van MoksterTV, worden de Roccofilms ineens onderbroken door Rita.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef Polen het volgende:
[..]
Ben je dan te volgen via de livestream?
Ik woon 5km van duitsland, ik heb gewerkt voor de duitse tak van 'de' bank. Ik denk dat ik meer met duits in aanraking kom dan dat standaard duitsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor het feit dat jij niet wist dat het met umlaut geschreven moet worden.![]()
Ben jij ook al zo'n rocco fan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Via een speciale uitzending van MoksterTV, worden de Roccofilms ineens onderbroken door Rita.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon 5km van duitsland, ik heb gewerkt voor de duitse tak van 'de' bank. Ik denk dat ik meer met duits in aanraking kom dan dat standaard duits
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen. Dat komt zo over als beun de haas kapriolen.. Wel kut als je zoiets moet horen en je heb je maandsalaris al lopen plannen over de maand.. (zouden ze hier moeten doen, worden ze meteen aangkelaagd...)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach erm
nah dan ga ik maar ff grommen....
mijn baas kan nu op dit moment t salaris niet betalen
oftewel kan ik weer geld terug gaan zetten van mijn spaar... en dat staat dan overmorgen op mijn rekening, oftewel kan strax medicijnen neit gaan halen, of moet mijn mams lief aankijken en dat wil ik dan weer niet
nah goed, gelukkig al boodschapkes gedaan voor deze week
Met de nadruk op de "f" in "wtf".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n rocco fan?
who and wtf?
Ik heb een duits toetsenbordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]wat is de ALT code voor de ringel-S?
Nee hoor, maar ik kan er ook niets aan doen dat de programmering van Mokster TV grotendeels uit die films bestaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n rocco fan?
who and wtf?
ik weet wel waardoor dit komt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen. Dat komt zo over als beun de haas kapriolen.. Wel kut als je zoiets moet horen en je heb je maandsalaris al lopen plannen over de maand.. (zouden ze hier moeten doen, worden ze meteen aangkelaagd...)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar bij mij zat er altijd een kreng naast de nulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagteken er boven
En op een iSeries kun je die gewoon instellen, veel makkelijker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
linkje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef Sylvana 2 weken, dan heeft ze weer een nieuw vriendje. En dat duurt dan ook weer 2 weken en dan is ze weer vrijgezel.
Was dat die gangbangster?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef Sylvana 2 weken, dan heeft ze weer een nieuw vriendje. En dat duurt dan ook weer 2 weken en dan is ze weer vrijgezel.
Ik ben haar de laatste tijd uit het oog verloren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedzo mien jong! En niet terug geven mits fietsquote:
dat gebeurt héél veelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Dat hoor je ook niet vaak meer, dat een baas het salaris niet kan betalen
Grijp je kans Plato, ze is beschikbaar en extreem gewillig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben haar de laatste tijd uit het oog verloren.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Grijp je kans Plato, ze is beschikbaar en extreem gewillig.
Tipisch geval van naar de klote gaan inderdaadquote:
Ook goedemorgen.quote:
What's the catch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
... en je bent er binnen twee weken weer vanaf!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hey. Mijn niet-kloon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en je bent er binnen twee weken weer vanaf!![]()
goh gister een beetje overleefd?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeuk en uitslag op je intieme plekjes..quote:
WAT voor'n films?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan er ook niets aan doen dat de programmering van Mokster TV grotendeels uit die films bestaat.![]()
Praat me bij...quote:
Ja hoor, maar wat was er gister dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wat was er gister dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. Airwin en vibri ook de hele dag niet gezien.. kleffie en beffie
roccofilms natuurlijkquote:
En een grotere kans op een soaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overdag druk met werk en 's avonds met huishouden. Vib was sporten, dus die heb ik niet gezien...quote:
Geen id waar je t over hebt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
I still don't have a clue. Iets met Rocco, whoever that may be....quote:
Ernstig dat airwin jij en ik hetzelfde denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien een soa van een of andere gangbang. Ik weet het niet.
Lang leve IMDB!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
I still don't have a clue. Iets met Rocco, whoever that may be....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeuk en uitslag op je intieme plekjes..![]()
Krijgt ook plato een goede reden 'afwachtend...' te posten in hvjjn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien een soa van een of andere gangbang. Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |