Ach ik weet wie het zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat je wat last hebt van waanbeelden. Een echte goede onderbouwing heb je helaas ook nog niet kunnen geven.
Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.quote:En ik denk niet dat veel mensen een hekel hebben aan de auto maar wel dat er mensen die zich druk maken over de toch vaak vrij negatieve invloed van wegverkeer op het leefmilieu.
mijn bedpartner spint alleen maar, het is dan ook een kat, met een autoritaire houding voor wat betreft het 2e kussenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef Floripas het volgende:
Vannacht, tijdens de sex, begon mijn bedpartner ineens over Lord Vetinari. Nee, niet de romanfiguur, maar de FOKuser. :|
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.
Ja, zo krijg je nooit een vriend, Tafkahs.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mijn bedpartner spint alleen maar, het is dan ook een kat, met een autoritaire houding voor wat betreft het 2e kussen
Nou, gelukkig dan maar. Leve de katquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je nooit een vriend, Tafkahs.
Kom maar opquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.
Of vriendinquote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Leve de kat
Zat ik net lekker een nazi te dehumaniseren gisteren tijdens tegenlicht, blijkt-ie ineens poeslief voor z'n katje te zorgen....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Leve de kat
Ja maar als het om auto's gaat schijnt dat te mogenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.
Je maakt het wel heel simpel in je eigen gedachten? Begrijp je dan echt niet dat met wat goede wil en vrij eenvoudige maatregelen die jequote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach ik weet wie het zegt.
[..]
Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.
Ik denk dat de overbevolking in Nederland een negatievere invloed heeft maar ik was al tot de conclusie gekomen dat jij liever het gevolg aanpakt dan de oorzaak. Dweilen met de kraan open heet zoiets.
Waar is dan die bio-brandstof of vermenging?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef du_ke het volgende:
Je maakt het wel heel simpel in je eigen gedachten? Begrijp je dan echt niet dat met wat goede wil en vrij eenvoudige maatregelen die jevrijeheidsgevoel
niet eens serieus aantasten gewoon een hoop goed gedaan kan worden voor mensen die tegen hun wil anderhalf pakje sigaretten aan rotzooi per dag binnenkrijgen?
Dat is in de eerste plaats een politieke beslissing die in elk geval met dit kabinet nooit genomen zal worden. Ten tweede zijn deze brandstoffen niet veel schoner alleen hun opwekkingsmethode is anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar is dan die bio-brandstof of vermenging?
Het wordt idd tijd om flink wat kerncentrales uit de grond te stampen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat ik kots op de conservatieve olie-lobby?
Bij deze.
Al wel twaalf keer.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat ik kots op de conservatieve olie-lobby?
Bij deze.
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het wordt idd tijd om flink wat kerncentrales uit de grond te stampen!![]()
Precies, 1 of 2 mag wel, en gelijk maar eens een paar ethanol - diesel 85%-15% centrales de grond uit stampen, beginnend vanaf morgen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad misleidend, een klootzak hoort gewoon niets aardigs te moeten hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zat ik net lekker een nazi te dehumaniseren gisteren tijdens tegenlicht, blijkt-ie ineens poeslief voor z'n katje te zorgen....
Ja, zo werkt dehumanisering natuurlijk niet, hè, kutnazi.![]()
Man voor wat dat kost kan je het hele wagenpark ombouwen naar zonneenergie of aardgas.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar wel ethanol gisten uit biostuff, in jip en janneke taal.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.
Niet veel schoner. Bron?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef du_ke het volgende:
Dat is in de eerste plaats een politieke beslissing die in elk geval met dit kabinet nooit genomen zal worden. Ten tweede zijn deze brandstoffen niet veel schoner alleen hun opwekkingsmethode is anders.
Ben het helemaal met je eens, het is van de gekke dat wij onszelf nog steeds zo afhankelijk houden van die olie uit het Midden-Oosten en andere rampgebieden. Tijd voor onze eigen energie, dat van GM klinkt goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, 1 of 2 mag wel, en gelijk maar eens een paar ethanol - diesel 85%-15% centrales de grond uit stampen, beginnend vanaf morgen!
Ziehier, GeneralMotors is er zelfs mee bezig,
http://www.gm.com/company(...)/e85_chi_032305.html
Niks geen 5% streven, doe gelijk maar 85%, als streven.
Diverse artikelen in diverse media. Qua CO2 balans is het leuk maar quas uitstoot van b.v. fijne deeltjes en andere kankerverwekkers valt het tegen. Eerst voor betere verbranding en efficientie zorgen lijkt mequote:
Dat doen we dan weer met Yildiz's ethanol, slimpie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.
Dat hopen velenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef Pracissor het volgende:
Ik hoop trouwens dat kernfusie snel een realiteit wordt.
En dan heb je kritiek op mijn onderbouwing(en).quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef du_ke het volgende:
Diverse artikelen in diverse media. Qua CO2 balans is het leuk maar quas uitstoot van b.v. fijne deeltjes en andere kankerverwekkers valt het tegen. Eerst voor betere verbranding en efficientie zorgen lijkt me
Vroeger had ik mijn hoop op waterstof, maar dat geeft heel veel problemen, met deze E85 kunnen sommige auto's al rijden, als ik dan logisch nadenk, denk ik dat de rest van de auto's met een kleine aanpassing ook wel kunnen rijden. Zie het als LPG. Denk ik. Ik ga het nog onderzoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, het is van de gekke dat wij onszelf nog steeds zo afhankelijk houden van die olie uit het Midden-Oosten en andere rampgebieden. Tijd voor onze eigen energie, dat van GM klinkt goed.
Machiavelli heb ik binnen, en ik ga er bijna mee beginnen, bíjna!quote:PS: heb je nog mijn aanbevelingen Machavelli, Kaplan en/of Huntington nog gelezen?
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.quote:
Ok Volkskrant, Intermediair, Dagblad van het Noorden, Milieu (vakblad van de vereniging van milieukundigen) Ik ben er ook echt niet tegen maar het milieuefect moet je niet overdrivjen zeker bij kleine percentages.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan heb je kritiek op mijn onderbouwing(en).
Was het de Groene Amsterdammer of het blaadje van Groenlinks.
Als in de toekomst auto's op bio-alcohol rijden kan je dat wc papier gebruiken om je auto aan te drijven. Is het toch nog ergens goed voor.
Maar ik ga Donnie Brasco kijken.
Windmolens dat is toch wel dé grootste farce ooit. Mensen die daar in geloven kan je echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Pracissor het volgende:
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.
Wanneer ik alleenheerser van Nederland ben neem ik jou tot mijn energie-adviseur.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vroeger had ik mijn hoop op waterstof, maar dat geeft heel veel problemen, met deze E85 kunnen sommige auto's al rijden, als ik dan logisch nadenk, denk ik dat de rest van de auto's met een kleine aanpassing ook wel kunnen rijden. Zie het als LPG. Denk ik. Ik ga het nog onderzoeken.
[..]
Machiavelli heb ik binnen, en ik ga er bijna mee beginnen, bíjna!
Precies!!!! Die kat was LIEF en dat mag niet!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad misleidend, een klootzak hoort gewoon niets aardigs te moeten hebben
Bier uit de uitlaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
De dag dat auto's op bier rijden.
...komt er dubbel accijns op.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
Blijft er minder bier voor ons over...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
Dapper van je dat je dat risico aandurft.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer ik alleenheerser van Nederland ben neem ik jou tot mijn energie-adviseur.![]()
Voorlopig is kernenergie ook nog zeer duur en kernfusie slechts de natte droom van fysici. Maar je maakt de zelfde zwart wit fout als MrX. Zeker als je het over energievoorziening hebt moet je speerpunten een beetje spreiden. Dus een combinatie van groen, fossiel en eventueel als de problemen op gebied van veiligheid en afvalverwerking oplosbaar blijken kernenergie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.
Spreiden is okay, alleen is de rol die jij ziet voor groene energie te groot (voornamelijk w.b.t windenergie), waarschijnelijk uit idealistisch motief.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voorlopig is kernenergie ook nog zeer duur en kernfusie slechts de natte droom van fysici. Maar je maakt de zelfde zwart wit fout als MrX. Zeker als je het over energievoorziening hebt moet je speerpunten een beetje spreiden. Dus een combinatie van groen, fossiel en eventueel als de problemen op gebied van veiligheid en afvalverwerking oplosbaar blijken kernenergie.
Ze werken en worden steeds beter maar ook nu graag tegensgestelde bronnen en dan zonder de heer Halkemaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Windmolens dat is toch wel dé grootste farce ooit. Mensen die daar in geloven kan je echt niet serieus nemen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Als du_ke zegt dat je zwart wit denkt zit je goed.
Nu ben ik echt weg. Al Pacino en Johnny Depp![]()
.
Want? Welke extreem grote rol zie ik dan voor windenergie? En waarom zou die te groot zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Spreiden is okay, alleen is de rol die jij ziet voor groene energie te groot (voornamelijk w.b.t windenergie), waarschijnelijk uit idealistisch motief.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij werken windmolens vrij goed, zonnepanelen ook en ze worden almaar beter. Absoluut onvoldoende echter en daarom heb ik liever flink wat meer kerncentrales in Europa.
In tegenstelling tot andere zaken zijn gerstemout en hop niet eindigquote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Blijft er minder bier voor ons over...![]()
We zullen uiteindelijk uitkomen op een verschil in preferences, prioriteiten wat betreft milieu veiligheid etc. zal bij jou flink hoger op de agenda staan dan bij velen, mijzelf inclusief. Maar dat geeft allemaal niks, consensus enzo., de anti-kernenergie tendens is tenminste doorbroken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Welke extreem grote rol zie ik dan voor windenergie? En waarom zou die te groot zijn?
't Viel allemaal reuze mee bij NRG.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef du_ke het volgende:
Is iedereen trouwens alle ellende bij ECN in Petten alweer vergeten? Zolang is dat toch nog niet geleden...
Zelfs in een betrouwbaar en beschaafd land als Nederland blijkt er dus zeer veel mis te gaan.
Ik ben best pro kernenergie als het goedkoop en echt veilig kan het afvalprobeem echt opgelost is. Ofwel tegen die tijd zal kernfusie er ook wel door zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
Nja, weet je, als ik linkse mensen anti-kernenergie en rechtse mensen pro-kernenergie (gesubsidieerd) zie zijn, vraag ik me af of ze nou echt alleen uit dogma's bestaan.
quote:Landelijke campagne tegen terreur begonnen
ANP
DEN HAAG - De landelijke campagne 'Nederland tegen terrorisme' is maandag begonnen. Mensen worden opgeroepen extra op te letten om daarmee de kans op een aanslag te verkleinen.
En ik ben met de poli-tiequote:
Your Anium,quote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef Floripas het volgende:
Weet je hoe eindig Uranium is?
Een gag met een baard.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Your Anium,!
Uhm... nee, toch niet.
Ik bedoelde met die jaren natuurlijk hoe lang het bewaakt moet worden / dat het gevaarlijk is.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef Floripas het volgende:
Weet je hoe eindig Uranium is?
Waarom zou ik geen 13 zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij geen 13 bent.
Dat is daarentegen niet zo eindig. De weg naar de onschadelijke waarde is langer dan er mensen bestaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die jaren natuurlijk hoe lang het bewaakt moet worden / dat het gevaarlijk is.
Zolang je de verdachten (boeven) maar wel aangeeft in het geheimquote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En ik ben met de poli-tie.
Ik zal 's kijken of ik dadelijk nog wat mensen zie die zich opvallend gedragen in de stad. [afbeelding].
Misschien wel. Geen zekerheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bent het niet, je bent het niet.
Wel zekerheid.quote:
Volgens mij is uraniumafval nog eerder onschadelijk dan dat jij je principes verliest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Yildiz het volgende:
Weet je, ik vind het best.
*Gamen, óp kernenergie. En kogels verarmd uranium.My principles are shattered.
Niet onderuitlullen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
Weet ik veel...
Dan ben je iets jonger dan ik, 14.gifquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Monidique het volgende:
En Shoq.
Jij ook. Véél ouder.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef Monidique het volgende:
Als je ouder dan 13 bent...
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Monidique het volgende:
Relatief aan de miljarden jaren die voor mij liggen en die na mij zullen volgen, ben ik niet veel ouder.
Eiwitvlekken gaan er prima af met wat vluchtige spiritus.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Monidique het volgende:
Die van mij moet ik maar eens schoonmaken, maar ik weet niet echt hoe.
Ik bedoel echt, zo'n inktvlek, zeg maar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Floripas het volgende:
Mijn laptops beeldscherm is gespat.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eiwitvlekken gaan er prima af met wat vluchtige spiritus.
Nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Monidique het volgende:
Maar goed... Zal ik The Last Frontier gaan kijken?
dat is idd. echt een verrijking van het Noordzeemilieuquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Tafkahs het volgende:
gewoon in de noordzee dumpen die hap, bij proefboringen komt er ook radioactiviteit vrij en wie eet er een harinkje meer of minder door..
Het is de conservatieve star trek.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Monidique het volgende:
Het is wel Star Trek.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Monidique het volgende:
Het schijnt geen al te beste film te zijn. Maar The Voyage Home was ook niet zo denderend: Spock die als een ninja door het huidige San Francisco loopt om twee walvissen mee terug te nemen naar de walvisloze toekomst zodat zij de aarde kunnen beschermen tegen een onbekende sonde.
Wat wel weer een alleraardigste sample opleverde voor een hiphopnummer over sex met Erykah Badu.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Monidique het volgende:
Het schijnt geen al te beste film te zijn. Maar The Voyage Home was ook niet zo denderend: Spock die als een ninja door het huidige San Francisco loopt om twee walvissen mee terug te nemen naar de walvisloze toekomst zodat zij de aarde kunnen beschermen tegen een onbekende sonde.
Gregoriaans.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:
Wat zijn jullie muzieksmaken eigenlijk?
Werkelijk? Ben je niet bang vervoerd te raken door die religieuze zang en door een daaropvolgende 'ervaring' bekeerd te worden tot het Woord van de Levende God.quote:
Linkse protestmuziek dus!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef Sidekick het volgende:
Bitter.
Neen. De meeste muziek die ik luister is erg religieus.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werkelijk? Ben je niet bang vervoerd te raken door die religieuze zang en door een daaropvolgende 'ervaring' bekeerd te worden tot het Woord van de Levende God.![]()
Hiphop!quote:Maar van de moderne stromingen?
quote:‘VS hebben nog een versie van Guantánamo’
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 27 febr. Het Amerikaanse leger houdt ongeveer 500 ‘terreurverdachten’ vast in de Bagram-gevangenis, vlakbij de Afghaanse hoofdstad Kabul. The New York Times, die het nieuws gisteren bracht, stelt dat het detentiecentrum sinds 2004 dient als alternatief voor de Amerikaanse marinebasis Guantánamo Bay in Cuba.
In september 2004 zouden de Nationale Veiligheidsraad en het Witte Huis hebben besloten het transport van gevangenen naar Guantánamo Bay te staken. Het Amerikaanse Hooggerechtshof bepaalde eind juni 2004 dat de ‘vijandelijke strijders’ die daar vastzitten recht hebben op een proces voor een Amerikaanse rechter.
Na die uitspraak richtte het Pentagon militaire tribunalen op die de status van de ‘vijandelijke strijders’ in het strafkamp moeten toetsen. Gevangenen worden bijgestaan door een advocaat van het Amerikaanse leger. Ook kunnen ze getuigen oproepen, kennisnemen van de beschuldigingen jegens hen en bewijsstukken opvragen. In Bagram bestaan soortgelijke tribunalen, maar hebben de gevangenen bovenstaande rechten niet.
De Bagram-gevangenis telde in 2004 ongeveer 100 gevangenen, vorig jaar steeg dit aantal tot 600. De gevangenis functioneerde sinds 2002 vooral als een ‘doorvoercentrum’. Gevangengenomen personen werden binnen enkele weken gescreend, waarna alleen de ‘waardevolle en gevaarlijke’ verdachten werden doorgestuurd voor verhoor op Guantánamo.
Sinds 2004 heeft de detentie van de gevangenen een definitief karakter gekregen. Gemiddeld zitten gevangenen er 14,5 maanden vast, zonder dat ze aangeklaagd worden of een advocaat mogen raadplegen. Hun status van ‘vijandelijk strijder’ wordt slechts rudimentair bekeken, aldus een legerofficier in de Amerikaanse krant.
Een anonieme Pentagon-medewerker die de gevangenis ooit bezocht, stelt dat „Bagram nooit was bedoeld als lange-termijn faciliteit, en nu het dat wel is, ontbreekt het aan geld en middelen”. De omstandigheden zijn, volgens hem, erger dan op Guantánamo. Het Internationale Rode Kruis heeft toegang tot de gevangenis.
De meeste gevangenen werden opgepakt in Zuid-Afghanistan. Uit de verhalen van vrijgekomen gedetineerden blijkt dat velen onterecht vastzaten. Ze werden vastgenomen nadat ze waren aangegeven door vijanden of omdat ze weigerden smeergeld te betalen aan de plaatselijke politie.
Welke stroming?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef Monidique het volgende:
R&B.
Het is stil aan de rechterkant, dat soort nummers ja.quote:
Hiphoppers zijn ook vaak errug 'religieus'.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neen. De meeste muziek die ik luister is erg religieus.
[..]
Hiphop!![]()
Ik heb wel ergens Slayer nog liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hiphoppers zijn ook vaak errug 'religieus'.![]()
![]()
Niemand houdt van de alternatieve muziek stromingen dus? Cultuurbarbaren...
Rokjesgluurder.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, meer de Beyonce-Jay Z.-stijl.
Wat versta je onder 'alternatief'?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hiphoppers zijn ook vaak errug 'religieus'.![]()
![]()
Niemand houdt van de alternatieve muziek stromingen dus? Cultuurbarbaren...
Ik draai uit principe alleen de remix. Het is stil aan de rechterkant, want zij moesten werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is stil aan de rechterkant, dat soort nummers ja.
Zij waren lief voor de linkerkant, die nog sliep. "Sjjj, zachtjes met die drilboor!"quote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik draai uit principe alleen de remix. Het is stil aan de rechterkant, want zij moesten werken.
Ik zie allemaal letters staan die maar geen woorden lijken te vormen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind alternatieve muziek veel te mainstream. Geef mij maar Dies Natalis, Graveland, Gontyna Kry en Grom.
Indie, goede rock (queens, foo fighters, audioslave), nieuwe electro/brit/pop-rock), progressive techno/trance etc., hardcore hiphop.quote:
Gewoon de ouderwetse, kale-beat, flowende harde rap.quote:
Niet te vergeten electro, electrohouse, electroclash etc.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Indie, goede rock (queens, foo fighters, audioslave), nieuwe electro/brit/pop-rock), progressive techno/trance etc., hardcore hiphop.
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Gewoon de ouderwetse, kale-beat, flowende harde rap.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-AE1A-FFBD40BDE701}quote:
Italië wil ingrijpen EU in fusieplannen Franse energiebedrijven
Italië wil dat de Europese Commissie ingrijpt om een voorgenomen fusie van de Franse energiebedrijven Suez SA en Gaz de France tegen te houden. Dat heeft premier Silvio Berlusconi maandag gezegd.
De fusie wordt algemeen gezien als een poging van Frankrijk om een gehele of gedeeltelijke overname van Suez door het Italiaanse energiebedrijf Enel te voorkomen.
De Italiaanse minister van buitenlandse zaken Gianfranco Fini zei dat de overname een vorm van protectionisme is die haaks staat op het Europese vrije-marktbeginsel. Berlusconi zei dat de ministers Giulio Tremonti (economische zaken) en Claudio Scajola (industrie) alle noodzakelijke stappen nemen om de fusie tegen te houden.
Tremonti reist dinsdag naar Brussel om met EU-commissarissen Neelie Kroes (mededingingszaken) en Charlie McCreevy (interne markt) te praten, zei het ministerie van financiën.
Commissiewoordvoerder Johannes Laitenberger wilde geen commentaar leveren zolang er geen formele klacht is ontvangen.
Ga je ook naar dat soort feestjes.quote:
DoG!!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
goeie avond moppies
Ha, mooi, je ligt nèt boven de grens van statutaire verkrachting.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Monidique het volgende:
Ik ben 22, Floripas.
Representatives? Soms.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ga je ook naar dat soort feestjes.![]()
6.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ha, mooi, je ligt nèt boven de grens van statutaire verkrachting.
Wat is je nummer?
Ja, klopt, dat staat ook achter je naam, from a mod point of viewquote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Monidique het volgende:
Ik ben 22, Floripas.
22 maar...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat staat ook achter je naam, from a mod point of view
En achter de mijne?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat staat ook achter je naam, from a mod point of view
Banwaardig!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Nee, ik ben 13. Monidique heeft de neiging om mij te imiteren, vooral met zijn kloon.
Klonen zijn not done.
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Nee, ik ben 13. Monidique heeft de neiging om mij te imiteren, vooral met zijn kloon.
Zeg dat Rael maar.quote:Klonen zijn not done.
Je stem.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jôh... hoe gebruik jij 'dof'? Ik heb nog nooit iemand een ander dof horen noemen.
Dóf!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg dan altijd maar gewoon... duf. Maar zo heb ik ook eens gehoord dat 'kwatten' niet overal gebruikt wordt. Of 'ier' in plaats van 'gier'.
Vrijheid van meningsuiting staat op het spel!quote:
Niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting staat op het spel!
Dat ben jij: jij spelt het juist.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef Monidique het volgende:
Ja. Probeer het maar bij intelligente mensen.
Monidique.quote:
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.quote:[..]
Zeg dat Rael maar.
Toch al meer dan 32 jaar geleden...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Floripas het volgende:
Van wie is Monidique een kloon?
En ik?
Ja is geen antwoord op een vraag van dat type.quote:
Mijn kloonsenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Floripas het volgende:
En ik?
Mijn kloonsenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Floripas het volgende:
L_V kan zijn zuurheid niet opeens kwijtraken in een kloon, of hij moet iets slikken voordat hij met zijn kloon durft in te loggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja is geen antwoord op een vraag van dat type.
Niemand wilde geloven dat ik een kloon van Lord Vetinari was toen ik iedereen dat zei.
Nou, dan niet, lekker puh.
Toch ben ik echt een kloon van Lord Vetinari, en is Lord Vetinari stiekem een lekker wijf.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef Pracissor het volgende:
[..]
L_V kan zijn zuurheid niet opeens kwijtraken in een kloon, of hij moet iets slikken voordat hij met zijn kloon durft in te loggen.
L_V is trouwens wel flink 'rechts' qua islam etc.
Nou en of dat kan...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Tafkahs het volgende:
minstenst zo interessant: Vrouwen leven korter door huwelijk
wist niet eens dat het kon
Zo'n gevoel had ik in 1989/1990, toen de muur viel en Duitsland weer één land werd en al die fluwelen revoluties. Als kind volgde ik het nieuws al en ik was ook zo'n typische 'waarom?'-koter. Het eerste nieuws wat ik me nog kan herinneren was de komeet Halley, die ik buiten nog gezien heb, en ook Marcos en Aquino, Live Aid, Wubbo Ockels, Tsjernobyl en de Challenger staan me nog bij. Afijn, om dat ik dus zo'n typische 'waarom'-koter was, vroeg ik mijn ouders en het hemd van het lijf over o.a. de Koude Oorlog, en zodoende kwam ik dus het één en ander te weten over de nucleare dreiging en ik ben mijn hele kindertijd toch altijd wel bang geweest voor een atoomoorlog, wat dat betreft is het maar goed dat ik nog niets van de Cuba crisis wist. Ook werd me vertelt hoe het er in het Oostblok aan toe ging (en als jochie van 7 een Poolse stagiare in het ziekenhuis nog helemaal ondervraagt over onderdrukking enz.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Yildiz het volgende:
Toen was ik een klein kindje, was nederland goed in voetballen, en dacht ik dat men vredig was, en de wereld goed.
Dat kwam later hard aan.
Progressive Rock!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:
Wat zijn jullie muzieksmaken eigenlijk?
Nee, maar ik geweten had dát het al een keertje bijna fout was gegaan..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef Floripas het volgende:De Cubacrisis hebben wij toch geen van allen meegemaakt?
Daar was ik me wel constant van bewust.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nee, maar ik geweten had dát het al een keertje bijna fout was gegaan..
Wat is ie toch liberaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Yildiz het volgende:
Keurt McCarthy nou onverkapt kinderarbeid goed?
Het overlaten aan de ouders is toch geen goed- of afkeuring?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Yildiz het volgende:
Keurt McCarthy nou onverkapt kinderarbeid goed?
Kapitalistisch is een betere term.quote:
Ah, goedzo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is de Pontius Pilatus-benadering.
Dat is een ander extreme om het te interpreteren.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het overlaten aan de ouders is toch geen goed- of afkeuring?
RPWLquote:
Cheap ass jewellery eats rotten eyeball.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is een ander extreme om het te interpreteren.
Och
China eats world.
[afbeelding]
Ja, zoiets, alleen dan anders. Ik dacht toen dat iedere volwassenen het stennis schoppen in groep 8 af zou leren, op het schoolplein, want als ik oudere mensen zag waren ze heel professioneel enzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou en of dat kan...![]()
[..]
Zo'n gevoel had ik in 1989/1990, toen de muur viel en Duitsland weer één land werd en al die fluwelen revoluties. Als kind volgde ik het nieuws al en ik was ook zo'n typische 'waarom?'-koter. Het eerste nieuws wat ik me nog kan herinneren was de komeet Halley, die ik buiten nog gezien heb, en ook Marcos en Aquino, Live Aid, Wubbo Ockels, Tsjernobyl en de Challenger staan me nog bij. Afijn, om dat ik dus zo'n typische 'waarom'-koter was, vroeg ik mijn ouders en het hemd van het lijf over o.a. de Koude Oorlog, en zodoende kwam ik dus het één en ander te weten over de nucleare dreiging en ik ben mijn hele kindertijd toch altijd wel bang geweest voor een atoomoorlog, wat dat betreft is het maar goed dat ik nog niets van de Cuba crisis wist. Ook werd me vertelt hoe het er in het Oostblok aan toe ging (en als jochie van 7 een Poolse stagiare in het ziekenhuis nog helemaal ondervraagt over onderdrukking enz.) en hoe goed wij het hier hadden. Je kan wel nagaan dat toen de muur viel, het werkelijk waar als een persoonlijk bevrijding voelde, ik denk dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als toen, het leek inderdaad op het einde van de geschiedenis, eind goed, al goed!
Maar goed, dan wordt je groot, Golfoorlog, Joegoslavië, Rwanda enz. enz.![]()
Deze film gaf wel heel mooi dat gevoel weer.
4e economie van de wereld, met een export kleiner dan Duitsland. Met een snel stijgende ontevreden bevolking, groter wordende kloof tussen arm en rijk, demografische rampzalige ontwikkelingen door 1 kind politiek (overschot jongetjes etc.) naast de plafond werking door de beperkte informatie voorzieningen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is een ander extreme om het te interpreteren.
Och
China eats world.
[afbeelding]
Ik kon evenzogauw niet een plaatje vinden waar een chinese draak een hap uit de wereld neemt, daarmee aangevende, hun honger naar grondstoffen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Cheap ass jewellery eats rotten eyeball.
M'n redder in nood!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef Floripas het volgende:
Niemand kan bewijzen dat God niet bestaat. Als morgen de Heer der Heerscharen als een dief in de nacht zijn Tweede Komst aanvangt, dan zal ik Hem zeker aanvaarden als mijn heiland.![]()
Maar de bewijzen vóór het bestaan van God zijn nu ook weer niet overweldigend; niet in die mate dat ik zijn bestaan aannemelijk acht.
Ik voel dat het een keer misgaat met China, of nog erger mis. Jij ook?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
4e economie van de wereld, met een export kleiner dan Duitsland. Met een snel stijgende ontevreden bevolking, groter wordende kloof tussen arm en rijk, demografische rampzalige ontwikkelingen door 1 kind politiek (overschot jongetjes etc.) naast de plafond werking door de beperkte informatie voorzieningen.
Ik deed het voor jou.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
M'n redder in nood!![]()
Wat een rotdiscussie was dat, maar ja, hoe moet je er met opgeheven hoofd afstand van doen he?![]()
Goed, ik ga even wat van die nrs downen. Ik geef je morgen een review.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
RPWL
The Flower Kings
Steve Hackett
Quidam
en uit de oude doos:
Solution
Marillion
Genesis
Peter Gabriel
Pink Floyd
Eloy
Muziek archeoloog, aangenaam.![]()
China krijgt z'n crisis nog wel, hoe heet dat verschijnsel ook alweer dat als mensen rijker worden, dat ze ook meer ontevreden worden en aan het eisen gaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef Pracissor het volgende:
4e economie van de wereld, met een export kleiner dan Duitsland. Met een snel stijgende ontevreden bevolking, groter wordende kloof tussen arm en rijk, demografische rampzalige ontwikkelingen door 1 kind politiek (overschot jongetjes etc.) naast de plafond werking door de beperkte informatie voorzieningen.
Zeer zeker, mijn beste!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik voel dat het een keer misgaat met China, of nog erger mis. Jij ook?
...socialisme?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
China krijgt z'n crisis nog wel, hoe heet dat verschijnsel ook alweer dat als mensen rijker worden, dat ze ook meer ontevreden worden en aan het eisen gaan?
Mooi verwoord.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn beste!![]()
China is een hype, deels terecht, maar really overestimated.
De zegeningen van een post-materiale samenleving?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
China krijgt z'n crisis nog wel, hoe heet dat verschijnsel ook alweer dat als mensen rijker worden, dat ze ook meer ontevreden worden en aan het eisen gaan?
Die pyramide van dinges?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De zegeningen van een post-materiale samenleving?
Nee, ik hoor het te weten. Maar toename van welvaart is iig een voorwaarde van het ontstaan van democratie, de wens van het volk om mee te regeren... kom er niet op.![]()
![]()
Zielig.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:17 schreef Monidique het volgende:
Dof, gedempt. Sja. Trage geest.
Ik zal het nog even aanvullen:quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
Goed, ik ga even wat van die nrs downen. Ik geef je morgen een review.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef Floripas het volgende:
Ik deed het voor jou.
Ik ben atheist, dat weet je, hè?
![]()
Ha, daar komen ze net vandaan, ik mag hopen dat dat juist minder wordt, nu hebben ze het slechtste van twee werelden.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Floripas het volgende:
...socialisme?
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:24 schreef Pracissor het volgende:
Bier en kameraden zijn binnen enkele momenten hie, ik wens u allen een goede avond!
Veel plezier.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:24 schreef Pracissor het volgende:
Bier en kameraden zijn binnen enkele momenten hie, ik wens u allen een goede avond!
Mooiste film & mooiste nummer aller tijden.quote:Echoes (Pink Floyd) - Echoes/ 2001 final scene sync
(Webmaster's Note: This may be controversial, but it sounds more plausable to me than the Wizard of Oz sync with Dark Side of the Moon, so I'm posting it and you can decide for yourself.)
I was reading a book called "Saucerful of Secrets; a Pink Floyd Odyssey" (a must-have for any Floyd fan!), and it breifly discussed how when film maker Stanley Kubrick was making 2001, a Space Odyssey, he asked the band to contribute to a predominate part of the sound track. I don't know exactly what or how much he wanted them to do, but obviously, they turned him down. Roger Waters had been quotes as saying that this was one of the few career moves he ever made that he "truly regretted". 2001 was released in 1968, and Meddle was released in 1971. I'm syre you can do the math.
Now, getting to the point (finally), if you pay attention to times, you will see that Echoes is about 23 minutes long, as is the final scene of 2001. After Dave shuts down Hal and the screen goes black and a title screen comes up, you should have your cd player set with Echoes on pause. Right when the title fades, start the cd. The first "ding" in the song should correspond with the first image on the screen i believe, is the monolith. Once you get it matched up, sit back and enjoy the ride.
While i do enjoy the Dark Side/Wizard of Oz sync, it pales greatly in comparison with this one, at least in my opinion. good luck to you all!
Je kent het!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Floripas het volgende:
Echoes is geweldig.
XTC? LSD? Paddo's?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Je kent het!![]()
Wat heb ik de ruimte verkend op dat nummer zeg![]()
Y'all niggerish now, y'all from the islands?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Da's het neefje van Opgezwolle.![]()
![]()
.
Psst, LodewijkNapje, je impliceert alhier ongetwijfeld onbedoeld dat negers (m/v) niet jouw medemensen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hoezo? Hij ziet er blanker uit dan mijn vader, terwijl mijn familie al eeuwen hier woont, voor mij is Aboutaleb gewoon een medemens.
[ontboezeming]de laatste 2, en aardig wat[/ontboezeming]quote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
XTC? LSD? Paddo's?
Mien toentje, As vaaier woorden, 't Het nog nooit zo donker west, en natuurlijk:quote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
Ken je Ede Staal?
Hij zingt dit zoals Breitner schilderde.quote:Het Hoogeland 't Is de lucht achter Oethoezen
't Is 't torentje van Spiek
't Is de weg van Lains noar Klooster
En deur Westpolder langs de diek
't Binnen de meulens en de moaren
't Binnen de kerken en de burgen
't Is 't laand woar ik as kind
Nog niks begreep van pien of zurgen
Dat is mien laand, mien Hogelaand
't Is 'n doevetil, 's durpsstroat
't Is 'n olde bakkerij
't Binnen de grote boerenploatsen
Van Waarvum, Oskerd, zo noar Mij
't Is de waait, 't is de hoaver
't Is 't koolzoad in de blui
't Is de horizon bie Roanum
Vlak noa 'n dunderbui
Dat is mien laand, mien Hogelaand.
't Is 'n mooie oavend in maai
'n Kou houst doeknekt in 't gruinlaand
Ik heb veur d'eerste moal verkeren
En vuil de vonken van dien haand
De wilde plannen dij ik haar
Komt sikkom niks meer van terecht
Totdat de nacht van 't Hogelaand
'n Donker klaid over ons legt
Dat is mien laand, mien Hogelaand
huh?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:06 schreef Floripas het volgende:
Psst, LodewijkNapje, je impliceert alhier ongetwijfeld onbedoeld dat negers (m/v) niet jouw medemensen zijn.
Soms krijg ik de neiging de naam van de Heer ijdel te gebruiken bij het zien van dergelijke ontboezemingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:01 schreef -scorpione- het volgende:
Terrorisme is een veel misbruikt woord. Vrijheidsstrijders zijn in mijn ogen niet meteen terroristen. Met al die democratiën in de wereld waarin de in de meerderheid zijnde middelmaat regeert die de huidige politici in het zadel houden heb je als andersdenkende ook vaak niet heel veel keus dan je standpunten op alternatieve wijzen door te drukken.
[ontboezeming]Ik de eerste twee, speed, ephedrine en coke.[/ontboezeming]quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
[ontboezeming]de laatste 2, en aardig wat[/ontboezeming]
[..]
Dan is het uiteindelijk nog goed terecht gekomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
[ontboezeming]de laatste 2, en aardig wat[/ontboezeming]
[..]
Mien toentje, As vaaier woorden, 't Het nog nooit zo donker west, en natuurlijk:
[..]
Hij zingt dit zoals Breitner schilderde.![]()
Nou scherp hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Floripas het volgende:
Ik geef toe, het is vergezocht, maar ik moest er wel even van gniffelen.
Kom je er van oorsprong van vandaan?quote:
Oh dat is nog een heel verhaal op zich.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef Yildiz het volgende:
Dan is het uiteindelijk nog goed terecht gekomen.
Kautski zou trots op je zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef Floripas het volgende:
Soms krijg ik de neiging de naam van de Heer ijdel te gebruiken bij het zien van dergelijke ontboezemingen.
Karl Kautskiquote:Op maandag 27 februari 2006 23:29 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Kautski zou trots op je zijn.![]()
Ik krijg spontaan last van m'n eschatologie spiertje...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:29 schreef Yildiz het volgende:
http://www.eff.org/Privacy/Surveillance/biometrics/
Goed, interessant, actueel verhaal.
Jij hebt echt het droogste gevoel voor humor hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk wel.
Trots zijn op je cultuur is prima, maar je huidskleur wordt je gewoon mee geboren.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef MrX1982 het volgende:
Blank.
Mag dat eigenlijk tegenwoordig nog?
Wat zwak/waarom/wil je er frietsaus bij?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk wel.
Nee...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef MrX1982 het volgende:
Blank.
Mag dat eigenlijk tegenwoordig nog?
Je wordt ook met je cultuur geboren..dat kun je nooit meer veranderen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Trots zijn op je cultuur is prima, maar je huidskleur wordt je gewoon mee geboren.
Mwoh, cultuur is niet statisch en de beleving ervan ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
Je wordt ook met je cultuur geboren..dat kun je nooit meer veranderen.
Het sneue van delegeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het delegeren van koken.
Toch is dat opzich vreemd. Een vrouw met mooie natuurlijke borsten mag toch ook trots zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Trots zijn op je cultuur is prima, maar je huidskleur wordt je gewoon mee geboren.
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is dat opzich vreemd. Een vrouw met mooie natuurlijke borsten mag toch ook trots zijn.
Klopt...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Mwoh, cultuur is niet statisch en de beleving ervan ook niet.
Vanuit mijn idealisme zou dat eigenlijk ook niet moeten, het blijven uiterlijkheden uiteindelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is dat opzich vreemd. Een vrouw met mooie natuurlijke borsten mag toch ook trots zijn.
Ja innerlijk is eigenlijk ook wel belangrijker. Cultuur maakt wel deel uit van je innerlijk vandaar je onderscheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Vanuit mijn idealisme zou dat eigenlijk ook niet moeten, het blijven uiterlijkheden uiteindelijk.
Waar zijn al die islamitische broeders met zakken geld?quote:elfs als de Palestijnse regering deze maand door noodmiddelen uit de Europese Unie standhoudt, zou er volgens Wolfensohn toch geweld en chaos uitbreken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef Johan_de_With het volgende:
'Financiële instorting Palestina in 2 weken'
Nu heb ik natuurlijk makkelijk praten, maar dit levert toch vrij voorspelbare voordelen voor Hamas op?
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik krijg spontaan last van m'n eschatologie spiertje...
Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef du_ke het volgende:
Hamas is volgens mij niet zozeer pro-islam
Ik dacht althans dat de vernietiging van de staat Israel voor hen belangrijker is dan zaken als de invoering van een islamitische heilstaat.quote:
Racisme, de Jodenstaat moet meteen worden opgedoekt!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Hamas is ontstaan uit een onverzoenlijke groep scherpslijpers die er geen been in zag iedereen die zich ''onislamitisch'' gedroeg, om zeep te helpen. Cafe's, bioscopen, alles moest dicht.
Rustig maar, ik ben voor de Joden. Vanavond was op de Belg trouwens een aardige serie over Goebbels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga even Suicide Kings kijken, vriend.
Waar je dan ook voor of tegen bent, ga even Suicide Kings kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:01 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben voor de Joden. Vanavond was op de Belg trouwens een aardige serie over Goebbels.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar je dan ook voor of tegen bent, ga even Suicide Kings kijken.
Woon jij in Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:06 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
De tv staat beneden, dat ga ik niet meer kijken. Ik ga maar lekker slapen.
Da's beter dan 5 keer Blackjack hebben en toch tien fiches kwijt raken, zoals ik vrijdag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:12 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik heb net gepokert met m'n huisgenoten en wel 5 cent gewonnen. Mijn geluk kan niet meer stuk.
Mail je rekeningnummer even, dan kan ik je steunen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's beter dan 5 keer Blackjack hebben en toch tien fiches kwijt raken, zoals ik vrijdag.
Het zijn allemaal zessen, maar ik zeg niet in welke volgorde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Mail je rekeningnummer even, dan kan ik je steunen.
Ik heb vandaag de dingen die ik wou doen ook weer niet gedaan eigenlijkquote:
prachtige werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:09 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dus het wordt weer tijd om mijn bed op te zoeken, welterusten altesaam, ik wens jullie nog een fijn samenzijn toe!
Nog wat Breitner's nu het nog winter is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Grrrrrr!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn allemaal zessen, maar ik zeg niet in welke volgorde.
Mag niet van Sidekick he..quote:
desnoods met geweld en bierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, ja. Discipline, discipline en nog eens discipline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |