Fokking wildwesttaferelen in mijn dorpje. Is iemand bekend met het slachtoffer? Ik vrees dat het hier om Jean Paul B. gaat, die ik dus ken.quote:Dode bij overval in Nederweert is 40-jarige discotheek-eigenaar
Bij een gewapende overval vanochtend vroeg in Nederweert is een 40-jarige man om het leven gekomen. Het gaat om de eigenaar van discotheek Carte Blanche in Weert.
Het slachtoffer woonde in het huis aan de Populierenstraat, waar rond 5 uur meerder gemaskerde overvallers binnendrongen. De bewoner en zijn 38-jarige vrouw werden bedreigd. De man raakte daarbij zo ernstig gewond dat hij ter plaatse overleed. Over de precieze doodsoorzaak is op dit moment nog niets meer bekend. De daders gingen er na de overval vandoor. Het is niet bekend of ze iets hebben meegenomen. De politie heeft de omgeving afgezet en is bezig met onderzoek. In de omgeving is een uitgebrande auto gevonden. Onderzocht wordt of die bij de overval is gebruikt.
Ah natuurlijk, met de precieze doodsoorzaak is nog niet bekend zal wel bedoelt worden dat de pers dit nog niet te horen heeft gekregen. Mijn vergissing.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb ik gehoord.. overigens lijkt het me sterk dat de politie niet weet hoe hij is komen te overlijden hoor.
ken je die ook?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Het slachtoffer heet Daan, en niet Jean Paul.
werd hard werken al beloond door de overheid met buitensporige belastingen, nu komt daar post 2. overval ook nog eens bij.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:57 schreef Dezz het volgende:
Damn, dat is echt niet normaal. Ik ken hem niet, maar die disco wel
Ja hij stond bijna altijd als uitsmijter bij de deur.. kale kop.quote:
quote:Dode bij overval in Nederweert is 40-jarige discotheek-eigenaar
Bij een gewapende overval vanochtend vroeg in Nederweert is een 40-jarige man om het leven gekomen. Het gaat om Daan van Es, de eigenaar van discotheek Carte Blanche in Weert.
Het slachtoffer woonde in het huis aan de Populierenstraat, waar rond 5 uur meerder gemaskerde overvallers binnendrongen. Van Es en zijn 38-jarige vrouw werden bedreigd. De man raakte daarbij zo ernstig gewond dat hij ter plaatse overleed. Over de precieze doodsoorzaak is op dit moment nog niets meer bekend. De daders gingen er na de overval vandoor. Het is niet bekend of ze iets hebben meegenomen. De politie heeft de omgeving afgezet en is bezig met onderzoek. In de omgeving is een uitgebrande auto gevonden. Onderzocht wordt of die bij de overval is gebruikt.
Het is een zeer populaire en goeie disco, kneus die je loopt.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef McCarthy het volgende:
het zal wel een kut disco geweest zijn
Wat willen we zien????quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
rip. wat voor soort tent is carte blanche?
Dat jij een kut-user bent staat buiten kijf...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef McCarthy het volgende:
het zal wel een kut disco geweest zijn
populaire disco's zijn over het algemeen kut disco's. Veel sugababes en superdudes, nee daar wordt een disco niet beter vanquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Het is een zeer populaire en goeie disco, kneus die je loopt.
kijk, dat verandert de zaak.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Antagonist het volgende:
De Carte Blanche is op donderdagavond een stripclub.
De KMS is altijd al kind aan huis geweest daar. Ook ik heb de nodige wedde omgezet in bier.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Antagonist het volgende:
De Carte Blanche is op donderdagavond een stripclub.
Houten kralenketting zegt mij niets, ik ben er een paar keer heen geweest maar was het nogal snel zat.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KMS is altijd al kind aan huis geweest daar. Ook ik heb de nodige wedde omgezet in bier.
Btw, hebben ze nog altijd dat geouwehoer met die houten kralenketting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |