abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35537922
quote:
Dode bij overval in Nederweert is 40-jarige discotheek-eigenaar

Bij een gewapende overval vanochtend vroeg in Nederweert is een 40-jarige man om het leven gekomen. Het gaat om de eigenaar van discotheek Carte Blanche in Weert.

Het slachtoffer woonde in het huis aan de Populierenstraat, waar rond 5 uur meerder gemaskerde overvallers binnendrongen. De bewoner en zijn 38-jarige vrouw werden bedreigd. De man raakte daarbij zo ernstig gewond dat hij ter plaatse overleed. Over de precieze doodsoorzaak is op dit moment nog niets meer bekend. De daders gingen er na de overval vandoor. Het is niet bekend of ze iets hebben meegenomen. De politie heeft de omgeving afgezet en is bezig met onderzoek. In de omgeving is een uitgebrande auto gevonden. Onderzocht wordt of die bij de overval is gebruikt.
Fokking wildwesttaferelen in mijn dorpje. Is iemand bekend met het slachtoffer? Ik vrees dat het hier om Jean Paul B. gaat, die ik dus ken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35538063
Ik zie trouwens nergens staan dat hij is neergeschoten? Als dat zo was zou de politie waarschijnlijk wel hebben eweten wat de doodsoorzaak was.
pi_35538091
Heb ik gehoord.. overigens lijkt het me sterk dat de politie niet weet hoe hij is komen te overlijden hoor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:20:15 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35538129
rip. wat voor soort tent is carte blanche?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35538163
Gewoon een discotheek waar ik eigenlijk nooit kom, maar de eigenaar is ook eigenaar van onze stamkroeg.
pi_35538265
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb ik gehoord.. overigens lijkt het me sterk dat de politie niet weet hoe hij is komen te overlijden hoor.
Ah natuurlijk, met de precieze doodsoorzaak is nog niet bekend zal wel bedoelt worden dat de pers dit nog niet te horen heeft gekregen. Mijn vergissing.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:26:18 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35538296
hij kan ook een klap met een pistool hebben gehad oid.
pi_35538736
Het slachtoffer heet Daan, en niet Jean Paul.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:45:47 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35538767
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Het slachtoffer heet Daan, en niet Jean Paul.
ken je die ook?
pi_35539105
Damn, dat is echt niet normaal. Ik ken hem niet, maar die disco wel
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:00:06 #11
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_35539192
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:57 schreef Dezz het volgende:
Damn, dat is echt niet normaal. Ik ken hem niet, maar die disco wel
werd hard werken al beloond door de overheid met buitensporige belastingen, nu komt daar post 2. overval ook nog eens bij.
misselijkmakend gewoon.
From feudal serf to spender.
pi_35539275
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ken je die ook?
Ja hij stond bijna altijd als uitsmijter bij de deur.. kale kop.
pi_35539758
L1.nl:
quote:
Dode bij overval in Nederweert is 40-jarige discotheek-eigenaar

Bij een gewapende overval vanochtend vroeg in Nederweert is een 40-jarige man om het leven gekomen. Het gaat om Daan van Es, de eigenaar van discotheek Carte Blanche in Weert.

Het slachtoffer woonde in het huis aan de Populierenstraat, waar rond 5 uur meerder gemaskerde overvallers binnendrongen. Van Es en zijn 38-jarige vrouw werden bedreigd. De man raakte daarbij zo ernstig gewond dat hij ter plaatse overleed. Over de precieze doodsoorzaak is op dit moment nog niets meer bekend. De daders gingen er na de overval vandoor. Het is niet bekend of ze iets hebben meegenomen. De politie heeft de omgeving afgezet en is bezig met onderzoek. In de omgeving is een uitgebrande auto gevonden. Onderzocht wordt of die bij de overval is gebruikt.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:33:43 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35540151
Ik heb daar nog m'n 30e verjaardag gevierd

RIP
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 27 februari 2006 @ 17:32:31 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35547802
het zal wel een kut disco geweest zijn
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35550070
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef McCarthy het volgende:
Het is een zeer populaire en goeie disco, kneus die je loopt.
pi_35553068
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef McCarthy het volgende:
Dat jij een kut-user bent staat buiten kijf...
pi_35555471
De Carte Blanche is op donderdagavond een stripclub.
Soldaat bij de verbindingsdienst
  maandag 27 februari 2006 @ 21:40:10 #20
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35556629
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Paulusch het volgende:

[..]

Het is een zeer populaire en goeie disco, kneus die je loopt.
populaire disco's zijn over het algemeen kut disco's. Veel sugababes en superdudes, nee daar wordt een disco niet beter van
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 27 februari 2006 @ 21:40:57 #21
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35556659
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Antagonist het volgende:
kijk, dat verandert de zaak.
pi_35558086
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Antagonist het volgende:
De KMS is altijd al kind aan huis geweest daar. Ook ik heb de nodige wedde omgezet in bier.

Btw, hebben ze nog altijd dat geouwehoer met die houten kralenketting?
  maandag 27 februari 2006 @ 23:40:16 #23
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_35560934
Mooie timing, tijdens carnaval...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_35563262
Carte is een discotheek waar n 1000-1500 man of zo in gaan. Geluid in de grote zaal is een beetje afgeleefd, in de kleine zaal is dit best netjes.

Muziekstijl ligt er aan of er een party is of dat het een gewone zaterdag is... houd het maar op Techno / Hardhouse / Jump / Early Hardcore / Industrial hardcore iets in die richting....

Wanneer er feesten zijn waar de gemiddelde leeftijd rond de 21 zoiets is vind ik het een super tent, alleen de 15jarige maken er soms een wat drukkend sfeertje maar goed heb me altijd geamuseerd daar... niet dat ik er zo vaak kwam :p
pi_35565958
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

De KMS is altijd al kind aan huis geweest daar. Ook ik heb de nodige wedde omgezet in bier.

Btw, hebben ze nog altijd dat geouwehoer met die houten kralenketting?
Houten kralenketting zegt mij niets, ik ben er een paar keer heen geweest maar was het nogal snel zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Antagonist op 28-02-2006 09:57:21 ]
Soldaat bij de verbindingsdienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')