Ach ik weet wie het zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat je wat last hebt van waanbeelden. Een echte goede onderbouwing heb je helaas ook nog niet kunnen geven.
Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.quote:En ik denk niet dat veel mensen een hekel hebben aan de auto maar wel dat er mensen die zich druk maken over de toch vaak vrij negatieve invloed van wegverkeer op het leefmilieu.
mijn bedpartner spint alleen maar, het is dan ook een kat, met een autoritaire houding voor wat betreft het 2e kussenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef Floripas het volgende:
Vannacht, tijdens de sex, begon mijn bedpartner ineens over Lord Vetinari. Nee, niet de romanfiguur, maar de FOKuser. :|
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.
Ja, zo krijg je nooit een vriend, Tafkahs.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mijn bedpartner spint alleen maar, het is dan ook een kat, met een autoritaire houding voor wat betreft het 2e kussen
Nou, gelukkig dan maar. Leve de katquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je nooit een vriend, Tafkahs.
Kom maar opquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.
Of vriendinquote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Leve de kat
Zat ik net lekker een nazi te dehumaniseren gisteren tijdens tegenlicht, blijkt-ie ineens poeslief voor z'n katje te zorgen....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Leve de kat
Ja maar als het om auto's gaat schijnt dat te mogenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar aanleiding van de discussie over eigenrichting autorijders maar eens ga vermoorden, 14.gif, omdat ze het wagen in MIJN lijf, in MIJN bezit, goor fijnstof te pompen.
Je maakt het wel heel simpel in je eigen gedachten? Begrijp je dan echt niet dat met wat goede wil en vrij eenvoudige maatregelen die jequote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach ik weet wie het zegt.
[..]
Tsja die mensen zouden het liefste nog in een grot wonen. Welvaart gaat gepaard met vervuiling.
Ik denk dat de overbevolking in Nederland een negatievere invloed heeft maar ik was al tot de conclusie gekomen dat jij liever het gevolg aanpakt dan de oorzaak. Dweilen met de kraan open heet zoiets.
Waar is dan die bio-brandstof of vermenging?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef du_ke het volgende:
Je maakt het wel heel simpel in je eigen gedachten? Begrijp je dan echt niet dat met wat goede wil en vrij eenvoudige maatregelen die jevrijeheidsgevoel
niet eens serieus aantasten gewoon een hoop goed gedaan kan worden voor mensen die tegen hun wil anderhalf pakje sigaretten aan rotzooi per dag binnenkrijgen?
Dat is in de eerste plaats een politieke beslissing die in elk geval met dit kabinet nooit genomen zal worden. Ten tweede zijn deze brandstoffen niet veel schoner alleen hun opwekkingsmethode is anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar is dan die bio-brandstof of vermenging?
Het wordt idd tijd om flink wat kerncentrales uit de grond te stampen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat ik kots op de conservatieve olie-lobby?
Bij deze.
Al wel twaalf keer.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Oja, had ik al gezegd dat ik kots op de conservatieve olie-lobby?
Bij deze.
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het wordt idd tijd om flink wat kerncentrales uit de grond te stampen!![]()
Precies, 1 of 2 mag wel, en gelijk maar eens een paar ethanol - diesel 85%-15% centrales de grond uit stampen, beginnend vanaf morgen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad misleidend, een klootzak hoort gewoon niets aardigs te moeten hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zat ik net lekker een nazi te dehumaniseren gisteren tijdens tegenlicht, blijkt-ie ineens poeslief voor z'n katje te zorgen....
Ja, zo werkt dehumanisering natuurlijk niet, hè, kutnazi.![]()
Man voor wat dat kost kan je het hele wagenpark ombouwen naar zonneenergie of aardgas.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar wel ethanol gisten uit biostuff, in jip en janneke taal.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.
Niet veel schoner. Bron?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef du_ke het volgende:
Dat is in de eerste plaats een politieke beslissing die in elk geval met dit kabinet nooit genomen zal worden. Ten tweede zijn deze brandstoffen niet veel schoner alleen hun opwekkingsmethode is anders.
Ben het helemaal met je eens, het is van de gekke dat wij onszelf nog steeds zo afhankelijk houden van die olie uit het Midden-Oosten en andere rampgebieden. Tijd voor onze eigen energie, dat van GM klinkt goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, 1 of 2 mag wel, en gelijk maar eens een paar ethanol - diesel 85%-15% centrales de grond uit stampen, beginnend vanaf morgen!
Ziehier, GeneralMotors is er zelfs mee bezig,
http://www.gm.com/company(...)/e85_chi_032305.html
Niks geen 5% streven, doe gelijk maar 85%, als streven.
Diverse artikelen in diverse media. Qua CO2 balans is het leuk maar quas uitstoot van b.v. fijne deeltjes en andere kankerverwekkers valt het tegen. Eerst voor betere verbranding en efficientie zorgen lijkt mequote:
Dat doen we dan weer met Yildiz's ethanol, slimpie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kerncentrales kunnen geen auto's aandrijven, slimmie.
Dat hopen velenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef Pracissor het volgende:
Ik hoop trouwens dat kernfusie snel een realiteit wordt.
En dan heb je kritiek op mijn onderbouwing(en).quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef du_ke het volgende:
Diverse artikelen in diverse media. Qua CO2 balans is het leuk maar quas uitstoot van b.v. fijne deeltjes en andere kankerverwekkers valt het tegen. Eerst voor betere verbranding en efficientie zorgen lijkt me
Vroeger had ik mijn hoop op waterstof, maar dat geeft heel veel problemen, met deze E85 kunnen sommige auto's al rijden, als ik dan logisch nadenk, denk ik dat de rest van de auto's met een kleine aanpassing ook wel kunnen rijden. Zie het als LPG. Denk ik. Ik ga het nog onderzoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, het is van de gekke dat wij onszelf nog steeds zo afhankelijk houden van die olie uit het Midden-Oosten en andere rampgebieden. Tijd voor onze eigen energie, dat van GM klinkt goed.
Machiavelli heb ik binnen, en ik ga er bijna mee beginnen, bíjna!quote:PS: heb je nog mijn aanbevelingen Machavelli, Kaplan en/of Huntington nog gelezen?
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.quote:
Ok Volkskrant, Intermediair, Dagblad van het Noorden, Milieu (vakblad van de vereniging van milieukundigen) Ik ben er ook echt niet tegen maar het milieuefect moet je niet overdrivjen zeker bij kleine percentages.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan heb je kritiek op mijn onderbouwing(en).
Was het de Groene Amsterdammer of het blaadje van Groenlinks.
Als in de toekomst auto's op bio-alcohol rijden kan je dat wc papier gebruiken om je auto aan te drijven. Is het toch nog ergens goed voor.
Maar ik ga Donnie Brasco kijken.
Windmolens dat is toch wel dé grootste farce ooit. Mensen die daar in geloven kan je echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Pracissor het volgende:
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.
Wanneer ik alleenheerser van Nederland ben neem ik jou tot mijn energie-adviseur.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vroeger had ik mijn hoop op waterstof, maar dat geeft heel veel problemen, met deze E85 kunnen sommige auto's al rijden, als ik dan logisch nadenk, denk ik dat de rest van de auto's met een kleine aanpassing ook wel kunnen rijden. Zie het als LPG. Denk ik. Ik ga het nog onderzoeken.
[..]
Machiavelli heb ik binnen, en ik ga er bijna mee beginnen, bíjna!
Precies!!!! Die kat was LIEF en dat mag niet!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad misleidend, een klootzak hoort gewoon niets aardigs te moeten hebben
Bier uit de uitlaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
De dag dat auto's op bier rijden.
...komt er dubbel accijns op.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
Blijft er minder bier voor ons over...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef RichardQuest het volgende:
Dapper van je dat je dat risico aandurft.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer ik alleenheerser van Nederland ben neem ik jou tot mijn energie-adviseur.![]()
Voorlopig is kernenergie ook nog zeer duur en kernfusie slechts de natte droom van fysici. Maar je maakt de zelfde zwart wit fout als MrX. Zeker als je het over energievoorziening hebt moet je speerpunten een beetje spreiden. Dus een combinatie van groen, fossiel en eventueel als de problemen op gebied van veiligheid en afvalverwerking oplosbaar blijken kernenergie.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij ziet liever de helft van Nederland volstaan met windmolens, zonnepanelen etc. allerlei energievoorzieningen die te duur en onefficient zijn. Neem dan biomassa nog als alternatief.
Spreiden is okay, alleen is de rol die jij ziet voor groene energie te groot (voornamelijk w.b.t windenergie), waarschijnelijk uit idealistisch motief.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voorlopig is kernenergie ook nog zeer duur en kernfusie slechts de natte droom van fysici. Maar je maakt de zelfde zwart wit fout als MrX. Zeker als je het over energievoorziening hebt moet je speerpunten een beetje spreiden. Dus een combinatie van groen, fossiel en eventueel als de problemen op gebied van veiligheid en afvalverwerking oplosbaar blijken kernenergie.
Ze werken en worden steeds beter maar ook nu graag tegensgestelde bronnen en dan zonder de heer Halkemaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Windmolens dat is toch wel dé grootste farce ooit. Mensen die daar in geloven kan je echt niet serieus nemen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
Als du_ke zegt dat je zwart wit denkt zit je goed.
Nu ben ik echt weg. Al Pacino en Johnny Depp![]()
.
Want? Welke extreem grote rol zie ik dan voor windenergie? En waarom zou die te groot zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Spreiden is okay, alleen is de rol die jij ziet voor groene energie te groot (voornamelijk w.b.t windenergie), waarschijnelijk uit idealistisch motief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |