quote:'Snoyl betrokken in deal Braafheid'
Gepubliceerd door: EvD
Bron: FRGoals.nl
Datum: Zaterdag 25 Februari 2006 13:38:04
Edson Braafheid werd de laatste tijd veelvuldig in verband gebracht met Feyenoord, de linksback van FC Utrecht werd al gescout in wedstrijden en zelfs op trainingen en wil zijn contract bij de Domstedelingen voorlopig niet verlengen.
Volgens een een Feyenoord-weblog is het vrijwel zeker dat Braafheid naar Feyenoord komt, de Rotterdammers willen Ferne Snoyl mogelijk in de deal gebruiken om de transfer van Edson Braafheid naar Feyenoord af te ronden. Snoyl speelt momenteel in Schotland op huurbasis bij Aberdeen, de Schotten hebben al aangegeven dat ook zij Snoyl vast willen leggen.
Waarmeequote:Op zondag 26 februari 2006 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een naamtopic![]()
![]()
![]()
Het verschil is overigens een whooping 8 punten
Met Kalou uit vorm, Kuyt zichtbaar vermoeid, een instabiele verdediging en scheidsrechter Jol zal Feijenoord aan Groningen een tè lastige tegenstander hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:24 schreef TC03 het volgende:
Morgen wel een lastige wedstrijd. Groningen-uit is wel zo'n beetje de über angstgegner.
Gibbs ok, Saidi is gewoon een goede verdediger. Ostlund had niet gebruikt hoeven worden als saidi had gespeeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Ostlund en Saidi/Gibbs nou niet bepaald de sterkste plekken van Feyenoord
Idd, modje.. ff veranderen pls?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef Sender_ het volgende:
Moet dit niet deel 135 zijn.
Kuyt vermoeidquote:Op zondag 26 februari 2006 12:22 schreef nednil het volgende:
[..]
Met Kalou uit vorm, Kuyt zichtbaar vermoeid, een instabiele verdediging en scheidsrechter Jol zal Feijenoord aan Groningen een tè lastige tegenstander hebben.
Ik ga er vanuit dat je ze niet zomaar even pakt. Hopen op een leuke wedstrijd waarbij wij aan het langste eind trekken...maar dat gaat moeilijk worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef dvdfreak het volgende:
Straks weer 3 punten pakken
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Tomhoog het volgende:
Het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar heeft zaterdagmiddag met 2-2 gelijkgespeeld tegen de leeftijdsgenoten uit Portugal. Feyenoord-verdediger Norichio Nieveld (foto) scoorde de eerste treffer voor Onder 17 in het toernooi om de Algarve Cup. Uit een corner van Kuiper knikte Nieveld de bal simpel binnen. Tien minuten voor rust kwam het elftal van KNVB-coach Ruud Kaiser op een 2-0 voorspro...
nieuwe held?
Boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
INTER 1 0 UDINESE
1-0 18' CRUZ (PEN.)
Ach ik dacht dit wordt wel gesnapt.quote:
Of je nou 2e of 5e wordt, maakt geen zak uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
AZ heeft verloren, dus kan Feyenoord nog gewoon blijven strijden voor de 2e plek
nou iddquote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
Wordt Feyenoord een keer zeer waarschijnlijk 2e, moeten ze nog in de play-offs strijden met Ajax, AZ en waarschijnlijk Groningen/Utrecht om die CL voorronde plaats. Veel lulliger kan het niet vanuit Feyenoord-perspectief.
De Chinees betaalde beter dan de GKLquote:
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicjequote:
Kun je ook anders zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Fok_you het volgende:
[..]
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicje![]()
ik kan het beter aan een paar man vragen die niet genoeg ballen hebben voor feyenoord![]()
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
[[url=jpg]afbeelding[/url]]
ik zeg wat de mensen denkenquote:
Ik quote 'm maar even voor de adminsquote:
Hee weer een geval van censuur!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
Edit: En hier doen we niet aan.
iig kalou, bosschaart in iets mindere mate. ook castelen doet vaak genoeg niets goed, maar mist mijn inziens vooral agressie. Zelfs pierre valt me tegen, hij wordt regelmatig omver gelopen en mag dan best eens een rotschop terugverkopen. bahia en vlaar mogen wat mij betreft ook wel eens wat feller, en verder van het doel verdedigen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees de Algemene policy er maar op na kerel.
Ik reageer even in FB.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!
Dat nu juist jij dit post.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adios http://forum.fok.nl/user/logout
Mijn idee ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oidelke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
speciaal voor de huillies;
[afbeelding]en nou niet meer zeiken en over feyenoord praten
als we CL halen schat ik de kans op 60%, als we dat verfucken.... 10-15 misschien als we geluk hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Al worden we geen kampioen, toch denk ik dat Kuyt gewoon blijft bij ons
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
quote:Ex-Feyenoorder Somalia bewusteloos van het veld
In de Braziliaanse competitie werd op vrijdag de wedstrijd gespeeld tussen Sao Caetano en Portuguesa. De wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor de thuisclub maar dat was zeker niet hetgeen waar nog veel over nagepraat zou gaan worden. Tijdens de wedstrijd namelijk raakte oud Feyenoorder Somalia bewusteloos. Dit gebeurde nadat de 28-jarige aanvaller in de eerste minuut van de wedstrijd geraakt werd aan diens hoofd door een verdediger van Portuguesa. Somalia raakte vervolgens voor enkele minuten bewusteloos en werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
Tot opluchting van een ieder bleek later in het zieknhuis dat de aanvaller geen ernstige verwondingen had opgelopen. De doktoren in het ziekenhuis spraken zelfs de verwachting uit dat Somalia in het volgende weekend weer van de partij zal kunnen zijn.
De spelers en doktoren van de beide ploegen renden na het ongeval het veld in aangezien deze situatie veel leek op de gebeurtenis in 2004. In dat jaar overleed in de Braziliaanse competitie namelijk de verdediger van Sao Caetano, Serginho. Dit ook tengevolge van een botsing in het veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
verdommestquote:LODEWIJKS SCHEURT BINNENBAND KNIE
Patrick Lodewijks, de doelman van Feyenoord, heeft aan het duel met FC Groningen een knieblessure overgehouden. De doelman kwam in de eerste helft ongelukkig in botsing en moest het veld direct velaten. De keeper werd vervolgens in het bijzijn van clubarts Robbart van Linschoten nog tijdens de wedstrijd naar een Gronings ziekenhuis vervoerd. Daar werd een scheur in de binnenband van de knie geconstateerd. De verwachting is dat Lodewijks minstens tussen de vier en zes weken is uitgeschakeld.
Patrick Lodewijks krijgt zondagavond nog een spalk aangemeten in Rotterdam. Maandag zal de keeper verder worden onderzocht. Dan zal ook duidelijk worden of hij nog diezelfde middag een MRI-scan moet ondergaan of niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Aerts zich in de kijker spelen.
Da's wel erg professioneel gedaan met Paintquote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
Boeit het nou? Je bent toch geen kakkerlak. Laat die zieltjes lekker tof doen met hun zelfverzonnen koosnaampje...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oidelke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijdquote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 is een resultaat wat er wel inzat, gezien het spel van de laatste weken. Een aantal spelers zijn wat uit vorm. Tweede plaats is waarschijnlijk het hoogst haalbare, wat betekent dat de laatste paar wedstrijden leuke oefenpotjes worden voor de playoffs.
Wel op de goede weg toch, of niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
de grote opruiming; mooi idee, waardeloos uitgepakt![]()
Wat ben jij een negatief mannetje zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijdals we nou nog maar saidi hadden
(en een extra middelvelder.....)
de grote opruiming; mooi idee, waardeloos uitgepakt![]()
Bijna net zo erg als yvette.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Wat ben jij een negatief mannetje zeg.
quote:
hee eikelbijter!quote:
je had tenminste wat achter de hand gehad..... al had pardo er ook ingekund op het middenveld als noodgreepquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef snabbi het volgende:
De opruiming is hier niet de schuld van. Alleen Saidi was een aderlating in mijn ogen en daar is een vrij goed spelende vlaar voor teruggekomen. Ono speelde meer niet dan wel, dus die kan je imo ook niet noemen.
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef snabbi het volgende:
n eigenlijk hoop ik ook stilletjes dat Groningen de playoffs wint. Gewoon om aan te tonen hoe waardeloos systeem het is.
Uiteraard verdienen jullie europees te gaan, maar CL zou geen goede stap zijn. Niet voor groningen en niet voor het nederlandse voetbal. Verder spelen jullie gewoon lekker en ik vind de samenvattingen die ik meestal van groningen zie best leuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Noca het volgende:
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als je nou toch al een aantal wedstrijden met meer allure wil creeeren vind ik het samengaan met belgie een betere optie iig.
De goede oude tijd....![]()
Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Juist dat hele systeem van playoffs vind ik niets omdat je al 34 wedstrijden hebt gehad om te laten zien waar je staat.
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFAquote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.
Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:
Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
Met de laatste ben ik het niet met je eens. Echt heel erg ervaren is Koeman nog niet maar z'n eerste jaar bij een topclub doet hij niet slecht. Ik denk dat hij (in tegenstelling tot z'n broer) wel degelijk kan uitgroeien tot een toptrainer.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
Zo zie je toch het verschil in trainers :
Hiddink - absolute top (is zelfs op 2 fronten bezig);
v.Gaal - gedegradeerd trainer (van Barcelona naar Ajax naar AZ);
Blind - onervaren, semi-gediplomeerd trainer;
E.Koeman - doorsnee Nederlandse trainer (daar gaan er 13 van in een dozijn).
Ik hoop dus ook dat Heereveen of Groningen CL via playoffs afdwingt. Dat zal de KNVB een klap in het gezicht zijn volgend seizoen en goed voor het Nederlands voetbalquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.
UEFA is nog helemaal niet zeker !quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA
Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 08:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut is dit weer zeg![]()
Nu gewoon spelers gaan sparen en veel jeugd opstellen.
quote:Feyenoord zag met het gelijkspel tegen FC Groningen de achterstand op PSV oplopen. Ondanks de kloof van zeven punten is de titelrace nog niet beslist, zei Koeman direct na het duel. ‘We geven het nog niet op. Als PSV volgende week verliest en wij winnen, is de achterstand vier punten. Dan ligt het opeens weer open.
13 in een dozijnquote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
Zo zie je toch het verschil in trainers :
Hiddink - absolute top (is zelfs op 2 fronten bezig);
v.Gaal - gedegradeerd trainer (van Barcelona naar Ajax naar AZ);
Blind - onervaren, semi-gediplomeerd trainer;
E.Koeman - doorsnee Nederlandse trainer (daar gaan er 13 van in een dozijn).
dat weten we ookquote:Op maandag 27 februari 2006 09:31 schreef rotskibo het volgende:
Gister heb je het kampioenschap natuurlijk niet verspeeld, dat heb je gedaan uit bij RBC, ADO en NAC en in mindere mate in de thuisduels tegen Roda en Vitesse.
zoveel was ook al duidelijk, maar dat gebeurt niet dus we kunnen beter gaan richten op de play-offs en nu wat jeugdspelers/reserves laten spelen.quote:Als we uiteindelijk 2e worden hebben we het goed gedaan al is het natuurlijk weer vertiefd dat er playoffs komen terwijl wij gewoon over het gehele seizoen gezien recht hebben op een champions league plaats.
tot opeens blijkt dat kuyt en kalou weggaanquote:Verder ben ik er van overtuigd dat we met een paar gerichte aankopen vogend jaar alleen maar beter worden, alleen een vertrek van Kuyt zou een gemis zijn.
ik zie Kalou ook liever eens effe wat minder op het veld, maar ze zullen vast hopen dat hij door te spelen eerder wat van zijn vorm terugvind zodat hij na de zomer weer 10 miljoen waard is... daarbij zou boussaboun (een speler waarvan ik me al vanaf het begin afvraag wat bij feyenoord komt doen) eerder op de positie van Castelen komen dan die van Kalou....quote:En laat Koeman Kalou is lekker op de bank gooien ten faveure van Boussaboun, daar heb je veel meer aan op dit moment.
Jezus, begint het nu alquote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA
Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdtquote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef Fok_you het volgende:
tot opeens blijkt dat kuyt en kalou weggaan![]()
true that is..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdt![]()
Ook een kampioen laat af en toe punten liggen. Dus al dat gezeur over het verspelen..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Luni het volgende:
Tja meer als een punt zat er gisteren niet , maar het kamioenschap hebben we gisteren niet verspeeld, dat hadden we al tegen, ADO, RBC en nog wat andere wedstrijden.
Ook al is het niveau daar lager, als je de competitie interessanter wil maken, door meer sub-top en top wedstrijden zie ik liever een samenvoeging met belgie. Een Feyenoord - RBC is toch wat anders dan Feyenoord - Club, ook al is club geen CL waard.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Shreyas het volgende:
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).
De Engelse en Schotse competitie worden toch ook niet samengevoegd?![]()
is dit waarquote:27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geïnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
Wat je hier nu weer van moet denken. Is ook gemeld door Derksen vanavond.quote:Feyenoord linked to Obodai move
Obodai Suit
Holland football giants Feyenoord are reportedly poised to make an audacious bid for Ghanaian midfielder Anthony Obodai, according the Dutch sports magazine Sport Week.
The 23-year-old, who plays for rival club Sparta Rotterdam, would be given a three-year contract when the transfer window opens in summer, according to the report.
Obodai who was linked with a move to Feyenoord last year, has been in impressive form for the Rotterdam club this season, scoring in their 3-2 defeat Willem II Tilburg on Sunday.
But Feyenord will have to pay a huge amount of money if they want to sign the Ghanaian midfielder as he has three years left on his contract with Sparta.
Obodai had limited playing opportunity with the Ajax Amsterdam for four seasons which resulted in his transfer to Sparta.
“The coach of Feyenoord has always expressed the desire of signing me since my days as Ajax,” Obodai told Ghanaweb.
“My good showing in our match against Feyenoord has re-ignited this interest in me.
“Some contacts have been made at the official level and I am closely watching to see what the outcome is.”
quote:JONG FEYENOORD SIMPEL LANGS FC VOLENDAM: 3-0
Jong Feyenoord heeft zich maandagavond met een eenvoudige 3-0 overwinning op Jong FC Volendam op de tweede plaats genesteld. Die plek delen de Rotterdammers met FC Utrecht, de ploeg die twee wedstrijden meer speelde. Tegen Volendam verzorgde Magrão met een vrije trap de 1-0. In een tijdsbestek van een minuut scoorde Feyenoord in de tweede helft via Pieter Collen en Lorenzo Davids twee keer, waarmee de wedstrijd vroegtijdig was beslist. Ali Boussaboun speelde negentig minuten bij Feyenoord.
Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Gyan vangt hem wel op.
Maar zit niet zo te wachten op Obodai. Vind het wel een redelijke speler. Meer iemand voor de breedte...
tja dat is het probleem van nu heh, ik bedoel als ik af moet gaan op dat bericht dan zou hij in de zomer moeten komen. Maar ik denk dat we dan als betere middenvelders hebben dan die gozert.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.
Bovendien zitten we niet zo breed in de middenvelders.
Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Fok_you het volgende:
hier ook nog maar even;
[..]
is dit waar![]()
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden![]()
zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.
quote:
Doe eens niet zo Calimero.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef hippo-clippo het volgende:
nee sorry maar die jood wil ik niet in het Feijenoordshirt zien!
is er een foto van haarquote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Fok_you het volgende:
[..]
hee eikelbijter!![]()
je mag me veel maken, je mag me voor veel uitschelden, je mag me heel onsympathiek vinden, maar me vergelijken met die kakteef gaat me toch wel wat ver
--quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Soul_Survivor het volgende:
Geschorst toch?
nee, ze was van mening dat een aantal personen (waaronder ikzelf, ik ben zeer vereerdquote:
Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand enig idee waarom Zuiverloon niet meer speelt bij RKC?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Erwin Koeman gaat zeker ´scoren´ met een transfer van Obodai![]()
Volgens mij was hij geblesseerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Broekzak, vestzak met broer Ronald.
Oftewel, Erwin wordt er financieel beter van als hij Obodai koopt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
yvette is gewoon een man. Heeft "ze" zelf al eens toegegeven, maar als je hem een haar blijft noemen ga je dat vanzelf meespelen. Dus.
Broer Ronald heeft een belang in Obodai, broer Erwin koopt Obodai en broer Ronald geeft broer Erwin een leuk bedragjequote:
Kalou heeft ook nog geen enkel goed argument aangeleverd om hem wel versneld te laten naturaliseren. Hij spreekt nota bene niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...
het lijkt me toch raar dat zo'n mens dan mag blijven weigeren als ze daar geen goede redenen voor kan geven. het zou me niet eens verbazen, of eerder gezegd ik zou het bijna nog toejuichen, als ze hem na het behalen van zijn imburgeringsexamen (wat ik overigens een aardig achterlijk principe vind gezien minstens de helft van de nederlanders het niet zou halen :p) nog eens weigert zonder gegronde redenen waardoor hij het WK misloopt, dat ie haar dan in eigen persoon aanklaagt en een schadeclaim indient. wil niet zeggen dat ik blind voor zijn naturalisatie ben, sterker nog ik begin steeds meer te twijfelen of zo'n negert mijn land wil laten vertegenwoordigen, maar laat dat mens het wel netjes en volgens de wet houden......
Goed nieuws.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
01-03-2006 | 11:20
ALLE SEIZOENKAARTEN VOLGEND JAAR 5 PROCENT GOEDKOPER
Feyenoord heeft besloten volgend seizoen alle seizoenkaarten met vijf procent in prijs te verlagen. Dat zei commercieel directeur Chris Woerts gisteren op de bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. ‘Men gaat er in het voetbal altijd maar vanuit dat supporters toch wel komen kijken, maar wij voelen ook de verplichting om onze fans te belonen voor hun steun en loyaliteit aan de club. Vandaar dit gebaar. Bovendien hopen we zo te bereiken dat de toeschouwersaantallen in De Kuip nog verder stijgen. Het stadion was dit seizoen al een flink aantal keren uitverkocht, maar wat ons betreft spelen we volgend seizoen nog veel vaker in een volle Kuip.'
Woerts zei dat gisteren in de Stadionzaal van De Kuip, waar zo’n 50 supporters bijeen kwamen in het kader van de tweede bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Naast Woerts waren daar namens de club ook Onno Jacobs, Bernard Gerritsma en Ton Strooband aanwezig. Stadion Feijenoord was vertegenwoordigd door Frits van Elten en Gert Verhoef.
Tijdens de bijeenkomst werd bekend gemaakt dat Feyenoord voornemens is om pas in het jubileumseizoen een nieuwe seizoenkaart uit te geven. Deze kaart zou twee jaar geldig zijn en ook toegang verschaffen tot de jubileumactiviteiten. Wel komt er met ingang van het nieuwe seizoen een breder aanbod aan seizoenkaarten, waarbij onder andere de 11-wedstrijdenkaart zal worden geïntroduceerd.
Ook werd duidelijk dat er geen schermen in De Kuip komen. Het is simpelweg niet mogelijk om deze op te hangen aan de tweede ring, dat dit gewicht niet aankan. Namens Stadion Feijenoord meldde Gert Verhoef dat momenteel onderzocht wordt of er iets aan de kwaliteit van de geluidsinstallatie kan worden gedaan. Tevens werd nog even teruggeblikt op de wedstrijden rond de kerst. Deze zijn zowel de supporters als Feyenoord goed bevallen. Nu is reeds bekend dat Feyenoord ook komend seizoen weer op deze dagen zal spelen, in elk geval op Tweede Kerstdag en vermoedelijk ook op 30 december.
Verder werd bekend dat de nieuwe website van Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen actief wordt en de keuze van het uitshirt in de toekomst binnen de supporters adviesgroep zal worden behandeld. Ook was er aandacht voor een nieuwe radioquiz (‘Ben jij de grootste Feyenoord-kenner’) en een speciale jeugdeditie van Professor Feyenoord die door de supportersvereniging zal worden georganiseerd.
Supporters die zich zorgen maken over mogelijke vervoersregelingen bij eventuele play-off wedstrijden werden door Feyenoord gerust gesteld. Het standaard opleggen van combiregelingen is wat Feyenoord betreft niet aan de orde. Ook bij deze wedstrijden zal een normaal vooroverleg plaats vinden en zal Feyenoord trachten vrijvervoer voor haar supporters af te dwingen.
Tijdje terug was hij steeds invaller.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij was hij geblesseerd...
3 miljoen voor Opdamquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
De Telegraaf meldt dat Feyenoord interesse heeft voor international Barry Opdam. De verdediger van AZ wacht daarom met bijtekenen bij de club uit Alkmaar. Feyenoord had vorig seizoen al drie miljoen geboden voor de verdediger, zo bevestigde hij zelf. AZ vond dat destijds te weinig en daarbij had hij twijfels over de linksbackpositie gezien zijn plaats bij Oranje in het centrum van de verdediging
Inderdaad, want hij speelt wekelijks linksbackquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
opdam is wel goed beter dan bosschaart
Daarom juistquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bosschaart is als linksback echt wel beter dan Opdam. Opdam is niet eens een linksback.
Ik vind Opdam niet te goed voor AZ eigenlijk, voor de subtop ook niet. Hij is niet te goed voor 'n club als Heerenveen, FC Utrecht of FC Groningen....quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daarom juist
Allebei matige voetballers in de categorie ''te goed voor de subtop en te slecht voor de top''.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Feyenoord met Gio? Die gast voegt zowel bij Barça als bij het Nederlands elftal weinig toe. Over twee jaar kun je die gast helemaal afschrijven.
Basisspeler wil ik hem niet noemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:07 schreef Fok_you het volgende:
[..]hij is basisspeler in een van de grootste teams ter wereld en jij denkt dat hij in een landje als nederland nutteloos is
![]()
Sorry, verkeerd. Niet "toewijzen" maar "in overweging nemen". Eerst de toets en dan beslissen we of je onder die 5 jaar wachttijd uitkomt. Prima!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef daaaaan het volgende:
MINISTER VERDONK STELT BESLISSING NATURALISATIE KALOU WEER UIT
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken heeft nog steeds geen beslissing genomen in de kwestie Salomon Kalou. Zij heeft vandaag schriftelijk laten weten dat ze voornemens is het bezwaar ongegrond te verklaren. Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
Rita![]()
V0G0L!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa, bij die kuitbeenbreuk ging ie iig dom het duel in. Geen overgevoeligheid oid. Kan ie zich lekker richten op volgend seizoen.
Hij is echt geen basisspeler bij Barça.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:07 schreef Fok_you het volgende:
[..]hij is basisspeler in een van de grootste teams ter wereld en jij denkt dat hij in een landje als nederland nutteloos is
![]()
Castelen is, uitzonderingen daargelaten, ook prut.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:32 schreef TC03 het volgende:
'k Zal hem verder niet echt missen denk ik. Alhoewel we wel een vervanger voor Castelen moeten hebben als ie uitvalt, die Ali is natuurlijk niks.
FEEEEEEEYENOORD.![]()
quote:Coelho scoort bij debuut voor Getafe
Jajá Coelho heeft donderdagavond in zijn eerste wedstrijd voor Getafe meteen een doelpunt gemaakt. De Spaanse ploeg won de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Amerikaanse Dc United met 3-1. Nadat de Amerikaanse ploeg de leiding nam, was het Coelho die zijn ploeg op gelijke hoogte bracht. In de tweede helft bezorgden Guïza en Nano de zege voor de thuisploeg.
De 19-jarige Braziliaan is in België dit seizoen bekend geraakt tijdens zijn periode bij Westerlo. Feyenoord, dat Coelho verkocht aan Getafe, had de speler daar vorig jaar gestald. De snelle aanvaller kon naar verschillende topclubs, maar tekende uiteindelijk een contract in Spanje.
ik geloof er overigens geen sodemieter van; toen een tijdje geleden de lijst werd opgesteld en hij hoorde dat hij er mogelijk opstond is hij gelijk geschrokken gaan informeren, en hij kreeg te horen dat hij er niet op stond (heeft ie zelf gezegd)quote:03-03-2006 'Clubs melden zich voor Bosschaart'
[Bron: FR4ever.nl]
Nadat Feyenoord de lijst met ''overbodige spelers'' voor volgend seizoen heeft bekend gemaakt zijn ondermeer Östlund en Leonardo al vertrokken.
Geboren Rotterdammer Pascal Bosschaart behoort ook tot dit lijstje.
De linkervleugelverdediger speelt sinds 2004 bij Feyenoord waar hij overkwam van Utrecht.
Pascal Bosschaart mag dus op zoek na een andere club nadat hij overbodig is geworden.
Vervangers voor hem worden al voortvuldig genoemd in de media (Braafheid,Opdam).
Clubs voor Bosschaart zijn er ook, zo zou NEC voor volgend seizoen Bosschaart graag aan haar selectie toevoegen.
Ook Wigan Athletic dat uitkomt in de Premier League zou interesse hebben, de club uit Engeland doet het boven verwachting in de hoogste divisie, maar is nog altijd op zoek naar een goede linkervleugelverdediger.
Bosschaart zelf houd zich liever bezig met dit seizoen en laat alle geruchten aan zich voorbij gaan.
En hoe ga je terug dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
En heerenveen ga ik met de trein lekker relaxt
Voor de eerste keer geen Kuijt bij Feyenoord.quote:Buikgriep houdt Dirk Kuijt aan de kant
3/3/2006 14:26
Feyenoord moet het zondag tegen FC Utrecht mogelijk doen zonder Dirk Kuijt. De aanvaller heeft last van buikgriep.
Kuijt is niet het enige zorgenkindje in de selectie van Feyenoord. Ook achter de naam Romeo Castelen staat een vraagteken. De rechtsbuiten waagde zich vanwege een lichte knieblessure niet op het trainingsveld. Zaterdag weet trainer Erwin Koeman of hij een dag later gebruik kan maken van Castelen.
Zaterdag valt ook een besluit over Sebastian Pardo. De Chileense middenvelder keert dan terug uit zijn geboorteland, waar hij een oefenduel afwerkte met de nationale ploeg. 'Na zo'n lange vliegreis is het maar zeer de vraag of hij fit is', zegt Koeman op de website van Feyenoord.
Hij is de enigste optie op de bank als middenvelder zijnde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
Net of Pardo anders in de basis had gestaan...
Ali B. kan ook enig zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is de enigste optie op de bank als middenvelder zijnde.
Die is minstens net zo goed ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
boeie dat die er niet bij is.. Dan gewoon van Hooijdonk in de spits
Alles behalve dat. Pi-euro.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
boeie dat die er niet bij is.. Dan gewoon van Hooijdonk in de spits
Ik vond 'm erg leukquote:Dirk Kuijt doet het in z'n broek voor FC Utrecht
Hij is gewoon basisspeler hoor, in de competitie en CL maakt hij de meeste minuten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is echt geen basisspeler bij Barça.
Wat je hier zegt is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
yvette is gewoon een man. Heeft "ze" zelf al eens toegegeven, maar als je hem een haar blijft noemen ga je dat vanzelf meespelen. Dus.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
intressant, post is een foto
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef Irrem het volgende:
VI: Feyenoord stopt alle buitenlandse samenwerkingsverbanden, Excelsior krijgt afvallers
Voetbalweekblad VI meldt in een achtergrondartikel over Wim Jansen dat de club in de zomer de samenwerking met Westerlo en KV Mechelen zal beeindigen en de contracten met Supersport en America Belo Horizonte zal opzeggen. Wat er met de projecten in Oost-Europa gebeurt werd niet vermeld.
Excelsior zou geen talenten meer krijgen in wie de club toekomst ziet. Zij zouden spelers krijgen die afvallen bij Feyenoord.
Doet hij niet, hij vertrekt gewoon naar Duitsland waar hij binnen notime een paspoort heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten.
Laat hem maar bijtekenen tot 2008 of 2009.
Waarom zou hij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten.
Hoe kan er nou een mooiere club dan Feyenoord bestaan als je dit hoortquote:
En hem in de Champions League nog meer waard laten worden en hem daarna verkopen. Heeft ie na al dat gezeik en gedoe Feyenoord toch nog een flinke smak geld en wat succes opgeleverd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten.
quote:Kalou: 'Ik wil voorlopig geen Nederlander worden
Salomon Kalou is het zat. De van oorsprong Ivoriaanse aanvaller wil voorlopig geen Nederlander meer worden, aldus Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite. De Feyenoord-aanvaller wil rust en is het hele 'gedoe' rond zijn versnelde naturalisatie procedure zat. 'Ik wil me voor de volle 100% op Feyenoord richten', aldus Kalou.
Salomon Kalou vindt het daarnaast zeer vervelend dat er veel vervelende uitspraken over hem worden gedaan. De naturalisatietoets zal hij daarom niet afleggen. Of de aanvaller nu met Ivoorkust naar het WK gaat is zeer twijfelachtig, gezien hij compleet is afgebrand in zijn vaderland. Waarschijnlijk zal Kalou na het WK een beslissing nemen of hij alsnog een versnelde naturalisatie procedure wil volgen.
Overigens wil Kalou zijn contract bij Feyenoord graag verlengen. De dribbelaar is tevreden met de huidige gang van zaken in Rotterdam en is bereidt zijn contract in de Kuip open te breken.
Loek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef daaaaan het volgende:
Feyenoord gaat gouden tijden tegemoet als Kalou bijtekend.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef daaaaan het volgende:
Feyenoord gaat gouden tijden tegemoet als Kalou bijtekend.
Dat moet je onderhand toch wel gewend zijn van Loek.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kan er nou een mooiere club dan Feyenoord bestaan als je dit hoortoverbodig.
Feyenoord!
Niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben Loek!
quote:Het Openbaar Ministerie heeft het hoger beroep tegen Erwin Koeman ingetrokken.
De Feyenoord-trainer werd op 6 november vorig jaar aangehouden bij de Kuip vanwege rijden onder invloed. Hij reed zijn auto van het parkeerterrein omdat zijn chauffeurs, die hem naar huis zouden brengen, daar niet mochten komen.
Koeman werd veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van 300 euro en een proeftijd van 2 jaar. Het OM wilde aanvankelijk in beroep gaan tegen de uitspraak van de rechter, maar seponeert nu de zaak. Ook Koeman heeft besloten om niet meer in beroep te gaan tegen de straf.
quote:'Feyenoord toont interesse in Bosko Balaban'
Gepubliceerd door: Robbie
Bron: FR4ever.nl
Datum: Vrijdag 3 Maart 2006 20:27:42
Volgens verschillende bronnen volgt Feyenoord de Kroaat Bosko Balaban,vorig jaar gingen de geruchten ook al de ronde dat Feyenoord interesse had in speler. De spits van Club Brugge is momenteel in topvorm ondanks dat zijn club is uitgeschakeld in de CL scoorde hij er toch 2 ,Club Brugge kwam niet verder dan de groepsronde. Balaban is bezig aan zijn derde seizoen in België en speelde in het verleden onder andere voor NK Rijkeka, Dinamo Zagreb en de Engelse club Aston Villa.
Balaban zou volgend seizoen de opvolger moeten worden van de eventueel vertrekkende Salomon Kalou of Dirk Kuijt.
Ook houd Feyenoord de Zweedse markt in de gaten Kasper Lorentzen speler van Brøndby word veelvuldig genoemd de pas 20-jarige speler speelde al 62 wedstrijden in de hoofdmacht van de Zweedse ploeg en word gezien als een groot talent.
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Cart_man het volgende:
[quote]'Ik wil me voor de volle 100% op Feyenoord richten', aldus Kalou.
[/quote]quote:Overigens wil Kalou zijn contract bij Feyenoord graag verlengen. De dribbelaar is tevreden met de huidige gang van zaken in Rotterdam en is bereidt zijn contract in de Kuip open te breken.
quote:'De gekrenkte ziel van Jorien van den Herik'
6/2/2006 8 :00
‘Ik word langzaamaan erg boos over de leugens en het gestook van Pierre. De kernwaarheid is dat hij in eerste instantie transfervrij weg wilde, dus miljoenen wilde verdienen over de rug van Feyenoord. Dat heb ik geweigerd. Als hij weg wilde, had Feyenoord recht op een transfersom die wij zouden bepalen. Of hij moest het te veel betaalde salaris terugbetalen, want hij had in die eerste twee seizoenen al tachtig procent van zijn driejarig contract, in totaal 6,8 miljoen euro, ontvangen. Direct nadat wij de optie hadden gelicht, liet Pierre weten dat hij weg wilde. Daarmee kwam zijn werkelijke bedoeling naar boven: nooit een derde jaar tegen het lagere salaris. Daar had hij geen trek in. Maar toen bleek dat Feyenoord hem wel aan die optie hield, kwam hij met het voorstel van een vierde jaar onder de volgende voorwaarden. Óf het salaris in het derde jaar gelijk aan jaar één en twee. Óf het salaris in het vierde jaar gelijk aan seizoen één en twee. Daarop hebben wij geantwoord: Nee, we houden je aan de optie die we gezamenlijk bij volle verstand waren overeengekomen, met de toegevoegde mededeling dat we in december van dit jaar zouden bekijken of we geïnteresseerd waren in een mogelijk vierde seizoen.’
‘Pierre mag de club niet verwijten dat wij de optie hebben gelicht. Hij moet zich als sportman gedragen en niet natrappen naar mensen die hij als tegenstander ziet, terwijl die mensen gewoon voor de financiële belangen van Feyenoord zijn opgekomen. Wij hebben nooit over de hoogte van zijn miljoenensalaris gesproken, maar nu dwingt hij ons ertoe. Het getuigt niet van het hebben van morele normen en waarden als je je opstelt zoals hij doet. Pierre is een club tegengekomen die zich houdt aan gemaakte afspraken en nu niet zwicht voor stokerij en leugens die op het laatst ten koste gingen van de sfeer in de groep en van invloed waren op de verhoudingen. Ik krijg de indruk dat hij mensen voor zijn karretje heeft gespannen. Bovendien heeft hij zonder enig bewijs mij in de media neergezet als een leugenaar. Dat is onacceptabel. Het ging hem alleen om geld. Als Pierre dus zegt dat er geen onderhandelingen zijn gevoerd, is dat onwaar. We hebben een aantal keren aan tafel gezeten. Pierre moet ophouden met onrust zaaien door Paul Bosvelt erbij te betrekken als wellicht volgende slachtoffer. Pierre is bij alle clubs met ellende vertrokken, daar moet men eens over nadenken.’
Deze teksten laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik stuurde me bovenstaande e-mail half juli 2003. Van Hooijdonk had er geen trek in nog een derde jaar in De Kuip te blijven voor de contractueel vastgelegde helft van het salaris dat hij gedurende zijn eerste twee seizoenen verdiende. Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen woonde met het schaamrood op de kaken de onderhandelingen bij en voor de Feyenoord-voorzitter was het een reden achter zijn laptop te kruipen om de leugens van zijn spits te ontzenuwen. Met zijn media-offensief zorgde Van Hooijdonk voor veel onrust onder de trouwe Feyenoord-aanhang. Van den Herik liet zich niet manipuleren door een voetballer met eurotekens in de ogen die zijn zin niet kreeg en geen boodschap had aan contractueel vastgelegde afspraken. De principiële voorzitter kreeg gelijk, want ook bij Fenerbahçe kreeg Van Hooijdonk problemen met de rechtlijnige trainer Cristoph Daum en hij vertrok via een zijdeur. Eerder presteerde hij dat al bij Celtic, Nottingham Forest en Benfica. Bij Vitesse viel hij met de neus in de boter. De megalomane voorzitter Karel Aalbers wilde zo graag doorstoten naar de Europese top dat hij Van Hooijdonk een onverantwoord hoog salaris betaalde.
Pierre van Hooijdonk is geen onaardig mens, maar hij weet absoluut niet meer wat zijn plaats is. Alles moet gaan zoals híj dat wil. Iedereen moet naar zijn pijpen dansen en wie niet voor hem is, is tegen hem en wordt als de vijand gezien. Van Hooijdonk kent slechts één belang: eigenbelang. De nuchtere Feyenoord-trainer Bert van Marwijk wist niet wat hij meemaakte toen Van Hooijdonk na zijn komst vraagtekens zette achter de speelwijze met drie spitsen. Dat was volgens de topscorer voorspelbaar en naïef. Hij voegde er nog aan toe dat hij het niet prettig vond met zijn rug naar het doel van de tegenstander te spelen. Uiteindelijk kwamen de trainer en de speler er wel uit, hetgeen uitmondde in het winnen van de UEFA Cup die voor een groot deel op het conto van Van Hooijdonk mag worden geschreven. Met acht doelpunten stond hij aan de basis van dit onverwachte succes.
Als voetballer heeft Van Hooijdonk een uitstekende staat van dienst. Hij heeft overal gescoord. Bij RBC, in zijn eerste NAC-periode en vervolgens voor Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Feyenoord en Fenerbahçe. In Oranje was hij vooral succesvol als pinchhitter en werd zijn positieve bijdrage binnen de groep geroemd. Bij zijn clubs wist hij het verschil niet tussen een positie hoog in de pikorde en ordinaire machtswellust. Een veel scorende spits is belangrijk voor een club en beschikt daarom over het nodige krediet. Desondanks botste hij na verloop van tijd binnen de meest uiteenlopende voetbalculturen met de verantwoordelijke beleidsbepalers, omdat Van Hooijdonk zich nergens beperkte tot waarvoor hij erg goed werd betaald: voetballen en scoren.
Het avontuur bij NAC Breda moest, gezien zijn historie, wel mislukken. De spits wekte de indruk dat hij vooral uit clubliefde terugkeerde. Tijdens de contractbesprekingen bleek dat nergens uit, want hij verlangde een salaris van 700 duizend euro per jaar, een eigen skybox, een grotere Mercedes dan zijn medespelers, een gereserveerde parkeerplaats, een percentage van de verkochte seizoenkaarten en zijn beste vriend Ton Lokhoff moest trainer blijven. Van Hooijdonk deed nog een vertwijfelde poging een andere vriend, AD-verslaggever Chris van Nijnatten, ook binnen te halen, maar dat mislukte. Op zijn advies werd wel Victor Sikora aangetrokken, omdat die bij Vitesse het vuile werk voor hem had opgeknapt. Desondanks wist de aanvaller zijn reputatie geen moment waar te maken op het oude nest. Zelfs zijn specialiteit, de vrije trap, kwam niet meer uit de verf. Van Hooijdonk bemoeide zich overal mee. Hij stoorde zich aan websites van supporters, ging in en rond het stadion in discussie met teleurgestelde fans, liet zich steeds vaker terugvallen op het middenveld om als een regisseur zijn medespelers te sturen, maar vergat zelf te presteren. En dan heb je binnen een groep geen status meer. Van Hooijdonk was bij NAC Breda een peperdure speler die niet presteerde, maar wel de dienst wilde uitmaken en door zijn dominantie gedrag voor veel onvrede binnen de groep zorgde. Op het moment dat de nieuwe trainer Cees Lok hem naast het elftal dreigde te zetten, werd zijn ego ook nog gekwetst.
Maar zelfs voor een versleten lastige spits staan de clubs nog in de rij. Van Hooijdonk kon naar Tottenham Hotspur, SC Heerenveen, Wolfsburg, Porto en FC Kaiserslautern. Hij liet voor de tweede keer clubliefde zijn keus bepalen. Hij keerde terug naar Feyenoord, omdat trainer Erwin Koeman met Van Hooijdonk als pinchhitter kampioen denkt te kunnen worden. Ik sluit dat niet uit. In dat geval heiligt het doel de middelen. Wim Jansen gaf toestemming, maar ik begrijp niet dat de principiële voorzitter Van den Herik zijn fiat gaf aan deze transfer. Hij kan de e-mail, die hij me stuurde, toch niet zijn vergeten? Misschien blijkt aan het eind van dit seizoen dat hij een slimme visionair is, die het belang van zijn club belangrijker vindt dan zijn gekrenkte ziel.
Johan Derksen
quote:ImageZondag speelt FC Utrecht de uitwedstrijd tegen Feyenoord. FC Utrecht bewees al verschillende malen goed uit de voeten te kunnen tegen de top van de eredivisie. Ajax (twee keer), AZ en ook Feyenoord (3-1) beten eerder dit seizoen al de tanden stuk op de formatie van Booy. 'Onze organisatie staat goed, we hebben vertrouwen en durven ook tegen deze tegenstanders vooruit te voetballen', geeft hij als redenen voor de successen tegen hoger aangeschreven opponenten. 'Maar dat geeft beslist geen garanties voor zondag', voegt hij daaraan toe.
Die status van FC Utrecht wordt in Rotterdam natuurlijk wel aangegrepen om de spelersgroep zoveel mogelijk op scherp te zetten, weet Booy. Want de druk ligt zondag bij de thuisclub, legt hij uit. 'Feyenoord móet winnen. Zij hebben de strijd om de landstitel nog niet opgegeven en kunnen zich dan geen puntverlies meer veroorloven. Voor hen is het de laatste kans. Voor ons is het niet de laatste kans op een plaats in de play-off. Wij moeten de punten met name halen in de wedstrijden na Feyenoord, Alles wat wij dit weekend pakken is meegenomen, zien we als een bonuspunt. Maar daar gaan we ook zeker voor. Vorig jaar hebben we bewezen dat het kan in De Kuip. Het is in ieder geval een zeer inspirerende omgeving om te voetballen.'
Met nog acht speelronden te gaan ligt FC Utrecht gewoon prima op koers. Stevig in de groep die na de competitie gaat strijden om UEFA Cup-voetbal. Er werd afgelopen weekend verder afstand genomen van enkele concurrenten die punten verspeelden. Maar er is ook nog altijd uitzicht op de vijfde plaats. Booy kijkt op de ranglijst niet naar beneden maar naar boven, zegt hij. 'Vooraf hebben we duidelijk gesteld dat een plaats in de play-off onze doelstelling is dit seizoen. Als we daarin Europees voetbal halen is het helemaal goed. Dit is de leukste fase van de competitie. Nu moet het gaan gebeuren. Het leeft in ieder geval heel erg in de groep. Ik heb er vertrouwen in dat we er goed mee om kunnen gaan, want we hebben een stabiele groep. We willen nu richting de vijftig punten. Als we serieus mee willen strijden om de vijfde plaats zullen we nog tien tot twaalf punten punten moeten pakken.'
Ik vind het anders wel een goed verhaal wat hij neer schreef. Ben het wel met hem eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Johan derksen is gewoon een wijsneus met een te groote snor en gif zwarte longen die denkt dat hij wat van voetbal afweet.
quote:'Braafheid belangrijkste kandidaat vor positie linksback, Boateng te duur voor Feyenoord'
BRON: PZC
PZC meldt dat Feyenoord zich naast de eventuele vervanging van Kalou en Kuyt in eerste instantie richt op een nieuwe linksback en een controlerende middenvelder. Voor de linksbackpositie zou Braafheid de belangrijkste kandidaat zijn. Koeman ontkende tegenover PZC dat er al een akkoord is.
Voor het middenveld zoekt hij naar een speler als Cocu. Op namen wilde hij niet reageren, alleen op die van Boateng: "Hij verdient een paar miljoen per jaar in Engeland, dus dan houdt het voor ons op."
Er moet een linksback komen, een verdedigende middenvelder en een linker middenvelder.quote:
en als Kuyt vertrekt een spits...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:39 schreef Loesj het volgende:
[..]
Er moet een linksback komen, een verdedigende middenvelder en een linker middenvelder.
Braafheid, Gio en ......
verdomd zo wordt ons elftal steeds lelijkerquote:Van Wonderen kwam voor Leiwakabessy
Gepubliceerd door: Boyd
Bron: FR4Ever
Datum: Zaterdag 4 Maart 2006 12:04:23
Gisteren tijdens de wedstrijd van NEC – AZ zat Kees van Wonderen op de tribune,de oud-Feyenoorder is nu in dienst van de stadionclub als scout.
Hij kwam volgens geruchten voor een speler van NEC, Jeffrey Leiwakabessy, de linksback heeft al aangegeven niet meer bij te tekenen en is dus volgend seizoen transfervrij.
Rondom de link Feyenoord-linksback gaan de laatste tijd meerdere geruchten de ronde, dit omdat Feyenoord hevig op zoek is na een nieuwe linksback, nadat Pascal Bosschaart overbodig is geworden.
Ook NAC Breda heeft interesse in de linksback, Leiwakabessy zou dan weer herenigd worden met zijn oude coach Cees Lok.
Eerder werden al Barry Opdam en Edson Braafheid genoemd, maar vanuit beide partijen werd ontkend.
Ik wil Ronaldinho,Eto'o,Terry en Gerrard en dat roep ik al jaren!Waarom luistert Feyenoord nou niet???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en als Kuyt vertrekt een spits...
Daarnaast wil ik dikke Theo hebben, maar dat roep ik al 1.5 jaar nou en Feyenoord luistert niet![]()
Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat Feyenoord in vergevorderd stadium is met Ronaldinho....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wil Ronaldinho,Eto'o,Terry en Gerrard en dat roep ik al jaren!Waarom luistert Feyenoord nou niet???![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Lodewijks out, Paauwe geschorst, Kuyt wellicht niet in zetbaar......
Lekker vooruitzicht voor morgen!
Steef zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat Feyenoord in vergevorderd stadium is met Ronaldinho....
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent dat psv nog 7 punten gaat weggeven....quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat Feyenoord in vergevorderd stadium is met Ronaldinho....
ha...ha...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ik wil Ronaldinho,Eto'o,Terry en Gerrard en dat roep ik al jaren!Waarom luistert Feyenoord nou niet???![]()
quote:04-03-2006: Kuijt, Castelen en Pardo trainen gewoon mee
[Bron: FeyenoordTraining.nl]
Tot grote opluchting van Erwin Koeman vanochtend trainden op de laatste training voor Feyenoord - Fc Utrecht, Dirk Kuijt Romeo Castelen en Sebastián Pardo weer gewoon mee. Dirk Kuijt kampte met buikgriep en Romeo Castelen had een lichte blessure aan de knie. Sebastián Pardo, mits hij volledig fit is, is één van de belangrijkste kandidaten om de geschorste Patrick Paauwe te vervangen.
eventjes verder gekeken.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef Fok_you het volgende:
[..]
laten we hopen dat ze gewoon spelen, dan denk ik wel dat we winnen, anders wordt het denk ik de eerste thuisnederlaag van het jaar
quote:KUYT EN CASTELEN FIT GENOEG VOOR DUEL MET FC UTRECHT
Dirk Kuyt is fit genoeg bevonden om zondag aan te treden tegen zijn oude club, FC Utrecht. De spits was vrijdag afwezig op het trainingsveld vanwege buikgriep, maar trainde zaterdag weer met de groep mee. Romeo Castelen is hersteld van een kwetsuur aan zijn knie. De blessure liep hij vorige week op in de wedstrijd tegen FC Groningen. Castelen mistte hierdoor de interland van Oranje tegen Ecuador. Ook Sebastian Pardo zit bij de selectie van Erwin Koeman.
De middenvelder keerde zaterdag terug van een oefeninterland met Chili en volgde een aangepaste training.
www.feyenoord.nl
betekend zeer zeker niet dat we winnen, het blijft geen makkelijke wedstrijd, maar het vergroot de kansen wel met 120%quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef Cart_man het volgende:
Betekend nog niet dat we gaan winnen...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.benjijdegrootstefeyenoordkenner.nl/game.php?
had 87 seconden over hopelijk win ik een beertender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |