Doe eens niet zo Calimero.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA
Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef hippo-clippo het volgende:
nee sorry maar die jood wil ik niet in het Feijenoordshirt zien!
is er een foto van haarquote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Fok_you het volgende:
[..]
hee eikelbijter!![]()
je mag me veel maken, je mag me voor veel uitschelden, je mag me heel onsympathiek vinden, maar me vergelijken met die kakteef gaat me toch wel wat ver
--quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Soul_Survivor het volgende:
Geschorst toch?
nee, ze was van mening dat een aantal personen (waaronder ikzelf, ik ben zeer vereerdquote:
Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand enig idee waarom Zuiverloon niet meer speelt bij RKC?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Erwin Koeman gaat zeker ´scoren´ met een transfer van Obodai![]()
Volgens mij was hij geblesseerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Broekzak, vestzak met broer Ronald.
Oftewel, Erwin wordt er financieel beter van als hij Obodai koopt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
yvette is gewoon een man. Heeft "ze" zelf al eens toegegeven, maar als je hem een haar blijft noemen ga je dat vanzelf meespelen. Dus.
Broer Ronald heeft een belang in Obodai, broer Erwin koopt Obodai en broer Ronald geeft broer Erwin een leuk bedragjequote:
Kalou heeft ook nog geen enkel goed argument aangeleverd om hem wel versneld te laten naturaliseren. Hij spreekt nota bene niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...
het lijkt me toch raar dat zo'n mens dan mag blijven weigeren als ze daar geen goede redenen voor kan geven. het zou me niet eens verbazen, of eerder gezegd ik zou het bijna nog toejuichen, als ze hem na het behalen van zijn imburgeringsexamen (wat ik overigens een aardig achterlijk principe vind gezien minstens de helft van de nederlanders het niet zou halen :p) nog eens weigert zonder gegronde redenen waardoor hij het WK misloopt, dat ie haar dan in eigen persoon aanklaagt en een schadeclaim indient. wil niet zeggen dat ik blind voor zijn naturalisatie ben, sterker nog ik begin steeds meer te twijfelen of zo'n negert mijn land wil laten vertegenwoordigen, maar laat dat mens het wel netjes en volgens de wet houden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |