abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35563090
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:

[..]

Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA

Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
Doe eens niet zo Calimero.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35563745
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef hippo-clippo het volgende:
nee sorry maar die jood wil ik niet in het Feijenoordshirt zien!
Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:37:38 #153
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35565113
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Fok_you het volgende:

[..]

hee eikelbijter!
je mag me veel maken, je mag me voor veel uitschelden, je mag me heel onsympathiek vinden, maar me vergelijken met die kakteef gaat me toch wel wat ver
is er een foto van haar
pi_35568636
Iemand enig idee waarom Zuiverloon niet meer speelt bij RKC?
pi_35573365
Geschorst toch?
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:51:16 #156
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35573724
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zeur niet zo man, ik hoor je ook niet klagen over Greene, Sno, Biseswar en misschien mis ik er nog wel een paar.
--

[ Bericht 15% gewijzigd door daaaaan op 28-02-2006 15:20:05 ]
pi_35577804
Nou gasten,ik ga nou naar Leeuwarden.Vanavond speelt de Molukse selectie tegen Cambuur.Ken ik gelijk aan van Bronckhorst vragen of 'ie volgend jaar naar Feyenoord komt.Hij zit toch lekker op de tribunes,net zoals Landzaat.Mazzel.....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:11:41 #158
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35578062
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Soul_Survivor het volgende:
Geschorst toch?
volgens mij niet
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:15:19 #159
128516 Fok_you
pi_35578196
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is er een foto van haar
nee, ze was van mening dat een aantal personen (waaronder ikzelf, ik ben zeer vereerd ) over een dusdanig grote hersenbeschadiging beschikken dat we die massaal onder de trekvlekken zouden schieten *rillll*
ik vermoed niet dat we er wat aan missen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35578226
Obodai is een goede hoor...
pi_35578602
Martin Drent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:59:26 #162
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35579573
MINISTER VERDONK STELT BESLISSING NATURALISATIE KALOU WEER UIT

Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken heeft nog steeds geen beslissing genomen in de kwestie Salomon Kalou. Zij heeft vandaag schriftelijk laten weten dat ze voornemens is het bezwaar ongegrond te verklaren. Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
Rita
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:39:53 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35580881
yvette is gewoon een man. Heeft "ze" zelf al eens toegegeven, maar als je hem een haar blijft noemen ga je dat vanzelf meespelen. Dus .
2000 light years from home
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:59:30 #164
139407 jorienvdherik
pi_35581554
jammer
pi_35583635
Erwin Koeman gaat zeker ´scoren´ met een transfer van Obodai
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35583650
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand enig idee waarom Zuiverloon niet meer speelt bij RKC?
Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:08:13 #167
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35584320
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Erwin Koeman gaat zeker ´scoren´ met een transfer van Obodai
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:18:36 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35584780
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat is DAM 'logica'.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35584962
Broekzak, vestzak met broer Ronald.

Oftewel, Erwin wordt er financieel beter van als hij Obodai koopt
pi_35585538
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat Koster Danny Mathijssen en Robert Fuchs beter vindt denk ik...
Volgens mij was hij geblesseerd...
That's all folks!
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:41:00 #171
128516 Fok_you
pi_35594092
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Broekzak, vestzak met broer Ronald.

Oftewel, Erwin wordt er financieel beter van als hij Obodai koopt
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:42:04 #172
128516 Fok_you
pi_35594111
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
yvette is gewoon een man. Heeft "ze" zelf al eens toegegeven, maar als je hem een haar blijft noemen ga je dat vanzelf meespelen. Dus .
wie noemt zich dan ook yvette
maar toen zat ik hier vast nog niet

toch blijfte het een kakteeef
pi_35595867
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Broer Ronald heeft een belang in Obodai, broer Erwin koopt Obodai en broer Ronald geeft broer Erwin een leuk bedragje
pi_35595925
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:10 schreef Fok_you het volgende:

[..]

zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...
het lijkt me toch raar dat zo'n mens dan mag blijven weigeren als ze daar geen goede redenen voor kan geven. het zou me niet eens verbazen, of eerder gezegd ik zou het bijna nog toejuichen, als ze hem na het behalen van zijn imburgeringsexamen (wat ik overigens een aardig achterlijk principe vind gezien minstens de helft van de nederlanders het niet zou halen :p) nog eens weigert zonder gegronde redenen waardoor hij het WK misloopt, dat ie haar dan in eigen persoon aanklaagt en een schadeclaim indient. wil niet zeggen dat ik blind voor zijn naturalisatie ben, sterker nog ik begin steeds meer te twijfelen of zo'n negert mijn land wil laten vertegenwoordigen, maar laat dat mens het wel netjes en volgens de wet houden......
Kalou heeft ook nog geen enkel goed argument aangeleverd om hem wel versneld te laten naturaliseren. Hij spreekt nota bene niet eens fatsoenlijk Nederlands.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:44:10 #175
139407 jorienvdherik
pi_35597602
De Telegraaf meldt dat Feyenoord interesse heeft voor international Barry Opdam. De verdediger van AZ wacht daarom met bijtekenen bij de club uit Alkmaar. Feyenoord had vorig seizoen al drie miljoen geboden voor de verdediger, zo bevestigde hij zelf. AZ vond dat destijds te weinig en daarbij had hij twijfels over de linksbackpositie gezien zijn plaats bij Oranje in het centrum van de verdediging
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:38:25 #176
139407 jorienvdherik
pi_35602449
01-03-2006 | 11:20
ALLE SEIZOENKAARTEN VOLGEND JAAR 5 PROCENT GOEDKOPER

Feyenoord heeft besloten volgend seizoen alle seizoenkaarten met vijf procent in prijs te verlagen. Dat zei commercieel directeur Chris Woerts gisteren op de bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. ‘Men gaat er in het voetbal altijd maar vanuit dat supporters toch wel komen kijken, maar wij voelen ook de verplichting om onze fans te belonen voor hun steun en loyaliteit aan de club. Vandaar dit gebaar. Bovendien hopen we zo te bereiken dat de toeschouwersaantallen in De Kuip nog verder stijgen. Het stadion was dit seizoen al een flink aantal keren uitverkocht, maar wat ons betreft spelen we volgend seizoen nog veel vaker in een volle Kuip.'

Woerts zei dat gisteren in de Stadionzaal van De Kuip, waar zo’n 50 supporters bijeen kwamen in het kader van de tweede bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Naast Woerts waren daar namens de club ook Onno Jacobs, Bernard Gerritsma en Ton Strooband aanwezig. Stadion Feijenoord was vertegenwoordigd door Frits van Elten en Gert Verhoef.
Tijdens de bijeenkomst werd bekend gemaakt dat Feyenoord voornemens is om pas in het jubileumseizoen een nieuwe seizoenkaart uit te geven. Deze kaart zou twee jaar geldig zijn en ook toegang verschaffen tot de jubileumactiviteiten. Wel komt er met ingang van het nieuwe seizoen een breder aanbod aan seizoenkaarten, waarbij onder andere de 11-wedstrijdenkaart zal worden geïntroduceerd.

Ook werd duidelijk dat er geen schermen in De Kuip komen. Het is simpelweg niet mogelijk om deze op te hangen aan de tweede ring, dat dit gewicht niet aankan. Namens Stadion Feijenoord meldde Gert Verhoef dat momenteel onderzocht wordt of er iets aan de kwaliteit van de geluidsinstallatie kan worden gedaan. Tevens werd nog even teruggeblikt op de wedstrijden rond de kerst. Deze zijn zowel de supporters als Feyenoord goed bevallen. Nu is reeds bekend dat Feyenoord ook komend seizoen weer op deze dagen zal spelen, in elk geval op Tweede Kerstdag en vermoedelijk ook op 30 december.

Verder werd bekend dat de nieuwe website van Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen actief wordt en de keuze van het uitshirt in de toekomst binnen de supporters adviesgroep zal worden behandeld. Ook was er aandacht voor een nieuwe radioquiz (‘Ben jij de grootste Feyenoord-kenner’) en een speciale jeugdeditie van Professor Feyenoord die door de supportersvereniging zal worden georganiseerd.

Supporters die zich zorgen maken over mogelijke vervoersregelingen bij eventuele play-off wedstrijden werden door Feyenoord gerust gesteld. Het standaard opleggen van combiregelingen is wat Feyenoord betreft niet aan de orde. Ook bij deze wedstrijden zal een normaal vooroverleg plaats vinden en zal Feyenoord trachten vrijvervoer voor haar supporters af te dwingen.
pi_35602707
Opdam
Relaxed om die seizoenskaarten goedkoper te maken, maar wmb niet nodig. Per wedstrijd is het al relatief goedkoop.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:15:39 #178
139407 jorienvdherik
pi_35603509
opdam is wel goed beter dan bosschaart
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:46:00 #179
139407 jorienvdherik
pi_35604391
FC Groningen presteert dit seizoen onder trainer Ron Jans erg goed. Met nog een paar wedstrijden te gaan lijkt het eerste rijtje een feit en blijft de kans op de play-offsvoetbal aanwezig. Danny Buijs is één van de blikvangers in het team, tegenover Voetbal Magazine praat hij over zijn toekomst en wens om in De Kuip te voetballen.

"Mijn ultieme wens is spelen voor Feyenoord. Wat wil je. Ik heb tien jaar op Varkenoord gespeeld, in de schaduw van De Kuip. Ik was vroeger al een fanatiek supporter en dat ben ik nog steeds. Dat gevoel zal altijd blijven. "

"Het zou dan ook fantastisch zijn om ooit voor Feyenoord te spelen. Ik ontwikkel me dit seizoen erg goed, heb een vaste plaats als rechtermiddenvelder en heb zelfs al vijf keer gescoord. Hopelijk keer ik via een omweg terug, zoals meer spelers dat hebben gedaan. Maar of het lukt? Geluk speelt ook vaak een rol,” verklaart de middenvelder.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:48:12 #180
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35606639
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
01-03-2006 | 11:20
ALLE SEIZOENKAARTEN VOLGEND JAAR 5 PROCENT GOEDKOPER

Feyenoord heeft besloten volgend seizoen alle seizoenkaarten met vijf procent in prijs te verlagen. Dat zei commercieel directeur Chris Woerts gisteren op de bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. ‘Men gaat er in het voetbal altijd maar vanuit dat supporters toch wel komen kijken, maar wij voelen ook de verplichting om onze fans te belonen voor hun steun en loyaliteit aan de club. Vandaar dit gebaar. Bovendien hopen we zo te bereiken dat de toeschouwersaantallen in De Kuip nog verder stijgen. Het stadion was dit seizoen al een flink aantal keren uitverkocht, maar wat ons betreft spelen we volgend seizoen nog veel vaker in een volle Kuip.'

Woerts zei dat gisteren in de Stadionzaal van De Kuip, waar zo’n 50 supporters bijeen kwamen in het kader van de tweede bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Naast Woerts waren daar namens de club ook Onno Jacobs, Bernard Gerritsma en Ton Strooband aanwezig. Stadion Feijenoord was vertegenwoordigd door Frits van Elten en Gert Verhoef.
Tijdens de bijeenkomst werd bekend gemaakt dat Feyenoord voornemens is om pas in het jubileumseizoen een nieuwe seizoenkaart uit te geven. Deze kaart zou twee jaar geldig zijn en ook toegang verschaffen tot de jubileumactiviteiten. Wel komt er met ingang van het nieuwe seizoen een breder aanbod aan seizoenkaarten, waarbij onder andere de 11-wedstrijdenkaart zal worden geïntroduceerd.

Ook werd duidelijk dat er geen schermen in De Kuip komen. Het is simpelweg niet mogelijk om deze op te hangen aan de tweede ring, dat dit gewicht niet aankan. Namens Stadion Feijenoord meldde Gert Verhoef dat momenteel onderzocht wordt of er iets aan de kwaliteit van de geluidsinstallatie kan worden gedaan. Tevens werd nog even teruggeblikt op de wedstrijden rond de kerst. Deze zijn zowel de supporters als Feyenoord goed bevallen. Nu is reeds bekend dat Feyenoord ook komend seizoen weer op deze dagen zal spelen, in elk geval op Tweede Kerstdag en vermoedelijk ook op 30 december.

Verder werd bekend dat de nieuwe website van Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen actief wordt en de keuze van het uitshirt in de toekomst binnen de supporters adviesgroep zal worden behandeld. Ook was er aandacht voor een nieuwe radioquiz (‘Ben jij de grootste Feyenoord-kenner’) en een speciale jeugdeditie van Professor Feyenoord die door de supportersvereniging zal worden georganiseerd.

Supporters die zich zorgen maken over mogelijke vervoersregelingen bij eventuele play-off wedstrijden werden door Feyenoord gerust gesteld. Het standaard opleggen van combiregelingen is wat Feyenoord betreft niet aan de orde. Ook bij deze wedstrijden zal een normaal vooroverleg plaats vinden en zal Feyenoord trachten vrijvervoer voor haar supporters af te dwingen.
Goed nieuws. Helaas nog steeds te duur voor mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:57:15 #181
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35607013
Maakt mij niet uit hoeveel ze kosten, ga toch wel...
A.M.A.B
pi_35607769
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Volgens mij was hij geblesseerd...
Tijdje terug was hij steeds invaller.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:18:36 #183
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35607834
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
De Telegraaf meldt dat Feyenoord interesse heeft voor international Barry Opdam. De verdediger van AZ wacht daarom met bijtekenen bij de club uit Alkmaar. Feyenoord had vorig seizoen al drie miljoen geboden voor de verdediger, zo bevestigde hij zelf. AZ vond dat destijds te weinig en daarbij had hij twijfels over de linksbackpositie gezien zijn plaats bij Oranje in het centrum van de verdediging
3 miljoen voor Opdam
pi_35610447
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
opdam is wel goed beter dan bosschaart
Inderdaad, want hij speelt wekelijks linksback
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35615554
Bosschaart is als linksback echt wel beter dan Opdam. Opdam is niet eens een linksback.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:06:19 #186
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35615831
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bosschaart is als linksback echt wel beter dan Opdam. Opdam is niet eens een linksback.
Daarom juist

Allebei matige voetballers in de categorie ''te goed voor de subtop en te slecht voor de top''.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:49:29 #187
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_35617660
Opdam hoeft van mij dus echt niet te komen.
Een oude verdediger waar je dan nog een paar miljoen voor moet betalen .
Laat hem maar lekker in dat noord holland blijven.

Danny Buijs zou ik nog keer graag terug zien. Ontwikkeld zich goed bij Groningen en zal over
2 a 3 jaar wel een goede versterking kunnen zijn.

Leuk gebaar dat die scc goedkoper worden, zelfde prijs had ook goed geweest.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_35621127
Wow dat scheelt wel 10 euro. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik ga denk ik toch wel (moet alleen even kijken dat ik niet in het buitenland zit dan)
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:22:58 #189
139407 jorienvdherik
pi_35631012
Van Bronckhorst droomt van de Coolsingel
01 maart 2006

Als het aan Giovanni van Bronckhorst ligt, keert hij ooit terug naar Feyenoord. De linksback van FC Barcelona en het Nederlandse elftal spreekt in een interview met FCUpdate.nl, dat zaterdag gepubliceerd zal worden, openhartig over zijn toekomst. "Ik zou graag nog landskampioen willen worden met Feyenoord. Dat zou mijn loopbaan compleet maken", aldus de 31-jarige Van Bronckhorst.

Ad powered by www.webads.nl
"Feyenoord is mijn club en dat zal het altijd blijven", zegt Van Bronckhorst over de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot. "Als ik terug kom naar Nederland, is Feyenoord mijn eerste optie. Ik heb geruchten gelezen dat ik dit seizoen benaderd zou zijn, maar dat is niet waar. Vorig seizoen heeft Ruud Gullit contact met me opgenomen, maar op dat moment was ik nog helemaal niet toe aan een terugkeer naar Nederland. Nu ook nog niet, overigens. Ik wil voorlopig nog in Barcelona blijven. Ik weet echter dat de deur bij Feyenoord altijd voor mij open staat en dat is fijn om te weten."

Het gehele interview met Van Bronckhorst, waarin hij onder meer openhartig praat over het Nederlands elftal, racisme in het Spaanse voetbal, de situatie bij Barcelona en zijn toekomst, is zaterdag te lezen op FCUpdate.nl.
pi_35632758
Wat moet Feyenoord met Gio? Die gast voegt zowel bij Barça als bij het Nederlands elftal weinig toe. Over twee jaar kun je die gast helemaal afschrijven.
pi_35632761
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Daarom juist

Allebei matige voetballers in de categorie ''te goed voor de subtop en te slecht voor de top''.
Ik vind Opdam niet te goed voor AZ eigenlijk, voor de subtop ook niet. Hij is niet te goed voor 'n club als Heerenveen, FC Utrecht of FC Groningen....
  donderdag 2 maart 2006 @ 07:07:54 #192
128516 Fok_you
pi_35632845
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 06:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Feyenoord met Gio? Die gast voegt zowel bij Barça als bij het Nederlands elftal weinig toe. Over twee jaar kun je die gast helemaal afschrijven.
hij is basisspeler in een van de grootste teams ter wereld en jij denkt dat hij in een landje als nederland nutteloos is
  donderdag 2 maart 2006 @ 07:10:56 #193
128516 Fok_you
pi_35632855
o wacht je hebt chelsea in je sig. die mensen valt niet mee te praten ga ik niet eens proberen
barcelona is een cutklupb he?
die freggel van een ronaldinho raakt nog geen pepernoot, die rode kaart was niet rood en mourinho is tofv...!

en nou wegwezen
pi_35633043
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 07:07 schreef Fok_you het volgende:

[..]

hij is basisspeler in een van de grootste teams ter wereld en jij denkt dat hij in een landje als nederland nutteloos is
Basisspeler wil ik hem niet noemen.
pi_35643481
Buijs is nu wel lekker bezig en een echte Feyenoorder, maar ja Bosschaart ook.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:39:48 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35646580
Seizoen Vincken voorbij na nieuwe operatie

2/3/2006 16:12

Het seizoen dat zijn doorbraak had moeten zijn, is voor Tim Vincken uitgelopen op een drama. De jonge aanvaller van Feyenoorder staat weer een operatie te wachten.

Vincken moet zich richten op het nieuwe seizoen. De rechtsbuiten ondergaat binnenkort een operatie aan zijn schouder. De ingreep is noodzakelijk, zo heeft nieuw onderzoek uitgewezen. De jeugdinternational hield de schouderblessure over aan een training van twee weken geleden.

De nieuwe tegenvaller past in het ongelukkige jaar van Vincken, die in de zomer nog een van de opvallende Oranje-krachten was op het WK onder 20. Voor het seizoen goed en wel was begonnen, sloeg het noodlot toe voor Vincken. De aanvaller raakte in een oefenduel met Schijndel geblesseerd aan zijn hamstring.

Maar daar bleef het niet bij. Vinckens optredens in de hoofdmacht van Feyenoord bleven beperkt door meer fysieke ongemakken. De jeugdinternational stond dit seizoen ook aan de kant met een gebroken kuitbeen, een nieuwe hamstringblessure en een schouderkwetsuur.
pi_35647529
Wat zit het toch tegen bij die jongen
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:07:49 #198
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35647727
Shit happens. Komt er wel, ooit...
A.M.A.B
pi_35648066
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef daaaaan het volgende:
MINISTER VERDONK STELT BESLISSING NATURALISATIE KALOU WEER UIT

Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken heeft nog steeds geen beslissing genomen in de kwestie Salomon Kalou. Zij heeft vandaag schriftelijk laten weten dat ze voornemens is het bezwaar ongegrond te verklaren. Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
Rita
Sorry, verkeerd. Niet "toewijzen" maar "in overweging nemen". Eerst de toets en dan beslissen we of je onder die 5 jaar wachttijd uitkomt. Prima!
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:34:49 #200
139407 jorienvdherik
pi_35648833
jongen van glas die vincken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')