abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 19:21:23 #91
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35519150
meer zijn die huillies niet waard
kijk overigens naar de inhoud inplaats van de opmaak
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zondag 26 februari 2006 @ 19:54:11 #92
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35520041
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oid elke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
Boeit het nou? Je bent toch geen kakkerlak. Laat die zieltjes lekker tof doen met hun zelfverzonnen koosnaampje...

1-1 is een resultaat wat er wel inzat, gezien het spel van de laatste weken. Een aantal spelers zijn wat uit vorm. Tweede plaats is waarschijnlijk het hoogst haalbare, wat betekent dat de laatste paar wedstrijden leuke oefenpotjes worden voor de playoffs.
A.M.A.B
  zondag 26 februari 2006 @ 20:55:30 #93
128516 Fok_you
pi_35522282
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:

[..]

1-1 is een resultaat wat er wel inzat, gezien het spel van de laatste weken. Een aantal spelers zijn wat uit vorm. Tweede plaats is waarschijnlijk het hoogst haalbare, wat betekent dat de laatste paar wedstrijden leuke oefenpotjes worden voor de playoffs.
eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijd als we nou nog maar saidi hadden (en een extra middelvelder.....)

de grote opruiming; mooi idee, waardeloos uitgepakt
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35522433
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Wel op de goede weg toch, of niet?
That's all folks!
  zondag 26 februari 2006 @ 21:04:54 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35522721
De vraag waarom feyenoord geen geel had is makkelijk te beantwoorden. Jol wou ze blijkbaar niet geven.

1-1...mjah redelijke afspiegeling..
pi_35522795
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:

[..]

eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijd als we nou nog maar saidi hadden (en een extra middelvelder.....)

Wat ben jij een negatief mannetje zeg.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  zondag 26 februari 2006 @ 21:10:41 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35523005
Hij heeft in deze gelijk, voor een keer dan.

Met de huidige stand moeten we trouwens tegen FC Groningen in de playoffs. Eerst uit, daarna thuis.
A.M.A.B
  zondag 26 februari 2006 @ 21:11:06 #98
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35523022
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Wat ben jij een negatief mannetje zeg.
Bijna net zo erg als yvette.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 26 februari 2006 @ 21:29:47 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35523872
Ik zeg even godverdomme en ben weer weg.

Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 26 februari 2006 @ 21:46:36 #100
128516 Fok_you
pi_35524614
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef TC03 het volgende:
Ik zeg even godverdomme en ben weer weg.

zondag 26 februari 2006 @ 21:47:47 #101
128516 Fok_you
pi_35524672
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bijna net zo erg als yvette.
hee eikelbijter!
je mag me veel maken, je mag me voor veel uitschelden, je mag me heel onsympathiek vinden, maar me vergelijken met die kakteef gaat me toch wel wat ver
pi_35528589
De opruiming is hier niet de schuld van. Alleen Saidi was een aderlating in mijn ogen en daar is een vrij goed spelende vlaar voor teruggekomen. Ono speelde meer niet dan wel, dus die kan je imo ook niet noemen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:13:02 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35528693
fotos van fc groningen - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
  zondag 26 februari 2006 @ 23:16:47 #104
128516 Fok_you
pi_35528815
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef snabbi het volgende:
De opruiming is hier niet de schuld van. Alleen Saidi was een aderlating in mijn ogen en daar is een vrij goed spelende vlaar voor teruggekomen. Ono speelde meer niet dan wel, dus die kan je imo ook niet noemen.
je had tenminste wat achter de hand gehad..... al had pardo er ook ingekund op het middenveld als noodgreep
maar ik had maar graag iig Saidi er nog bijgehad en dan bosschaart er uitgeflikkerd, en dan als het effe kan ook een extra middenvelder....

maarja aan als hebben we niets....

maargoed laten we hopen dat we volgende keer (play-offs) wel van groningen kunnen winnen
zou wat zijn FC Groningen - Barcelona
pi_35529118
Tja we hebben wel vaker met 3 verdedigers gespeeld. Nu dan:
Bahia - Vlaar - Greene

Daarvoor zet je wat middenvelders die mee moeten verdedigen, dus in essentie is er niets verandert. En eigenlijk hoop ik ook stilletjes dat Groningen de playoffs wint. Gewoon om aan te tonen hoe waardeloos systeem het is.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:28:19 #106
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35529212
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef snabbi het volgende:
n eigenlijk hoop ik ook stilletjes dat Groningen de playoffs wint. Gewoon om aan te tonen hoe waardeloos systeem het is.
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.
pi_35529789
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Noca het volgende:
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.
Uiteraard verdienen jullie europees te gaan, maar CL zou geen goede stap zijn. Niet voor groningen en niet voor het nederlandse voetbal. Verder spelen jullie gewoon lekker en ik vind de samenvattingen die ik meestal van groningen zie best leuk.
Juist dat hele systeem van playoffs vind ik niets omdat je al 34 wedstrijden hebt gehad om te laten zien waar je staat. Als je nou toch al een aantal wedstrijden met meer allure wil creeeren vind ik het samengaan met belgie een betere optie iig.

De goede oude tijd....
pi_35530128
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:

[..]
Als je nou toch al een aantal wedstrijden met meer allure wil creeeren vind ik het samengaan met belgie een betere optie iig.

De goede oude tijd....
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).
De Engelse en Schotse competitie worden toch ook niet samengevoegd?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:05:22 #109
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35530383
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:

[..]
Juist dat hele systeem van playoffs vind ik niets omdat je al 34 wedstrijden hebt gehad om te laten zien waar je staat.
Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:43:10 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35531402
Als Groningen de CL in gaat is de kans misschien aanwezig dat ze het volgend seizoen alsnog afschaffen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35534216
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Noca het volgende:

[..]

Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA

Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
pi_35534277
Kut is dit weer zeg

Nu gewoon spelers gaan sparen en veel jeugd opstellen.
pi_35534676
Gister heb je het kampioenschap natuurlijk niet verspeeld, dat heb je gedaan uit bij RBC, ADO en NAC en in mindere mate in de thuisduels tegen Roda en Vitesse. Als we uiteindelijk 2e worden hebben we het goed gedaan al is het natuurlijk weer vertiefd dat er playoffs komen terwijl wij gewoon over het gehele seizoen gezien recht hebben op een champions league plaats. Verder ben ik er van overtuigd dat we met een paar gerichte aankopen vogend jaar alleen maar beter worden, alleen een vertrek van Kuyt zou een gemis zijn.

En laat Koeman Kalou is lekker op de bank gooien ten faveure van Boussaboun, daar heb je veel meer aan op dit moment.
pi_35534945
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:

Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35535019
Zo zie je toch het verschil in trainers :
Hiddink - absolute top (is zelfs op 2 fronten bezig);
v.Gaal - gedegradeerd trainer (van Barcelona naar Ajax naar AZ);
Blind - onervaren, semi-gediplomeerd trainer;
E.Koeman - doorsnee Nederlandse trainer (daar gaan er 13 van in een dozijn).
  maandag 27 februari 2006 @ 10:16:20 #116
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35535413
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
Met de laatste ben ik het niet met je eens. Echt heel erg ervaren is Koeman nog niet maar z'n eerste jaar bij een topclub doet hij niet slecht. Ik denk dat hij (in tegenstelling tot z'n broer) wel degelijk kan uitgroeien tot een toptrainer.
schorriemorie
pi_35536466
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.
Ik hoop dus ook dat Heereveen of Groningen CL via playoffs afdwingt. Dat zal de KNVB een klap in het gezicht zijn volgend seizoen en goed voor het Nederlands voetbal Kijken hoe lang we nog at klote systeem houden.
pi_35537122
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:

[..]

Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA

UEFA is nog helemaal niet zeker !
  maandag 27 februari 2006 @ 12:15:30 #119
128516 Fok_you
pi_35538022
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut is dit weer zeg

Nu gewoon spelers gaan sparen en veel jeugd opstellen.
quote:
Feyenoord zag met het gelijkspel tegen FC Groningen de achterstand op PSV oplopen. Ondanks de kloof van zeven punten is de titelrace nog niet beslist, zei Koeman direct na het duel. ‘We geven het nog niet op. Als PSV volgende week verliest en wij winnen, is de achterstand vier punten. Dan ligt het opeens weer open.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:19:05 #120
128516 Fok_you
pi_35538090
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
13 in een dozijn dat dacht ik toch niet....
maar de internationale top zal hij denk ik niet halen...
overigens vind ik hiddink zelf ook absolute top en v.gaal een hondelul, maar als je zo over van gaal praat; hiddink haalde het ook niet met het nederlands elftal en kan je dan ook gedegradeerd noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')