abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 21:47:47 #101
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35524672
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bijna net zo erg als yvette.
hee eikelbijter!
je mag me veel maken, je mag me voor veel uitschelden, je mag me heel onsympathiek vinden, maar me vergelijken met die kakteef gaat me toch wel wat ver
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35528589
De opruiming is hier niet de schuld van. Alleen Saidi was een aderlating in mijn ogen en daar is een vrij goed spelende vlaar voor teruggekomen. Ono speelde meer niet dan wel, dus die kan je imo ook niet noemen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:13:02 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35528693
fotos van fc groningen - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
  zondag 26 februari 2006 @ 23:16:47 #104
128516 Fok_you
pi_35528815
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef snabbi het volgende:
De opruiming is hier niet de schuld van. Alleen Saidi was een aderlating in mijn ogen en daar is een vrij goed spelende vlaar voor teruggekomen. Ono speelde meer niet dan wel, dus die kan je imo ook niet noemen.
je had tenminste wat achter de hand gehad..... al had pardo er ook ingekund op het middenveld als noodgreep
maar ik had maar graag iig Saidi er nog bijgehad en dan bosschaart er uitgeflikkerd, en dan als het effe kan ook een extra middenvelder....

maarja aan als hebben we niets....

maargoed laten we hopen dat we volgende keer (play-offs) wel van groningen kunnen winnen
zou wat zijn FC Groningen - Barcelona
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35529118
Tja we hebben wel vaker met 3 verdedigers gespeeld. Nu dan:
Bahia - Vlaar - Greene

Daarvoor zet je wat middenvelders die mee moeten verdedigen, dus in essentie is er niets verandert. En eigenlijk hoop ik ook stilletjes dat Groningen de playoffs wint. Gewoon om aan te tonen hoe waardeloos systeem het is.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:28:19 #106
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35529212
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef snabbi het volgende:
n eigenlijk hoop ik ook stilletjes dat Groningen de playoffs wint. Gewoon om aan te tonen hoe waardeloos systeem het is.
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.
pi_35529789
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Noca het volgende:
Ik neem aan dat je dan bedoelt dat we de CL zouden halen? Lijkt me ook niet echt heel handig. Maar als wij gewoon vijfde worden verdienen we het imo ook dat we europees gaan..maar dat moeten we eerst maar eens gaan halen.
Uiteraard verdienen jullie europees te gaan, maar CL zou geen goede stap zijn. Niet voor groningen en niet voor het nederlandse voetbal. Verder spelen jullie gewoon lekker en ik vind de samenvattingen die ik meestal van groningen zie best leuk.
Juist dat hele systeem van playoffs vind ik niets omdat je al 34 wedstrijden hebt gehad om te laten zien waar je staat. Als je nou toch al een aantal wedstrijden met meer allure wil creeeren vind ik het samengaan met belgie een betere optie iig.

De goede oude tijd....
pi_35530128
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:

[..]
Als je nou toch al een aantal wedstrijden met meer allure wil creeeren vind ik het samengaan met belgie een betere optie iig.

De goede oude tijd....
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).
De Engelse en Schotse competitie worden toch ook niet samengevoegd?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:05:22 #109
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35530383
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef snabbi het volgende:

[..]
Juist dat hele systeem van playoffs vind ik niets omdat je al 34 wedstrijden hebt gehad om te laten zien waar je staat.
Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:43:10 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35531402
Als Groningen de CL in gaat is de kans misschien aanwezig dat ze het volgend seizoen alsnog afschaffen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35534216
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Noca het volgende:

[..]

Mee eens. Slaat ook helemaal nergens op dat je het hele seizoen goed speelt en bijv. 2e wordt en vervolgens in de UC terecht komt en de nummer 4 of 5 naar de CL gaat.
Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA

Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
pi_35534277
Kut is dit weer zeg

Nu gewoon spelers gaan sparen en veel jeugd opstellen.
pi_35534676
Gister heb je het kampioenschap natuurlijk niet verspeeld, dat heb je gedaan uit bij RBC, ADO en NAC en in mindere mate in de thuisduels tegen Roda en Vitesse. Als we uiteindelijk 2e worden hebben we het goed gedaan al is het natuurlijk weer vertiefd dat er playoffs komen terwijl wij gewoon over het gehele seizoen gezien recht hebben op een champions league plaats. Verder ben ik er van overtuigd dat we met een paar gerichte aankopen vogend jaar alleen maar beter worden, alleen een vertrek van Kuyt zou een gemis zijn.

En laat Koeman Kalou is lekker op de bank gooien ten faveure van Boussaboun, daar heb je veel meer aan op dit moment.
pi_35534945
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Kaap het volgende:

Playoffs zuigen, alhoewle ik denk dat de neuzen er wel blij mee zijn als ze op die manier alsnog CL kunnen spelen.
Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35535019
Zo zie je toch het verschil in trainers :
Hiddink - absolute top (is zelfs op 2 fronten bezig);
v.Gaal - gedegradeerd trainer (van Barcelona naar Ajax naar AZ);
Blind - onervaren, semi-gediplomeerd trainer;
E.Koeman - doorsnee Nederlandse trainer (daar gaan er 13 van in een dozijn).
  maandag 27 februari 2006 @ 10:16:20 #116
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35535413
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
Met de laatste ben ik het niet met je eens. Echt heel erg ervaren is Koeman nog niet maar z'n eerste jaar bij een topclub doet hij niet slecht. Ik denk dat hij (in tegenstelling tot z'n broer) wel degelijk kan uitgroeien tot een toptrainer.
schorriemorie
pi_35536466
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:Ik zou het meer 'grappig' vinden als we op die manier alsnog CL halen, maar verdiend is het absoluut niet en Ajax heeft daar wmb volgend jaar ook weinig te zoeken.
Ik hoop dus ook dat Heereveen of Groningen CL via playoffs afdwingt. Dat zal de KNVB een klap in het gezicht zijn volgend seizoen en goed voor het Nederlands voetbal Kijken hoe lang we nog at klote systeem houden.
pi_35537122
quote:

[..]

Het zal ons natuurlijk weer tegenzitten in de playoffs waardoor FC 020 CL gaat spelen en wij UEFA

UEFA is nog helemaal niet zeker !
  maandag 27 februari 2006 @ 12:15:30 #119
128516 Fok_you
pi_35538022
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut is dit weer zeg

Nu gewoon spelers gaan sparen en veel jeugd opstellen.
quote:
Feyenoord zag met het gelijkspel tegen FC Groningen de achterstand op PSV oplopen. Ondanks de kloof van zeven punten is de titelrace nog niet beslist, zei Koeman direct na het duel. ‘We geven het nog niet op. Als PSV volgende week verliest en wij winnen, is de achterstand vier punten. Dan ligt het opeens weer open.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:19:05 #120
128516 Fok_you
pi_35538090
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef nednil het volgende:
13 in een dozijn dat dacht ik toch niet....
maar de internationale top zal hij denk ik niet halen...
overigens vind ik hiddink zelf ook absolute top en v.gaal een hondelul, maar als je zo over van gaal praat; hiddink haalde het ook niet met het nederlands elftal en kan je dan ook gedegradeerd noemen
  maandag 27 februari 2006 @ 12:25:48 #121
139407 jorienvdherik
pi_35538285
We moeten gewoon volgend jaar cl spelen
  maandag 27 februari 2006 @ 12:28:10 #122
128516 Fok_you
pi_35538337
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:31 schreef rotskibo het volgende:
Gister heb je het kampioenschap natuurlijk niet verspeeld, dat heb je gedaan uit bij RBC, ADO en NAC en in mindere mate in de thuisduels tegen Roda en Vitesse.
dat weten we ook maar aangezien PSV ook punten heeft verspeeld blijf bleef je kansen hebben.....
quote:
Als we uiteindelijk 2e worden hebben we het goed gedaan al is het natuurlijk weer vertiefd dat er playoffs komen terwijl wij gewoon over het gehele seizoen gezien recht hebben op een champions league plaats.
zoveel was ook al duidelijk, maar dat gebeurt niet dus we kunnen beter gaan richten op de play-offs en nu wat jeugdspelers/reserves laten spelen.
quote:
Verder ben ik er van overtuigd dat we met een paar gerichte aankopen vogend jaar alleen maar beter worden, alleen een vertrek van Kuyt zou een gemis zijn.
tot opeens blijkt dat kuyt en kalou weggaan
eerlijk is eerlijk kuyt is de enige die CL niveau speelt momenteel. Kalou en De Guzman kunnen het ook, maar dan moeten ze wel weer eens wat beter gaan spelen. verder hebben we een aardig team en kunnen we misschien weer eens voor de beker gaan of misschien zelfs wel de titel, maar we hebben gewoon geen echte toppers lopen.....
quote:
En laat Koeman Kalou is lekker op de bank gooien ten faveure van Boussaboun, daar heb je veel meer aan op dit moment.
ik zie Kalou ook liever eens effe wat minder op het veld, maar ze zullen vast hopen dat hij door te spelen eerder wat van zijn vorm terugvind zodat hij na de zomer weer 10 miljoen waard is... daarbij zou boussaboun (een speler waarvan ik me al vanaf het begin afvraag wat bij feyenoord komt doen) eerder op de positie van Castelen komen dan die van Kalou....

...of in het centrum !
pi_35538376
quote:

[..]

Jezus, begint het nu al
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:38:26 #124
128516 Fok_you
pi_35538569
hoe mooi zou het overigens zijn als ajax 3x van feyenoord, 3x van psv en 3x van az verliest in 1 seizoen (play-offs/beker)
pi_35538629
Het is maar waar je je mee bezig houdt hč?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35539170
Tja meer als een punt zat er gisteren niet , maar het kamioenschap hebben we gisteren niet verspeeld, dat hadden we al tegen, ADO, RBC en nog wat andere wedstrijden.
pi_35540195
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef Fok_you het volgende:

tot opeens blijkt dat kuyt en kalou weggaan
Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdt
  maandag 27 februari 2006 @ 14:57:32 #128
128516 Fok_you
pi_35542601
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdt
true that is..
maar zoals ik al zei... hij speelt nu niet goed, gaat waarschijnlijk slecht om met de druk, maar scoort er alsnog aardig wat. Als hij weer in vorm zou komen is het een van de enige spelers die echt iets in de CL te zoeken heeft....
pi_35549341
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Luni het volgende:
Tja meer als een punt zat er gisteren niet , maar het kamioenschap hebben we gisteren niet verspeeld, dat hadden we al tegen, ADO, RBC en nog wat andere wedstrijden.
Ook een kampioen laat af en toe punten liggen. Dus al dat gezeur over het verspelen..
pi_35549408
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Shreyas het volgende:
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).
De Engelse en Schotse competitie worden toch ook niet samengevoegd?
Ook al is het niveau daar lager, als je de competitie interessanter wil maken, door meer sub-top en top wedstrijden zie ik liever een samenvoeging met belgie. Een Feyenoord - RBC is toch wat anders dan Feyenoord - Club, ook al is club geen CL waard.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:27:19 #131
128516 Fok_you
pi_35556189
hier ook nog maar even;
quote:
27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geļnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
  maandag 27 februari 2006 @ 21:41:18 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35556665
Verdonk mag nee zeggen, ja...
quote:
Feyenoord linked to Obodai move
Obodai Suit

Holland football giants Feyenoord are reportedly poised to make an audacious bid for Ghanaian midfielder Anthony Obodai, according the Dutch sports magazine Sport Week.

The 23-year-old, who plays for rival club Sparta Rotterdam, would be given a three-year contract when the transfer window opens in summer, according to the report.

Obodai who was linked with a move to Feyenoord last year, has been in impressive form for the Rotterdam club this season, scoring in their 3-2 defeat Willem II Tilburg on Sunday.

But Feyenord will have to pay a huge amount of money if they want to sign the Ghanaian midfielder as he has three years left on his contract with Sparta.

Obodai had limited playing opportunity with the Ajax Amsterdam for four seasons which resulted in his transfer to Sparta.

“The coach of Feyenoord has always expressed the desire of signing me since my days as Ajax,” Obodai told Ghanaweb.

“My good showing in our match against Feyenoord has re-ignited this interest in me.

“Some contacts have been made at the official level and I am closely watching to see what the outcome is.”
Wat je hier nu weer van moet denken. Is ook gemeld door Derksen vanavond.
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 22:06:41 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35557503
Obodai ?!
2000 light years from home
  maandag 27 februari 2006 @ 22:13:18 #134
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_35557764
nee sorry maar die jood wil ik niet in het Feijenoordshirt zien!
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:25:22 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558260
quote:
JONG FEYENOORD SIMPEL LANGS FC VOLENDAM: 3-0

Jong Feyenoord heeft zich maandagavond met een eenvoudige 3-0 overwinning op Jong FC Volendam op de tweede plaats genesteld. Die plek delen de Rotterdammers met FC Utrecht, de ploeg die twee wedstrijden meer speelde. Tegen Volendam verzorgde Magrćo met een vrije trap de 1-0. In een tijdsbestek van een minuut scoorde Feyenoord in de tweede helft via Pieter Collen en Lorenzo Davids twee keer, waarmee de wedstrijd vroegtijdig was beslist. Ali Boussaboun speelde negentig minuten bij Feyenoord.
A.M.A.B
pi_35558362
Obodai halen lijkt me een gok, voelt hij zich op z'n gemak dan is het een aanwinst is dat niet zo dan is hij zo weer weg.
That's all folks!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:31:09 #137
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_35558481
Obodai heeft een hekel aan ajax gekregen, en het is ook een goede voetballer.

Van mij mag ie komen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 27 februari 2006 @ 22:31:22 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558489
Gyan vangt hem wel op.

Maar zit niet zo te wachten op Obodai. Vind het wel een redelijke speler. Meer iemand voor de breedte...
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 22:34:40 #139
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_35558633
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Gyan vangt hem wel op.

Maar zit niet zo te wachten op Obodai. Vind het wel een redelijke speler. Meer iemand voor de breedte...
Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.
Bovendien zitten we niet zo breed in de middenvelders.
The Most Incredible, Baby
  maandag 27 februari 2006 @ 22:38:04 #140
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_35558768
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.
Bovendien zitten we niet zo breed in de middenvelders.
tja dat is het probleem van nu heh, ik bedoel als ik af moet gaan op dat bericht dan zou hij in de zomer moeten komen. Maar ik denk dat we dan als betere middenvelders hebben dan die gozert.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:38:21 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558778
Je moet ook rekening houden met een vertrek van Paauwe en eventueel Pardo. Over Abubakari valt niet veel te zeggen. Waarschijnlijk is hij aangetrokken om de breedte, na het vertrek van de Egyptische oppergod en het porseleinen poppetje, te versterken. Contract voor een half jaar had hij toch?
A.M.A.B
pi_35560052
Bij Ajax werd van Obodai te veel verwacht (meer opbouwen, meevoetballen, passes) en daar was 'ie niet goed in. Misschien kan hij bij Feyenoord wel slagen.
Klik dan als je durft
pi_35560185
Yakubu en Obodai worden nu door elkaar gehaald volgens mij.
That's all folks!
pi_35560243

Ja, ik las ergens die Abubakari (die andere)...
Klik dan als je durft
pi_35560500
Die bron is niet serieus te nemen getuige het feit dat er op een bepaald moment "Feyenord" geschreven wordt.

maandag 27 februari 2006 @ 23:25:44 #146
139407 jorienvdherik
pi_35560536
ghanafootball ofzo
pi_35561053
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Fok_you het volgende:
hier ook nog maar even;
[..]

is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.
  maandag 27 februari 2006 @ 23:51:41 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35561256
Feeeeeeeeeeeeyeeeenooooooooooooord!
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:10:39 #149
128516 Fok_you
pi_35562953
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.
zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...
het lijkt me toch raar dat zo'n mens dan mag blijven weigeren als ze daar geen goede redenen voor kan geven. het zou me niet eens verbazen, of eerder gezegd ik zou het bijna nog toejuichen, als ze hem na het behalen van zijn imburgeringsexamen (wat ik overigens een aardig achterlijk principe vind gezien minstens de helft van de nederlanders het niet zou halen :p) nog eens weigert zonder gegronde redenen waardoor hij het WK misloopt, dat ie haar dan in eigen persoon aanklaagt en een schadeclaim indient. wil niet zeggen dat ik blind voor zijn naturalisatie ben, sterker nog ik begin steeds meer te twijfelen of zo'n negert mijn land wil laten vertegenwoordigen, maar laat dat mens het wel netjes en volgens de wet houden......
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:11:25 #150
128516 Fok_you
pi_35562966
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:51 schreef TC03 het volgende:
Feeeeeeeeeeeeyeeeenooooooooooooord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')