abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35539170
Tja meer als een punt zat er gisteren niet , maar het kamioenschap hebben we gisteren niet verspeeld, dat hadden we al tegen, ADO, RBC en nog wat andere wedstrijden.
pi_35540195
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef Fok_you het volgende:

tot opeens blijkt dat kuyt en kalou weggaan
Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdt
  maandag 27 februari 2006 @ 14:57:32 #128
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35542601
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Ik vind Kalou al het hele seizoen kut spelen met misschien 2 wedstrijden als uitzondering dus die ga je echt niet missen, als je ziet hoevaak hij zijn man niet voorbij komt en dan balverlies lijdt
true that is..
maar zoals ik al zei... hij speelt nu niet goed, gaat waarschijnlijk slecht om met de druk, maar scoort er alsnog aardig wat. Als hij weer in vorm zou komen is het een van de enige spelers die echt iets in de CL te zoeken heeft....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35549341
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Luni het volgende:
Tja meer als een punt zat er gisteren niet , maar het kamioenschap hebben we gisteren niet verspeeld, dat hadden we al tegen, ADO, RBC en nog wat andere wedstrijden.
Ook een kampioen laat af en toe punten liggen. Dus al dat gezeur over het verspelen..
pi_35549408
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Shreyas het volgende:
Het Belgisch voetbal is niet te vergelijken met het Nederlandse voetbal, het is toch wel een aantal niveautjes lager, zo blijkt elk jaar weer in de Champions League, waar Club Brugge en Anderlecht nooit de tweede ronde halen en zelden meer dan 3 punten in de wacht slepen (uitgezonderd Club Brugge dit jaar).
De Engelse en Schotse competitie worden toch ook niet samengevoegd?
Ook al is het niveau daar lager, als je de competitie interessanter wil maken, door meer sub-top en top wedstrijden zie ik liever een samenvoeging met belgie. Een Feyenoord - RBC is toch wat anders dan Feyenoord - Club, ook al is club geen CL waard.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:27:19 #131
128516 Fok_you
pi_35556189
hier ook nog maar even;
quote:
27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geļnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:41:18 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35556665
Verdonk mag nee zeggen, ja...
quote:
Feyenoord linked to Obodai move
Obodai Suit

Holland football giants Feyenoord are reportedly poised to make an audacious bid for Ghanaian midfielder Anthony Obodai, according the Dutch sports magazine Sport Week.

The 23-year-old, who plays for rival club Sparta Rotterdam, would be given a three-year contract when the transfer window opens in summer, according to the report.

Obodai who was linked with a move to Feyenoord last year, has been in impressive form for the Rotterdam club this season, scoring in their 3-2 defeat Willem II Tilburg on Sunday.

But Feyenord will have to pay a huge amount of money if they want to sign the Ghanaian midfielder as he has three years left on his contract with Sparta.

Obodai had limited playing opportunity with the Ajax Amsterdam for four seasons which resulted in his transfer to Sparta.

“The coach of Feyenoord has always expressed the desire of signing me since my days as Ajax,” Obodai told Ghanaweb.

“My good showing in our match against Feyenoord has re-ignited this interest in me.

“Some contacts have been made at the official level and I am closely watching to see what the outcome is.”
Wat je hier nu weer van moet denken. Is ook gemeld door Derksen vanavond.
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 22:06:41 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35557503
Obodai ?!
2000 light years from home
  maandag 27 februari 2006 @ 22:13:18 #134
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_35557764
nee sorry maar die jood wil ik niet in het Feijenoordshirt zien!
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:25:22 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558260
quote:
JONG FEYENOORD SIMPEL LANGS FC VOLENDAM: 3-0

Jong Feyenoord heeft zich maandagavond met een eenvoudige 3-0 overwinning op Jong FC Volendam op de tweede plaats genesteld. Die plek delen de Rotterdammers met FC Utrecht, de ploeg die twee wedstrijden meer speelde. Tegen Volendam verzorgde Magrćo met een vrije trap de 1-0. In een tijdsbestek van een minuut scoorde Feyenoord in de tweede helft via Pieter Collen en Lorenzo Davids twee keer, waarmee de wedstrijd vroegtijdig was beslist. Ali Boussaboun speelde negentig minuten bij Feyenoord.
A.M.A.B
pi_35558362
Obodai halen lijkt me een gok, voelt hij zich op z'n gemak dan is het een aanwinst is dat niet zo dan is hij zo weer weg.
That's all folks!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:31:09 #137
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_35558481
Obodai heeft een hekel aan ajax gekregen, en het is ook een goede voetballer.

Van mij mag ie komen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 27 februari 2006 @ 22:31:22 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558489
Gyan vangt hem wel op.

Maar zit niet zo te wachten op Obodai. Vind het wel een redelijke speler. Meer iemand voor de breedte...
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 22:34:40 #139
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_35558633
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:
Gyan vangt hem wel op.

Maar zit niet zo te wachten op Obodai. Vind het wel een redelijke speler. Meer iemand voor de breedte...
Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.
Bovendien zitten we niet zo breed in de middenvelders.
The Most Incredible, Baby
  maandag 27 februari 2006 @ 22:38:04 #140
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_35558768
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dan zal die Abubakari vast toch niet zo goed zijn.
Bovendien zitten we niet zo breed in de middenvelders.
tja dat is het probleem van nu heh, ik bedoel als ik af moet gaan op dat bericht dan zou hij in de zomer moeten komen. Maar ik denk dat we dan als betere middenvelders hebben dan die gozert.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:38:21 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35558778
Je moet ook rekening houden met een vertrek van Paauwe en eventueel Pardo. Over Abubakari valt niet veel te zeggen. Waarschijnlijk is hij aangetrokken om de breedte, na het vertrek van de Egyptische oppergod en het porseleinen poppetje, te versterken. Contract voor een half jaar had hij toch?
A.M.A.B
pi_35560052
Bij Ajax werd van Obodai te veel verwacht (meer opbouwen, meevoetballen, passes) en daar was 'ie niet goed in. Misschien kan hij bij Feyenoord wel slagen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35560185
Yakubu en Obodai worden nu door elkaar gehaald volgens mij.
That's all folks!
pi_35560243

Ja, ik las ergens die Abubakari (die andere)...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35560500
Die bron is niet serieus te nemen getuige het feit dat er op een bepaald moment "Feyenord" geschreven wordt.

maandag 27 februari 2006 @ 23:25:44 #146
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35560536
ghanafootball ofzo
pi_35561053
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Fok_you het volgende:
hier ook nog maar even;
[..]

is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.
  maandag 27 februari 2006 @ 23:51:41 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35561256
Feeeeeeeeeeeeyeeeenooooooooooooord!
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:10:39 #149
128516 Fok_you
pi_35562953
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

Het enige wat de rechter heeft gezegd, is dat het besluit om niet versneld te laten naturaliseren te snel (makkelijk) is genomen. Het besluit moet daardoor opnieuw gemaakt worden. Dus ja ze moet gewoon weer ja of nee zeggen.
zover ik het weet heeft de rechter al 2x beslist dat de 'argumenten' tegen naturalisatie 'ongegrond' en/of 'onvoldoende' zijn...
het lijkt me toch raar dat zo'n mens dan mag blijven weigeren als ze daar geen goede redenen voor kan geven. het zou me niet eens verbazen, of eerder gezegd ik zou het bijna nog toejuichen, als ze hem na het behalen van zijn imburgeringsexamen (wat ik overigens een aardig achterlijk principe vind gezien minstens de helft van de nederlanders het niet zou halen :p) nog eens weigert zonder gegronde redenen waardoor hij het WK misloopt, dat ie haar dan in eigen persoon aanklaagt en een schadeclaim indient. wil niet zeggen dat ik blind voor zijn naturalisatie ben, sterker nog ik begin steeds meer te twijfelen of zo'n negert mijn land wil laten vertegenwoordigen, maar laat dat mens het wel netjes en volgens de wet houden......
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:11:25 #150
128516 Fok_you
pi_35562966
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:51 schreef TC03 het volgende:
Feeeeeeeeeeeeyeeeenooooooooooooord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')