abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:30:42 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35693988
quote:
Kalou: 'Ik wil voorlopig geen Nederlander worden

Salomon Kalou is het zat. De van oorsprong Ivoriaanse aanvaller wil voorlopig geen Nederlander meer worden, aldus Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite. De Feyenoord-aanvaller wil rust en is het hele 'gedoe' rond zijn versnelde naturalisatie procedure zat. 'Ik wil me voor de volle 100% op Feyenoord richten', aldus Kalou.

Salomon Kalou vindt het daarnaast zeer vervelend dat er veel vervelende uitspraken over hem worden gedaan. De naturalisatietoets zal hij daarom niet afleggen. Of de aanvaller nu met Ivoorkust naar het WK gaat is zeer twijfelachtig, gezien hij compleet is afgebrand in zijn vaderland. Waarschijnlijk zal Kalou na het WK een beslissing nemen of hij alsnog een versnelde naturalisatie procedure wil volgen.

Overigens wil Kalou zijn contract bij Feyenoord graag verlengen. De dribbelaar is tevreden met de huidige gang van zaken in Rotterdam en is bereidt zijn contract in de Kuip open te breken.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:32:10 #252
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35694037
Feyenoord gaat gouden tijden tegemoet als Kalou bijtekend.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:32:34 #253
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35694050
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef daaaaan het volgende:
Loek.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:32:56 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35694068
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef daaaaan het volgende:
Overdrijven is ook een vak.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:18 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35694084
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Loek.
Fok_you is Loek.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:22 #256
53267 TC03
pi_35694089
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Dat moet je onderhand toch wel gewend zijn van Loek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:38 #257
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35694093
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoe kan er nou een mooiere club dan Feyenoord bestaan als je dit hoortoverbodig .

Feyenoord !

Feyenooord
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:42 #258
53267 TC03
pi_35694094
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Fok_you is Loek.
Neehee. Fok_you is wel ok, Loek niet.
pi_35694123
Ik ben Loek!
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:35:32 #260
53267 TC03
pi_35694166
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben Loek!
Niet.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:39:52 #261
128516 Fok_you
pi_35694308
krijgen we dat weer
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:40:36 #262
128516 Fok_you
pi_35694334
Cart_man, gefrustreede piemelaar, waarop baseer je jou gedachte dat ik een loek zou zijn
pi_35694342
Wel!
Kalou is een luie neger die beter moet werken voor zijn geld!
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_35694345
waar komt dat bericht vandaan
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:41:25 #265
128516 Fok_you
pi_35694361
quote:
Het Openbaar Ministerie heeft het hoger beroep tegen Erwin Koeman ingetrokken.

De Feyenoord-trainer werd op 6 november vorig jaar aangehouden bij de Kuip vanwege rijden onder invloed. Hij reed zijn auto van het parkeerterrein omdat zijn chauffeurs, die hem naar huis zouden brengen, daar niet mochten komen.

Koeman werd veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van 300 euro en een proeftijd van 2 jaar. Het OM wilde aanvankelijk in beroep gaan tegen de uitspraak van de rechter, maar seponeert nu de zaak. Ook Koeman heeft besloten om niet meer in beroep te gaan tegen de straf.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:43:04 #266
128516 Fok_you
pi_35694407
quote:
'Feyenoord toont interesse in Bosko Balaban'
Gepubliceerd door: Robbie
Bron: FR4ever.nl
Datum: Vrijdag 3 Maart 2006 20:27:42

Volgens verschillende bronnen volgt Feyenoord de Kroaat Bosko Balaban,vorig jaar gingen de geruchten ook al de ronde dat Feyenoord interesse had in speler. De spits van Club Brugge is momenteel in topvorm ondanks dat zijn club is uitgeschakeld in de CL scoorde hij er toch 2 ,Club Brugge kwam niet verder dan de groepsronde. Balaban is bezig aan zijn derde seizoen in Belgiė en speelde in het verleden onder andere voor NK Rijkeka, Dinamo Zagreb en de Engelse club Aston Villa.

Balaban zou volgend seizoen de opvolger moeten worden van de eventueel vertrekkende Salomon Kalou of Dirk Kuijt.
Ook houd Feyenoord de Zweedse markt in de gaten Kasper Lorentzen speler van Brųndby word veelvuldig genoemd de pas 20-jarige speler speelde al 62 wedstrijden in de hoofdmacht van de Zweedse ploeg en word gezien als een groot talent.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:47:55 #267
128516 Fok_you
pi_35694535
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Neehee. Fok_you is wel ok, Loek niet.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:50:38 #268
128516 Fok_you
pi_35694608
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Cart_man het volgende:

[quote]'Ik wil me voor de volle 100% op Feyenoord richten', aldus Kalou.
quote:
Overigens wil Kalou zijn contract bij Feyenoord graag verlengen. De dribbelaar is tevreden met de huidige gang van zaken in Rotterdam en is bereidt zijn contract in de Kuip open te breken.
[/quote]

nou in de play-offs nog CL halen zodat kuyt blijft en een paar gerichte aankopen
overigens verwacht ik dat ook psv en ajax volgend jaar sterker gaan worden.... kut voor Feyenoord, mooi voor nederland. Wanneer worden de CL-plaatsen opnieuw verdeeld over 2 jaar toch
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:10:49 #269
128516 Fok_you
pi_35695351
een oude al; maar ik had er op VI overheen gelezen (zag hem nu op zoek naar info over kalou) en heb hem hier nog niet voorbij zien komen; dus voor de geinteresseerden:

quote:
'De gekrenkte ziel van Jorien van den Herik'

6/2/2006 8 :00

‘Ik word langzaamaan erg boos over de leugens en het gestook van Pierre. De kernwaarheid is dat hij in eerste instantie transfervrij weg wilde, dus miljoenen wilde verdienen over de rug van Feyenoord. Dat heb ik geweigerd. Als hij weg wilde, had Feyenoord recht op een transfersom die wij zouden bepalen. Of hij moest het te veel betaalde salaris terugbetalen, want hij had in die eerste twee seizoenen al tachtig procent van zijn driejarig contract, in totaal 6,8 miljoen euro, ontvangen. Direct nadat wij de optie hadden gelicht, liet Pierre weten dat hij weg wilde. Daarmee kwam zijn werkelijke bedoeling naar boven: nooit een derde jaar tegen het lagere salaris. Daar had hij geen trek in. Maar toen bleek dat Feyenoord hem wel aan die optie hield, kwam hij met het voorstel van een vierde jaar onder de volgende voorwaarden. Óf het salaris in het derde jaar gelijk aan jaar één en twee. Óf het salaris in het vierde jaar gelijk aan seizoen één en twee. Daarop hebben wij geantwoord: Nee, we houden je aan de optie die we gezamenlijk bij volle verstand waren overeengekomen, met de toegevoegde mededeling dat we in december van dit jaar zouden bekijken of we geļnteresseerd waren in een mogelijk vierde seizoen.’

‘Pierre mag de club niet verwijten dat wij de optie hebben gelicht. Hij moet zich als sportman gedragen en niet natrappen naar mensen die hij als tegenstander ziet, terwijl die mensen gewoon voor de financiėle belangen van Feyenoord zijn opgekomen. Wij hebben nooit over de hoogte van zijn miljoenensalaris gesproken, maar nu dwingt hij ons ertoe. Het getuigt niet van het hebben van morele normen en waarden als je je opstelt zoals hij doet. Pierre is een club tegengekomen die zich houdt aan gemaakte afspraken en nu niet zwicht voor stokerij en leugens die op het laatst ten koste gingen van de sfeer in de groep en van invloed waren op de verhoudingen. Ik krijg de indruk dat hij mensen voor zijn karretje heeft gespannen. Bovendien heeft hij zonder enig bewijs mij in de media neergezet als een leugenaar. Dat is onacceptabel. Het ging hem alleen om geld. Als Pierre dus zegt dat er geen onderhandelingen zijn gevoerd, is dat onwaar. We hebben een aantal keren aan tafel gezeten. Pierre moet ophouden met onrust zaaien door Paul Bosvelt erbij te betrekken als wellicht volgende slachtoffer. Pierre is bij alle clubs met ellende vertrokken, daar moet men eens over nadenken.’

Deze teksten laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik stuurde me bovenstaande e-mail half juli 2003. Van Hooijdonk had er geen trek in nog een derde jaar in De Kuip te blijven voor de contractueel vastgelegde helft van het salaris dat hij gedurende zijn eerste twee seizoenen verdiende. Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen woonde met het schaamrood op de kaken de onderhandelingen bij en voor de Feyenoord-voorzitter was het een reden achter zijn laptop te kruipen om de leugens van zijn spits te ontzenuwen. Met zijn media-offensief zorgde Van Hooijdonk voor veel onrust onder de trouwe Feyenoord-aanhang. Van den Herik liet zich niet manipuleren door een voetballer met eurotekens in de ogen die zijn zin niet kreeg en geen boodschap had aan contractueel vastgelegde afspraken. De principiėle voorzitter kreeg gelijk, want ook bij Fenerbahēe kreeg Van Hooijdonk problemen met de rechtlijnige trainer Cristoph Daum en hij vertrok via een zijdeur. Eerder presteerde hij dat al bij Celtic, Nottingham Forest en Benfica. Bij Vitesse viel hij met de neus in de boter. De megalomane voorzitter Karel Aalbers wilde zo graag doorstoten naar de Europese top dat hij Van Hooijdonk een onverantwoord hoog salaris betaalde.

Pierre van Hooijdonk is geen onaardig mens, maar hij weet absoluut niet meer wat zijn plaats is. Alles moet gaan zoals hķj dat wil. Iedereen moet naar zijn pijpen dansen en wie niet voor hem is, is tegen hem en wordt als de vijand gezien. Van Hooijdonk kent slechts één belang: eigenbelang. De nuchtere Feyenoord-trainer Bert van Marwijk wist niet wat hij meemaakte toen Van Hooijdonk na zijn komst vraagtekens zette achter de speelwijze met drie spitsen. Dat was volgens de topscorer voorspelbaar en naļef. Hij voegde er nog aan toe dat hij het niet prettig vond met zijn rug naar het doel van de tegenstander te spelen. Uiteindelijk kwamen de trainer en de speler er wel uit, hetgeen uitmondde in het winnen van de UEFA Cup die voor een groot deel op het conto van Van Hooijdonk mag worden geschreven. Met acht doelpunten stond hij aan de basis van dit onverwachte succes.

Als voetballer heeft Van Hooijdonk een uitstekende staat van dienst. Hij heeft overal gescoord. Bij RBC, in zijn eerste NAC-periode en vervolgens voor Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Feyenoord en Fenerbahēe. In Oranje was hij vooral succesvol als pinchhitter en werd zijn positieve bijdrage binnen de groep geroemd. Bij zijn clubs wist hij het verschil niet tussen een positie hoog in de pikorde en ordinaire machtswellust. Een veel scorende spits is belangrijk voor een club en beschikt daarom over het nodige krediet. Desondanks botste hij na verloop van tijd binnen de meest uiteenlopende voetbalculturen met de verantwoordelijke beleidsbepalers, omdat Van Hooijdonk zich nergens beperkte tot waarvoor hij erg goed werd betaald: voetballen en scoren.

Het avontuur bij NAC Breda moest, gezien zijn historie, wel mislukken. De spits wekte de indruk dat hij vooral uit clubliefde terugkeerde. Tijdens de contractbesprekingen bleek dat nergens uit, want hij verlangde een salaris van 700 duizend euro per jaar, een eigen skybox, een grotere Mercedes dan zijn medespelers, een gereserveerde parkeerplaats, een percentage van de verkochte seizoenkaarten en zijn beste vriend Ton Lokhoff moest trainer blijven. Van Hooijdonk deed nog een vertwijfelde poging een andere vriend, AD-verslaggever Chris van Nijnatten, ook binnen te halen, maar dat mislukte. Op zijn advies werd wel Victor Sikora aangetrokken, omdat die bij Vitesse het vuile werk voor hem had opgeknapt. Desondanks wist de aanvaller zijn reputatie geen moment waar te maken op het oude nest. Zelfs zijn specialiteit, de vrije trap, kwam niet meer uit de verf. Van Hooijdonk bemoeide zich overal mee. Hij stoorde zich aan websites van supporters, ging in en rond het stadion in discussie met teleurgestelde fans, liet zich steeds vaker terugvallen op het middenveld om als een regisseur zijn medespelers te sturen, maar vergat zelf te presteren. En dan heb je binnen een groep geen status meer. Van Hooijdonk was bij NAC Breda een peperdure speler die niet presteerde, maar wel de dienst wilde uitmaken en door zijn dominantie gedrag voor veel onvrede binnen de groep zorgde. Op het moment dat de nieuwe trainer Cees Lok hem naast het elftal dreigde te zetten, werd zijn ego ook nog gekwetst.

Maar zelfs voor een versleten lastige spits staan de clubs nog in de rij. Van Hooijdonk kon naar Tottenham Hotspur, SC Heerenveen, Wolfsburg, Porto en FC Kaiserslautern. Hij liet voor de tweede keer clubliefde zijn keus bepalen. Hij keerde terug naar Feyenoord, omdat trainer Erwin Koeman met Van Hooijdonk als pinchhitter kampioen denkt te kunnen worden. Ik sluit dat niet uit. In dat geval heiligt het doel de middelen. Wim Jansen gaf toestemming, maar ik begrijp niet dat de principiėle voorzitter Van den Herik zijn fiat gaf aan deze transfer. Hij kan de e-mail, die hij me stuurde, toch niet zijn vergeten? Misschien blijkt aan het eind van dit seizoen dat hij een slimme visionair is, die het belang van zijn club belangrijker vindt dan zijn gekrenkte ziel.

Johan Derksen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:14:33 #270
128516 Fok_you
pi_35695487
quote:
ImageZondag speelt FC Utrecht de uitwedstrijd tegen Feyenoord. FC Utrecht bewees al verschillende malen goed uit de voeten te kunnen tegen de top van de eredivisie. Ajax (twee keer), AZ en ook Feyenoord (3-1) beten eerder dit seizoen al de tanden stuk op de formatie van Booy. 'Onze organisatie staat goed, we hebben vertrouwen en durven ook tegen deze tegenstanders vooruit te voetballen', geeft hij als redenen voor de successen tegen hoger aangeschreven opponenten. 'Maar dat geeft beslist geen garanties voor zondag', voegt hij daaraan toe.

Die status van FC Utrecht wordt in Rotterdam natuurlijk wel aangegrepen om de spelersgroep zoveel mogelijk op scherp te zetten, weet Booy. Want de druk ligt zondag bij de thuisclub, legt hij uit. 'Feyenoord móet winnen. Zij hebben de strijd om de landstitel nog niet opgegeven en kunnen zich dan geen puntverlies meer veroorloven. Voor hen is het de laatste kans. Voor ons is het niet de laatste kans op een plaats in de play-off. Wij moeten de punten met name halen in de wedstrijden na Feyenoord, Alles wat wij dit weekend pakken is meegenomen, zien we als een bonuspunt. Maar daar gaan we ook zeker voor. Vorig jaar hebben we bewezen dat het kan in De Kuip. Het is in ieder geval een zeer inspirerende omgeving om te voetballen.'

Met nog acht speelronden te gaan ligt FC Utrecht gewoon prima op koers. Stevig in de groep die na de competitie gaat strijden om UEFA Cup-voetbal. Er werd afgelopen weekend verder afstand genomen van enkele concurrenten die punten verspeelden. Maar er is ook nog altijd uitzicht op de vijfde plaats. Booy kijkt op de ranglijst niet naar beneden maar naar boven, zegt hij. 'Vooraf hebben we duidelijk gesteld dat een plaats in de play-off onze doelstelling is dit seizoen. Als we daarin Europees voetbal halen is het helemaal goed. Dit is de leukste fase van de competitie. Nu moet het gaan gebeuren. Het leeft in ieder geval heel erg in de groep. Ik heb er vertrouwen in dat we er goed mee om kunnen gaan, want we hebben een stabiele groep. We willen nu richting de vijftig punten. Als we serieus mee willen strijden om de vijfde plaats zullen we nog tien tot twaalf punten punten moeten pakken.'
pi_35695520
Johan derksen is gewoon een wijsneus met een te groote snor en gif zwarte longen die denkt dat hij wat van voetbal afweet.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:16:11 #272
53267 TC03
pi_35695540
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Johan derksen is gewoon een wijsneus met een te groote snor en gif zwarte longen die denkt dat hij wat van voetbal afweet.
Ik vind het anders wel een goed verhaal wat hij neer schreef. Ben het wel met hem eens.
pi_35695553
Wat klopt er dan niet aan zijn teksten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:31:27 #274
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35703940
quote:
'Braafheid belangrijkste kandidaat vor positie linksback, Boateng te duur voor Feyenoord'

BRON: PZC

PZC meldt dat Feyenoord zich naast de eventuele vervanging van Kalou en Kuyt in eerste instantie richt op een nieuwe linksback en een controlerende middenvelder. Voor de linksbackpositie zou Braafheid de belangrijkste kandidaat zijn. Koeman ontkende tegenover PZC dat er al een akkoord is.

Voor het middenveld zoekt hij naar een speler als Cocu. Op namen wilde hij niet reageren, alleen op die van Boateng: "Hij verdient een paar miljoen per jaar in Engeland, dus dan houdt het voor ons op."
A.M.A.B
pi_35704088
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Er moet een linksback komen, een verdedigende middenvelder en een linker middenvelder.

Braafheid, Gio en ......
pi_35705034
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:39 schreef Loesj het volgende:

[..]

Er moet een linksback komen, een verdedigende middenvelder en een linker middenvelder.

Braafheid, Gio en ......
en als Kuyt vertrekt een spits...

Daarnaast wil ik dikke Theo hebben, maar dat roep ik al 1.5 jaar nou en Feyenoord luistert niet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_35705736
Opgave Salomon Kalou is nog niet zeker

Salomon Kalou overweegt zijn pogingen om Nederlander te worden op korte termijn te staken, dat meldde Johan Derksen gisteravond. Dat het al zeker is dat de Ivoriaan geen Nederlander meer wil worden, zoals vele sites er nu van maken, is echter pure onzin.

Kalou’s zaakwaarnemer Jan de Visser noemt het eventueel stopzetten van de versnelde naturalisatie-aanvraag weliswaar een optie, maar ‘voorbarig’. „We kunnen donderdag nog ons verhaal doen bij de Immigratie- en Naturalisatie Dienst. Pas als minister Verdonk daarna haar definitieve standpunt kenbaar maakt, zullen wij besluiten wat we doen.“ Minister Verdonk (vreemdelingenzaken) liet kort geleden weten dat zij van de voetballer een geslaagde naturalisatietoets verwacht en bovendien de garantie dat hij voor een langere periode in Nederland blijft. Anders komt hij niet voor het (vesnelde) Nederlanderschap in aanmerking.

Zaakwaarnemer De Visser: „Hoe kun je zoiets garanderen? Nog los van het feit dat we denken dat ze dat niet van iemand mag vragen? En als Kalou die test moet doen, is hij de eerste voetballer ter wereld die wordt geselecteerd op basis van een naturalisatietest. We denken dat minister Verdonk niet optreedt in lijn met wat ze van de Raad van State aan kritiek op haar eerdere besluit heeft gekregen. Zij moest haar besluit beter motiveren. In plaats daarvan stelt zij nu extra eisen aan Salomon.“
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:16:40 #278
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35706330
Lodewijks out, Paauwe geschorst, Kuyt wellicht niet in zetbaar......

Lekker vooruitzicht voor morgen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:26:57 #279
128516 Fok_you
pi_35706616
Castelen ook mogelijk niet inzetbaar.....

van kalou... als hij nog niet zeker stopt met procederen, is het ook nog niet zeker of hij wel bij wil tekenen? zo klinkt het een beetje alsof tie het voor/tegen verdonk zegt
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:32:38 #280
128516 Fok_you
pi_35706791
quote:
Van Wonderen kwam voor Leiwakabessy
Gepubliceerd door: Boyd
Bron: FR4Ever
Datum: Zaterdag 4 Maart 2006 12:04:23

Gisteren tijdens de wedstrijd van NEC – AZ zat Kees van Wonderen op de tribune,de oud-Feyenoorder is nu in dienst van de stadionclub als scout.

Hij kwam volgens geruchten voor een speler van NEC, Jeffrey Leiwakabessy, de linksback heeft al aangegeven niet meer bij te tekenen en is dus volgend seizoen transfervrij.
Rondom de link Feyenoord-linksback gaan de laatste tijd meerdere geruchten de ronde, dit omdat Feyenoord hevig op zoek is na een nieuwe linksback, nadat Pascal Bosschaart overbodig is geworden.
Ook NAC Breda heeft interesse in de linksback, Leiwakabessy zou dan weer herenigd worden met zijn oude coach Cees Lok.

Eerder werden al Barry Opdam en Edson Braafheid genoemd, maar vanuit beide partijen werd ontkend.
verdomd zo wordt ons elftal steeds lelijker
pi_35706947
Ik zou eerder voor Braafheid gaan. Heb ik iets meer vertrouwen in.
That's all folks!
pi_35708572
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

en als Kuyt vertrekt een spits...

Daarnaast wil ik dikke Theo hebben, maar dat roep ik al 1.5 jaar nou en Feyenoord luistert niet
Ik wil Ronaldinho,Eto'o,Terry en Gerrard en dat roep ik al jaren!Waarom luistert Feyenoord nou niet???
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:36:58 #283
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35708780
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik wil Ronaldinho,Eto'o,Terry en Gerrard en dat roep ik al jaren!Waarom luistert Feyenoord nou niet???
Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat Feyenoord in vergevorderd stadium is met Ronaldinho....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35708858
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Lodewijks out, Paauwe geschorst, Kuyt wellicht niet in zetbaar......

Lekker vooruitzicht voor morgen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:41:27 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35708911
Leuk hoor, 9 uur gelijk kaart bij ticketbox er door heen.. geen kaart uitverkocht echt drama 200 kaarten voor alle gold..

wie heeft er 1 los over
pi_35708932
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat Feyenoord in vergevorderd stadium is met Ronaldinho....
Steef zeker?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:50:38 #287
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35709124
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent dat psv nog 7 punten gaat weggeven....
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:29:31 #288
128516 Fok_you
pi_35710148
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

tofv!

Feyenoooord
way to go
pi_35710708
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

ha...ha...
goeie man!

sufferd
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:58:56 #290
128516 Fok_you
pi_35710863
quote:
04-03-2006: Kuijt, Castelen en Pardo trainen gewoon mee
[Bron: FeyenoordTraining.nl]

Tot grote opluchting van Erwin Koeman vanochtend trainden op de laatste training voor Feyenoord - Fc Utrecht, Dirk Kuijt Romeo Castelen en Sebastiįn Pardo weer gewoon mee. Dirk Kuijt kampte met buikgriep en Romeo Castelen had een lichte blessure aan de knie. Sebastiįn Pardo, mits hij volledig fit is, is één van de belangrijkste kandidaten om de geschorste Patrick Paauwe te vervangen.

laten we hopen dat ze gewoon spelen, dan denk ik wel dat we winnen, anders wordt het denk ik de eerste thuisnederlaag van het jaar
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:03:17 #291
128516 Fok_you
pi_35710972
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef Fok_you het volgende:

[..]

laten we hopen dat ze gewoon spelen, dan denk ik wel dat we winnen, anders wordt het denk ik de eerste thuisnederlaag van het jaar
eventjes verder gekeken.....
quote:
KUYT EN CASTELEN FIT GENOEG VOOR DUEL MET FC UTRECHT
Dirk Kuyt is fit genoeg bevonden om zondag aan te treden tegen zijn oude club, FC Utrecht. De spits was vrijdag afwezig op het trainingsveld vanwege buikgriep, maar trainde zaterdag weer met de groep mee. Romeo Castelen is hersteld van een kwetsuur aan zijn knie. De blessure liep hij vorige week op in de wedstrijd tegen FC Groningen. Castelen mistte hierdoor de interland van Oranje tegen Ecuador. Ook Sebastian Pardo zit bij de selectie van Erwin Koeman.

De middenvelder keerde zaterdag terug van een oefeninterland met Chili en volgde een aangepaste training.

www.feyenoord.nl
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:10:15 #292
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35711138
Betekend nog niet dat we gaan winnen...
A.M.A.B
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:30:19 #293
139407 jorienvdherik
pi_35711698
wel joh... thuis gaan we alles winnen nog dit seizoen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:47:13 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35712148
Kuyt .
2000 light years from home
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:48:22 #295
128516 Fok_you
pi_35712184
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef Cart_man het volgende:
Betekend nog niet dat we gaan winnen...
betekend zeer zeker niet dat we winnen, het blijft geen makkelijke wedstrijd, maar het vergroot de kansen wel met 120%

heb jij overigens ook wel eens opbouwende kritiek?
ik vind je nogal negatief, gefrustreed en kortaf
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:55:02 #296
139407 jorienvdherik
pi_35712360
http://www.benjijdegrootstefeyenoordkenner.nl/game.php?

had 87 seconden over hopelijk win ik een beertender
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:00:14 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35712508
Paar woorden zeggen meer dan genoeg. Waarom zou ik een heel relaas gaan houden over morgen en het wel of niet winnen van FC Utrecht, nu Kuyt en Castelen meespelen.
A.M.A.B
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:13:35 #298
128516 Fok_you
pi_35712846
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.benjijdegrootstefeyenoordkenner.nl/game.php?

had 87 seconden over hopelijk win ik een beertender

ik durf bijna te stellen dat je een valsspelert ben
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:04:30 #299
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35715956
Morgen tegen Utrecht word een eitje.Hopen dat PSV verliest van Hereveen
pi_35716046
Wie gaat de nieuwe topic hier plaatsen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')