quote:'Snoyl betrokken in deal Braafheid'
Gepubliceerd door: EvD
Bron: FRGoals.nl
Datum: Zaterdag 25 Februari 2006 13:38:04
Edson Braafheid werd de laatste tijd veelvuldig in verband gebracht met Feyenoord, de linksback van FC Utrecht werd al gescout in wedstrijden en zelfs op trainingen en wil zijn contract bij de Domstedelingen voorlopig niet verlengen.
Volgens een een Feyenoord-weblog is het vrijwel zeker dat Braafheid naar Feyenoord komt, de Rotterdammers willen Ferne Snoyl mogelijk in de deal gebruiken om de transfer van Edson Braafheid naar Feyenoord af te ronden. Snoyl speelt momenteel in Schotland op huurbasis bij Aberdeen, de Schotten hebben al aangegeven dat ook zij Snoyl vast willen leggen.
Waarmeequote:Op zondag 26 februari 2006 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een naamtopic![]()
![]()
![]()
Het verschil is overigens een whooping 8 punten
Met Kalou uit vorm, Kuyt zichtbaar vermoeid, een instabiele verdediging en scheidsrechter Jol zal Feijenoord aan Groningen een tè lastige tegenstander hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:24 schreef TC03 het volgende:
Morgen wel een lastige wedstrijd. Groningen-uit is wel zo'n beetje de über angstgegner.
Gibbs ok, Saidi is gewoon een goede verdediger. Ostlund had niet gebruikt hoeven worden als saidi had gespeeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Ostlund en Saidi/Gibbs nou niet bepaald de sterkste plekken van Feyenoord
Idd, modje.. ff veranderen pls?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:45 schreef Sender_ het volgende:
Moet dit niet deel 135 zijn.
Kuyt vermoeidquote:Op zondag 26 februari 2006 12:22 schreef nednil het volgende:
[..]
Met Kalou uit vorm, Kuyt zichtbaar vermoeid, een instabiele verdediging en scheidsrechter Jol zal Feijenoord aan Groningen een tè lastige tegenstander hebben.
Ik ga er vanuit dat je ze niet zomaar even pakt. Hopen op een leuke wedstrijd waarbij wij aan het langste eind trekken...maar dat gaat moeilijk worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef dvdfreak het volgende:
Straks weer 3 punten pakken
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Tomhoog het volgende:
Het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar heeft zaterdagmiddag met 2-2 gelijkgespeeld tegen de leeftijdsgenoten uit Portugal. Feyenoord-verdediger Norichio Nieveld (foto) scoorde de eerste treffer voor Onder 17 in het toernooi om de Algarve Cup. Uit een corner van Kuiper knikte Nieveld de bal simpel binnen. Tien minuten voor rust kwam het elftal van KNVB-coach Ruud Kaiser op een 2-0 voorspro...
nieuwe held?
Boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
INTER 1 0 UDINESE
1-0 18' CRUZ (PEN.)
Ach ik dacht dit wordt wel gesnapt.quote:
Of je nou 2e of 5e wordt, maakt geen zak uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
AZ heeft verloren, dus kan Feyenoord nog gewoon blijven strijden voor de 2e plek
nou iddquote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
Wordt Feyenoord een keer zeer waarschijnlijk 2e, moeten ze nog in de play-offs strijden met Ajax, AZ en waarschijnlijk Groningen/Utrecht om die CL voorronde plaats. Veel lulliger kan het niet vanuit Feyenoord-perspectief.
De Chinees betaalde beter dan de GKLquote:
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicjequote:
Kun je ook anders zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Fok_you het volgende:
[..]
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicje![]()
ik kan het beter aan een paar man vragen die niet genoeg ballen hebben voor feyenoord![]()
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
[[url=jpg]afbeelding[/url]]
ik zeg wat de mensen denkenquote:
Ik quote 'm maar even voor de adminsquote:
Hee weer een geval van censuur!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
Edit: En hier doen we niet aan.
iig kalou, bosschaart in iets mindere mate. ook castelen doet vaak genoeg niets goed, maar mist mijn inziens vooral agressie. Zelfs pierre valt me tegen, hij wordt regelmatig omver gelopen en mag dan best eens een rotschop terugverkopen. bahia en vlaar mogen wat mij betreft ook wel eens wat feller, en verder van het doel verdedigen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees de Algemene policy er maar op na kerel.
Ik reageer even in FB.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!
Dat nu juist jij dit post.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adios http://forum.fok.nl/user/logout
Mijn idee ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oidelke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
speciaal voor de huillies;
[afbeelding]en nou niet meer zeiken en over feyenoord praten
als we CL halen schat ik de kans op 60%, als we dat verfucken.... 10-15 misschien als we geluk hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Al worden we geen kampioen, toch denk ik dat Kuyt gewoon blijft bij ons
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
quote:Ex-Feyenoorder Somalia bewusteloos van het veld
In de Braziliaanse competitie werd op vrijdag de wedstrijd gespeeld tussen Sao Caetano en Portuguesa. De wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor de thuisclub maar dat was zeker niet hetgeen waar nog veel over nagepraat zou gaan worden. Tijdens de wedstrijd namelijk raakte oud Feyenoorder Somalia bewusteloos. Dit gebeurde nadat de 28-jarige aanvaller in de eerste minuut van de wedstrijd geraakt werd aan diens hoofd door een verdediger van Portuguesa. Somalia raakte vervolgens voor enkele minuten bewusteloos en werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
Tot opluchting van een ieder bleek later in het zieknhuis dat de aanvaller geen ernstige verwondingen had opgelopen. De doktoren in het ziekenhuis spraken zelfs de verwachting uit dat Somalia in het volgende weekend weer van de partij zal kunnen zijn.
De spelers en doktoren van de beide ploegen renden na het ongeval het veld in aangezien deze situatie veel leek op de gebeurtenis in 2004. In dat jaar overleed in de Braziliaanse competitie namelijk de verdediger van Sao Caetano, Serginho. Dit ook tengevolge van een botsing in het veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
verdommestquote:LODEWIJKS SCHEURT BINNENBAND KNIE
Patrick Lodewijks, de doelman van Feyenoord, heeft aan het duel met FC Groningen een knieblessure overgehouden. De doelman kwam in de eerste helft ongelukkig in botsing en moest het veld direct velaten. De keeper werd vervolgens in het bijzijn van clubarts Robbart van Linschoten nog tijdens de wedstrijd naar een Gronings ziekenhuis vervoerd. Daar werd een scheur in de binnenband van de knie geconstateerd. De verwachting is dat Lodewijks minstens tussen de vier en zes weken is uitgeschakeld.
Patrick Lodewijks krijgt zondagavond nog een spalk aangemeten in Rotterdam. Maandag zal de keeper verder worden onderzocht. Dan zal ook duidelijk worden of hij nog diezelfde middag een MRI-scan moet ondergaan of niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Aerts zich in de kijker spelen.
Da's wel erg professioneel gedaan met Paintquote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
Boeit het nou? Je bent toch geen kakkerlak. Laat die zieltjes lekker tof doen met hun zelfverzonnen koosnaampje...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oidelke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijdquote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 is een resultaat wat er wel inzat, gezien het spel van de laatste weken. Een aantal spelers zijn wat uit vorm. Tweede plaats is waarschijnlijk het hoogst haalbare, wat betekent dat de laatste paar wedstrijden leuke oefenpotjes worden voor de playoffs.
Wel op de goede weg toch, of niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
de grote opruiming; mooi idee, waardeloos uitgepakt![]()
Wat ben jij een negatief mannetje zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
eensch... het spel is al een tijd kut. kalou speelt gewoon zwaar klote, bosschaart toont iedere keer weer aan het niveau niet aan te kunnen als basiskracht (ook de 1-0 was gedeeltelijk weer zijn schuld) hierdoor zakt paauwe naar de defensie maar doordat de guzman ook niet meer kan brengen wat hij in de vorige seizoenshelft nog wel deed hebben we geen middenveld meer. daardoor gaat kuyt zakken en houden we eigenlijk geen aanval meer over de helft van de tijdals we nou nog maar saidi hadden
(en een extra middelvelder.....)
de grote opruiming; mooi idee, waardeloos uitgepakt![]()
Bijna net zo erg als yvette.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Wat ben jij een negatief mannetje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |