quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef vamperotica het volgende:
owkee... Gooi mijn poging tot maar dicht!!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef vamperotica het volgende:
nee hoor,
je bent geen viespeuk...
je bent liehief
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
Las even de laatste berichten uit het vorige topic. Jullie zijn wel heel erg lief, he![]()
En nee hoor Barra.... da's niet vies. Tenzij je er ditbij denkt
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef displission het volgende:
suck my dick beautifull
Geef er dan eerst een handleiding bij: how to suck my dick beautifull.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef displission het volgende:
suck my dick beautifull
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
das pas vies:) haha
nee ff serieus.,,dat was een quote van american pie
mij favoriete blijft nogwel..:
finding the answer it's a human obsesion..sorry ben hyper
Hint? Moeten we je wierrook sturen dan? Voor alle leggingen die je voor ons doet? Zou geen ge idee zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
hint de wierrook is op
beyond 20000 pass me some
Ow, darn ja..... da's waar ook. En een boek Of haf jij die niet gewonnen? O nee, Mirage had een boek gewonnen en nog iemandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef displission het volgende:
nee het ging over een prijs die ik heb gewoonnnen ik wacht nog steeds op de wierrook..
Adres is wel handig..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
hint de wierrook is op
beyond 20000 pass me some
hehehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier ook mijn muziek weer opgezet. Ik vroeg laatst toch naar een songtekst waar ik een heel apart gevoel bij kreeg. Moest erg veel aan Thozama denken bij dat nummer om de een of andere rare reden. Het had (heeft) een lading om een vage reden.
Nou.... toen ik gister moest vlechten had ik die ook opstaan. De vrouw die ik moet vlechten is een ouwe bekende van me en kent de vriendin die nu in het ziekenhuis ligt ook. Ze hoorde dat nummer en moest opeens aan haar denken omdat dat een van haar favoriete nummers bleek te zijn op een feestje een tijd geleden waar zij ook was, en vertelde dat ze in het ziekenhuis lag. Daarop belde ik gelijk de echtgenoot van mijn vriendin op om te horen wat er aan de hand was. Hij vertelde me dus wat het was. Hetzelfde als Thozama.
Ey Barra.... Limp Bizkit...... kun je samen met EW gaan zitten luisteren.
Maar die is net naar oma gegaan.
Of ie nou hier hoofdpijn heeft of daar..... hij kan overal relaxen.
Hij is trouwens bezig om mij op te voeden. Hij zei net: vanaf nu ben je in de keuken niks zonder mij. Hij heeft daar gister vreselijk huisgehouden en het is helemaal schoon. En nu krijg ik op mijn kop als ik mijn troep niet gelijkk afwas en in de kast zet
Okay...... ik wist niet dat de puberteit ook dit effect kon hebben.
Waanzinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Hij is trouwens bezig om mij op te voeden. Hij zei net: vanaf nu ben je in de keuken niks zonder mij. Hij heeft daar gister vreselijk huisgehouden en het is helemaal schoon. En nu krijg ik op mijn kop als ik mijn troep niet gelijkk afwas en in de kast zet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier ook mijn muziek weer opgezet. Ik vroeg laatst toch naar een songtekst waar ik een heel apart gevoel bij kreeg. Moest erg veel aan Thozama denken bij dat nummer om de een of andere rare reden. Het had (heeft) een lading om een vage reden.
Nou.... toen ik gister moest vlechten had ik die ook opstaan. De vrouw die ik moet vlechten is een ouwe bekende van me en kent de vriendin die nu in het ziekenhuis ligt ook. Ze hoorde dat nummer en moest opeens aan haar denken omdat dat een van haar favoriete nummers bleek te zijn op een feestje een tijd geleden waar zij ook was, en vertelde dat ze in het ziekenhuis lag. Daarop belde ik gelijk de echtgenoot van mijn vriendin op om te horen wat er aan de hand was. Hij vertelde me dus wat het was. Hetzelfde als Thozama.
Ey Barra.... Limp Bizkit...... kun je samen met EW gaan zitten luisteren.
Maar die is net naar oma gegaan.
Of ie nou hier hoofdpijn heeft of daar..... hij kan overal relaxen.
Kan best tijdelijk zijn hoor. Zo'n fasequote:
Wat? dit? Ja... hallo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
Wazige topic weer....
Vroeg ik me ook af. Nou ja...... men moet het ergens vandaan hebben. Dus de schrijvers van het verhaal zullen wel ergens ervaring hebben of een praktisch voorbeeld verhaal hebben gehad en dat in de film verwerkt hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
Nu er toch over american pie wordt gepraat: Ik vraag me wel eens af of iemand ook daadwerkenlijk zijn ding in een appeltaart heeft gestopt? Wat denken jullie?
Ja, ken ik. Is al een ouwe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken van onzin.com een reklamefilmpje of zoiets. het gaat als volgt: een vrouw loopt een keuken binnen en ziet haar vriend spiernaakt voor de koelkast staan. Ze moppert ergens over maar die vriend draait zich niet om. Ze gilt tegen hem en dan draait hij zich alsnog om met zijn handen op zijn zij terwijl een rauwe kip ter hoogte van zijn piemelmans blijft hangen.
Dan volgt de aftiteling met: Need to talk? Come at blabla....
Ook hierbij vraag ik me af of dit ook in het echt gebeurd is
Was er iets te vieren in de trein of zo? Of een medepasagier die geen zin had om het in z'n eentje op een zuipen te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef displission het volgende:
kreeg gewoon alcohol in de trein
Maar dan komt die deurwaarder toch voor niets. Als je kunt aantonen dat je dat al hebt betaald is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zooo mijn zware kater dag is voorbij.... kom ik thuis... ouders over de zeik!
is er vandaag een deurwaarder geweest omdat ik 135 euro studieschuld niet had terugbetaald.....tering ib groep dat heb ik 4 maanden geleden al gedaan ... en ze bleven maar aanmaningen sturenikke weer bellen.. nee meneer het is goed we regelen het nu
EN NU HEB IK VERDOMME EEN DEURWAARDER AAN MEN BILLEN!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan komt die deurwaarder toch voor niets. Als je kunt aantonen dat je dat al hebt betaald is er toch niks aan de hand?
Neu, maar das een kwestie van maandag betaalbewijs doorfaxen of zo,en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar ik was er niet :S
welk topic, ik ben niet helemaal helder meer, dus kan nie zo goed lezen, denk lees eroverheenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens zin om dat andere ouwehoertopic van Vamp ook vol te flikkeren. Lekker verwarrendGewoon niet weg laten zakken
![]()
Gaat best nu. Mede dankzij jullie lieve berichtjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
welk topic, ik ben niet helemaal helder meer, dus kan nie zo goed lezen, denk lees eroverheen
maar wil ook vol schrijven enzo
ps hoe is ie?
Als je over Oversight en Mirage kindje hebt, er staan toch fotos in de naam topic Aiden nog watte?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
#@$! ik heb nog steeds geen ene foto mogen aanschouwen van dat kleine ventje![]()
![]()
![]()
Kun je die niet zien dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
#@$! ik heb nog steeds geen ene foto mogen aanschouwen van dat kleine ventje![]()
![]()
![]()
Nee, kruisjes slechtsquote:
Ow, ja, ik denk het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
?? heb ik iets gemist Nok?
Sterkte er maar mee danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, ik denk het.
Was gister een beetje een maffe dag. Eerst geweldig bericht over Aiden en dat alles goed was.
Maar daarna bericht van een vriendin die behoorlijk ziek is.
Check je mailquote:
Zelfde als waar Thozama in Zuid Afrika aan gestorven is. Dus ik heb geen idee of het goed komt. Het kan wel goedkomen dus daar gaan we maar van uit. Maar of ze weer helemaal de ouwe wordt is de vraag. Maar ja... een cerebrale tbc is heel ernstig ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Sterkte er maar mee dan.....komt het nog goed? Ik bedoel, is het heel ernstig?
quote:
hoeft ook helemaal niet lieve schat (topic mee vol maken) jij kan inderdaad je energie beter gebruiken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat best nu. Mede dankzij jullie lieve berichtjes.
Maar ik zal het topic even niet echt mee vol kunnen maken. Was een stout idee maar ik ben er even niet. Ga natuurlijk de hort op dit weekend om ziekenhuisbezoeken te doen.
Des te meer reden om het met mij goed te laten zijn want ik kan misschien wel wat kracht geven bij die gelegenheid. Heeft ze wel nodig. En ik heb genoeg. Dus ik ga positief.
dark versie van het forum... kan dat ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning
Ik ben op een nieuw wachtwoord aan het wachten op fok!
Heb net een nieuwe gevraagd, ik zit met ingewikkelde wachtwoorden bezig te zijn zodat ik ze zelf niet meer weet
Kijk het tijdstip van posten
11:11
Het gekkengetal
En het is vandaag carnaval
Heb meteen besloten op de dark versie van het forum te gaan gebruiken
Bij opties. Dan heb je een donkere achtergrondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dark versie van het forum... kan dat ook
Join me my son... come to the DARK side! and we will rule the galaxy for ever!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bij opties. Dan heb je een donkere achtergrond![]()
En kun je beter programmeren met je eigen teksten hier
Breuls is de gate-keeper hierDie zorgt dat de poorten van de hemel open gaan met zijn script-taal. En de gebruikers die schrijven erop los.
En ik voeg af en toe een code in gewoon.
Zoals in mijn foto-boek
En het leuke is. Het is een spelletje. Het was een hard spel, maar het gaat nog onzin worden. Onzin voor je leven ook wel.
Maar wie was nu de tegenstander van mijTegen wie heb ik al die tijd liggen vechten? Wie of wat heeft mijn leven altijd tot een hel gemaakt
Het waren niet mensen, het was altijd aanwezig in mijn hoofd. De zwarte chaos.
Ik heb zin in onzinIk heb zin in onzin. Ook wel wat gewoon dingus en dangus. Maar ringus de rangus dan
Let's make a difference herequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Join me my son... come to the DARK side! and we will rule the galaxy for ever!!!!
Welk? 6800GS is wel een aanradertje las ik....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga denk ik vandaag een nieuwe videokaart halen
HAHAHA in 1x goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk? 6800GS is wel een aanradertje las ik....
haha mja... ik werk in die tak he dus dan zou ik bezig blijven. maar heb nu een ATI Radeon 9500 pro en die word bij de nieuwste spellen nog steeds ondersteund. maar als ik dan naar mijn Call of Duty 2 kijk en die bij een maat dan is het gewoon een heel ander spelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen voor de pc
Maar ik ben ook tevreden met wat ik nu heb
Toch wil ik meer. Maar dat is altijd zo op pc-gebied![]()
Als het om pc's gaat, kan het nooit snel genoeg en goed genoeg zijn
Ja omdat ik ook een nieuwe videokaart wil. Heb momenteel 9700pro. Maar ja, zolang ik geen werk heb moet ik mijn prioriteiten anders instellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHAHA in 1x goed!ff kijken nog maar denk een 6800GS (256mb agp) en anders een 7800GT maar dies wat aan de dure kant!
hehe die had ik ook bijna gekocht alleen was hij toen net uit en koste die nog 500 euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja omdat ik ook een nieuwe videokaart wil. Heb momenteel 9700pro. Maar ja, zolang ik geen werk heb moet ik mijn prioriteiten anders instellen.
Ik kocht hem niet nieuw en hij had nog 1,5 jaar garantie (wat me achteraf ook heel goed is uitgekomen). Mijn CPU is P4 2.8 Ghz, daar kan ik nog wel tijdje mee voorruit, desnoods klok ik hem over, tot nu toe geen reden gezien om dat te doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe die had ik ook bijna gekocht alleen was hij toen net uit en koste die nog 500 euro
Goed planquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha mja... ik werk in die tak he dus dan zou ik bezig blijven. maar heb nu een ATI Radeon 9500 pro en die word bij de nieuwste spellen nog steeds ondersteund. maar als ik dan naar mijn Call of Duty 2 kijk en die bij een maat dan is het gewoon een heel ander spelen aangezien me videokaart nu de bottleneck van mijn pc is en ik er daarna nog een jaartje of 2 tegenaan kan doe ik dat maar
idd ik heb nu een AMD 2600+ ... hij draait nu weer normale mhzjes .... heb hem aan het begin ff OC naar de 3000+ (2500 mhz) maar ik gebruik het nergens voor ... bij alle games zijn de Recomended specs ook iets van 2600 dus nog niet nodig maar me proc zou het wel trekken dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kocht hem niet nieuw en hij had nog 1,5 jaar garantie (wat me achteraf ook heel goed is uitgekomen). Mijn CPU is P4 2.8 Ghz, daar kan ik nog wel tijdje mee voorruit, desnoods klok ik hem over, tot nu toe geen reden gezien om dat te doen...
Inderdaad mooie naamquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dankzij Nok heb ik het ventje gezien![]()
Ze heeft me een foto via email gestuurd
Leuk ventje zeg! En lief, mooi en gaaf
![]()
En mooie originele naam
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad mooie naamHoe is het met Mirage overigens nu
Is ze al uit het ziekenhuis
Ik heb nog geen foto gezien maar wil die wel zien dus
Ik ben wat druk aan het posten geweest en dat was niet bedoeld om de berichten van de baby naar beneden te drukken.
Het moest er gewoon uit omdat het eruit moest.
Kinderen van Oversight en Mirage zijn bij voorbaadt mooi lief en gaaf
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Alessandro vind ik een topnaam!
mja... mmm ff denken.. ik doe meestal server en netwerk securityquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
Trouwens Barra, ben ik nu wel op zoek naar een externe behuizing voor een hdd. Ik heb hier nog een 60 GB liggen en leek me lekker goedkoop om alleen behuizing te halen, maar man man man, ik heb zoveel gelezen op got en google en weet nou nog steeds niet welke aan te raden is.
Snelheid en Design zijn belangrijk voor me
quote:
ICY BOX zag er wel leuk uit. Paar dagen geleden ontdekte ik een lege LaCie behuizing, met maar 1 defekt, 1 firewire 400 is stuk (misschien te solderen?) en 1 USB2.0 werkte goed en 2x firewire 800 werkten ook nog. Nog een probleem is dat de stroomsnoer ontbreekt, de verkoper had het over amerikaanse stroomconnector of zo? Zal ik de gok wagen? Ik maak me minder zorgen om de FW400 maar meer of ik wel stroom gefixd krijg, kan ik die stroomsnoeren los kopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... mmm ff denken.. ik doe meestal server en netwerk security
ik moet helaas zeggen dat de lege externe behuizingen die ik gezien heb allemaal lelijk waren. en voor die 60GB....tsja...
ik zou aanraden: ff doorsparen en voor 140 euro een 250GB externe HDD kopen van maxtor.. zijn lekker snel en ook nog eens erg mooi.
@ BarbIsabella was de naam van een ex van me die me erg veel pijn heeft gedaan dus ben een beetje alergisch voor die naam
mm als het stroomsnoer los te krijgen is kan je bij www.replacedirect.nl meestal wel bestellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ICY BOX zag er wel leuk uit. Paar dagen geleden ontdekte ik een lege LaCie behuizing, met maar 1 defekt, 1 firewire 400 is stuk (misschien te solderen?) en 1 USB2.0 werkte goed en 2x firewire 800 werkten ook nog. Nog een probleem is dat de stroomsnoer ontbreekt, de verkoper had het over amerikaanse stroomconnector of zo? Zal ik de gok wagen? Ik maak me minder zorgen om de FW400 maar meer of ik wel stroom gefixd krijg, kan ik die stroomsnoeren los kopen?
Interessante site, maar ze verkopen nix van LaCie, of je moet bedoelen aangezien het toch maar standaard is ik een snoer zou kunnen kopen van een ander ding en hierin steken, maar hoe weet ik de voltage en amperes ook kloppen...? (ow wacht, je gaat van een 220volt snoertje uit? ik denk zelf dat er een adapter tussen zit?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mm als het stroomsnoer los te krijgen is kan je bij www.replacedirect.nl meestal wel bestellen.
Wat voor werk doe je? Ken je ICYBOX ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm idd je hebt gelijk... denk niet dat het wat gaat worden... in de usa hebben ze ook andere netspanning dan hier. ik zal maandag op de zaak ff voor je kijken want heb me er ook nog niet in verdiept
ben accountmanager bij een ICT bedrijfquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ken je ICYBOX ook?
hi·ë·ro·glie·fen·schrift (het ~)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan iemand van jullie hierogliefen lezen
Ook interessant. Die taal en wat ze daar schreven.
Hierogliefen is dat goed geschreven
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hi·ë·ro·glie·fen·schrift (het ~)
1 beeldschrift, m.n. dat van de oude Egyptenaren
En in het echt is ie nog veeeeel mooier en leukeer en liever......think I'm in luvvvquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dankzij Nok heb ik het ventje gezien![]()
Ze heeft me een foto via email gestuurd
Leuk ventje zeg! En lief, mooi en gaaf
![]()
En mooie originele naam
dat mag je op fok niet zeggen hequote:Op zondag 26 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bedankt voor je mailtjes Nok
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het "kopen" nu![]()
FRAGILE met Calista Flockhart
Trailertje:
Fragile
![]()
Nu ga ik weer even verder met de boel hier doen![]()
Dat bedacht ik me ook net.quote:
quote:
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nuquote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
Dat geldt toch alleen maar voor warez? Of ook voor een trailer. Er wordt toch geen download aangeboden. Of heb ik dat nou helemaal mis? Daar ben ik niet echt in t6huis
broodje hamburger speciaal?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer liefhebbers?
En nounog iets tegen hoofdpijn, misselijkheid en algehele brakheid
En een spatieding wat werkt zou ookwel fijn zijn
oe jammie!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
broodje hamburger speciaal?
ik ga vanmiddag lekker zwemmen
Over dat mailen..... heb inmiddels door hoe en waar en werkende apparatuur.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nu
dus zegt barb dat ze de film download... ik mocht niet eens zeggen toen ik wat naar je ging mailen weet je nog?
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over dat mailen..... heb inmiddels door hoe en waar en werkende apparatuur.
Heel fijn.
Ik wist wel hoe dat werkte maar had niet de juiste spullen.quote:
Lijkt me een leuke film...quote:Op zondag 26 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bedankt voor je mailtjes Nok
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nu![]()
FRAGILE met Calista Flockhart
Trailertje:
Fragile
![]()
Nu ga ik weer even verder met de boel hier doen![]()
Geen concentratievermogen dus? En daarnaast is je tobo ook nog eens stuk?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of dat een film is waarvoor ik het gedud ka opbrengen om te blijven kijken. Meetal is dat niet zo.
schroef je tobo open, stofzuigerdje eroverheen en hij werkt weer als vanouds...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef vamperotica het volgende:
ik val meestalinslaap
beetjelui aangelegd.....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
schroef je tobo open, stofzuigerdje eroverheen en hij werkt weer als vanouds...
tobo? wasda?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen concentratievermogen dus? En daarnaast is je tobo ook nog eens stuk?arme meisje toch...
Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tobo? wasda?
Ik kan me heel erg oncentreren op dingen. Maar niet op een film. Meestal niet iig. Ik lees liever
Wauw.... tsneeuwt!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....
is dat een goed iets?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]je overtreft mijn verwachtingen
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
NERD
![]()
![]()
toetsenbord, je mist paar letters per zin...
purenieuwsgierigheidquote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, dat je niet te lui bent om je tobo uit te kloppen...![]()
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook niet
Nou ja... dwars... ik was gister daar en dat heeft me veel stof tot nadenken gegeven. Dat maakt dat mijn brein razendsnel gaat maar mijn vingers dat niet bij kunnen benen en mijn toetsenbord gigantisch in de war lijkt te raken.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
ikweetnietof datzoraar is... jeneemthet "open stellenvooranderen" eenbeetje ergletterlijk
En jouw spatietoetsdoettnietquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef vamperotica het volgende:
maarjedoettwel
Je toetsenbord viert ook carnaval en blijft in de kroeg hangenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef vamperotica het volgende:
nope...en ik hebalgeschuden hetheeft algesneeuwt enz.... toch losmakeneenkeer
Ow... kom op...... jij, uitgerekend jij, kan toch wel verder kijken dan de eventuele negatieve reacties. Je gaat je eigen gang toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb carnavals-muziek opstaan
En nu die hendjes de lucht in
![]()
Het licht begint weer te schijnenIk durfde eerst het topic niet te openen over hoger programmeren vanwege eventuele negatieve reacties maar toch gedaan en meteen verder gegaan ermee.
Ik ben soms nog wat bang voor negatieve reacties omdat ik in een positieve flow zit, dus word ik afgekraakt dan werkt dat door in mijn "systeem".quote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... kom op...... jij, uitgerekend jij, kan toch wel verder kijken dan de eventuele negatieve reacties. Je gaat je eigen gang toch wel.
Ik moet het topic trouwens nog lezen. Zal ik es gaan doen.
Ahhhh wat zieligquote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Yup...Alleskeertzichtegenme...Kids willencarnavallen ( maarzijnnu bij papaliefdus zijnprobleem...) apparatuur doetneitwatikwil... Hamburgerszijnnietlekker
en minimonster loopt nu altegen alles wat ie vindt aan te trappen!
he has returnedquote:
quote:
quote:
lekker gezwommen?quote:
quote:
O, dus je vriendin is weer terug? het wanhopig smachten is voorbij. En nu klagen over je rug. Watje !!!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heerlijk.....alleen ook een major spier in me rug verneukt. best wel last van dus ga zo ff lekker onder een warme douche staan en daarna lekker maffen
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O, dus je vriendin is weer terug? het wanhopig smachten is voorbij. En nu klagen over je rug. Watje !!!
Die spoten net iets te vroeg dusquote:Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja vriendin is weer terug
im my old self again
![]()
ben je verdomme in zon pashokje bezig beginnen die lui daar al met water onder die hokjes door te spuiten om het schoon te maken
Succes straks. En zullen we er vanuit gaan dat het allemaal wel mee zal vallen?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat een mooie, Droompje
Hallo iedereen! Hallo Nokje
Vandaag dan eindelijk de afspraak met de dokter (Isabella). Vanmiddag dan, ben benieuwd wat eruit gaat komen.....
ben misselijk trouwens....dus ga het weer even rustig aan doen (en me met Isabella bezig houden natuurlijk) tot straks en dikke kus voor iedereen!
Nee, maar het vervaagt wel een beetje. Deze wereld zal blijven bestaan, alleen in andere proporties. Ik haal gewoon de fouten eruit dus. Alle fouten haal ik eruitquote:Op maandag 27 februari 2006 09:25 schreef Kleintjuh het volgende:
alsd het wegvaagt is het dan niet meer overschrijven, op basis van het oude. helemaal opnieuw begin je dan niet...
vliegen: verschillende hoogtes voor veschillende doelen?
Ik moet niets, ik moet helemaal niets. Ik ben vrij man. Dus je bent sowieso fout aan het formuleren hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:32 schreef Kleintjuh het volgende:
zul je toch met iets concreets moeten komen, want vanuit de gedachtes alleen gaat het niet werken. gooi iets op waar meer mee te doen is dan alleen: "het gaat veranderen." misschien is daar het andere topic geschikter voor
werkenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef coz het volgende:
[..]
werken![]()
verslaafd zijn aan san andreas(zowel de single player als de onlangs gemaakt multiplayer mod)
Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopenquote:
echt niet hij is undercover...liever gezegt under waterquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopen
Men in Blue?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt niet hij is undercover...liever gezegt under water
fish in bluequote:
ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Met nok komt ook alles goed
Opruimwoede heb ik ook wel eens. Dan kan ik me dus soms gigantisch storen als er een leeg glas op het bureau staat. Dan moet dat glas weg. Zodra ik ergens op let, gaat het storen. Of ik ga alles recht zetten op het bureauDan ga ik alles op orde zetten, de externe harde schijf moet dan precies zo staan zoals ik hem wil zien staan. Staat ie ook maar ff scheef, dan zet ik hem recht.
Bij vuiligheid moet je net erop letten. Let je niet op vuil, dan zie je het niet. Let je wel op vuil, dan gaat het storen en zie je ieder klein stofje. Je=ik. Ik praat vaak in de je vorm, waarom weet ik niet. Ik bedoel altijd ik dus
Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
Fijn te horen dat het beter met je gaat! Hoop dat het ziekenhuisbezoek voor jullie beide goed en fijn was.
Bewaarziekte, ken ik toch ook wel. Al heb ik laatst 300 kilo aan troep naar grofvuil gebracht!
Door alles wat er gebeurd bijna helemaal vergeten, ben natuurlijk ook nog met een verhuizing bezig! Over 2 nachtjes slapen heb ik een eigen huis! jippie en de jee![]()
Alles komt goedquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!
en de je = ik klinkt ook al zo bekend. En dan moet je ineens (zie doe k het ook alweer) van de maatschappelijk werker altijd IK gaan zeggen.......
Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.
Maar mocht ik dat onverhoopt en onvrijwillig wel zijn dan heb ik daar wel vrede mee.
Owwww, grofvuil... hou maar op. Moet ook nog en daar zit ik zooooo tegenop te hikken want er is veel. Troep van 5 jaar die echt weg moet.
Hey, hoe zit dat? ga je verhuizen? Lukt dat allemaal met de hele poot toestand en dansende lettertjes en o?
Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles komt goed
Maar wat maakt het uit hoe je je uitdrukt
Het enige waar ik problemen mee heb, dat is het woord moeten. Als het woord moeten te onpas wordt gebruikt.
Ik zei dan wel, bij vuil moet je er net op letten. Maar dan is het woord moeten wel van toepassing dus. Omdat je alleen vuil ziet, als je erop let. Dus wil je vuil zien, dan moet je er op lettenEn dan moet je niet erop letten, dan mag je erop letten. Ik dus
Ik mag op vuil letten, maar wil ik het vuil zien, dus dan moet ik erop letten. Maar omdat ik het wil, mag ik best moeten gebruiken. Omdat ik het vuil wil verwijderen dus. Maar ik let vrijwillig op het vuil
Ik gebruik het woord moeten het liefst op mezelf, ik zeg niet graag tegen anderen dat ze wat moeten, dit moet dat moet. Zoveel moet in het leven. Ik moet van mezelf iets, maar ook dan is het niet moeten. Ik wil het dus. Moeten is nergens van toepassing hier.
You don't need eyes to see, you need vision( met betrekking op alles dus, 2 ogen en een 3e oog ernaast, het 3e oog zorgt voor het echte zicht, of zit dat 3e oog in het midden
of erboven
![]()
)
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!
Maar ik geloof wel dat ik het nu zo'n beetje snap.
Moeten is een groot woord en er wordt door vele een steeds weer andere betekenis aangegeven....
Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!
Met wat hulptroepen moet dat aardig lukken.
En dan wil ik inderdaad wel heeeeeeeeeeel graag daar gaan wonen!![]()
Jij bent goed bezig!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.7 zakken weggeflikkerd net. Op de hoek staat bij de winkel zo´n kleine rolcontainer voor kleren. Die was leeg maaar zit nu 3/4 vol
![]()
ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
KloptMoeten is een groot woord. Een heel groot woord.
Ik zal minder typen nu
Dan bespaar ik je
Ik ben me aan het verdiepen in financiële zaken. Vodafone boekt goodwill af, tussen de 34 en 42 miljard euro![]()
Ik ga de beurs-index bekijkenIk denk dat ik daar een zak-centje aan kan verdienen nog
Beetje verdiepen in de cijfes
Ik zie cijfersquote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!
en van de beurd heb ik nooit wat gesnapt
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff het bureau poetsen. Ik zie overal koffie vlekken
Vanaf afstandquote:
hierbij doe je dat juist nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Negeren is ook rustgevend
Negeren van de juiste mensen
Ik moet het nog leren. Had het er met Yvonne nog over gisteren ff. Negeren moet je leren. Leer je negeren dan is er weer een probleem uit de wereld.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hierbij doe je dat juist niet![]()
Iemand deze ook al gezien?quote:Op maandag 27 februari 2006 05:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb net een filmpje gekeken....![]()
"Just like Heaven", mooie romantische komedie film met reece whiterspoon![]()
Aanradertje voor iedereen...![]()
Kga maar me bedje in![]()
Nog niet gezienquote:
quote:
sup homey?quote:
Gaat het niet goedquote:
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Mirage
Ik heb niets meer gehoord. Alles goed met haar kind ook
Volgens mij heeft ze ff rustpauze genomen van fok, of lijkt dat maar zo
speak up whazzup?quote:
Dus het gaat goedquote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.
Nee ik denk dat je deze wel kan waarderen, als je serendipety ook kon waarderen iig, was ook een romantische komedie,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
films...........zou best kunnen dat ik er een deel van gezien heb en toen....
![]()
Dan weet ik lekker in welke provincie jij woontquote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier komen de verklede mensen langs lopen de hele tijd
In limburgquote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan weet ik lekker in welke provincie jij woont![]()
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriequote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In limburgVandaag was op het nieuws dat de meeste uitvinders in Brabant wonen, logisch ook met philips als gevestigd bedrijf daar. Meeste willy wortels wonen daar dus
Meeste uitvinders van europa wonen in brabant.
Waar ga je de meubels halenEn wat is je smaak qua meubels
Bepaalde kleuren die je gaat nemen
![]()
Moet je zeker doen met die foto'squote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriedaar wil ik zo ongeveer alles van
als mijn huissie klaar is maak ik wel wat foto's
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handigquote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je zeker doen met die foto'sBen benieuwd hoe het eruit ziet. Ikea heeft mooie spullen
Markor serie ken ik niet dus, ik zal straks eens kijken op de site van de ikea
Of staat daar niet alles online
Hier staat een mooie boekenkast van de Ikea. Echt goede kwaliteitEn gewoon degelijk en handig ook hoe het is ingedeeld.
Donkere meubels is tevens makkelijk om vlekken tegen te gaan. Een wit bankstel is niet dat je zegt handig
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handig
blijf je zienquote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handig
quote:
quote:
Is wel mooi. Maar waarom is alleen de tafel donker en de rest niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriedaar wil ik zo ongeveer alles van
als mijn huissie klaar is maak ik wel wat foto's
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2006 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat het sinds 1128 gemaakt word
Alles is in het donker verkrijgbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is wel mooi. Maar waarom is alleen de tafel donker en de rest niet?
Ik toast op het goede leven. Ik heb hard gewerkt. En het is carnaval. En ik wil ff bijkomenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef gaai het volgende:
Vier uur cup*a*soup toch........?
Geen bier toch.......?
Of vanwege carnaval..........
Het is toch ouwehoerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef SolidasRock het volgende:
Opvallend hoe sommige postjes hier niet gezien worden omdat er zoveel ouwehoertjes erdoorheen zitten te ouwehoeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |