Neu, maar das een kwestie van maandag betaalbewijs doorfaxen of zo,en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar ik was er niet :S
welk topic, ik ben niet helemaal helder meer, dus kan nie zo goed lezen, denk lees eroverheenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens zin om dat andere ouwehoertopic van Vamp ook vol te flikkeren. Lekker verwarrendGewoon niet weg laten zakken
![]()
Gaat best nu. Mede dankzij jullie lieve berichtjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
welk topic, ik ben niet helemaal helder meer, dus kan nie zo goed lezen, denk lees eroverheen
maar wil ook vol schrijven enzo
ps hoe is ie?
Als je over Oversight en Mirage kindje hebt, er staan toch fotos in de naam topic Aiden nog watte?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
#@$! ik heb nog steeds geen ene foto mogen aanschouwen van dat kleine ventje![]()
![]()
![]()
Kun je die niet zien dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
#@$! ik heb nog steeds geen ene foto mogen aanschouwen van dat kleine ventje![]()
![]()
![]()
Nee, kruisjes slechtsquote:
Ow, ja, ik denk het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
?? heb ik iets gemist Nok?
Sterkte er maar mee danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, ik denk het.
Was gister een beetje een maffe dag. Eerst geweldig bericht over Aiden en dat alles goed was.
Maar daarna bericht van een vriendin die behoorlijk ziek is.
Check je mailquote:
Zelfde als waar Thozama in Zuid Afrika aan gestorven is. Dus ik heb geen idee of het goed komt. Het kan wel goedkomen dus daar gaan we maar van uit. Maar of ze weer helemaal de ouwe wordt is de vraag. Maar ja... een cerebrale tbc is heel ernstig ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Sterkte er maar mee dan.....komt het nog goed? Ik bedoel, is het heel ernstig?
quote:
hoeft ook helemaal niet lieve schat (topic mee vol maken) jij kan inderdaad je energie beter gebruiken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat best nu. Mede dankzij jullie lieve berichtjes.
Maar ik zal het topic even niet echt mee vol kunnen maken. Was een stout idee maar ik ben er even niet. Ga natuurlijk de hort op dit weekend om ziekenhuisbezoeken te doen.
Des te meer reden om het met mij goed te laten zijn want ik kan misschien wel wat kracht geven bij die gelegenheid. Heeft ze wel nodig. En ik heb genoeg. Dus ik ga positief.
dark versie van het forum... kan dat ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning
Ik ben op een nieuw wachtwoord aan het wachten op fok!
Heb net een nieuwe gevraagd, ik zit met ingewikkelde wachtwoorden bezig te zijn zodat ik ze zelf niet meer weet
Kijk het tijdstip van posten
11:11
Het gekkengetal
En het is vandaag carnaval
Heb meteen besloten op de dark versie van het forum te gaan gebruiken
Bij opties. Dan heb je een donkere achtergrondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dark versie van het forum... kan dat ook
Join me my son... come to the DARK side! and we will rule the galaxy for ever!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bij opties. Dan heb je een donkere achtergrond![]()
En kun je beter programmeren met je eigen teksten hier
Breuls is de gate-keeper hierDie zorgt dat de poorten van de hemel open gaan met zijn script-taal. En de gebruikers die schrijven erop los.
En ik voeg af en toe een code in gewoon.
Zoals in mijn foto-boek
En het leuke is. Het is een spelletje. Het was een hard spel, maar het gaat nog onzin worden. Onzin voor je leven ook wel.
Maar wie was nu de tegenstander van mijTegen wie heb ik al die tijd liggen vechten? Wie of wat heeft mijn leven altijd tot een hel gemaakt
Het waren niet mensen, het was altijd aanwezig in mijn hoofd. De zwarte chaos.
Ik heb zin in onzinIk heb zin in onzin. Ook wel wat gewoon dingus en dangus. Maar ringus de rangus dan
Let's make a difference herequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Join me my son... come to the DARK side! and we will rule the galaxy for ever!!!!
Welk? 6800GS is wel een aanradertje las ik....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga denk ik vandaag een nieuwe videokaart halen
HAHAHA in 1x goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk? 6800GS is wel een aanradertje las ik....
haha mja... ik werk in die tak he dus dan zou ik bezig blijven. maar heb nu een ATI Radeon 9500 pro en die word bij de nieuwste spellen nog steeds ondersteund. maar als ik dan naar mijn Call of Duty 2 kijk en die bij een maat dan is het gewoon een heel ander spelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen voor de pc
Maar ik ben ook tevreden met wat ik nu heb
Toch wil ik meer. Maar dat is altijd zo op pc-gebied![]()
Als het om pc's gaat, kan het nooit snel genoeg en goed genoeg zijn
Ja omdat ik ook een nieuwe videokaart wil. Heb momenteel 9700pro. Maar ja, zolang ik geen werk heb moet ik mijn prioriteiten anders instellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHAHA in 1x goed!ff kijken nog maar denk een 6800GS (256mb agp) en anders een 7800GT maar dies wat aan de dure kant!
hehe die had ik ook bijna gekocht alleen was hij toen net uit en koste die nog 500 euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja omdat ik ook een nieuwe videokaart wil. Heb momenteel 9700pro. Maar ja, zolang ik geen werk heb moet ik mijn prioriteiten anders instellen.
Ik kocht hem niet nieuw en hij had nog 1,5 jaar garantie (wat me achteraf ook heel goed is uitgekomen). Mijn CPU is P4 2.8 Ghz, daar kan ik nog wel tijdje mee voorruit, desnoods klok ik hem over, tot nu toe geen reden gezien om dat te doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe die had ik ook bijna gekocht alleen was hij toen net uit en koste die nog 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |