quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef vamperotica het volgende:
owkee... Gooi mijn poging tot maar dicht!!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef vamperotica het volgende:
nee hoor,
je bent geen viespeuk...
je bent liehief
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
Las even de laatste berichten uit het vorige topic. Jullie zijn wel heel erg lief, he![]()
En nee hoor Barra.... da's niet vies. Tenzij je er ditbij denkt
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef displission het volgende:
suck my dick beautifull
Geef er dan eerst een handleiding bij: how to suck my dick beautifull.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef displission het volgende:
suck my dick beautifull
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
das pas vies:) haha
nee ff serieus.,,dat was een quote van american pie
mij favoriete blijft nogwel..:
finding the answer it's a human obsesion..sorry ben hyper
Hint? Moeten we je wierrook sturen dan? Voor alle leggingen die je voor ons doet? Zou geen ge idee zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
hint de wierrook is op
beyond 20000 pass me some
Ow, darn ja..... da's waar ook. En een boek Of haf jij die niet gewonnen? O nee, Mirage had een boek gewonnen en nog iemandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef displission het volgende:
nee het ging over een prijs die ik heb gewoonnnen ik wacht nog steeds op de wierrook..
Adres is wel handig..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef displission het volgende:
hint de wierrook is op
beyond 20000 pass me some
hehehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier ook mijn muziek weer opgezet. Ik vroeg laatst toch naar een songtekst waar ik een heel apart gevoel bij kreeg. Moest erg veel aan Thozama denken bij dat nummer om de een of andere rare reden. Het had (heeft) een lading om een vage reden.
Nou.... toen ik gister moest vlechten had ik die ook opstaan. De vrouw die ik moet vlechten is een ouwe bekende van me en kent de vriendin die nu in het ziekenhuis ligt ook. Ze hoorde dat nummer en moest opeens aan haar denken omdat dat een van haar favoriete nummers bleek te zijn op een feestje een tijd geleden waar zij ook was, en vertelde dat ze in het ziekenhuis lag. Daarop belde ik gelijk de echtgenoot van mijn vriendin op om te horen wat er aan de hand was. Hij vertelde me dus wat het was. Hetzelfde als Thozama.
Ey Barra.... Limp Bizkit...... kun je samen met EW gaan zitten luisteren.
Maar die is net naar oma gegaan.
Of ie nou hier hoofdpijn heeft of daar..... hij kan overal relaxen.
Hij is trouwens bezig om mij op te voeden. Hij zei net: vanaf nu ben je in de keuken niks zonder mij. Hij heeft daar gister vreselijk huisgehouden en het is helemaal schoon. En nu krijg ik op mijn kop als ik mijn troep niet gelijkk afwas en in de kast zet
Okay...... ik wist niet dat de puberteit ook dit effect kon hebben.
Waanzinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Hij is trouwens bezig om mij op te voeden. Hij zei net: vanaf nu ben je in de keuken niks zonder mij. Hij heeft daar gister vreselijk huisgehouden en het is helemaal schoon. En nu krijg ik op mijn kop als ik mijn troep niet gelijkk afwas en in de kast zet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier ook mijn muziek weer opgezet. Ik vroeg laatst toch naar een songtekst waar ik een heel apart gevoel bij kreeg. Moest erg veel aan Thozama denken bij dat nummer om de een of andere rare reden. Het had (heeft) een lading om een vage reden.
Nou.... toen ik gister moest vlechten had ik die ook opstaan. De vrouw die ik moet vlechten is een ouwe bekende van me en kent de vriendin die nu in het ziekenhuis ligt ook. Ze hoorde dat nummer en moest opeens aan haar denken omdat dat een van haar favoriete nummers bleek te zijn op een feestje een tijd geleden waar zij ook was, en vertelde dat ze in het ziekenhuis lag. Daarop belde ik gelijk de echtgenoot van mijn vriendin op om te horen wat er aan de hand was. Hij vertelde me dus wat het was. Hetzelfde als Thozama.
Ey Barra.... Limp Bizkit...... kun je samen met EW gaan zitten luisteren.
Maar die is net naar oma gegaan.
Of ie nou hier hoofdpijn heeft of daar..... hij kan overal relaxen.
Kan best tijdelijk zijn hoor. Zo'n fasequote:
Wat? dit? Ja... hallo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
Wazige topic weer....
Vroeg ik me ook af. Nou ja...... men moet het ergens vandaan hebben. Dus de schrijvers van het verhaal zullen wel ergens ervaring hebben of een praktisch voorbeeld verhaal hebben gehad en dat in de film verwerkt hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
Nu er toch over american pie wordt gepraat: Ik vraag me wel eens af of iemand ook daadwerkenlijk zijn ding in een appeltaart heeft gestopt? Wat denken jullie?
Ja, ken ik. Is al een ouwe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken van onzin.com een reklamefilmpje of zoiets. het gaat als volgt: een vrouw loopt een keuken binnen en ziet haar vriend spiernaakt voor de koelkast staan. Ze moppert ergens over maar die vriend draait zich niet om. Ze gilt tegen hem en dan draait hij zich alsnog om met zijn handen op zijn zij terwijl een rauwe kip ter hoogte van zijn piemelmans blijft hangen.
Dan volgt de aftiteling met: Need to talk? Come at blabla....
Ook hierbij vraag ik me af of dit ook in het echt gebeurd is
Was er iets te vieren in de trein of zo? Of een medepasagier die geen zin had om het in z'n eentje op een zuipen te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef displission het volgende:
kreeg gewoon alcohol in de trein
Maar dan komt die deurwaarder toch voor niets. Als je kunt aantonen dat je dat al hebt betaald is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zooo mijn zware kater dag is voorbij.... kom ik thuis... ouders over de zeik!
is er vandaag een deurwaarder geweest omdat ik 135 euro studieschuld niet had terugbetaald.....tering ib groep dat heb ik 4 maanden geleden al gedaan ... en ze bleven maar aanmaningen sturenikke weer bellen.. nee meneer het is goed we regelen het nu
EN NU HEB IK VERDOMME EEN DEURWAARDER AAN MEN BILLEN!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan komt die deurwaarder toch voor niets. Als je kunt aantonen dat je dat al hebt betaald is er toch niks aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |