Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nuquote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
Dat geldt toch alleen maar voor warez? Of ook voor een trailer. Er wordt toch geen download aangeboden. Of heb ik dat nou helemaal mis? Daar ben ik niet echt in t6huis
broodje hamburger speciaal?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer liefhebbers?
En nounog iets tegen hoofdpijn, misselijkheid en algehele brakheid
En een spatieding wat werkt zou ookwel fijn zijn
oe jammie!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
broodje hamburger speciaal?
ik ga vanmiddag lekker zwemmen
Over dat mailen..... heb inmiddels door hoe en waar en werkende apparatuur.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nu
dus zegt barb dat ze de film download... ik mocht niet eens zeggen toen ik wat naar je ging mailen weet je nog?
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over dat mailen..... heb inmiddels door hoe en waar en werkende apparatuur.
Heel fijn.
Ik wist wel hoe dat werkte maar had niet de juiste spullen.quote:
Lijkt me een leuke film...quote:Op zondag 26 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bedankt voor je mailtjes Nok
Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nu![]()
FRAGILE met Calista Flockhart
Trailertje:
Fragile
![]()
Nu ga ik weer even verder met de boel hier doen![]()
Geen concentratievermogen dus? En daarnaast is je tobo ook nog eens stuk?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of dat een film is waarvoor ik het gedud ka opbrengen om te blijven kijken. Meetal is dat niet zo.
schroef je tobo open, stofzuigerdje eroverheen en hij werkt weer als vanouds...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef vamperotica het volgende:
ik val meestalinslaap
beetjelui aangelegd.....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
schroef je tobo open, stofzuigerdje eroverheen en hij werkt weer als vanouds...
tobo? wasda?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen concentratievermogen dus? En daarnaast is je tobo ook nog eens stuk?arme meisje toch...
Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tobo? wasda?
Ik kan me heel erg oncentreren op dingen. Maar niet op een film. Meestal niet iig. Ik lees liever
Wauw.... tsneeuwt!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....
is dat een goed iets?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]je overtreft mijn verwachtingen
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
NERD
![]()
![]()
toetsenbord, je mist paar letters per zin...
purenieuwsgierigheidquote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, dat je niet te lui bent om je tobo uit te kloppen...![]()
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook niet
Nou ja... dwars... ik was gister daar en dat heeft me veel stof tot nadenken gegeven. Dat maakt dat mijn brein razendsnel gaat maar mijn vingers dat niet bij kunnen benen en mijn toetsenbord gigantisch in de war lijkt te raken.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
ikweetnietof datzoraar is... jeneemthet "open stellenvooranderen" eenbeetje ergletterlijk
En jouw spatietoetsdoettnietquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef vamperotica het volgende:
maarjedoettwel
Je toetsenbord viert ook carnaval en blijft in de kroeg hangenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef vamperotica het volgende:
nope...en ik hebalgeschuden hetheeft algesneeuwt enz.... toch losmakeneenkeer
Ow... kom op...... jij, uitgerekend jij, kan toch wel verder kijken dan de eventuele negatieve reacties. Je gaat je eigen gang toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb carnavals-muziek opstaan
En nu die hendjes de lucht in
![]()
Het licht begint weer te schijnenIk durfde eerst het topic niet te openen over hoger programmeren vanwege eventuele negatieve reacties maar toch gedaan en meteen verder gegaan ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |