Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tobo? wasda?
Ik kan me heel erg oncentreren op dingen. Maar niet op een film. Meestal niet iig. Ik lees liever
Wauw.... tsneeuwt!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, dan til je je tobo op en klop je op je buro af, dat helpt ook af en toe....
is dat een goed iets?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]je overtreft mijn verwachtingen
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
NERD
![]()
![]()
toetsenbord, je mist paar letters per zin...
purenieuwsgierigheidquote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, dat je niet te lui bent om je tobo uit te kloppen...![]()
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... let niet op mijn typo's vanaag. Tis heel erg. En mijn toetsenbord doet ook al raar. En ik ben raar. weet het ook niet
Nou ja... dwars... ik was gister daar en dat heeft me veel stof tot nadenken gegeven. Dat maakt dat mijn brein razendsnel gaat maar mijn vingers dat niet bij kunnen benen en mijn toetsenbord gigantisch in de war lijkt te raken.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit dat droevige nieuws onlangs je nog steeds dwars of speelt er iets anders?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
ikweetnietof datzoraar is... jeneemthet "open stellenvooranderen" eenbeetje ergletterlijk
En jouw spatietoetsdoettnietquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef vamperotica het volgende:
maarjedoettwel
Je toetsenbord viert ook carnaval en blijft in de kroeg hangenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef vamperotica het volgende:
nope...en ik hebalgeschuden hetheeft algesneeuwt enz.... toch losmakeneenkeer
Ow... kom op...... jij, uitgerekend jij, kan toch wel verder kijken dan de eventuele negatieve reacties. Je gaat je eigen gang toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb carnavals-muziek opstaan
En nu die hendjes de lucht in
![]()
Het licht begint weer te schijnenIk durfde eerst het topic niet te openen over hoger programmeren vanwege eventuele negatieve reacties maar toch gedaan en meteen verder gegaan ermee.
Ik ben soms nog wat bang voor negatieve reacties omdat ik in een positieve flow zit, dus word ik afgekraakt dan werkt dat door in mijn "systeem".quote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... kom op...... jij, uitgerekend jij, kan toch wel verder kijken dan de eventuele negatieve reacties. Je gaat je eigen gang toch wel.
Ik moet het topic trouwens nog lezen. Zal ik es gaan doen.
Ahhhh wat zieligquote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Yup...Alleskeertzichtegenme...Kids willencarnavallen ( maarzijnnu bij papaliefdus zijnprobleem...) apparatuur doetneitwatikwil... Hamburgerszijnnietlekker
en minimonster loopt nu altegen alles wat ie vindt aan te trappen!
he has returnedquote:
quote:
quote:
lekker gezwommen?quote:
quote:
O, dus je vriendin is weer terug? het wanhopig smachten is voorbij. En nu klagen over je rug. Watje !!!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heerlijk.....alleen ook een major spier in me rug verneukt. best wel last van dus ga zo ff lekker onder een warme douche staan en daarna lekker maffen
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O, dus je vriendin is weer terug? het wanhopig smachten is voorbij. En nu klagen over je rug. Watje !!!
Die spoten net iets te vroeg dusquote:Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja vriendin is weer terug
im my old self again
![]()
ben je verdomme in zon pashokje bezig beginnen die lui daar al met water onder die hokjes door te spuiten om het schoon te maken
Succes straks. En zullen we er vanuit gaan dat het allemaal wel mee zal vallen?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat een mooie, Droompje
Hallo iedereen! Hallo Nokje
Vandaag dan eindelijk de afspraak met de dokter (Isabella). Vanmiddag dan, ben benieuwd wat eruit gaat komen.....
ben misselijk trouwens....dus ga het weer even rustig aan doen (en me met Isabella bezig houden natuurlijk) tot straks en dikke kus voor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |