Vanaf afstandquote:
hierbij doe je dat juist nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Negeren is ook rustgevend
Negeren van de juiste mensen
Ik moet het nog leren. Had het er met Yvonne nog over gisteren ff. Negeren moet je leren. Leer je negeren dan is er weer een probleem uit de wereld.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hierbij doe je dat juist niet![]()
Iemand deze ook al gezien?quote:Op maandag 27 februari 2006 05:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb net een filmpje gekeken....![]()
"Just like Heaven", mooie romantische komedie film met reece whiterspoon![]()
Aanradertje voor iedereen...![]()
Kga maar me bedje in![]()
Nog niet gezienquote:
quote:
sup homey?quote:
Gaat het niet goedquote:
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Mirage
Ik heb niets meer gehoord. Alles goed met haar kind ook
Volgens mij heeft ze ff rustpauze genomen van fok, of lijkt dat maar zo
speak up whazzup?quote:
Dus het gaat goedquote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.
Nee ik denk dat je deze wel kan waarderen, als je serendipety ook kon waarderen iig, was ook een romantische komedie,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
films...........zou best kunnen dat ik er een deel van gezien heb en toen....
![]()
Dan weet ik lekker in welke provincie jij woontquote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier komen de verklede mensen langs lopen de hele tijd
In limburgquote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan weet ik lekker in welke provincie jij woont![]()
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriequote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In limburgVandaag was op het nieuws dat de meeste uitvinders in Brabant wonen, logisch ook met philips als gevestigd bedrijf daar. Meeste willy wortels wonen daar dus
Meeste uitvinders van europa wonen in brabant.
Waar ga je de meubels halenEn wat is je smaak qua meubels
Bepaalde kleuren die je gaat nemen
![]()
Moet je zeker doen met die foto'squote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriedaar wil ik zo ongeveer alles van
als mijn huissie klaar is maak ik wel wat foto's
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handigquote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je zeker doen met die foto'sBen benieuwd hoe het eruit ziet. Ikea heeft mooie spullen
Markor serie ken ik niet dus, ik zal straks eens kijken op de site van de ikea
Of staat daar niet alles online
Hier staat een mooie boekenkast van de Ikea. Echt goede kwaliteitEn gewoon degelijk en handig ook hoe het is ingedeeld.
Donkere meubels is tevens makkelijk om vlekken tegen te gaan. Een wit bankstel is niet dat je zegt handig
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handig
blijf je zienquote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor sommige vlekken is een wit/cremekleurig bankstel wel handig
quote:
quote:
Is wel mooi. Maar waarom is alleen de tafel donker en de rest niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meubels bij de Ikea, hou wel van een beetje donkere kleur meubels. Kijk maar eens bij de markör seriedaar wil ik zo ongeveer alles van
als mijn huissie klaar is maak ik wel wat foto's
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2006 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat het sinds 1128 gemaakt word
Alles is in het donker verkrijgbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is wel mooi. Maar waarom is alleen de tafel donker en de rest niet?
Ik toast op het goede leven. Ik heb hard gewerkt. En het is carnaval. En ik wil ff bijkomenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef gaai het volgende:
Vier uur cup*a*soup toch........?
Geen bier toch.......?
Of vanwege carnaval..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |