Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles komt goed
Maar wat maakt het uit hoe je je uitdrukt
Het enige waar ik problemen mee heb, dat is het woord moeten. Als het woord moeten te onpas wordt gebruikt.
Ik zei dan wel, bij vuil moet je er net op letten. Maar dan is het woord moeten wel van toepassing dus. Omdat je alleen vuil ziet, als je erop let. Dus wil je vuil zien, dan moet je er op lettenEn dan moet je niet erop letten, dan mag je erop letten. Ik dus
Ik mag op vuil letten, maar wil ik het vuil zien, dus dan moet ik erop letten. Maar omdat ik het wil, mag ik best moeten gebruiken. Omdat ik het vuil wil verwijderen dus. Maar ik let vrijwillig op het vuil
Ik gebruik het woord moeten het liefst op mezelf, ik zeg niet graag tegen anderen dat ze wat moeten, dit moet dat moet. Zoveel moet in het leven. Ik moet van mezelf iets, maar ook dan is het niet moeten. Ik wil het dus. Moeten is nergens van toepassing hier.
You don't need eyes to see, you need vision( met betrekking op alles dus, 2 ogen en een 3e oog ernaast, het 3e oog zorgt voor het echte zicht, of zit dat 3e oog in het midden
of erboven
![]()
)
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!
Maar ik geloof wel dat ik het nu zo'n beetje snap.
Moeten is een groot woord en er wordt door vele een steeds weer andere betekenis aangegeven....
Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!
Met wat hulptroepen moet dat aardig lukken.
En dan wil ik inderdaad wel heeeeeeeeeeel graag daar gaan wonen!![]()
Jij bent goed bezig!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.7 zakken weggeflikkerd net. Op de hoek staat bij de winkel zo´n kleine rolcontainer voor kleren. Die was leeg maaar zit nu 3/4 vol
![]()
ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
KloptMoeten is een groot woord. Een heel groot woord.
Ik zal minder typen nu
Dan bespaar ik je
Ik ben me aan het verdiepen in financiële zaken. Vodafone boekt goodwill af, tussen de 34 en 42 miljard euro![]()
Ik ga de beurs-index bekijkenIk denk dat ik daar een zak-centje aan kan verdienen nog
Beetje verdiepen in de cijfes
Ik zie cijfersquote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!
en van de beurd heb ik nooit wat gesnapt
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff het bureau poetsen. Ik zie overal koffie vlekken
Vanaf afstandquote:
hierbij doe je dat juist nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Negeren is ook rustgevend
Negeren van de juiste mensen
Ik moet het nog leren. Had het er met Yvonne nog over gisteren ff. Negeren moet je leren. Leer je negeren dan is er weer een probleem uit de wereld.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hierbij doe je dat juist niet![]()
Iemand deze ook al gezien?quote:Op maandag 27 februari 2006 05:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb net een filmpje gekeken....![]()
"Just like Heaven", mooie romantische komedie film met reece whiterspoon![]()
Aanradertje voor iedereen...![]()
Kga maar me bedje in![]()
Nog niet gezienquote:
quote:
sup homey?quote:
Gaat het niet goedquote:
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Mirage
Ik heb niets meer gehoord. Alles goed met haar kind ook
Volgens mij heeft ze ff rustpauze genomen van fok, of lijkt dat maar zo
speak up whazzup?quote:
Dus het gaat goedquote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag. Alles was heeel erg goed. Ze is in een kraamhotel zoals ze een tijdje geleden al aangaf.
Nee ik denk dat je deze wel kan waarderen, als je serendipety ook kon waarderen iig, was ook een romantische komedie,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
films...........zou best kunnen dat ik er een deel van gezien heb en toen....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |