abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35534159
ow, hell.... ik ben een sukkel. Ik bedenk me net dat ik zin heb in een peuk. Maar ik vergat dat er een op de asbak lag op te roken weg peuk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 27 februari 2006 @ 09:03:05 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534361

Kan gebeuren Ik ben ook niet altijd even goed erbij met gedachtes. Soms raak ik nog dingen kwijt.

Vanmorgen toen ik met de hond ging lopen, begon het kristallen te sneeuwen. Leken net parels Van die hele fijne korrels sneeuw dus

En toen liep ik de berg op achteren, en kwam er ineens een vogeltje zitten op de muur, 1 meter van me af. En die vogel bleef me maar aankijken Helemaal niet bang ook. Daarna nog 3 vogels erbij gekomen.

Straks krijg ik 1000 vogels achter me aan. Word ik de vogelvanger van Brunssum Niet de vanger, dan word ik de vogel magneet

Volgens mij voelen vogels aan hoe je in elkaar zit. Ik was super rustig vanmorgen dus op straat. Misschien trekt dat vogels aan

Ik ben sowieso de rust zelver zoals ik al zei. Alsof ik continu high ben

Soms denk ik wel eens dat ik kan vliegen ooit. Dat ik gewoon met de vogels mee ga vliegen naar het zuiden. Heb ik geen vliegtuig meer nodig
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 27 februari 2006 @ 09:22:52 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534580

Ik zit gewoon in een soort van trip, maar het is geen trip. Trip heeft een negatieve bijklank.

Ik zit gewoon in een nieuwe realiteit. De oude realiteit begint weg te vagen Ik formateer gewoon de oude realiteit voor mezelf. En bouw een nieuwe realiteit op

Er komt nog een tijd dat ik kan vliegen, en waarschijnlijk de rest van de mensen ook. Alleen vraag ik me af hoe dat verkeer geleidt moet worden. Als je duizenden mensen hebt die vliegend naar het werk gaan

R KELLY LYRICS

"I Believe I Can Fly"

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

[1] - I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me, oh

[Repeat 1]

Hey, cuz I believe in me, oh

[Repeat 1]

Hey, if I just spread my wings
I can fly
I can fly
I can fly, hey
If I just spread my wings
I can fly
Fly-eye-eye
pi_35534609
alsd het wegvaagt is het dan niet meer overschrijven, op basis van het oude. helemaal opnieuw begin je dan niet...

vliegen: verschillende hoogtes voor veschillende doelen?
  maandag 27 februari 2006 @ 09:25:11 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534610
Kippenvel moment
  maandag 27 februari 2006 @ 09:25:56 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534619
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:25 schreef Kleintjuh het volgende:
alsd het wegvaagt is het dan niet meer overschrijven, op basis van het oude. helemaal opnieuw begin je dan niet...

vliegen: verschillende hoogtes voor veschillende doelen?
Nee, maar het vervaagt wel een beetje. Deze wereld zal blijven bestaan, alleen in andere proporties. Ik haal gewoon de fouten eruit dus. Alle fouten haal ik eruit

Zie me maar als dokter of als chirurg en tevens als programmeur en als game-ontwikkelaar en nog meer. Dokter omdat ik ga genezen nog. Psychiater kun je me ook zien als, omdat ik geestelijke problemen doe oplossen nog.

Zie me straks maar als vuilnisman en schoonmaker. Ik maak alles schoon wat vuil is. En ruim alle afval op

Ieder beroep voer ik nog uit. En alles met dit toetsenbord. En 's nachts in bed ga ik door.

Vannacht getallen-reeksen liggen denken en zeggen. Ik wilde dat de getallen begonnen te lopen in mijn omgeving en hoofd

En dan voel ik me leeg en luchtig

Het register gaat schoon worden, is register het goede woord Volgens mij wel een beetje. Tot de kern gaat het opgeschoond worden. En dan mag de achtergrond van deze realiteit best blijven, alleen zal er wat meer worden toegevoegd nog.

Poorten en deuren gaan open. Je hoeft straks niet te reizen om naar Australie te gaan. Je hoeft geen 14 uur in het vliegtuig te zitten. Je stapt vanuit je huiskamer Australie binnen in de toekomst

En zo zullen er nieuwe werelden geprogrammeerd gaan worden. En heus niet alleen door mij. Iedere persoon die software kan ontwikkelen die mag meehelpen. Maar eerst moet de barriere eruit.

Ik moet door een barriere heengaan nog

En daar ben ik hard mee bezig. Of snel mee bezig of wat dan ook

Noem het maar snel mee bezig. Hard is niet goed, het moet soft zijn. Hardware gebruiken om software te schrijven.

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-02-2006 09:31:43 ]
pi_35534684
zul je toch met iets concreets moeten komen, want vanuit de gedachtes alleen gaat het niet werken. gooi iets op waar meer mee te doen is dan alleen: "het gaat veranderen." misschien is daar het andere topic geschikter voor
  maandag 27 februari 2006 @ 09:33:10 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534693
Ook het vogelgriep virus moet eruit nog

Maar dat komt nog wel. Eerst moet ik zien waar het aan ligt, en dat verschijnt vanzelf wel. Het is een fout in het systeem dus die fout moet ook eruit gehaald kunnen worden.

Een virus ontleden dus, hoe moeilijk het ook kan klinken. Een virus is ontstaan dus moet het ook weggehaald kunnen worden
  maandag 27 februari 2006 @ 09:34:11 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35534707
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:32 schreef Kleintjuh het volgende:
zul je toch met iets concreets moeten komen, want vanuit de gedachtes alleen gaat het niet werken. gooi iets op waar meer mee te doen is dan alleen: "het gaat veranderen." misschien is daar het andere topic geschikter voor
Ik moet niets, ik moet helemaal niets. Ik ben vrij man. Dus je bent sowieso fout aan het formuleren hier.

Sterven moet ik zelfs niet. En ik bepaal mijn eigen tempo ook.

En ik schrijf waar ik wil schrijven, en wat ik wil schrijven en hoe ik het schrijf en ga zo door. Dat andere topic laat ik links liggen, teveel dwarsliggers komen daar op mijn pad. En ik wil geen dwarsliggers tegenkomen meer.

Iedere mogelijke dwarsligger zal ik moeten ontwijken, omdat iedere dwarsligger kostbare energie betekend. Dus ik zorg gewoon ervoor dat ik hier op fok! geen dwarsliggers meer tegenkom.

De beste aanpak om dwarsliggers aan te pakken, is door ze te ontwijken, en op die manier lig ik op de ultieme manier dwars bij die mensen. Omdat ik vrij baan hou. Ik lig dwars zonder dwars te liggen op die manier.

Ik wil dus geen conflicten op fok!. Op geen enkele manier. Ieder klein conflict met mensen zorgt voor een intern conflict in mijn denken. En dan raakt het losse gevoel weer weg.
  maandag 27 februari 2006 @ 09:37:49 #210
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35534763
mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35534807
maar als een klein conflict betekend dat je een intern conflict krijgt ben je niet zeker genoeg van je zaak lijkt me...

Maar over dat veranderen, je kunt ook denken aan verandering die er niet is maar wel waargenomen wordt. Als je iets voelt wordt er een bericht naar je hersenen gestuurd, als je zo'n bericht kan onderscheppen en veranderen kun je doen wat je wilt...
  maandag 27 februari 2006 @ 09:54:20 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535006
Ik had net een bericht geschreven en het ging ff mis.

Ik zal het zo proberen te herhalen. Het gaat erom om de herhaling uit het systeem te halen. En om toegang te krijgen tot de database. En om alles eruit te halen dat niet klopt.

En ik ben geen God, ik ben een mens dat weet hoe het in elkaar zit. Ik ben zo menselijk als maar zijn kan. Ik gebruik alleen mijn verstand en mijn hersens op de juiste manier. Voor het goede doel dus ook.
  maandag 27 februari 2006 @ 09:55:36 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535032
Barra

Hallo trouwens

Ik heb vaker deja vus momenten nog, die moet ik eruit halen. Er zit een slot op de tijd. Tussen het heden en de toekomst heeft iemand wat erin gezet dat niet klopt. Ik vraag me dus af wie het erin heeft gezet maar daar kom ik nog achter. Tevens vraag ik me af met welk doel dat gedaan is. Waarom mensen kwaad willen zien op deze wereld. Waarom het zo is. Misschien komt het uit het oude Egypte nog. Dat het voor het jaar 0 heeft plaats gevonden ook.

Ultieme vrijheid zal nog naar voren komen. En een schoon systeem ook. Het systeem zal perfect gaan worden. Geen windows, geen linux. Maar de hemel of the matrix of wat dan ook.

Degene die verantwoordelijk is voor al het kwaad, die doe ik niets aan. Die zal ook aanwezig mogen zijn hier, maar dan wel onder mijn toezicht.

Ik vraag me dus echt af wie het erin heeft gezet het slechte allemaal.
pi_35535051
wordt herhaling niet sowieso uit het systeem gehaald, maar dan op een langzame manier (evolutie) als blijkt dat iets niet werkt zoekt de natuur (het systeem) een andere manier. Daarbij zullen er ook manieren langskomen die niet werken (mutaties?) maar uiteindelijk zullen die versies die wel werken door blijven gaan. Eigenlijk wil je dat proces dus versnellen en de verkeerde mutaties eruit houden?
  maandag 27 februari 2006 @ 09:58:10 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535085
Ik versnel het sowieso inderdaad

Ik wil het werk zo snel mogelijk afronden en vakantie gaan vieren ook. Heb genoeg gewerkt in mijn leven en heb genoeg moeten vechten om te overleven. Mijn hele leven was een overlevingstest, overleven in the jungle het was een pure strijd te noemen. Nu is het zaak om het af te ronden. Afgerond en basta. Over en uit. Verhaal is dan afgelopen en dan komen nieuwe verhalen naar voren. Alleen maar mooie verhalen ook

Ik zal sowieso die deja vus eruit moeten halen, zeker omdat ik er last van heb. En waar ik hinder aan ondervind dat haal ik er dus uit.

Je hebt best kans dat ik vandaag klaar ben ermee, maar ik zeg altijd van....het is pas over als het echt over is. En het is nooit over. Eerst zorg ik dat het kwade verslagen wordt, en daarna ga ik bouwen Als het kwade weg is, ga ik pas echt aan het goede werk beginnen. Zonder hinder en zonder last. Maar dan is het geen werken meer, dan is het een hobby. En het is nu al een hobby. Omdat ik geniet omdat ik de macht heb over het kwade. Niet eens de macht. Ik laat het oplossen in het niets

En ik weet wanneer het over is. Ik voel dat aan. Zodra ik denk dat het over is, komt het kwade weer naar voren. Het probeert altijd macht terug te pakken. Maar ik ben het kwade toch te slim af

Ik versla het kwade dus met gemak. Hoewel het kwade mij bijna verslagen had, alleen was ik net iets te hardnekkig. Ik liet me niet zo makkelijk uit het veld slaan.
pi_35535152
máár dat betekend (wanneer mensen alles kunnen delen) de oude ervaringen niet gedeeld kunnen worden omdat die weg zijn, dat betekend dat veel opnieuw zal moeten uitgevonden worden. voor mijn gevoel zit hier nog een gat.

Als het nu zo was dat je selectief kon herinneren, dan kun je goede herinneringen bewaren en slechte herinneringen van je af laten glijden. Daarbij zul je de les die je ervan leert wel kunnen onthouden maar dan weet je niet meer hoe je aan die ervaring komt...

tuurlijk gaat het om het nu, maar om nu te weten wat goed is zul je oude herinneringen moeten hebben om te weten wat fout is, anders kun je het nergens tegen afzetten
  maandag 27 februari 2006 @ 10:02:46 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535162
Het verleden is niet belangrijk. Het gaat om het nu. En vooral om de toekomst. In de toekomst kan het verleden wel gaan meespelen. Maar dan bestaat het verleden alleen maar uit positiviteit.

Het verleden moet gewist worden helemaal. Zodat het heden schoon is.

Een schoon systeem is gebaseerd op het heden. En kent geen herinneringen van slechte aard. Misschien zijn zelfs gebeurtenissen die goed waren niet helemaal goed. Omdat er altijd slechte zaken aan kleven. Ik bedoel, heb je en vakantie gehad waar ook maar 1 fragment was waar je ziek was of een conflict had. Dan zorgt die vakantie al voor belemmeringen in het systeem.

Dus het verleden zal sowieso gewist moeten worden.
  maandag 27 februari 2006 @ 10:04:20 #218
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_35535185
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey you.....lost soul
werken

verslaafd zijn aan san andreas (zowel de single player als de onlangs gemaakt multiplayer mod)
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 27 februari 2006 @ 10:04:53 #219
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35535192
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef coz het volgende:

[..]

werken

verslaafd zijn aan san andreas (zowel de single player als de onlangs gemaakt multiplayer mod)
ja maar wie moet me nu pesten
stay frosty
  maandag 27 februari 2006 @ 10:06:04 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535212
Ik ga ff rusten zometeen.

Moet ff bijkomen

Teveel versnelling is niet goed. Dus ik ga ff een versnelling lager
  maandag 27 februari 2006 @ 10:14:40 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535379
Ik zit weer op een versnelling lager. Soms ga ik zo snel, dan lijk ik te kunnen verdwijnen uit deze realiteit. En dat mag niet. Omdat ik dan niet weet hoe ik moet terugkeren misschien. Voordat ik deze realiteit ga verlaten moet ik eerst zeker weten hoe ik terug moet keren.

Net leek ik echt de toekomst in te springen

En daar is het nog niet tijd voor. Het slot gaat er wel vanaf. Het slot moet eraf.

En de universele code gaat gekraakt worden

En ook ga ik erachter komen wie die code geplaatst heeft. Misschien was het wel een vloek. Dat het een vloek was Gedaan door een zwart gedaante

Zo nu weer ouwehoeren hoewel ik dit ook als ouwehoeren zie
  maandag 27 februari 2006 @ 10:22:57 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35535532
Ik zit te zoeken op google afbeeldingen

Dit is dus een levend wezen

Een starfish
  maandag 27 februari 2006 @ 10:38:32 #223
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35535872
zeesterren zijn lief
stay frosty
pi_35535994
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zeesterren zijn lief
Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 februari 2006 @ 10:44:47 #225
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35536009
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopen
echt niet hij is undercover...liever gezegt under water
stay frosty
pi_35536046
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

echt niet hij is undercover...liever gezegt under water
Men in Blue?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 februari 2006 @ 10:58:29 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35536297
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Men in Blue?
fish in blue
stay frosty
pi_35536385
Goeie morgen deze ochtend allemaal!

Een mooie blauwe zeester! Heeel mooi!
Hier geen last van carnavalsperikelen al mis ik de schrobbeler (met een streepje op de e) best wel en daarbij horende bezoek aan zoessie
Heb ik trouwens goed begrepen dat ze m'n toetsenbord nu ook wel kan gebruiken? Of is ie al uit de kroeg?
en nok, hoe is het nu met je? weer wat rustiger in hoofd?

ow en zoessie, heb gister lijntjes naar axel los moeten maken.....
beessie was nog voor me aan het zorgen
  maandag 27 februari 2006 @ 11:08:12 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35536524
Ik ben nu pas bezig met ontdekken. Ik zie nu pas hoeveel moois er te zien is. Ik zou graag willen diepzee duiken ook En zoveel wil ik nog

Het leven is mooi

Nu pas is het mooi

Net ff naar de winkel geweest, yakult gepakt. Ik ben overgestapt van actimel naar yakult. Om mijn darmflora gezond te houden.

Drinkontbijt erbij gepakt en een 6-pack Grimbergen om vanavond thuis carnaval te vieren.

Goedemorgen Draculettje

Ik ben al lang op, al erg lang. Maar ik word niet moe. Ik ben aan het dromen
pi_35536528
Lief dat je ernaar vraagt. Ja... hier gaat het wel weer.
Heb nu de opruimwoede. Ben al het textiel dat ik in huis heb aan het opruimen. En al een heleboel dat echt wegmoet. Ik heb echt last van bewaarziekte. En nu moet het gewoon weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 februari 2006 @ 11:10:03 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35536569
Met nok komt ook alles goed

Opruimwoede heb ik ook wel eens. Dan kan ik me dus soms gigantisch storen als er een leeg glas op het bureau staat. Dan moet dat glas weg. Zodra ik ergens op let, gaat het storen. Of ik ga alles recht zetten op het bureau Dan ga ik alles op orde zetten, de externe harde schijf moet dan precies zo staan zoals ik hem wil zien staan. Staat ie ook maar ff scheef, dan zet ik hem recht.

Bij vuiligheid moet je net erop letten. Let je niet op vuil, dan zie je het niet. Let je wel op vuil, dan gaat het storen en zie je ieder klein stofje. Je=ik. Ik praat vaak in de je vorm, waarom weet ik niet. Ik bedoel altijd ik dus
pi_35536608
Fijn te horen dat het beter met je gaat! Hoop dat het ziekenhuisbezoek voor jullie beide goed en fijn was.
Bewaarziekte, ken ik toch ook wel. Al heb ik laatst 300 kilo aan troep naar grofvuil gebracht!
Door alles wat er gebeurd bijna helemaal vergeten, ben natuurlijk ook nog met een verhuizing bezig! Over 2 nachtjes slapen heb ik een eigen huis! jippie en de jee
  maandag 27 februari 2006 @ 11:12:01 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35536615
voor Draculettetje
stay frosty
pi_35536666
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Met nok komt ook alles goed

Opruimwoede heb ik ook wel eens. Dan kan ik me dus soms gigantisch storen als er een leeg glas op het bureau staat. Dan moet dat glas weg. Zodra ik ergens op let, gaat het storen. Of ik ga alles recht zetten op het bureau Dan ga ik alles op orde zetten, de externe harde schijf moet dan precies zo staan zoals ik hem wil zien staan. Staat ie ook maar ff scheef, dan zet ik hem recht.

Bij vuiligheid moet je net erop letten. Let je niet op vuil, dan zie je het niet. Let je wel op vuil, dan gaat het storen en zie je ieder klein stofje. Je=ik. Ik praat vaak in de je vorm, waarom weet ik niet. Ik bedoel altijd ik dus
ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!
en de je = ik klinkt ook al zo bekend. En dan moet je ineens (zie doe k het ook alweer) van de maatschappelijk werker altijd IK gaan zeggen.......
pi_35536689
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor Draculettetje
dank
pi_35536697
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
Fijn te horen dat het beter met je gaat! Hoop dat het ziekenhuisbezoek voor jullie beide goed en fijn was.
Bewaarziekte, ken ik toch ook wel. Al heb ik laatst 300 kilo aan troep naar grofvuil gebracht!
Door alles wat er gebeurd bijna helemaal vergeten, ben natuurlijk ook nog met een verhuizing bezig! Over 2 nachtjes slapen heb ik een eigen huis! jippie en de jee
Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.
Maar mocht ik dat onverhoopt en onvrijwillig wel zijn dan heb ik daar wel vrede mee.

Owwww, grofvuil... hou maar op. Moet ook nog en daar zit ik zooooo tegenop te hikken want er is veel. Troep van 5 jaar die echt weg moet.

Hey, hoe zit dat? ga je verhuizen? Lukt dat allemaal met de hele poot toestand en dansende lettertjes en o?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 februari 2006 @ 11:18:02 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35536768
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!
en de je = ik klinkt ook al zo bekend. En dan moet je ineens (zie doe k het ook alweer) van de maatschappelijk werker altijd IK gaan zeggen.......
Alles komt goed

Maar wat maakt het uit hoe je je uitdrukt

Het enige waar ik problemen mee heb, dat is het woord moeten. Als het woord moeten te onpas wordt gebruikt.

Ik zei dan wel, bij vuil moet je er net op letten. Maar dan is het woord moeten wel van toepassing dus. Omdat je alleen vuil ziet, als je erop let. Dus wil je vuil zien, dan moet je er op letten En dan moet je niet erop letten, dan mag je erop letten. Ik dus Ik mag op vuil letten, maar wil ik het vuil zien, dus dan moet ik erop letten. Maar omdat ik het wil, mag ik best moeten gebruiken. Omdat ik het vuil wil verwijderen dus. Maar ik let vrijwillig op het vuil

Ik gebruik het woord moeten het liefst op mezelf, ik zeg niet graag tegen anderen dat ze wat moeten, dit moet dat moet. Zoveel moet in het leven. Ik moet van mezelf iets, maar ook dan is het niet moeten. Ik wil het dus. Moeten is nergens van toepassing hier.

You don't need eyes to see, you need vision ( met betrekking op alles dus, 2 ogen en een 3e oog ernaast, het 3e oog zorgt voor het echte zicht, of zit dat 3e oog in het midden of erboven )
pi_35536984
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.
Maar mocht ik dat onverhoopt en onvrijwillig wel zijn dan heb ik daar wel vrede mee.

Owwww, grofvuil... hou maar op. Moet ook nog en daar zit ik zooooo tegenop te hikken want er is veel. Troep van 5 jaar die echt weg moet.

Hey, hoe zit dat? ga je verhuizen? Lukt dat allemaal met de hele poot toestand en dansende lettertjes en o?
Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!
Met wat hulptroepen moet dat aardig lukken.
En dan wil ik inderdaad wel heeeeeeeeeeel graag daar gaan wonen!
  maandag 27 februari 2006 @ 11:31:37 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35537019
Veel plezier alvast in het nieuwe huis

Ik voel me echt in een droom leven, kan het niet vaak genoeg zeggen

Ik leef in een droom op dit moment

Sweet dreams are made of these

Alleen moet ik uitkijken met mijn oren, ik zet de muziek soms te hard en ik krijg last van oorsuizingen soms

Dus ik zet het volume wat lager nu, en dan ga ik nu muziek luisteren dus

Ik heb vakantie

Eindelijk

Nu nog een beetje bijklussen en hopelijk een eigen bedrijfje opzetten en ik ben helemaal tevreden Gewoon een bedrijfje en dan tijdens het vakantie vieren een beetje ondernemen

Geen miljoenen omzet, hoeft niet eens. Zolang ik maar in levensonderhoud kan voorzien. Hoewel ik ambities heb om een groter bedrijf op te gaan zetten
pi_35537314
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Alles komt goed

Maar wat maakt het uit hoe je je uitdrukt

Het enige waar ik problemen mee heb, dat is het woord moeten. Als het woord moeten te onpas wordt gebruikt.

Ik zei dan wel, bij vuil moet je er net op letten. Maar dan is het woord moeten wel van toepassing dus. Omdat je alleen vuil ziet, als je erop let. Dus wil je vuil zien, dan moet je er op letten En dan moet je niet erop letten, dan mag je erop letten. Ik dus Ik mag op vuil letten, maar wil ik het vuil zien, dus dan moet ik erop letten. Maar omdat ik het wil, mag ik best moeten gebruiken. Omdat ik het vuil wil verwijderen dus. Maar ik let vrijwillig op het vuil

Ik gebruik het woord moeten het liefst op mezelf, ik zeg niet graag tegen anderen dat ze wat moeten, dit moet dat moet. Zoveel moet in het leven. Ik moet van mezelf iets, maar ook dan is het niet moeten. Ik wil het dus. Moeten is nergens van toepassing hier.

You don't need eyes to see, you need vision ( met betrekking op alles dus, 2 ogen en een 3e oog ernaast, het 3e oog zorgt voor het echte zicht, of zit dat 3e oog in het midden of erboven )
Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!
Maar ik geloof wel dat ik het nu zo'n beetje snap.
Moeten is een groot woord en er wordt door vele een steeds weer andere betekenis aangegeven....
pi_35537359
en terwijl ik dat allemaal aan het intypen was deed mijn pjoeter raar dus heb ik verhaaltje even opnieuw ingetypt.
lees dan ook het bericht er onder net pas, dank je, dat plezier zal wel lukken!
muziek luisterze
  maandag 27 februari 2006 @ 11:47:21 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35537379
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Omdat mijn lettertjes nogal dansen heb ik wel eens wat moeite om jou teksten te lezen, of eigenlijk dat het tot me doordringt wat ik eigenlijk lees. Is dus absoluut niet persoonlijk naar jou bedoeld!
Maar ik geloof wel dat ik het nu zo'n beetje snap.
Moeten is een groot woord en er wordt door vele een steeds weer andere betekenis aangegeven....
Klopt Moeten is een groot woord. Een heel groot woord.

Ik zal minder typen nu

Dan bespaar ik je

Ik ben me aan het verdiepen in financiële zaken. Vodafone boekt goodwill af, tussen de 34 en 42 miljard euro

Ik ga de beurs-index bekijken Ik denk dat ik daar een zak-centje aan kan verdienen nog Beetje verdiepen in de cijfes
  maandag 27 februari 2006 @ 11:48:23 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35537406
Tijd om drink-ontbijt te drinken

Denken aan mijn lichaam
pi_35537432
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!
Met wat hulptroepen moet dat aardig lukken.
En dan wil ik inderdaad wel heeeeeeeeeeel graag daar gaan wonen!
Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.

7 zakken weggeflikkerd net. Op de hoek staat bij de winkel zo´n kleine rolcontainer voor kleren. Die was leeg maaar zit nu 3/4 vol
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35537479
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ah, je gaat niet alleen. Dat maakt wel wat verschil ja.

7 zakken weggeflikkerd net. Op de hoek staat bij de winkel zo´n kleine rolcontainer voor kleren. Die was leeg maaar zit nu 3/4 vol
Jij bent goed bezig!!!!!
ik ga zo weer eens wat eten en dan weer m'n middagslaapje!
pi_35537508
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Klopt Moeten is een groot woord. Een heel groot woord.

Ik zal minder typen nu

Dan bespaar ik je

Ik ben me aan het verdiepen in financiële zaken. Vodafone boekt goodwill af, tussen de 34 en 42 miljard euro

Ik ga de beurs-index bekijken Ik denk dat ik daar een zak-centje aan kan verdienen nog Beetje verdiepen in de cijfes
ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!
en van de beurd heb ik nooit wat gesnapt
  maandag 27 februari 2006 @ 11:55:30 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35537582
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ach om mij hoef je het niet te laten hoor! Typ jij maar lekker rustig door!
en van de beurd heb ik nooit wat gesnapt
Ik zie cijfers

Ik lees cijfers alsof het Nederlands is

Ik kan dus echt lezen in cijfers, en daar wil ik verder mee. Zoals ik zei, vannacht heb ik mijn cijfer-kunde aangepakt in bed, ik heb gewoon cijfers laten draaien in mijn hoofd, en dat ga ik vaker doen. Ik wil nog beter in cijfers kunnen lezen. En niet alleen lezen, ik wil ook in cijfers schrijven Cijfer-letter combinaties

Ik zie daar toekomst in dus

Ik kan ook kentekens lezen en streepjescodes. En zo zal er meer zijn wat ik kan ontcijferen

En dan zijn het tevens de details
  maandag 27 februari 2006 @ 12:06:21 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35537823
Ik ga ff het bureau poetsen. Ik zie overal koffie vlekken
  maandag 27 februari 2006 @ 12:20:58 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35538154
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff het bureau poetsen. Ik zie overal koffie vlekken
doe je de mijne ook ff?
stay frosty
  maandag 27 februari 2006 @ 12:23:40 #250
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35538227
Dromenvanger, begin eerst maar eens met het opruimen van die troep die je gisteren gemaakt hebt... al die beledigingen aan het hof van God en Jezus...

Misschien word je nu gewoon waanzinnig, of verdwijn je in die andere realiteit. Weer een vlek minder
"I exist, therefore I realize..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')