Nee, maar het vervaagt wel een beetje. Deze wereld zal blijven bestaan, alleen in andere proporties. Ik haal gewoon de fouten eruit dus. Alle fouten haal ik eruitquote:Op maandag 27 februari 2006 09:25 schreef Kleintjuh het volgende:
alsd het wegvaagt is het dan niet meer overschrijven, op basis van het oude. helemaal opnieuw begin je dan niet...
vliegen: verschillende hoogtes voor veschillende doelen?
Ik moet niets, ik moet helemaal niets. Ik ben vrij man. Dus je bent sowieso fout aan het formuleren hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:32 schreef Kleintjuh het volgende:
zul je toch met iets concreets moeten komen, want vanuit de gedachtes alleen gaat het niet werken. gooi iets op waar meer mee te doen is dan alleen: "het gaat veranderen." misschien is daar het andere topic geschikter voor
werkenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef coz het volgende:
[..]
werken![]()
verslaafd zijn aan san andreas(zowel de single player als de onlangs gemaakt multiplayer mod)
Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopenquote:
echt niet hij is undercover...liever gezegt under waterquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand vond deze net niet lief genoeg. Hij heeft een blauwtje gelopen
Men in Blue?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt niet hij is undercover...liever gezegt under water
fish in bluequote:
ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Met nok komt ook alles goed
Opruimwoede heb ik ook wel eens. Dan kan ik me dus soms gigantisch storen als er een leeg glas op het bureau staat. Dan moet dat glas weg. Zodra ik ergens op let, gaat het storen. Of ik ga alles recht zetten op het bureauDan ga ik alles op orde zetten, de externe harde schijf moet dan precies zo staan zoals ik hem wil zien staan. Staat ie ook maar ff scheef, dan zet ik hem recht.
Bij vuiligheid moet je net erop letten. Let je niet op vuil, dan zie je het niet. Let je wel op vuil, dan gaat het storen en zie je ieder klein stofje. Je=ik. Ik praat vaak in de je vorm, waarom weet ik niet. Ik bedoel altijd ik dus
Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
Fijn te horen dat het beter met je gaat! Hoop dat het ziekenhuisbezoek voor jullie beide goed en fijn was.
Bewaarziekte, ken ik toch ook wel. Al heb ik laatst 300 kilo aan troep naar grofvuil gebracht!
Door alles wat er gebeurd bijna helemaal vergeten, ben natuurlijk ook nog met een verhuizing bezig! Over 2 nachtjes slapen heb ik een eigen huis! jippie en de jee![]()
Alles komt goedquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, dat ik ook helemaal geloof dat het met nok alles goed komt!
en de je = ik klinkt ook al zo bekend. En dan moet je ineens (zie doe k het ook alweer) van de maatschappelijk werker altijd IK gaan zeggen.......
Ik weet het allemaal nog niet, 1 maart krijgen wij de sleutel, dan moet ik 6 maart dus eerst weer 2 weken naar het ziekenhuis, ondertussen wordt dan de badkamer verbouwt, en moeten langzaam aan de spulletjes weer naar het hius terugkomen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, het bezoek was okay. Ga ik ook nog gauw herhalen want ik ben er niet klaar mee.
Maar mocht ik dat onverhoopt en onvrijwillig wel zijn dan heb ik daar wel vrede mee.
Owwww, grofvuil... hou maar op. Moet ook nog en daar zit ik zooooo tegenop te hikken want er is veel. Troep van 5 jaar die echt weg moet.
Hey, hoe zit dat? ga je verhuizen? Lukt dat allemaal met de hele poot toestand en dansende lettertjes en o?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |