Sjee zeg schrik ervan, ben je nooit in een hypo geraakt dan? (of andersom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warennou ik rol nog niet uit mijn schoenen en heb zelf nergens last van, nooit gehad ook, alle symptomen die er voor suiker zijn heb ik nooit gehad en nu nog steeds geen symptomen
Bij toeval hebben ze het ondekt, maar ik was al hartpatient, dus die kwaal kon ik niet meer van de suiker krijgen
![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en bedankt![]()
en ik heb het al voor elkaar dat ik 50% van Francis' boekwinst krijg en het eerste gesigneerde exemplaat
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
goed bezigmaar vergeet ons niet
![]()
Wat vin jezelf de meest passendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
excuus van mijn kant die heb ik dus echt niet gezien. Ik ben druk geweest met een aantal dingen waardoor ik eigenlijk meer niet gelezen heb dan wel. Maar hartelijk dank voor de wensen en ik zal er straks mijn beste beentje voorzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ik lees ook wel eens buiten de SCmaar ik doelde op een eerdere post van mij aan A dat ik je suxxes wens en zo morgen
![]()
Dokaquote:
De laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat vin jezelf de meest passende![]()
Heb je nog een leuke qua euhhh superman/mom like?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met alle plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka![]()
![]()
![]()
Mijn nek zit een beetje vast, wil je even over me heen lopen?![]()
geeft helemaal niets want wie houdt van mekaar, holtadiejee, holtadiejoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
excuus van mijn kant die heb ik dus echt niet gezien. Ik ben druk geweest met een aantal dingen waardoor ik eigenlijk meer niet gelezen heb dan wel. Maar hartelijk dank voor de wensen en ik zal er straks mijn beste beentje voorzettenVerder blijft het afwachten hoe het afloopt
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
geeft helemaal niets want wie houdt van mekaar, holtadiejee, holtadiejo
ik ookquote:
G E F E L I C I T E E R Dquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik lag hier ook dubbel. Geen idee waarom ze aan het lachen waren maar het was zo aanstekelijk
Jij moet gewoon deze houden, is te coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke qua euhhh superman/mom like?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
A, schatje toch, wat knap van jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Gefeliciteerd lieve Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
GEFELICITEERD SJETquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Met een fles rum in je kraag IS dat ook grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
Nee, maar melke is wel weg nuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Zelfs dan nogJij bent toch niet vies van trios?
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordtquote:
Ja en hij mompelde volgens mij ook nog dat ene liedje van Soca-unit; iets met scoobydoo of zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
6000quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
hee gaat er hier trouwens iemand carnaval vieren?
Bonbonnies alstublieftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldi![]()
Jaaa, daar is zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Kan de slaap niet vattenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordt![]()
Helaas, hier doen ze niet aan carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Tis stil aan d eoverkant, tis stil aan de overkantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, daar is ze![]()
En nee, ik ben van de kouwe kant![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
ik ga zo mijn mandje in... nog ff een klein slokkiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
6000![]()
Rings a Bell ergens![]()
*af in je mand, stoute piraat![]()
Geregistreerd op: maandag 9 februari 2004 @ 22:18quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerder beetje schaamtevol vind je niet?![]()
Breng maar hier hoor die koters, gezellie, hoe meer koters hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 dag sowieso
Hopelijk meer. Als ik nog een oppas geregeld krijg dan tenminste en als ik ergens extra geld vandaan kan toveren![]()
Nee zeg.... daar heb ik de neus niet voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Helaas alleen dezequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
In ieder geval alvast veel plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 dag sowieso
Hopelijk meer. Als ik nog een oppas geregeld krijg dan tenminste en als ik ergens extra geld vandaan kan toveren![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 15657 (gemiddeld 22 per dag)
Mwah![]()
![]()
Als dat het hele liedje is zal het vast niet helpenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tis stil aan d eoverkant, tis stil aan de overkant![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pc uit en naar bed gaan helpt wel eens![]()
zelfs die schapen nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef doka het volgende:
[..]
Als dat het hele liedje is zal het vast niet helpen
Die van jou is juist zo leuk, beetje klein maar heel leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En Repelsteeltje heeft de SC ook gevondenquote:
Sorry hele liedje gaan de ramen kapot zing niet zo zuiverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef doka het volgende:
[..]
Als dat het hele liedje is zal het vast niet helpen
Het kan ergerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aantal posts: 15657 (gemiddeld 22 per dag)
Mwah![]()
![]()
Partypooperquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pc uit en naar bed gaan helpt wel eens![]()
Dan gewoon doorhalen tot de wekker gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Niet echt als ik klaar wakker ben helpt in bed liggen ook niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Breng maar hier hoor die koters, gezellie, hoe meer koters hoe meer vreugd, maar dat geld moet je bij iemand anders zijn vrees ik, Leen van Frisia is een leuke kerel hoor ik wel eens
![]()
En gewoon het gemiddelde per dag weghalen heh, nepperdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het kan erger![]()
Aantal posts: 12406
Als ik morgen maar mn bakkie hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan gewoon doorhalen tot de wekker gaat![]()
Slaap lekker en bedankt voor je plaatjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld vandaag hier.
Ik duik maar eens mijn bed in.
Slaap lekker allen, toedeledoki.
Truste Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Bereknuffel he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar word ik alleen knuffelig van
![]()
Komt helemaal goedquote:
Slaap lekker Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
ja zit nog met een onaf gemaakte soapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Beeker het volgende:
[..]
Begin aub niet over schapen hele trauma´s
Silence of the sheepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Beeker het volgende:
[..]
Begin aub niet over schapen hele trauma´s
Trusten Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Bied iig wel aan om op te passen en jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vast van boven de rivieren![]()
![]()
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
logeerkamer is erquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 dag sowieso
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOKquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ja zit nog met een onaf gemaakte soap
die optocht vergeet ik nooit meer............... ik zeg heel leuk oohhh een wagen met muziek, zegt A ja lieverd dat is de laatste en ik dacht hehe we beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
Dan wordt het gezellig lijkt het gezellig te worden en is het al weer over
en rijdt de straatschuiver er al weer achter aan om de straat schoon te vegen
![]()
![]()
FF rekenen danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gewoon het gemiddelde per dag weghalen heh, nepperd![]()
![]()
De kliko zeg maar voor de restjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
Truste Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bied iig wel aan om op te passen en jij![]()
![]()
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te worden![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Nee dat zeg ik toch. Het is stil daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Lalalalalalalalalalalalala............ik hoor niks hoor![]()
Dat klinkt niet echt als een feestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
'NHN'? Noord-Holland-Noord?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOK
Maargoed, nee ben niet zo'n type en hier vieren ze het ook niet (NHN)
Ja hoe zit t nu met al die schapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaan![]()
![]()
![]()
het is laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is FriZti leer dat nou eens![]()
Nachtmerries over schapen kan geen schaap meer zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoe zit t nu met al die schapen?
Dan kom je toch naar ZLquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOK
Maargoed, nee ben niet zo'n type en hier vieren ze het ook niet (NHN)
was het ook niet, ik kom uit brabant weet dus echt wel wat carnaval is, hier zie je niks hoor je niks, niks versiertquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Mien waar is mn feestneus mien waar is mn neus, waar is mn feestneus gebleven
![]()
Heb ik dan toch nog een klein beetje een levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het kan erger![]()
Aantal posts: 12406
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
die optocht vergeet ik nooit meer............... ik zeg heel leuk oohhh een wagen met muziek, zegt A ja lieverd dat is de laatste en ik dacht hehe we beginnen![]()
Uhm, je hoeft niet te zingen hoor, je kan het ook niet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
*insert plaatje van iets wat erop lijkt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wow..... ik ga door voor enorme grote diepvriezer
![]()
Kan ook fijn zijn. Genoeg mensen die niet van carnaval houden. Ik vind het wel leuk, maar zou het niet erg vinden als het niet bestondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
was het ook niet, ik kom uit brabant weet dus echt wel wat carnaval is, hier zie je niks hoor je niks, niks versiert
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Nou..... 't hangt er omquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik dan toch nog een klein beetje een leven![]()
Aantal posts: 7888
Ach gossie. Arme beeker tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Beeker het volgende:
[..]
Nachtmerries over schapen kan geen schaap meer zien
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruik![]()
![]()
Tsss jij bent gewoon n jaloerse hollanderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, je hoeft niet te zingen hoor, je kan het ook niet doen![]()
Is een beetje ver hahaquote:
Ik ben je voorbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen Viool hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De kliko zeg maar voor de restjes![]()
Pas als je de schaamte voorbij bent en je daggemiddelde durft toe te geven, pas DAN heb je een levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kijk jij nog naar HBB? Serieus?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruik![]()
![]()
zo kende ik dus ook de optocht.... uren in de kou, begint het.... en maar kijken wanneer komt die volgende wagen nou.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach een uur gaan staan kleumen in de kou, voor je plezier zeggen ze dan, na een uur vragen aan iemand van de organisatie hoe ver ze nu zijn. Ow... zitten op de helft, krijg je dan als antwoord... Is ook niet alles hoor. Duik dus gewoon weer heel snel ergens warm naar binnen en richting tap![]()
Heb ik toch net gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pas als je de schaamte voorbij bent en je daggemiddelde durft toe te geven, pas DAN heb je een leven![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
*insert plaatje van iets wat erop lijkt* [afbeelding]![]()
Maartoch....de diepvriezer is voor jouw![]()
quote:
ik heb meer leven gemiddeld 52 per dagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou..... 't hangt er om![]()
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 6080 (gemiddeld 58 per dag)
![]()
Hallo Sjet...........iedereen: Zeg even Hallo Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou..... 't hangt er om![]()
Statistieken
Aantal posts: 6080 (gemiddeld 58 per dag)
![]()
Ga eens leven!! Fuck de streamsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is een beetje ver haha![]()
Maar wel lief aangeboden
Er moeten trouwens ook genoeg mensen hierblijven om de streams in de gaten te houden natuurlijk
Daar wordt je ijsje vast heel fris vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe ik mijn ijsjes voortaan in die wasmachine![]()
![]()
![]()
Thanks Bongie
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
zo kende ik dus ook de optocht.... uren in de kou, begint het.... en maar kijken wanneer komt die volgende wagen nou.
hier waren we snel klaar in een half uur uit en thuis![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
En typen met een feestneus op is al lastig genoeg![]()
Nee dat doe je niet helemaal goedquote:
je kan dit jaar meedoen man, kliko schilder je Viola Holt op en mee met de stoet, niemand die je snapt hoor maar wij willen foto'squote:
Te laat, en het moet een kopie uit je profiel zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben je voorbij![]()
Heb officieel werk nodig
Aantal posts: 8735
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[WA modus Het is GVD al 02.39 uur!!!!WA modus]
tijd voor Momma om te gaan slapen, dag lieffies, tot morgen!![]()
![]()
hier moet je dus echt goed je oren open zetten om te horen waar ze zijn... en als je iets te laat bent zijn ze al voorbij.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach een uur gaan staan kleumen in de kou, voor je plezier zeggen ze dan, na een uur vragen aan iemand van de organisatie hoe ver ze nu zijn. Ow... zitten op de helft, krijg je dan als antwoord... Is ook niet alles hoor. Duik dus gewoon weer heel snel ergens warm naar binnen en richting tap![]()
Slaap lekker supermammaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hahahahahahaa......... te laat gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Pffffffffff, whateverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Te laat, en het moet een kopie uit je profiel zijnPas dan mag je bij de FA
![]()
Dacht ik al, visualisering van nachtmerriesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nope verslagen en fotos zuigen we uit ons duim![]()
He verdorie....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik heb meer leven gemiddeld 52 per dag![]()
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo Sjet...........iedereen: Zeg even Hallo Sjet![]()
Toegeven is de eerste stap, goed van je meid![]()
je vergeet de A.G.-groep die de fora's afstruinen om te lezen en niet postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan dit jaar meedoen man, kliko schilder je Viola Holt op en mee met de stoet, niemand die je snapt hoor maar wij willen foto's![]()
![]()
Maar vertel eens, hoe gaat het nu verder met de schaapjesquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar wordt je ijsje vast heel fris van![]()
![]()
Ik raap je niet op, ik VANG je wel opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Okay.... wie raapt mij nu even op.... [afbeelding]
Dat uitkijken naar de volgende wagen was ook meer van wagens die problemen hadden te groot ofzo, verkeersdrempels, en dan duurt het even, maar je stond uren te blauw bekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aan![]()
Hier rijden ze ook vlak achter elkaar..... anders valt de optocht opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aan![]()
IK BEN NIET VREEMDquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..
Photoshop is my friendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat uitkijken naar de volgende wagen was ook meer van wagens die problemen hadden te groot ofzo, verkeersdrempels, en dan duurt het even, maar je stond uren te blauw bekken.
hier zie je niks van carnaval, als we soms rond deze weken naar brabant gaan en je rijd de dorpen in en je ziet versiering bij de huizen van de prinsen, dat heb ik wel heimwee.
dat zie je hier niet
Hier ook. Optocht begint om 14.11 en is pas tegen 17 uur voorbij. Als je tenminste geluk hebt. De meeste mensen vinden hem veel te lang. Dag erna heb je ook nog eens de avond optocht. Zelfde wagens, alleen met lampjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar zijn de productiviteitsplanningen in het zuiden al lang op afgestemdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..
nou nou nog eens 40 man of wonen die allemaal bij jullie in het dorp?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je vergeet de A.G.-groep die de fora's afstruinen om te lezen en niet posten.
Voor de duidelijkheid Anonieme Gluurders![]()
Ontkenningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pffffffffff, whatever![]()
wil niet eens bij een of ander stom elitair clubje horen. Daar pas ik toch niet tussen. Laat mij maar lekker dom gepeupel zijn.
Echt waar!? Zonde zeg! Hoe was dat gebeurt dan? Kortsluiting?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van ons![]()
Was halverwege in brand gevlogenMaanden werk in half uurtje weg
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Daar zijn de productiviteitsplanningen in het zuiden al lang op afgestemd![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik raap je niet op, ik VANG je wel op [afbeelding]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnavalquote:
Oeps Snappie in vuur en vlamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die vind ik ook zo liefquote:
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Echt waar!? Zonde zeg! Hoe was dat gebeurt dan? Kortsluiting?
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
IK BEN NIET VREEMDmeestal niet tenminste
Iets met een soap enzo lang verhaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe gaat het nu verder met de schaapjes![]()
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, runquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Beeker het volgende:
Mijn statistieken
Aantal posts: 136 (gemiddeld 1 per dag)
post ik weinig he
Van wanneer zijn die?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Manu82 het volgende:
1. 471 snellejelle
2. 451 tong80
3. 275 Bruce117
4. 264 the_legend_killer
5. 223 Manu82
6. 218 Ericr
7. 217 CrazyPhunk
8. 214 Snaptnix
9. 200 Alicey
Hihihihiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, run![]()
Echt zonde... Die pechprijs hebben jullie dubbel en dwars verdiend! Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brand![]()
Wonnen wel de pechprijs overigens dat jaar![]()
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ontkenning![]()
Is ook een fase, geeft niks.....ooooooooohmmmmmmm, wij zijn er voor je als je er klaar voor bent![]()
Ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo lief![]()
Maarja ik draag geen lippenstift dus ik kan hem niet gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Beeker het volgende:
Mijn statistieken
Aantal posts: 136 (gemiddeld 1 per dag)
post ik weinig he
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnaval![]()
![]()
![]()
Ik zou het ook eerder in de zomer doen eigenlijk! stuk warmer en dan kun je nog een beetje relaxed liggen daar op die wagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?Op een langzaam rijdende wagen staan te springen en zingen en zo langs andere mensen rijden die naar je staan te kijken. Is raar
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
donderdag, het is vandaag toch donderdag?
Dat zijn de cijfers van woensdag.... die over donderdag zijn er nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Manu82 het volgende:
1. 471 snellejelle
2. 451 tong80
3. 275 Bruce117
4. 264 the_legend_killer
5. 223 Manu82
6. 218 Ericr
7. 217 CrazyPhunk
8. 214 Snaptnix
9. 200 Alicey
Nee ben niet bang of toch wel nu weet ik het zelf niet meer mm moeilijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, run![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten heDat is net zoiets als schaatsen vergelijken met zwemmen
![]()
Deze carnaval wordt gesponserd door Durex en tha morning after pil. en alle apotheken in het zuidenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]niemand doet een fuck tijdens een carnaval of misschien fuckt iedereen juist wel
![]()
Vooral de voorpret is erg leuk. Het uitdenken van nieuwe ideeen, het bouwen eraan. Proberen zo vernieuwend mogelijk te zijn. Zoveel mogelijk bewegende elementen erop. Alles voor de show en alles voor de 1e prijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?Op een langzaam rijdende wagen staan te springen en zingen en zo langs andere mensen rijden die naar je staan te kijken. Is raar
![]()
das sneuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
edit: 2x ook op die van ons. Wagen was te breed, kon niet tussen de huizen door, hebben halve wagen af moeten breken om mee te kunnen rijden![]()
Blijft toch jammer van alle uren inspanning die er aan verricht zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brand![]()
Wonnen wel de pechprijs overigens dat jaar![]()
ohw, fucking hell, ben niet zo helder meer geloof ik danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers van woensdag.... die over donderdag zijn er nog niet![]()
Berustingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dus
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze carnaval wordt gesponserd door Durex en tha morning after pil. en alle apotheken in het zuiden![]()
Dat is waar, al hoorden we achteraf dat we bij de eerste beoordeling hoge punten hadden gescoord. Dus misschien had de hoofdprijd er wel ingezeten. Maar daarvoor moet je hem dus wel keurig uitrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Echt zonde... Die pechprijs hebben jullie dubbel en dwars verdiend! Geluk bij een ongeluk![]()
dat is volgend jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dus
En op hoeveel van die dorpsfeesten ben je dan geweest?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten heDat is net zoiets als schaatsen vergelijken met zwemmen
![]()
Beetje weinig inspiratie hebben jullie danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hier betekent dat dat jullie niet normaal kunnen lullenquote:
*Check.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnaval![]()
![]()
![]()
Nee, dat was niet de wagen van de 1e prijs inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
das sneu
heb je zeker niet die eerste prijs mee gewonnen![]()
ja verzinnen mensen op straat die we in een bad gooien enz enz ach man vermoeiend hoor, maar wel leuk om te lezen allemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Beetje weinig inspiratie hebben jullie dan![]()
![]()
Check Rioquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het ook eerder in de zomer doen eigenlijk! stuk warmer en dan kun je nog een beetje relaxed liggen daar op die wagen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ik ga mn koude bedje maar eens een bezoekje plegen en eens schaapjes gaan tellen![]()
Truste en tot straks allemaal![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Berusting![]()
Jij loopt zeer snel door de fases, ik denk dat je morgen wel een badge krijgt![]()
Post je dan morgen even tot hoeveel schaapjes je bent gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ik ga mn koude bedje maar eens een bezoekje plegen en eens schaapjes gaan tellen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier betekent dat dat jullie niet normaal kunnen lullen![]()
Ik ga met je mee Bongiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Truste Sjet en Bongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Bongie![]()
Iedereen veel plezier nog
En trusten voor straks
Ik hoop dat je straks wel kan slopen Beertje![]()
![]()
ow ligt er weer ijs in Frl? ga morgen ff naar Snits dus moet me schaatsen meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
*Check.
*Note; Prins carnaval een paar schaatsen aan photoshoppen
Verstandig welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Slaap lekker Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
En trusten voor straks
![]()
daar doelde ik dus ook opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de wagen van de 1e prijs inderdaad.![]()
Maar toen pakten we ook overal de 1e prijs, waarom denk je anders dat we zo luxe uiteten konden
![]()
ah joh boven de rivieren spreek je ABN daaronder wartaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef M-en-A het volgende:
Ik begin er steeds meer van te balen dat ik boven de rivieren woon![]()
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent nog nooit bij de sneekweek geweest
Agge mar leut hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ah joh boven de rivieren spreek je ABN daaronder wartaal![]()
![]()
![]()
![]()
Boosheid en nog een vleugje ontkenningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nietes
![]()
Ik wil geen badge, geef die maar aan een andere idioot![]()
Dat had ik wel door jaquote:
Sjet, lekker ding, slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
En trusten voor straks
![]()
Welles, ben wel alleen. De rest slaapt allang.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boosheid en nog een vleugje ontkenning![]()
Je bent niet alleen, echt niet![]()
verhuizenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef M-en-A het volgende:
Ik begin er steeds meer van te balen dat ik boven de rivieren woon![]()
Hoeveel carnavalfeesten jij dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En op hoeveel van die dorpsfeesten ben je dan geweest?
Hossen? Dat betekent bij ons uien pellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Jij wel dan?![]()
Moet jij nou niet gaan hossen?
![]()
Kijk, dat IS feest vieren niet die sneue polonaises in Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Jij wel dan?![]()
Moet jij nou niet gaan hossen?
![]()
maar evengoed Nederlands en ik hoor dat liever dan het geknauw van sommige bovenrivierders.... (zonder iemand aan te willen vallen, begrijp me goed)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ah joh boven de rivieren spreek je ABN daaronder wartaal![]()
![]()
![]()
![]()
heb een goeie vriend wonen in Oeteldonk en daar meerdere feesten meegemaakt, en nu jij, hoeveel dorpsfeesten??quote:
Verdrietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Welles, ben wel alleen. De rest slaapt allang.
Ja dat snap ik. In het engels wel ja. Maar in ons dialect is mem toch nog altijd tietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
HIer betekend moeder. Mamma-SuperMOM-SuperMAMMA-SuperMEM
In Oeteldonk, mwahh... ja is ook wel gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb een goeie vriend wonen in Oeteldonk en daar meerdere feesten meegemaakt, en nu jij, hoeveel dorpsfeesten??
volgens mij is het gewoon dat je er niemand kent buiten de persoon waar je mee bent wat het saai maakt![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
maar evengoed Nederlands en ik hoor dat liever dan het geknauw van sommige bovenrivierders.... (zonder iemand aan te willen vallen, begrijp me goed)
Sneekweek is voor snekers niet leuk, te veel duitsers en studenten typjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb er 1 keer gewerkt een paar dagen
ja, maar lijkt me wel echt super om dat een keer mee te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ziet er toch wel cool uit! Schijnt alleen nogal gevaarlijk te zijn![]()
Rollende R klinkt heel leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de rollende RRRRRRRR, onwijs charmant hoor![]()
mijn ouders komen ook uit RRRRotteRRRRRdam hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de rollende RRRRRRRR, onwijs charmant hoor![]()
En terecht, er zijn al genoeg Friezen voor een heel universumquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sneekweek is voor snekers niet leuk, te veel duitsers en studenten typjes![]()
Maar wel enorm gezellie![]()
Ook daar is Durex de sponsor
![]()
![]()
in het Turks ook, geinig welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. In het engels wel ja. Maar in ons dialect is mem toch nog altijd tiet![]()
Ben nog nooit op een Fries dorpsfeest geweest. Maar wel genoeg Limburgse. Is daar nog verschil in? Enne, heb nooit gezegd dat het saai zou zijn hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb een goeie vriend wonen in Oeteldonk en daar meerdere feesten meegemaakt, en nu jij, hoeveel dorpsfeesten??
volgens mij is het gewoon dat je er niemand kent buiten de persoon waar je mee bent wat het saai maakt![]()
Leuk voorrrrrr ze, ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
mijn ouders komen ook uit RRRRotteRRRRRdam hoor![]()
Ben je wel eens op een echt schuurfeest geweest? met erik hulzeboschquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een Fries dorpsfeest geweest. Maar wel genoeg Limburgse. Is daar nog verschil in? Enne, heb nooit gezegd dat het saai zou zijn he![]()
![]()
Sexen ze in Friesland dan ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sneekweek is voor snekers niet leuk, te veel duitsers en studenten typjes![]()
Maar wel enorm gezellie![]()
Ook daar is Durex de sponsor
![]()
![]()
quote:
maakt niet uit maar die rrrrrollen ook met de rrrrrrrquote:
It's a date!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar lijkt me wel echt super om dat een keer mee te maken
ga je nou die vlag verbrandenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, er zijn al genoeg Friezen voor een heel universum![]()
Nee da vinden ze daar over 100 jaar pas uit is het nou goedquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik geef me gewonnen, heb er de kracht niet meer voor.
Ik ben nog nooit in een schuur geweest, laat staan in een schuurfeestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je wel eens op een echt schuurfeest geweest? met erik hulzebosch![]()
![]()
![]()
Ik zat te denken aan iets door het lokale drinkwater aldaar of de boel afsteken, kan ook nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga je nou die vlag verbranden
Limbo dorpsfeest ken ik niet, maar in Friesland is het dus optochten, feesttenten, kermis en gezellig met de dominee aan de zuipquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een Fries dorpsfeest geweest. Maar wel genoeg Limburgse. Is daar nog verschil in? Enne, heb nooit gezegd dat het saai zou zijn he![]()
![]()
Henk en Yolande?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
mijn ouders komen ook uit RRRRotteRRRRRdam hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |