Sjee zeg schrik ervan, ben je nooit in een hypo geraakt dan? (of andersom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warennou ik rol nog niet uit mijn schoenen en heb zelf nergens last van, nooit gehad ook, alle symptomen die er voor suiker zijn heb ik nooit gehad en nu nog steeds geen symptomen
Bij toeval hebben ze het ondekt, maar ik was al hartpatient, dus die kwaal kon ik niet meer van de suiker krijgen
![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en bedankt![]()
en ik heb het al voor elkaar dat ik 50% van Francis' boekwinst krijg en het eerste gesigneerde exemplaat
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
goed bezigmaar vergeet ons niet
![]()
Wat vin jezelf de meest passendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
excuus van mijn kant die heb ik dus echt niet gezien. Ik ben druk geweest met een aantal dingen waardoor ik eigenlijk meer niet gelezen heb dan wel. Maar hartelijk dank voor de wensen en ik zal er straks mijn beste beentje voorzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ik lees ook wel eens buiten de SCmaar ik doelde op een eerdere post van mij aan A dat ik je suxxes wens en zo morgen
![]()
Dokaquote:
De laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat vin jezelf de meest passende![]()
Heb je nog een leuke qua euhhh superman/mom like?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef frizti het volgende:
Is Dizzy er nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met alle plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka![]()
![]()
![]()
Mijn nek zit een beetje vast, wil je even over me heen lopen?![]()
geeft helemaal niets want wie houdt van mekaar, holtadiejee, holtadiejoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
excuus van mijn kant die heb ik dus echt niet gezien. Ik ben druk geweest met een aantal dingen waardoor ik eigenlijk meer niet gelezen heb dan wel. Maar hartelijk dank voor de wensen en ik zal er straks mijn beste beentje voorzettenVerder blijft het afwachten hoe het afloopt
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
geeft helemaal niets want wie houdt van mekaar, holtadiejee, holtadiejo
ik ookquote:
G E F E L I C I T E E R Dquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik lag hier ook dubbel. Geen idee waarom ze aan het lachen waren maar het was zo aanstekelijk
Jij moet gewoon deze houden, is te coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke qua euhhh superman/mom like?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
A, schatje toch, wat knap van jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Gefeliciteerd lieve Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
GEFELICITEERD SJETquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Met een fles rum in je kraag IS dat ook grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
Nee, maar melke is wel weg nuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Zelfs dan nogJij bent toch niet vies van trios?
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordtquote:
Ja en hij mompelde volgens mij ook nog dat ene liedje van Soca-unit; iets met scoobydoo of zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
6000quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
hee gaat er hier trouwens iemand carnaval vieren?
Bonbonnies alstublieftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldi![]()
Jaaa, daar is zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Kan de slaap niet vattenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordt![]()
Helaas, hier doen ze niet aan carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Tis stil aan d eoverkant, tis stil aan de overkantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, daar is ze![]()
En nee, ik ben van de kouwe kant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |