Veel te veel info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moets worden
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
Om in Google Earth maar te blijven... ff een mopje tussen door :
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moest worden
![]()
Zij is bang klappen te krijgen, hij is pissed off omdat ze hem afwees.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een stilte tussen Willem en Marieke, ze hebben elkaar niet veel te zeggen
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
En tot zover de officele Frizti tijdsmeldingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
Erg ongemakkelijk met die tweequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zei ik vanavond ook al ja... Of hij heeft gewoon een oude kop.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Bedankt ... k was bijna de tijd vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef doka het volgende:
[..]
22,9 is wel heel erg veel, dat is niet goedEn dat spijten in m'n lijf rossen vind ik wel stoer
![]()
Denk dat hij er gewoon heel oud uitziet, en niet alleen oudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Truste Kissa ... slaap lekkerquote:
Dankje, kissa. Ik hoop dat je man de juiste combinatie vindquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker.quote:
Ach bij mij zijn ze twee weken gelden begonnen met klooien alleen binnen een paar dagen waren de spullen op, zo schiet je nog eens opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker Kissa en Cuallquote:
Truste Cuall ... slaap lekkerquote:
Zozo... vreemd gaan hë... nouuuuuuu... voor deze keer danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Ben ik hier nog welkom na alle omzwervingen, langs de diverse topics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |