Veel te veel info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moets worden
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
Om in Google Earth maar te blijven... ff een mopje tussen door :
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moest worden
![]()
Zij is bang klappen te krijgen, hij is pissed off omdat ze hem afwees.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een stilte tussen Willem en Marieke, ze hebben elkaar niet veel te zeggen
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
En tot zover de officele Frizti tijdsmeldingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
Erg ongemakkelijk met die tweequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zei ik vanavond ook al ja... Of hij heeft gewoon een oude kop.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Bedankt ... k was bijna de tijd vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef doka het volgende:
[..]
22,9 is wel heel erg veel, dat is niet goedEn dat spijten in m'n lijf rossen vind ik wel stoer
![]()
Denk dat hij er gewoon heel oud uitziet, en niet alleen oudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Truste Kissa ... slaap lekkerquote:
Dankje, kissa. Ik hoop dat je man de juiste combinatie vindquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker.quote:
Ach bij mij zijn ze twee weken gelden begonnen met klooien alleen binnen een paar dagen waren de spullen op, zo schiet je nog eens opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker Kissa en Cuallquote:
Truste Cuall ... slaap lekkerquote:
Zozo... vreemd gaan hë... nouuuuuuu... voor deze keer danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Ben ik hier nog welkom na alle omzwervingen, langs de diverse topics![]()
Slaap lekker.quote:
Hej Snappiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Tuurlijk, jij toch altijd zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Ik heb vandaag forumpje gewandeld en ben ook nog niet weggeschoptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Alleen als jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... vreemd gaan hë... nouuuuuuu... voor deze keer dan![]()
![]()
Nog niks aan de handquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok mochten ze nu in bed gaan eh dingusen, dan AJB caps onder een link verstoppen met een waarschuwing![]()
Ik weiger die te maken, kan mijn pc amper draaiende houden met al die viool caps op mijn hd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok mochten ze nu in bed gaan eh dingusen, dan AJB caps onder een link verstoppen met een waarschuwing![]()
Tuurlijk lieverdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Bij mij loopt het ook als een naaktslak in winterslaap met al die caps erop jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weiger die te maken, kan mijn pc amper draaiende houden met al die viool caps op mijn hd.
Dan moet je ze ff in de kliko schuivenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weiger die te maken, kan mijn pc amper draaiende houden met al die viool caps op mijn hd.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar 10 dagen, anders staat de pc bij de onderburen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ook als een naaktslak in winterslaap met al die caps erop ja
Ik reageer hier even op in een toepasselijk topic: Diabetes door mijzelfe geopendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warennou ik rol nog niet uit mijn schoenen en heb zelf nergens last van, nooit gehad ook, alle symptomen die er voor suiker zijn heb ik nooit gehad en nu nog steeds geen symptomen
Bij toeval hebben ze het ondekt, maar ik was al hartpatient, dus die kwaal kon ik niet meer van de suiker krijgen
![]()
Nouwwwwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
De prullenbak is niet berekend op zo'n grote hoeveelheid afval.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dan moet je ze ff in de kliko schuiven![]()
Hai Pareltjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nouwwwwvooruit omdat je het zo lief vraagt
Hoi meis
![]()
![]()
Wat mij betreft wel hoor... ik was ook even weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
WB M&Aquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor... ik was ook even weg.
Dus zeg ook maar weer even hoi![]()
kliko staat hier al aan de weg, is nog wel een beetje ruimte overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef frizti het volgende:
[..]
De prullenbak is niet berekend op zo'n grote hoeveelheid afval.
Ja, hier ook alles prima hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, met jou ook?
Hai Aquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor... ik was ook even weg.
Dus zeg ook maar weer even hoi![]()
Ik ben al even langs geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ik reageer hier even op in een toepasselijk topic: Diabetes door mijzelfe geopend
Mjammiequote:
Is nep merci van de Aldiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mjammie
Dat is geen merci volgens mij.... Ik dacht eerst dat het een doos met pastelkrijtjes was![]()
Niet lang want Ferri gaat erg snel naar bedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoelang gaat het duren voor de kliko weer binnenkomt en probeert Ferri in bed te krijgen als John in bed ligt![]()
Zegt ie altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet lang want Ferri gaat erg snel naar bed
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Doe er maar flink wat van dat spul in John....... desinfecteren die handel!!!
Das waar, maar gisteren was ie ook om 1:30 gaan slapen dus ik denk dat zoiets nu weer gebeurd, John moedigd het zelfs aanquote:
Soms is t goed op tijd naar bed te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das waar, maar gisteren was ie ook om 1:30 gaan slapen dus ik denk dat zoiets nu weer gebeurd, John moedigd het zelfs aan
Beertjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Soms is t goed op tijd naar bed te gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Ja idd, of soms lang uitslapen, is ook goed
Hoelaat moet je dan opstaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dalijk word t geen uitslapen voor mij moet er vroeg uit![]()
Ow....... dat heb ik dan nog nooit gezien. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is nep merci van de AldiNet zo lekker maar veel goedkoper, slechts 1x per jaar te krijgen, rond november/december als ik me niet vergis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |