Ja, hier ook alles prima hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, met jou ook?
Hai Aquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor... ik was ook even weg.
Dus zeg ook maar weer even hoi![]()
Ik ben al even langs geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ik reageer hier even op in een toepasselijk topic: Diabetes door mijzelfe geopend
Mjammiequote:
Is nep merci van de Aldiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mjammie
Dat is geen merci volgens mij.... Ik dacht eerst dat het een doos met pastelkrijtjes was![]()
Niet lang want Ferri gaat erg snel naar bedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoelang gaat het duren voor de kliko weer binnenkomt en probeert Ferri in bed te krijgen als John in bed ligt![]()
Zegt ie altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet lang want Ferri gaat erg snel naar bed
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Doe er maar flink wat van dat spul in John....... desinfecteren die handel!!!
Das waar, maar gisteren was ie ook om 1:30 gaan slapen dus ik denk dat zoiets nu weer gebeurd, John moedigd het zelfs aanquote:
Soms is t goed op tijd naar bed te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das waar, maar gisteren was ie ook om 1:30 gaan slapen dus ik denk dat zoiets nu weer gebeurd, John moedigd het zelfs aan
Beertjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Soms is t goed op tijd naar bed te gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Ja idd, of soms lang uitslapen, is ook goed
Hoelaat moet je dan opstaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dalijk word t geen uitslapen voor mij moet er vroeg uit![]()
Ow....... dat heb ik dan nog nooit gezien. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is nep merci van de AldiNet zo lekker maar veel goedkoper, slechts 1x per jaar te krijgen, rond november/december als ik me niet vergis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |