quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Willem: Een goede zombie film op zijn tijd is ook leuk.
Kan die zich in herkennen dan zeker?
Met al die spiegels om hem heen zit ie nu in een zombie filmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Willem: Een goede zombie film op zijn tijd is ook leuk.
Kan die zich in herkennen dan zeker?
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Spoedopname ziekenhuis ivm hartproblemen. Lijkt mee te vallen.
Ik wilde al niets zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Niks![]()
Flugel schrikt zich een hoedje als ze terugleest wat voor een engerd het is.
Van wie? Jezelf, of je zoon/dochter?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
OW bah bah bah bah.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze is alvast een smoes aan het bedenken voor als Willem straks erop wil.
Dat klopt, het is voor 24 uur en ik krijg er Actos bij (dat beelk tegenwoordig te mogen) Ze wilde eerst met kortwerkende insuline beginnen omdat de suiker 22,9 was steeds, maar ik heb ook gezegd het moet wel leuk blijven en ik ga niet de hele dag met spuiten in mijn lijf lopen rossen, dan kan ik niet meer het HBB volgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef doka het volgende:
[..]
Lantus gebruik ik ook als langwerkende insuline, maar gebruik je geen kortwerkende insuline voor de maaltijden? Ik gebruik Actrapid als kortwerkende insuline.
Dat is niet zo best, gelukkig is het dus niet echt ernstigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Ik hoop dat het meevalt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
Om in Google Earth maar te blijven... ff een mopje tussen door :
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
Ehm, dat vuilnisvat praat altijd met de mond vol.quote:
Dank Bong, het was even goed schrikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet zo best, gelukkig is het dus niet echt ernstig![]()
Hehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
ok ok als ze een slok neemtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Ehm, dat vuilnisvat praat altijd met de mond vol.![]()
Zou 'ie niet weten dat 'ie het zelf is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met al die spiegels om hem heen zit ie nu in een zombie film![]()
* BONG4002 geeft je even een troost aaitjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank Bong, het was even goed schrikken![]()
22,9 is wel heel erg veel, dat is niet goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat klopt, het is voor 24 uur en ik krijg er Actos bij (dat beelk tegenwoordig te mogen) Ze wilde eerst met kortwerkende insuline beginnen omdat de suiker 22,9 was steeds, maar ik heb ook gezegd het moet wel leuk blijven en ik ga niet de hele dag met spuiten in mijn lijf lopen rossen, dan kan ik niet meer het HBB volgen![]()
![]()
![]()
ff serieus. ik vond de hele dag steeds prikken niets, dus proberen ze het op deze manier![]()
Jakkes Kissa....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Heeft ie nou een legging onder zijn badjas??
Veel te veel info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moets worden
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj moest een schone onderbroek aan van haar, wou hetzelfde ranzige vlekkerige ding weer aantrekken in de slaapkamer, maar dat mocht niet omdat hij vannacht als schuifdeur gebruikt moest worden
![]()
Zij is bang klappen te krijgen, hij is pissed off omdat ze hem afwees.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een stilte tussen Willem en Marieke, ze hebben elkaar niet veel te zeggen
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
En tot zover de officele Frizti tijdsmeldingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
Erg ongemakkelijk met die tweequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zei ik vanavond ook al ja... Of hij heeft gewoon een oude kop.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Bedankt ... k was bijna de tijd vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef frizti het volgende:
Het is GVD 1.00 uur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal liggen ze op dit uur al lepeltje lepeltje te knorren natuurlijk.
Ach we blijven maar lachen, dit is niet de eerste keer dat het fout ging met die apotheek, 2 maanden geleden had ik geen suikermedicijnen voor een dag of 5 omdat ze die vergeten warenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef doka het volgende:
[..]
22,9 is wel heel erg veel, dat is niet goedEn dat spijten in m'n lijf rossen vind ik wel stoer
![]()
Denk dat hij er gewoon heel oud uitziet, en niet alleen oudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Mabelle het volgende:
Hoeveel zouden die twee in leeftijd schelenik heb het idee dat hij echt een stuk ouder is
Truste Kissa ... slaap lekkerquote:
Dankje, kissa. Ik hoop dat je man de juiste combinatie vindquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker.quote:
Ach bij mij zijn ze twee weken gelden begonnen met klooien alleen binnen een paar dagen waren de spullen op, zo schiet je nog eens opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef kissa het volgende:
Doka en Athalon, sterkte! Mijn man is ook diabeet en zoekend naar de juiste insuline. Valt niet mee....
Slaap lekker Kissa en Cuallquote:
Truste Cuall ... slaap lekkerquote:
Zozo... vreemd gaan hë... nouuuuuuu... voor deze keer danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi.
Ben ik hier nog welkom na alle omzwervingen, langs de diverse topics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |