Merk is Aventis en het is Lantus 100 IE/mquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Stomme apotheekWelke insuline gebruik je?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Mabelle het volgende:
Jeetje ... wat kan die penaltystip sukkel het slachtoffer uithangen zeg![]()
Whahahaha....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zou heel erg schrikkenen heel hard wegrennen
Een week spuiten en dan drie dagen niet????quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:44 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hou OpHad al drie dagen geen spullen meer, de apotheek had ze niet in voorraad
dus 1 week spuiten en dan drie dagen kon het niet , zo schieten we tenminste op
![]()
Zouden er nog plaatsen vrij zijn??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef frizti het volgende:
Morgen overdag zijn ze weg, maar komen terug voor het diner-dansant 's avonds.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha....
Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
't praten is haar spontaan vergaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doet jou vriendin wel pratenDeze doet daar niet zo erg aan
![]()
Wat scheelt er dan aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen (crisis hier) maar wie zijn dit?![]()
Lantus gebruik ik ook als langwerkende insuline, maar gebruik je geen kortwerkende insuline voor de maaltijden? Ik gebruik Actrapid als kortwerkende insuline.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Athalon het volgende:
[..]
Merk is Aventis en het is Lantus 100 IE/m
Met bijpassende quotesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zouden er nog plaatsen vrij zijn??kunnen we een mooi fotoalbum aan hem overhandigen en een aantal filmpjes
![]()
Ze is alvast een smoes aan het bedenken voor als Willem straks erop wil.quote:
ohquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De vriend van Flugel... die al vaker is geweest
Tsja het mag niets kosten natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Een week spuiten en dan drie dagen niet????![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doet jou vriendin wel pratenDeze doet daar niet zo erg aan
![]()
Wat waardeloos zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:44 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hou OpHad al drie dagen geen spullen meer, de apotheek had ze niet in voorraad
dus 1 week spuiten en dan drie dagen kon het niet , zo schieten we tenminste op
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze is alvast een smoes aan het bedenken voor als Willem straks erop wil.
En als ze het al deed... zat ze te fluisterenquote:
Niksquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Willem: Een goede zombie film op zijn tijd is ook leuk.
Kan die zich in herkennen dan zeker?
Met al die spiegels om hem heen zit ie nu in een zombie filmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Willem: Een goede zombie film op zijn tijd is ook leuk.
Kan die zich in herkennen dan zeker?
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Spoedopname ziekenhuis ivm hartproblemen. Lijkt mee te vallen.
Ik wilde al niets zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Niks![]()
Flugel schrikt zich een hoedje als ze terugleest wat voor een engerd het is.
Van wie? Jezelf, of je zoon/dochter?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
OW bah bah bah bah.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze is alvast een smoes aan het bedenken voor als Willem straks erop wil.
Dat klopt, het is voor 24 uur en ik krijg er Actos bij (dat beelk tegenwoordig te mogen) Ze wilde eerst met kortwerkende insuline beginnen omdat de suiker 22,9 was steeds, maar ik heb ook gezegd het moet wel leuk blijven en ik ga niet de hele dag met spuiten in mijn lijf lopen rossen, dan kan ik niet meer het HBB volgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef doka het volgende:
[..]
Lantus gebruik ik ook als langwerkende insuline, maar gebruik je geen kortwerkende insuline voor de maaltijden? Ik gebruik Actrapid als kortwerkende insuline.
Dat is niet zo best, gelukkig is het dus niet echt ernstigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Ik hoop dat het meevalt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
Om in Google Earth maar te blijven... ff een mopje tussen door :
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
Ehm, dat vuilnisvat praat altijd met de mond vol.quote:
Dank Bong, het was even goed schrikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet zo best, gelukkig is het dus niet echt ernstig![]()
Hehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
Om in Google Earth maar te blijven... ff een mopje tussen door :
'Papa, waar ligt Turkije precies?' 'Dat weet ik niet, Kees,- maar bij ons in de fabriek werkt een Turkse jongen die elke dag op de fiets komt, dus ver kan het niet zijn.'
ok ok als ze een slok neemtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Ehm, dat vuilnisvat praat altijd met de mond vol.![]()
Zou 'ie niet weten dat 'ie het zelf is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met al die spiegels om hem heen zit ie nu in een zombie film![]()
* BONG4002 geeft je even een troost aaitjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank Bong, het was even goed schrikken![]()
22,9 is wel heel erg veel, dat is niet goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat klopt, het is voor 24 uur en ik krijg er Actos bij (dat beelk tegenwoordig te mogen) Ze wilde eerst met kortwerkende insuline beginnen omdat de suiker 22,9 was steeds, maar ik heb ook gezegd het moet wel leuk blijven en ik ga niet de hele dag met spuiten in mijn lijf lopen rossen, dan kan ik niet meer het HBB volgen![]()
![]()
![]()
ff serieus. ik vond de hele dag steeds prikken niets, dus proberen ze het op deze manier![]()
Jakkes Kissa....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Heeft ie nou een legging onder zijn badjas??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |