waarinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:39 schreef Sjet het volgende:
LOLdie John.......
Of Ferri even wat batterijen bij de vrouwelijke hotelgast erin wil drukken![]()
Ik wil het niet weten.quote:
Omdat de site van FlorisD (nog) niet op de blacklist staat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat Ferri wel de streams kan bekijken maar NIET op FOK mag?
Wat is daar niet aan te begrijpen? Dat zijn toch 2 verschillende sites?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat Ferri wel de streams kan bekijken maar NIET op FOK mag?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
Humpie en Dumpie zijn nog wel op hoor ik het nou goed? willen ze naar huis![]()
Morgen ja geloof ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
Het lijkt me eerder de bedoeling dat ze sowieso niet de streams kunnen bekijken dan dat ze zoals Bart dus kon, op FOK komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te begrijpen? Dat zijn toch 2 verschillende sites?
Ik hoor daar alleen maar een geluid alsof we met z'n allen onder een droogkap zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
Aircoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik hoor daar alleen maar een geluid alsof we met z'n allen onder een droogkap zitten![]()
Ja, dat snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder de bedoeling dat ze sowieso niet de streams kunnen bekijken dan dat ze zoals Bart dus kon, op FOK komen
Wel vaag dat ze dan zo traag met blocken zijn
Hou Opquote:
Maar de redaktie wist natuurlijk niet dat er andere sites zijn voor de streams, dan de talpa site.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder de bedoeling dat ze sowieso niet de streams kunnen bekijken dan dat ze zoals Bart dus kon, op FOK komen
Wel vaag dat ze dan zo traag met blocken zijn
Gefrustreerd mannetjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef frizti het volgende:
Willem is natuurlijk pissed off dat ze niet wil trouwen.
En hij is ook bang dat ie er niet op mag vannacht.
Ow wel opschieten hoor, enne zie jij er beter uit dan Willemquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Athalon het volgende:
Zo ga ik mijn vriendin ook vragen, in dit prachtige hotel![]()
Ik ga vragen of Viola het voor mij wil vragen, daarna laat ik Henk rondlopen met z'n zakjes om alles te betalen en daarna natuurlijk romantisch trouwen in de jacuzzi en dan kan de hele familie meekijken op de streams waar we getrouwd worden door Imca Marinaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Athalon het volgende:
Zo ga ik mijn vriendin ook vragen, in dit prachtige hotel![]()
Is ie neergeschotenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga vragen of Viola het voor mij wil vragen, daarna laat ik Henk rondlopen met z'n zakjes om alles te betalen en daarna natuurlijk romantisch trouwen in de jacuzzi en dan kan de hele familie meekijken op de streams waar we getrouwd worden door Imca Marina
Stomme apotheekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:44 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hou OpHad al drie dagen geen spullen meer, de apotheek had ze niet in voorraad
dus 1 week spuiten en dan drie dagen kon het niet , zo schieten we tenminste op
![]()
De wens is vaak de moeder van de gedachtequote:
Doet jou vriendin wel pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga vragen of Viola het voor mij wil vragen, daarna laat ik Henk rondlopen met z'n zakjes om alles te betalen en daarna natuurlijk romantisch trouwen in de jacuzzi en dan kan de hele familie meekijken op de streams waar we getrouwd worden door Imca Marina
De vriend van Flugel... die al vaker is geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen (crisis hier) maar wie zijn dit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |