Je stuitert zo mn armen inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef MissHobje het volgende:
Hoi![]()
*stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet naar je bed, voor je het weet sloop je je wekker weer![]()
[..]
quote:
Aaaah die is leuk! Waar heb ik dan aan verdiend? Moet ik nou mn eigen weg doen dan?quote:
* Dizzy-lizzy doet alvast A suxxes wensen voor morgen en duimen, heb nog niet met TL mee zitten duimen dus moet goed gaanquote:
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah die is leuk! Waar heb ik dan aan verdiend? Moet ik nou mn eigen weg doen dan?
[..]
Ik ga hem zo af en toe gebruiken goed? Wel aardig van je dat je er aan dachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.
Je hoeft hem niet te gebruiken, moet jezelf weten.
quote:
Als je ooit een duizelige lizzy vindt denk je dan ook aan mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.
Je hoeft hem niet te gebruiken, moet jezelf weten.
duizelig of duivelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je ooit een duizelige lizzy vindt denk je dan ook aan mij![]()
![]()
![]()
Maar luisteren... ho maarquote:
dizzy= duizelig devily= duivelig maar ja vul zelf maar in wat je vindt passenquote:
Tis daar best gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar luisteren... ho maarmoet zeker naar die andere SC met die rare naam
![]()
Liefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Heb van die japa snackies op mêt kleurstofjes![]()
![]()
![]()
![]()
wie ik???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar luisteren... ho maarmoet zeker naar die andere SC met die rare naam
![]()
Overlopers zijn hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis daar best gezellig hoorGewoon hier posten en daar
Er zijn er al steeds meer van ons
Half dan he?quote:
jij niet in dit specifieke geval. wel in iets wat ruim hierboven gemeld is over suxxes enzoquote:
Een beetje bi dus, houdt tann daarvanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Half dan he?Heb één been hier en één been daar
![]()
Dus doe het dubbel![]()
Ik zou jullie hier nooit in de steek kunnen laten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een beetje bi dus, houdt tann daarvan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben geen overloper, straks ben ik hier gewoon weer
ieder staat vrij om te lezen en/of te posten waar hij of zij wil hè. Ik heb nog nergens op Fok! een grenswachter gezien die om een reisdocument vraagtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jij niet in dit specifieke geval. wel in iets wat ruim hierboven gemeld is over suxxes enzo![]()
![]()
je moest een wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een beetje bi dus, houdt tann daarvan![]()
![]()
en bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij opent overal nog topieks behalve hier, maar geen overloper,
meer een rondloper>:)
![]()
Onderschat de Rooien niet heh......wiehoewiehoewiehoe............"En wat zijn wij hier aan het doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ieder staat vrij om te lezen en/of te posten waar hij of zij wil hè. Ik heb nog nergens op Fok! een grenswachter gezien die om een reisdocument vraagt![]()
Wat leuk ik ga zaterdag ook schaatsen, waar ga jij??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:03 schreef MissHobje het volgende:
Straks schaatsen![]()
Woehoaaaaaaaaaaaaaaa ben er klaar voor hoor
hoef je niet te onderschatten, die onderschatten onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onderschat de Rooien niet heh......wiehoewiehoewiehoe............"En wat zijn wij hier aan het doen"
![]()
Helemaal mee eens, en ik lees ook wel eens buiten de SCquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ieder staat vrij om te lezen en/of te posten waar hij of zij wil hè. Ik heb nog nergens op Fok! een grenswachter gezien die om een reisdocument vraagt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |