Je stuitert zo mn armen inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:49 schreef MissHobje het volgende:
Hoi![]()
*stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter stuiterdestuiterdestuiter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij moet naar je bed, voor je het weet sloop je je wekker weer![]()
[..]
quote:
Aaaah die is leuk! Waar heb ik dan aan verdiend? Moet ik nou mn eigen weg doen dan?quote:
* Dizzy-lizzy doet alvast A suxxes wensen voor morgen en duimen, heb nog niet met TL mee zitten duimen dus moet goed gaanquote:
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah die is leuk! Waar heb ik dan aan verdiend? Moet ik nou mn eigen weg doen dan?
[..]
Ik ga hem zo af en toe gebruiken goed? Wel aardig van je dat je er aan dachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.
Je hoeft hem niet te gebruiken, moet jezelf weten.
quote:
Als je ooit een duizelige lizzy vindt denk je dan ook aan mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een smilies pack en dacht aan jouw.
Je hoeft hem niet te gebruiken, moet jezelf weten.
duizelig of duivelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je ooit een duizelige lizzy vindt denk je dan ook aan mij![]()
![]()
![]()
Maar luisteren... ho maarquote:
dizzy= duizelig devily= duivelig maar ja vul zelf maar in wat je vindt passenquote:
Tis daar best gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar luisteren... ho maarmoet zeker naar die andere SC met die rare naam
![]()
Liefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Heb van die japa snackies op mêt kleurstofjes![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |