Trusten Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld vandaag hier.
Ik duik maar eens mijn bed in.
Slaap lekker allen, toedeledoki.
Bied iig wel aan om op te passen en jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vast van boven de rivieren![]()
![]()
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
logeerkamer is erquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 dag sowieso
Hopelijk meer. Als ik nog een oppas geregeld krijg dan tenminste en als ik ergens extra geld vandaan kan toveren![]()
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOKquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ja zit nog met een onaf gemaakte soap
die optocht vergeet ik nooit meer............... ik zeg heel leuk oohhh een wagen met muziek, zegt A ja lieverd dat is de laatste en ik dacht hehe we beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
Dan wordt het gezellig lijkt het gezellig te worden en is het al weer over
en rijdt de straatschuiver er al weer achter aan om de straat schoon te vegen
![]()
![]()
FF rekenen danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gewoon het gemiddelde per dag weghalen heh, nepperd![]()
![]()
De kliko zeg maar voor de restjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
Truste Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld vandaag hier.
Ik duik maar eens mijn bed in.
Slaap lekker allen, toedeledoki.
Ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bied iig wel aan om op te passen en jij![]()
![]()
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te worden![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Nee dat zeg ik toch. Het is stil daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Lalalalalalalalalalalalala............ik hoor niks hoor![]()
Dat klinkt niet echt als een feestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
'NHN'? Noord-Holland-Noord?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOK
Maargoed, nee ben niet zo'n type en hier vieren ze het ook niet (NHN)
Ja hoe zit t nu met al die schapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaan![]()
![]()
![]()
het is laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is FriZti leer dat nou eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |