Trusten Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld vandaag hier.
Ik duik maar eens mijn bed in.
Slaap lekker allen, toedeledoki.
Bied iig wel aan om op te passen en jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vast van boven de rivieren![]()
![]()
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
logeerkamer is erquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 dag sowieso
Hopelijk meer. Als ik nog een oppas geregeld krijg dan tenminste en als ik ergens extra geld vandaan kan toveren![]()
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOKquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
ja zit nog met een onaf gemaakte soap
die optocht vergeet ik nooit meer............... ik zeg heel leuk oohhh een wagen met muziek, zegt A ja lieverd dat is de laatste en ik dacht hehe we beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
Dan wordt het gezellig lijkt het gezellig te worden en is het al weer over
en rijdt de straatschuiver er al weer achter aan om de straat schoon te vegen
![]()
![]()
FF rekenen danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gewoon het gemiddelde per dag weghalen heh, nepperd![]()
![]()
De kliko zeg maar voor de restjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
als hier carnavalsoptocht komt rijden er 5 wagens.... 12 reclamewagens... en de laatste wagen is van de jeugdprins....
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb carnavalskleren aangedaan en carnavalsmuziek en om de paar minuten wordt ik door m'n vriendin ondergegooid met confetti
![]()
Truste Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
Genoeg geluld vandaag hier.
Ik duik maar eens mijn bed in.
Slaap lekker allen, toedeledoki.
Ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bied iig wel aan om op te passen en jij![]()
![]()
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Haha schroef los? Schijnt een mega hit te worden![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Nee dat zeg ik toch. Het is stil daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Lalalalalalalalalalalalala............ik hoor niks hoor![]()
Dat klinkt niet echt als een feestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
muziek leuukkkk....
![]()
![]()
![]()
'NHN'? Noord-Holland-Noord?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOK
Maargoed, nee ben niet zo'n type en hier vieren ze het ook niet (NHN)
Ja hoe zit t nu met al die schapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stuur maar door, heb nu de deurzakkers opstaan![]()
![]()
![]()
het is laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is FriZti leer dat nou eens![]()
Nachtmerries over schapen kan geen schaap meer zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoe zit t nu met al die schapen?
Dan kom je toch naar ZLquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit liever gezellig thuis voor de streams en op FOK
Maargoed, nee ben niet zo'n type en hier vieren ze het ook niet (NHN)
was het ook niet, ik kom uit brabant weet dus echt wel wat carnaval is, hier zie je niks hoor je niks, niks versiertquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Mien waar is mn feestneus mien waar is mn neus, waar is mn feestneus gebleven
![]()
Heb ik dan toch nog een klein beetje een levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het kan erger![]()
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 12406
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
die optocht vergeet ik nooit meer............... ik zeg heel leuk oohhh een wagen met muziek, zegt A ja lieverd dat is de laatste en ik dacht hehe we beginnen![]()
Uhm, je hoeft niet te zingen hoor, je kan het ook niet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
*insert plaatje van iets wat erop lijkt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wow..... ik ga door voor enorme grote diepvriezer
![]()
Kan ook fijn zijn. Genoeg mensen die niet van carnaval houden. Ik vind het wel leuk, maar zou het niet erg vinden als het niet bestondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
was het ook niet, ik kom uit brabant weet dus echt wel wat carnaval is, hier zie je niks hoor je niks, niks versiert
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Nou..... 't hangt er omquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik dan toch nog een klein beetje een leven![]()
Aantal posts: 7888
Ach gossie. Arme beeker tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef Beeker het volgende:
[..]
Nachtmerries over schapen kan geen schaap meer zien
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruik![]()
![]()
Tsss jij bent gewoon n jaloerse hollanderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, je hoeft niet te zingen hoor, je kan het ook niet doen![]()
Is een beetje ver hahaquote:
Ik ben je voorbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen Viool hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De kliko zeg maar voor de restjes![]()
Pas als je de schaamte voorbij bent en je daggemiddelde durft toe te geven, pas DAN heb je een levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kijk jij nog naar HBB? Serieus?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Willem ( de hotelgast ) heeft um op samen met de feestoren en feestpruik![]()
![]()
zo kende ik dus ook de optocht.... uren in de kou, begint het.... en maar kijken wanneer komt die volgende wagen nou.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach een uur gaan staan kleumen in de kou, voor je plezier zeggen ze dan, na een uur vragen aan iemand van de organisatie hoe ver ze nu zijn. Ow... zitten op de helft, krijg je dan als antwoord... Is ook niet alles hoor. Duik dus gewoon weer heel snel ergens warm naar binnen en richting tap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |