Heb ik toch net gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pas als je de schaamte voorbij bent en je daggemiddelde durft toe te geven, pas DAN heb je een leven![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
*insert plaatje van iets wat erop lijkt* [afbeelding]![]()
Maartoch....de diepvriezer is voor jouw![]()
quote:
ik heb meer leven gemiddeld 52 per dagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou..... 't hangt er om![]()
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 6080 (gemiddeld 58 per dag)
![]()
Hallo Sjet...........iedereen: Zeg even Hallo Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou..... 't hangt er om![]()
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 6080 (gemiddeld 58 per dag)
![]()
Ga eens leven!! Fuck de streamsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is een beetje ver haha![]()
Maar wel lief aangeboden
Er moeten trouwens ook genoeg mensen hierblijven om de streams in de gaten te houden natuurlijk
Daar wordt je ijsje vast heel fris vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe ik mijn ijsjes voortaan in die wasmachine![]()
![]()
![]()
Thanks Bongie
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
zo kende ik dus ook de optocht.... uren in de kou, begint het.... en maar kijken wanneer komt die volgende wagen nou.
hier waren we snel klaar in een half uur uit en thuis![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
En typen met een feestneus op is al lastig genoeg![]()
Nee dat doe je niet helemaal goedquote:
je kan dit jaar meedoen man, kliko schilder je Viola Holt op en mee met de stoet, niemand die je snapt hoor maar wij willen foto'squote:
Te laat, en het moet een kopie uit je profiel zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben je voorbij![]()
Heb officieel werk nodig
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 8735
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[WA modus Het is GVD al 02.39 uur!!!!WA modus]
tijd voor Momma om te gaan slapen, dag lieffies, tot morgen!![]()
![]()
hier moet je dus echt goed je oren open zetten om te horen waar ze zijn... en als je iets te laat bent zijn ze al voorbij.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach een uur gaan staan kleumen in de kou, voor je plezier zeggen ze dan, na een uur vragen aan iemand van de organisatie hoe ver ze nu zijn. Ow... zitten op de helft, krijg je dan als antwoord... Is ook niet alles hoor. Duik dus gewoon weer heel snel ergens warm naar binnen en richting tap![]()
Slaap lekker supermammaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hahahahahahaa......... te laat gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Pffffffffff, whateverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Te laat, en het moet een kopie uit je profiel zijnPas dan mag je bij de FA
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |